...Irak tappaa kansalaisiaan:
https://www.aamulehti.fi/ulkomaat/yle-suomesta-palautettu-turvapaikanhakija-ammuttiin-heti-irakissa-sisaministeri-mykkanen-jarkyttyi-200738738
'
Eikö se olisi loogisempaa tuomita Irakin toimet kuin rääkyä täällä migrille? Korjaantuuko tilanne Irakissa koskaan jos sieltä kaikki halukkaat otetaan tänne nostamaan sosiaalitukia? sehän tarkoittaa sitä että hyväksytään irakissa jatkuva omien kanslaistensa tappaminen eikä se sitten ikinä lopu. Vähän epäilen kyllä myös koko uutista, että onko edes sama Ali kyseessä kuin täältä käännytetty.
YLEnanto tuomitsee Suomen kun...
4
108
Vastaukset 4
Oliko vittuuksissaan tehty itsemurha?
Turvapaikkapäätökset on tehty voimassaolevien ohjeistusten mukaan, joten homma on sinällään bueno. Ei Suomi ole vastuussa siitä jos joku yksittäinen ihminen kuolee kotimaassaan.- meillävielähyvin
Suomessa on suhteellisen turvallista. Entä kun tilanne muuttuu ja ollaan vaikka samassa tilanteessa kun esimerkin irakilaiset. Hyväksytään mukisematta että suku ammutaan.
En ota kantaa muuten asiaan. Ne on muut jotka päättävät asioista.Kun saadaan koko lähi-itä tänne niin sitten ollaan siinä tialnteessa, se kun tuommoinen tyyli kuuluu kultuuriin ja sitähän ei saa vaatia että sopeutuisivat meidsän kulttuuriin vaan meidän pitää sopeutua.
- näitäsattuu
Tarkoituksella tehty uutinen että saataisiin ihmiset tuntemaan syyllisyyttä ja entistä enemmän jarrua palautuksiin. Tyypillistä yleä. Valitettavasti en tunne yhtään sympatiaa. Se on voivoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513