Ystävänpäivä lähestyy....

YstävänpäiväLähestyy

Onko palstalla sinkkuja, joilla on ystäviä, joille antaa ystävänpäiväkortti, kukka, suklaata tai muuta?
Olen miettinyt, että voiko ystävänpäivä kortin antaa vaikka naiselle, jota näkee lähes viikottain, moikkailee ja hetken aikaa juttelee hänen kanssaan, kun olosuhteista johtuen ei oikein voi jutella, kuin pienen hetken, enkä ole häntä vapaa-aikana tavanut tai häneen onnsitunut törmäämään yrityksistä huolimatta.
Ei olla vielä sovittu/puhuttu, että ollaan ystäviä, joten en oikein arvaa ystävänpäiväkorttia mennä antamaan, mutta ainakin aion toivottaa hänelle hyvää ystävänpäivää suullisesti, jos hänet onnistun näkemään ystävänpäivänä.
Mietin, että se olisi ehkä noloa antaa ystävänpäiväkortti, jos ei olla vielä näkötuttua enempää ystäviä ja voihan sen ystävänpäiväkortin antaa sitten ensi vuonna, jos tuttuus kasvaa ystävyydeksi.
Hän on tällähetkellä sinkku ja olen häneen olen ihastunut.

10

322

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mansikkakakkua

Lähetin jo lauantaina kortit matkaan postin kautta, ja toivon totisesti ett tällä kertaa ne menevät myös perille keskiviikoksi! Postihan kulkee ykkösluokassakin etanan vauhtia... ainakin Turussa.
      Joulukorttin panin postiin Turun keskustassa ja matkaa Varissuolle on ehkä 6 km maksimissaan.
      Kesti yli 2 viikkoa sen joulukortin kiikutus perille.
      Siis mistä mä maksoin? Joulu tuli ja meni... eikä se kortti ehtinyt edes Uudeksi Vuodeksi perille. =(

Pieni suklaasydän menee jokaiselle hoivan asukkaalle aamupalan mukana Ystävänpäiväkortti;
      allekirjoitus hoitajilta sekä minulta.
      Diabetespotilaalle annetaan käsin valettu tummasuklaa sydän, muille ihan tavallinen pieni ystävänpäiväksi myynnissä ollut sydämen muotoinen suklaa konvehti.
      Ihan pieni muistaminen siis on kyseessä... vain asukkaita ilahduttaaksemme.

• äläteesitä

En suosittele että annat kenellekään näkötutulle naiselle mitään kortteja näin metoo aikaan. Todennäköisesti saat syytteen perässä. Parempi kun kävelet mitäänsanomatta ohi etkä edes katso naisen suuntaan.

• yxnaine

Ystävänpäivätoivotus ei aiheuta mitään syytteitä kenellekään. Taidat neuvoinesi olla vain kateellinen aloittajalle.

• yxnaine

Toivota tällä kertaa vain hyvää ystävänpäivää. Anna se kortti sitten vuoden päästä, jos ystävyytenne jatkuu. Niin minä tykkäisin, jos olisin tuo tyttö.

ps. Toivottavasti suhteenne lähenee...

• YstävänpäiväLähestyy

MeeToo vouhkaajat tietenkin ovat heti viisastelemassa, vaikkei ystävän päivän toivotuksella toiselle ole mitään väärää, vaan tarkoitus on muistuttaa ystävää, että hän on tärkeä ja arvokas sille, joka ystävänpäiväkortin antaa.
        Joka päivä tulisi muistaa arvostaa ystäviä, koska ystävä ei ole mikään itsestään selvyys.

Varmaan ihan viisas ja hyvä neuvo, kun ollaan vasta näkötuttuja ja viikottain nähdään kuulumisia vaihdetaan.
        Tuntuu aina mukavalta nähdä ja hetken aikaa jutella.
        Joten toivotan hänelle hyvää ystävänpäivää ja todennäköisesti hän myös toivottaa.

• elämäonelämäääää
        YstävänpäiväLähestyy kirjoitti:

MeeToo vouhkaajat tietenkin ovat heti viisastelemassa, vaikkei ystävän päivän toivotuksella toiselle ole mitään väärää, vaan tarkoitus on muistuttaa ystävää, että hän on tärkeä ja arvokas sille, joka ystävänpäiväkortin antaa.
        Joka päivä tulisi muistaa arvostaa ystäviä, koska ystävä ei ole mikään itsestään selvyys.

Varmaan ihan viisas ja hyvä neuvo, kun ollaan vasta näkötuttuja ja viikottain nähdään kuulumisia vaihdetaan.
        Tuntuu aina mukavalta nähdä ja hetken aikaa jutella.
        Joten toivotan hänelle hyvää ystävänpäivää ja todennäköisesti hän myös toivottaa.

Fiksusti juuri näin. Eli nyt toivotus ja mahdollinen kortti vasta myöhemmin.

Oot hyvin tilanteen tasalla että miten homma on oikeasti menossa, eikä niin että kuvitelmasi suuremmasta läheisyydestä kuin onkaan, ohjaisi toimintaasi. Hyvää jatkoa ja toivottavasti tilanne kehittyy. :)

• Kaisanoasaa

Ei ole ketään ystäviä. Eihän kukaan halua olla ätmi n ystävä.

• .. Ei kai tämä ole taas joku AsiakasPalvelija tapaus?.. ;P

• Yksinäinen-ätmi

Ei ole ketään kelle toivottais hyvää ystävänpäivää. Miksei yksinäisille rumille miehille ole omaa päivää kalenterissa. Varmaan sen takii koska kukaan ei halua muistella yksinäisiä eikä tuntea edes.
      Muutenkin rumia syrjitään ihan joka paikassa.

• perCeeCeen

Ystävänpäivä dildo on aina iloinen ylläri. Sopii sekä palstan puutteessa vinkuville miehille, että krantuille naisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe