Onko palstalla sinkkuja, joilla on ystäviä, joille antaa ystävänpäiväkortti, kukka, suklaata tai muuta?
Olen miettinyt, että voiko ystävänpäivä kortin antaa vaikka naiselle, jota näkee lähes viikottain, moikkailee ja hetken aikaa juttelee hänen kanssaan, kun olosuhteista johtuen ei oikein voi jutella, kuin pienen hetken, enkä ole häntä vapaa-aikana tavanut tai häneen onnsitunut törmäämään yrityksistä huolimatta.
Ei olla vielä sovittu/puhuttu, että ollaan ystäviä, joten en oikein arvaa ystävänpäiväkorttia mennä antamaan, mutta ainakin aion toivottaa hänelle hyvää ystävänpäivää suullisesti, jos hänet onnistun näkemään ystävänpäivänä.
Mietin, että se olisi ehkä noloa antaa ystävänpäiväkortti, jos ei olla vielä näkötuttua enempää ystäviä ja voihan sen ystävänpäiväkortin antaa sitten ensi vuonna, jos tuttuus kasvaa ystävyydeksi.
Hän on tällähetkellä sinkku ja olen häneen olen ihastunut.
Ystävänpäivä lähestyy....
10
319
Vastaukset
- Mansikkakakkua
Lähetin jo lauantaina kortit matkaan postin kautta, ja toivon totisesti ett tällä kertaa ne menevät myös perille keskiviikoksi! Postihan kulkee ykkösluokassakin etanan vauhtia... ainakin Turussa.
Joulukorttin panin postiin Turun keskustassa ja matkaa Varissuolle on ehkä 6 km maksimissaan.
Kesti yli 2 viikkoa sen joulukortin kiikutus perille.
Siis mistä mä maksoin? Joulu tuli ja meni... eikä se kortti ehtinyt edes Uudeksi Vuodeksi perille. =(
Pieni suklaasydän menee jokaiselle hoivan asukkaalle aamupalan mukana Ystävänpäiväkortti;
allekirjoitus hoitajilta sekä minulta.
Diabetespotilaalle annetaan käsin valettu tummasuklaa sydän, muille ihan tavallinen pieni ystävänpäiväksi myynnissä ollut sydämen muotoinen suklaa konvehti.
Ihan pieni muistaminen siis on kyseessä... vain asukkaita ilahduttaaksemme. - äläteesitä
En suosittele että annat kenellekään näkötutulle naiselle mitään kortteja näin metoo aikaan. Todennäköisesti saat syytteen perässä. Parempi kun kävelet mitäänsanomatta ohi etkä edes katso naisen suuntaan.
- yxnaine
Ystävänpäivätoivotus ei aiheuta mitään syytteitä kenellekään. Taidat neuvoinesi olla vain kateellinen aloittajalle.
- yxnaine
Toivota tällä kertaa vain hyvää ystävänpäivää. Anna se kortti sitten vuoden päästä, jos ystävyytenne jatkuu. Niin minä tykkäisin, jos olisin tuo tyttö.
ps. Toivottavasti suhteenne lähenee...- YstävänpäiväLähestyy
MeeToo vouhkaajat tietenkin ovat heti viisastelemassa, vaikkei ystävän päivän toivotuksella toiselle ole mitään väärää, vaan tarkoitus on muistuttaa ystävää, että hän on tärkeä ja arvokas sille, joka ystävänpäiväkortin antaa.
Joka päivä tulisi muistaa arvostaa ystäviä, koska ystävä ei ole mikään itsestään selvyys.
Varmaan ihan viisas ja hyvä neuvo, kun ollaan vasta näkötuttuja ja viikottain nähdään kuulumisia vaihdetaan.
Tuntuu aina mukavalta nähdä ja hetken aikaa jutella.
Joten toivotan hänelle hyvää ystävänpäivää ja todennäköisesti hän myös toivottaa. - elämäonelämäääää
YstävänpäiväLähestyy kirjoitti:
MeeToo vouhkaajat tietenkin ovat heti viisastelemassa, vaikkei ystävän päivän toivotuksella toiselle ole mitään väärää, vaan tarkoitus on muistuttaa ystävää, että hän on tärkeä ja arvokas sille, joka ystävänpäiväkortin antaa.
Joka päivä tulisi muistaa arvostaa ystäviä, koska ystävä ei ole mikään itsestään selvyys.
Varmaan ihan viisas ja hyvä neuvo, kun ollaan vasta näkötuttuja ja viikottain nähdään kuulumisia vaihdetaan.
Tuntuu aina mukavalta nähdä ja hetken aikaa jutella.
Joten toivotan hänelle hyvää ystävänpäivää ja todennäköisesti hän myös toivottaa.Fiksusti juuri näin. Eli nyt toivotus ja mahdollinen kortti vasta myöhemmin.
Oot hyvin tilanteen tasalla että miten homma on oikeasti menossa, eikä niin että kuvitelmasi suuremmasta läheisyydestä kuin onkaan, ohjaisi toimintaasi. Hyvää jatkoa ja toivottavasti tilanne kehittyy. :)
- Kaisanoasaa
Ei ole ketään ystäviä. Eihän kukaan halua olla ätmi n ystävä.
.. Ei kai tämä ole taas joku AsiakasPalvelija tapaus?.. ;P
- Yksinäinen-ätmi
Ei ole ketään kelle toivottais hyvää ystävänpäivää. Miksei yksinäisille rumille miehille ole omaa päivää kalenterissa. Varmaan sen takii koska kukaan ei halua muistella yksinäisiä eikä tuntea edes.
Muutenkin rumia syrjitään ihan joka paikassa. - perCeeCeen
Ystävänpäivä dildo on aina iloinen ylläri. Sopii sekä palstan puutteessa vinkuville miehille, että krantuille naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693