Sheivasin toista kertaa elämässäni alapäänkarvani (olen nainen) ja en muistanutkaan kuinka kivuliasta tämä jälkikäteen on. Mua ei niinkään haittaa punaiset näpyt koska ne eivät kutise pahasti, mutta inhottava sänki pistelee JOKA paikassa varsinkin, kun satun olemaan hieman pyöreähkömpi niin reidet puristaa silleen jännästi että sattuu joka kohtaan :D Olisiko mitään neuvoja? Olen käyttänyt after shave jotain geeliä/ rasvaa ja en ala nyppimään niitä pois koska kasvavat niin nopeasti että pitäis olla joka ilta tunti nyppimässä :D ei oo myöskään mahdoton ajatus antaa vaan karvoituksen kasvaa mutta olisi se itselle ja kumppanillekin kivempi että eivät olisi haittana
Apua alapään kipuun sheivauksen jälkeen?
3
841
Vastaukset
- gkhy
Sokeroimalla karvat pois loppuu karvojen kasvu. Iho on sen jälkeen pehmeän sileä, ei ikävää sänkeä. On kiva nuolla.
- Miksivalehtelet
Se on ihan sama nypitäänkö karva juurineen sokerilla tai perinteisellä vahaamalla,niin ei tietenkään karvankasvu lopu!!! Uuden karvan esiin tulo vaan kestää kauemmin kuin sheivaamalla ihon pinnan tasalta koneella. Ihan älytön väite sinulta ,että loppuisi !
- gdggdfgdsgdsgdg
Oletpa kipuherkkä, kun koet kipua sheivauksen jälkeen! Itse epiloin, ei kipua. Sänki tosin kutittaa epiloinninkin jälkeen, eli karvojen poistoon jää koukkuun. Jos karvat poistaa suunnilleen kerran viikossa, niin ei siellä massiivista kasvua ennätä olla.
Karvojen kasvu ei muuten lopu nyppimällä/epiloimalla/sokeroimalla tms. Kaikilla ei edes laseromalla. On kovin yksilöllistä, pääseekö häiritsevistä karvoista pysyvästi eroon. Itse en pääse. Olen epiloinut säärikarvani eka kerran suunnilleen 30 vuotta sitten, taitaa olla ylikin. Ja yhä ne vaan kasvavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1451839- 1711668
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691568Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241363Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961288Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72995Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su147993- 99974
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192878Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud218817