Miehellä tunteita mut ei halua jatkaa

Mimosa_73

tapailua. Netistä hänet löysin ja tuntikausia puhuimme puhelimessa ennen tapaamista. Treffit meni loistavasti, kestivät tunteja. Paljon puhetta, naurua ja lähekkäin oloa. Toiset treffit meni myös hyvin, hän jäi yöksi, eikä kuitenkaan seksiä. Mukavaa hassuttelua ja olin varma ett jatkoa seuraa. Mies oli itsekin sitä mieltä. Sit yhtäkkiä viesti parin päivän päästä, tunteita on mut ei koe mun olevan se oikea. WTF? En mä odottanut ett kipinät sinkoilis mut uskoin meidän tutustelevan ja katsovan mihin johtaa. Hirveä pettymys oli miehen perääntyminen. Hän kertoi olevansa kiltti että minä vahvana luonteena alistaisin hänet. Kertokaapa te fiksummat kun en itse tajua, miten ihminen voi tehdä tollasen analyysin kun yhdessä olomme oli parasta mitä voi olla. Miksi uskotella haluavan tapailla ja sit pudottaa pommin. Kysyin häneltä miksi luovuttaa jos tunteita on eikä anna mahdollisuutta tutustua paremmin. Jotain ympäripyöreää, kun jokin tunne vain tuli ettei mua halua. Toivottelin sit onnea sen oikeamman etsimiseen. Hän vastasi: "Kiitti, tiedät kyllä miltä tuo minusta tuntuu, ei tämä ole mullekkaan helppoa ja sinä piikittelet." Minäkö se tarinan konna olinkin kun uskalsin onnea toivotella. Olen ollu todella hämmentynyt tapahtuneesta. JOS tunteita ja kiinnostusta on, ei kait silloin peräännytä?

2

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zozzz

      Ei suhdetta voi pelkän tunteen varaan perustaa. Jos mies kerran tulkitsi jäävänsä kanssasi alakynteen henkisesti, niin perustelu tapaamisen lopettamiselle on minusta ihan järkevä. Ehkä hänelle tuli mielikuva, että haluatte lopulta elämältä erilaisia asioita.

    • seonjovarattu

      Ootko aloittaja yksinkertainen: mies vedättää sinua, se on varattu, sillä on jo kumppani. Tuolloin miehet keksii kaikenmoisia tekosyitä ettei halua enempää. Eihän kukaan joka toisesta kovin tykkää muuten jätä tutustumatta ihan kunnolla toiseen, jotta tietää eikä arvaile.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe