https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005565387.html
Tässä Hesarin NAIStoimittaja pitää naisen juhlimista ja irtosuhteita seurauksenamielenterveyden järkkymisestä.
Kiltit ja kunnolliset miehet eivät siis ole hulluja toivoessaan naista, jonka seksuaalihistoria ei olisi kovin kirjava.
Naisen irtosuhteet ja mielenterveys
32
914
Vastaukset
- Raitis-ätmi
Naiset siis haluaa viinaa juovan miehen. Viinamiehet on myös väkivaltaisia ja agressiivisia naisia kohtaan. Raitis mies ei kelpaa koska tylsä eikä elämä ole niin jännittävä.
- kysyy
Miten viinamies liittyy asiaan?
- Raitis-ätmi
Naisista tulee sairaita koska ne juhlii ja panee kaikenalaisia jännämiehiä. Jännämies syyttää naisia kaikesta ja nainen alkaa uskoa itsekkin että on huono nainen koska jännämies manipuloi naisen aivot sekaisin ja naisen mielenterveys järkkyy.
- hahhaaaa
Tämä on kohta kun putouksen kohtaus. Alkuperäinen on muuttunut päinvastaiseksi kun alunperin oli.
- sellaisiamiehiä
Eli miehet käyttää hyväkseen naista jonka mielenterveys on järkkynyt.
- Naisasialooser11
Eivät käytä, vaan nainen vapaaehtoisesti luovuttaa reikänsä miesten käyttöön.
- sellaisiamiehiä
Naisasialooser11 kirjoitti:
Eivät käytä, vaan nainen vapaaehtoisesti luovuttaa reikänsä miesten käyttöön.
Jos ihminen sairastaa psyykkistä sairautta niin hän on silloin helposti hyväksikäytettävissä. Mies on sellainen otus että tekee sitä kun on mahdollisuus.
- Naisasialooser11
Eli jos mielisairas ATM tappaa nuoria kauniita naisia niin hän on myös syytön?
- Naisasialooser11
sellaisiamiehiä kirjoitti:
Jos ihminen sairastaa psyykkistä sairautta niin hän on silloin helposti hyväksikäytettävissä. Mies on sellainen otus että tekee sitä kun on mahdollisuus.
Jos mies on ATM eikä saa helposti/ollenkaan pillua niin hän on helposti naisten hyväksikäytettävänä palveluksia tekevänä kaveripoikana. Nainen on sellainen otus että tekee sitä kun on mahdollisuus silloin vielä kun nainen on nuoruuden parhaimmillaan.
- syyntakeinentaikeeton
Naisasialooser11 kirjoitti:
Jos mies on ATM eikä saa helposti/ollenkaan pillua niin hän on helposti naisten hyväksikäytettävänä palveluksia tekevänä kaveripoikana. Nainen on sellainen otus että tekee sitä kun on mahdollisuus silloin vielä kun nainen on nuoruuden parhaimmillaan.
Mitä sössötät. Ei tuosta ota Erkkikään selvää.
Suurin osa liittoon johtavista romansseista syntyy työ- tai opiskelupaikalla, ennen tanssilavoilla.
Jäljellä ovat baarit ja biletys niille, jotka eivät niistä ole löytäneet. Vaikka baareissa käy paljon mielenterveysongelmaisia, se on monille normaalikuntoisille paikka, jossa luodaan suhteet.- Kiltti-ja-kunnollinen
Naiset on muutenkin vitun hulluja kun ovat jännämieste kanssa.
- äitisikin
Kaikkiko?
- Naisasialooser11
Jos toimittajan olisi mies niin alkaisi vajakeiden änkytys saamattomuudesta ja siitä, että mies sanoo noin koska on jäänyt itse irtosuhteista paitsi.
Mutta kun tuon sanoi nainen niin naiset ovat kiukuissaan hiljaa- nainenpuhuu
En ole hiljaa.
Ympäri kyliä paneminen on miehille luonnollisempaa.
Ei siinä ole taustalla mitään muuta kuin panetus..
Miesten libidohan nyt on sellanen ettei siinä naisten kestä paljoa pyllistää että rupeaa haluttaan. :D
Lutkathan väittää ettei niillä ole mitään onkelmia.. Ja raivostuvat kun sellasta ehottaaki..
Sitten kuitenki paljastuu että isi on vähän kosketellu lapsena.
:D- isinlapsuus
Miten pieni lapsi isi oli silloin? Jättää se mieheen jäljen.
isinlapsuus kirjoitti:
Miten pieni lapsi isi oli silloin? Jättää se mieheen jäljen.
Isis oli..
- Sofi1998
Kurja kuulla että näit artikkelin huonossa valossa :/ valitettavasti lähestulkoon vaaralliset irtosuhteet olivat selkeästi osa omaa sairautta. Silloin toki ajattelin että ”tällänen mä oon ja oon vapaa tekemään mitä vaan ja mun seksuaalinen käyttäytyminen on normaalia minää”
En mä ”normaalisti” hakeudu tinderin tai ties minkä kautta jatkuvasti irtosuhteisiin. Nyt olen onneksi ollut lähes kaksi vuotta parisuhteessa, joten irtosuhteet ei toki senkään puolesta kuulu omaan käyttäytymiseen. Ja kyllä mulla on päässä vikaa, mutta olen silti tavallinen tallaaja mitä muutkin täällä maanpäällä.- jajäljetnäkyy
Syy on feministien jotka aivopesevät naisia tuohon käytökseen.
- vastakappalee
jajäljetnäkyy kirjoitti:
Syy on feministien jotka aivopesevät naisia tuohon käytökseen.
Miehethän käyttäytyy ihan samalla tavalla. Miehet voi lopettaa sen niin ei naisetkaan käyttäydy niin.
vastakappalee kirjoitti:
Miehethän käyttäytyy ihan samalla tavalla. Miehet voi lopettaa sen niin ei naisetkaan käyttäydy niin.
Joo mutta miehillä se on normaalia..
On vähän kovemmat nuo halut..
Naiset etsii hyväksyntää ja miehet haluaa vaan tyhjentää kassit.
- tinderiläinen.ongelmaine
eikö tindereissä olevilla kaikilla ole jonkin asteisia mielenterveys ongelmia niin ei siellä normaalit kunnon ihmiset ole niin normaali ihminen haluaa löytää rakkauden ja kumppanin ja perustaa kodin ja perheen ja olla onnellinen mutta onko yksikään sinkku tai tinderiläinen onnellinen oikeasti
- Otetaastaaskaljaa
Älkää nyt tehkö sinkut palstasta mielenterveyspalstaa, siihen ei oikein keittiöpsykologia riitä.
Parempi olisi vain keskustella terveiden ihmisten sinkkuusasioista ja jättää mielenterveys toiselle osastolle tai ihmisille joilla oikeasti ja todistettavasti on tutkinto aiheesta.
Johtuuko käytökset mileneterveydestä vai jostain muusta ei minulle ainakaan ole selvää edes tämän palstan asiantuntijoiden perusteella, joten olisiko hyvä asettaa raja terveyspuolella.
Te varmaan itse haluaisitte että lääkäriin mennessä teillä olisi kaikki kaverin kaveritkin mukana vastaanotolla tulkitsemassa mikä on vialla kun kaikki menee päin puuta.- jgjhgjhgjhgj
Palsta on ainakin viimeiset 4 vuotta ollut mielenterveys- ei sinkkupalsta.
- dfdgrt
Lukuisat irtosuhteethan ovat vain ihmisen lisääntymisvietin mukaista käytöstä. Ei sillä ole oikeasti mitään tekemistä mielenterveyden kanssa. Libido tietysti vaihtelee yksilökohtaisesti, kuten myös kyky luottaa toisiin ihmisiin. Ns. mielenterveysongelmia näistä tehdään vain siksi, että ympäröivä yhteiskunta ei vielä katso asiaa suopeasti. Asenteet muuttuvat hitaammin kuin ympäröivä todellisuus, joka mahdollistaa jo tänä päivänä viettien mukaisen seksuaali- ja lisääntymiskäyttäytymisen. Mitä vapaampi yksilö on toimimaan, sen paremmin hänen valintansa noudattavat biologista perustaa.
Mikä onkaan mielenterveys? Nykyään puhutaan liikaa kaikkea mielenterveydestä, vaikka kyse olisi persoonansa etsimistä. Sitä miettii omaa paikkaansa ja elämänsä tarkoitusta, eikä sillä ole minusta mitään tekemistä mieleterveyden kanssa.
Ongelmia silti voi syntyä. Alkoholismia, väkivaltaa, holtitonta seksiä....tai syrjäytymistä.
Oma elämä ja persoonallisuus voi olla vaikea sovittaa muun maailman mukaan. Olipa sitten mies tai nainen.- äöp
Maanis-depressiiviä on vaan 1%. (Sairastan sitä itse.) Olen välillä tehnyt psykoosissa vaikka mitä. En koe, että kukaan olisi koskaan hyödyntänyt mitenkään.
- v.ku.maistuu.hyvältä
Jos jo pikkutyttönä pahimpaa latenssivaihetta elävän tytön suhteet ja olemus seksuaalisoidaan ja häpäistään kotona ja rienataan toistuvin kokemuksin, niin varmasti oireilee jotenkin. Pikku teinipimpero siellä hylättynä jallittaa kiinoissaan mamman pikku kultsipuppeleita? Missä kohtaa meni metsään tulkinta, ei tietoa. Onneksi voi sanoa, että eipä tuo seksuaalinen viitekehys tosiaan ole niin yksinomaisen hallitseva kuin joillain ykssilmäisillä (ruskea) kermavitusta kuoriutuneilla ätmeillä, ketkä ei mitään muita elämänalueita sitten oikein maistelekaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388