Olisi mukava kuulla

tekeetaiei

pitkään liitossa eläneiden halukkuudesta puolisoa kohtaan , vaikka eläminen menee kohtuullisesti ja ehkä rutiinilla , ainakin minulla on tullut seksin puolella vastenmielisyys puolisoa kohtaan, seksi halut eivät ole kadonneet ja himoiten katsellen muita tekee mieli , mutta oman kanssa on halut hävinneet, en haluaisi pettää enkä sanoa sitä ääneen, mutta mitä pitäis tehdä. Onkohan muilla samanlaista oireilua ?

13

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariskunta5kymppinen

      Pitkä liitto tarkoittaa eri ihmisille eri pituutta, mutta riittääkö 23v?
      Ei minulla ainakaan ole tullut mitään vastenmielisyyttä tuota rakasta miestäni kohtaan.

      Tuntuuko, että teillä on vielä rakkautta toisianne kohtaan? Itsekin eronneena muistan, että kyllähän se alamäki alkoi juuri silloin kun tajusi ettei rakasta enää puolisoaan.
      En halua maalata piruja seinille, mutta tämä oli minun kokemukseni.

    • tiedänjamitäsitten

      Et halua pettää? No on sulla ongelmia. Mieti missä vika kun haluta vaimon kanssa? Minä kun taas suhtaudun tuohon pettämiseen niin että on pelkkää seksiä. Joten kun käyn nauttimassa en toki kerro mutta jos joku nyt älykääpiö käräyttää olen siihenkin keksinyt keinon millä se ei usko. Enkä tosiaan muuta hae kuin seksiä. Eikö monellekkaan voi suoraan sanoa olen varattu ja haluan pillua. Toki joudun näkemään ja tekemään paljonkin töitä ennenkuin saan pillua. Mutta varattuna oloani en salaa mitenkään. Sinun pitää ensin päättää mitä haluat ja millä hinnalla. En anna noiden pillujen tuhota tai käydä kumppanini kimppuun. Siihen on keino ja hyvin toiminut jo pitkään. Omantunnon tuskia ei ole koska pidän muita pelkkinä pilluina. Joten ei pelkoa että edes ottaisin naista joka tietäen pettää minun kanssa. Ei sellaiseen voi luottaa eikä arvostaa. Vaikka sanoinkin näin on oma suojelua kun pidän asenteen että ovat pelkkiä pilluja joita saan. Kun ja jos tuo pillu alkaa vaatimaan muuta teen yleensä siitä lopun. Aika julmasti mutta katson että jos toinen tietäen antaa pillua on senkin motiivit jo mitä on. Joten jos et kykene pettämään tee se niin ettei kumppanisi näe kuule tai epäile. Tällä tavalla saat niitä uusia halujadi hoidettua ilman että joudut luopumaan kaikesta muusta hyvästä.

      • Ei.hyvääpäivää

        Oletkin vaan pikkupoika joka tarvitsee kotona äitiä. Ei se ole mies eikä mikään joka per.eiden perässä juoksee. Sen taidon osaa eläimetkin, ei sinullakaan ole sen enempää arvoa.
        Tulee aika kun kamppeesi lentää kodistasi ja vaimosi tietää usko se vaikka muuta nyt ylpeästi luuletkin, patologinen valehtelija. Naiset on viisaampia kuin arvaatkaan ja ajattelee tulevaisia pidemmälle niin että jäät vielä lehdellä soittelemaan.


    • 7469

      Tasapainoinen, stressitön arkielämä jonka edellytyksenä on molemminpuolinen, vilpitön halu huolehtia kumppanin hyvinvoinnista ylläpitää seksuaalista jännitettä meidän tapauksessamme 48:n avioliittovuoden jälkeen. Omalla kohdallani edellytys on omasta kunnosta huolehtiminen.
      Vaimon viikkorutiineihin sopii ja mielenkiintoa riittää ka. kahteen viikkosessioon.
      Tänään flunssan alkuoireet huomauttivat harkinnasta.

      Yksi pitempi häiriöjakso on ollut. Pakoputkeni lyhentämisen kaksi operaatiota aiheuttivat 9kk:n innottoman kauden. Ei pysyvämpää haittaa.

    • näillämennään4

      Vaimo ei halua mitään kosketusta, kavahtaa hipaisuakin. Tilanne tämä lasten syntymän jälkeen. Kuopus lähtee kohta armeijaan.

      • Kyselijä-77

        Olet sinä melkoisen kestävä sissi, ehkäpä kuopuksesikin kohta?


    • 7117

      Halukkuus on ollut pysyvää. Molemmat ovat seksuaalisesti samalla tasolla ja intohimo on säilynyt, vaikka elämässä olisi ollut vaikeita jaksoja. Seksimme on kuin temppelirituaali, johon sisältyvä syvä henkisen yhteyden kokemus kruunaa kaiken.

    • hyvinpelaa

      Meillä on molemmin puolinen kipinä toista kohtaan. Ei tarvitse kuin vähän hipaista niin mieli tekee.
      Mies on 68 ja minä 62. Yhdessä olemme olleet lähes 40 vuotta.
      Meillä ei niin suurta riitaa olla aikaan saatu, että seksihalut olisivat menneet.

      • Päiväkerrallaanselviytym

        Meillä ei enää sexiä ole molemmat ollaan monisairaita on syöpää ja Parkinsonin tautia, ym , mutta silti rakastetaan toisiamme ollaan lähekkäin ja halaillaan, se on nyt tätä ,hyvä että ollaan hengissä ja muutetaan ottaa lääkkeet. 65 ja 68v


      • SininenLM
        Päiväkerrallaanselviytym kirjoitti:

        Meillä ei enää sexiä ole molemmat ollaan monisairaita on syöpää ja Parkinsonin tautia, ym , mutta silti rakastetaan toisiamme ollaan lähekkäin ja halaillaan, se on nyt tätä ,hyvä että ollaan hengissä ja muutetaan ottaa lääkkeet. 65 ja 68v

        Ei meilläkään enään ole kahteen vuoteen tapahtunut mitään peiton alla ,miehen halut tai suorituskyvyn on vienyt yli 40 vuotinen tupakointi ja oluen lipittäminen ,ylipaino ja uniapnea.


    • yli35v.yhdessä

      Nyt on kiinnostusta enemmän kuin silloin ruuhkavuosina tai seurustellessa, ainakin minulla. Miehen kiinnostus on harventunut silleen sopivasti. Aamu on sopivin aika!

    • annasenymmärtää

      Sinuakin pitäisi nyt jotenkin tukea? Tai ymmärtää mikä ongelma sulla on omassa liitossasi. No eiköhän saa asian hoidettua puolisosi kanssa ilman muiden apua tai tukemista asiassa. Kuka saa tai kuka ei saa omasta liitosta sitä mitä haluaa luuletko todella että kylillä sinua jotenkin autetaan? Toki nykyään löytyy noita kakkosia jotka tietäen varatun kanssa suhteessa ja ymmärtävät kun varattu ei saa. Samoin kun se kun eroa odottaa toisen tekevän ja miten sen hoitaa. Eiköhän itse jokainen päätä minkälaisessa liitossa on ja pysyy. Samoin kun se mitä ei saa liitoltaan on itsensä päätettävä miltä tuntuu. Mutta ilmankos näitä salasuhteita jotka nolosti ilmi tulevat on juuri tästä kun itse varattu ei osaa päättää mitä haluaa ja mitä toisilta hakee. Alistu siis sinäkin siihen ettet sitä seksiä saa ja hae se muualta. Kyllä varatun ymmärtäjiä riittää.

    • 7469

      Katastrofi. Vähäinenkin kiima kateissa! Palasimme reisusta viime viikon maanantaina. Tiistaina flunssan oireet vahvoina. Luultavasti kyse on nuhakuumeesta eikä influenssasta.
      Nokka tukossa, aivastuttaa, paleltaa, yskittää, öisin herää pärskimiseen, heikottaa jo rappujenkin nousu.
      Sapuska ei maistu. Yms. oireita.
      Jotain hotpottia olen juonut ja imeskellyt apteekin kurkkupillereitä kieleni helläksi.

      Tämän reilun viikon aikana ei ole ollut vakavampaa ajatustakaan syvällisemmästä seurustelusta.
      Olen varma, ettei vaimoni nykykunnosaan ole kiinnostunut tyydyttävästä intiimielämästä joten olen pari kertaa pikaisesti seurustellut nyrkkikyllikin kanssa. Eipä kehumista niissäkään.

      Uskon tämän olevan ohimenevää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe