En vain voi unohtaa...

OletKatsonutEteenpäin

Näin ystävänpäivänä olen miettinyt kovasti ihmissuhteita. Ystävyyttä, kaveruutta, työkaveruutta, rakkautta...

Tunnen itseni niin hölmöksi. Minun olisi pitänyt ymmärtää, että kaikki hyvät keskustelut, ilot, naurut ja flirtit jne... olivat leikkiä sinulle. Niin itsekin aluksi suhtauduin... kuitenkin tunteeni tulivat mukaan. Kohdallani piti paikkaansa se, että jokaisessa huulessakin on totuuden siemen. Minä menin ja ihastuin sinuun. Tänään olen ikävöinyt seuraasi todella. Sain nähdä sinusta vain pienen viuhahduksen. Olisin halunnut toivottaa hyvää ystävänpäivää, tulemalla lähellesi. Kietomalla kädet ympärillesi... kuiskata korvaasi miten tärkeä olet, vaikka tunnemme pitkältä ajalta vain pintapuolisesti. Sun miehekkyys ja rauhallisuus vain sekoittaa mun varpaiden kynsilakat. Olet hot!

Olen kuitenkin vetäytynyt omiin oloihini, epävarmuuttani. Pelkään tekeväni itsestäni ihan höhlän. Itsekin olet etääntynyt minusta, joten uskon että en ollut tarpeeksi... nainen sinun makuusi.

Lähetän sinulle täältä palstan kautta lämpimän halauksen ja kuiskauksen "Olet juuri se, minun päiväuneni J ".

12

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jskotnglf

      Ihmettelen näitä työpaikkajuttuja ja näitä epämääräisiä j.t ym kirjaimia minnekähän päin maailmaa tämäkin viesti menee 😒toivottavasti ei mun ukolle mee .....silloin ei hyvä heilu .....

      • Niin.se.menee

        Pidä siis hyvä huoli miehestäsi! Ei mies vaihda kuin parempaan 🎶


      • Näihänsemenee
        Niin.se.menee kirjoitti:

        Pidä siis hyvä huoli miehestäsi! Ei mies vaihda kuin parempaan 🎶

        Karman laki toistaa itseään varaudu siihen!!!!! Tulet katumaan sanojasi vielä aikanaan!!!!


    • munaseisoojii

      se on mulle munani alkoi seistä taas olen sen partaviiksi j työpaikaltassi

    • SeoikeeJ

      Älä turhaan pelkää näyttää tunteitasi, sillä minäkin haluan sua. Haluasisin toteuttaa ne unet myös oikeesti. Hyvää myöhästynyttä ystävänpäivää.

    • OonJmiäs

      Tunnetta tekstissä. Kävisinkö mä? Minne tää menee?

    • SeoikeeJ

      Milloin saadaan olla kahden?

    • Jatkathanmatkaasi

      Tiedät että minulla on oma puoliso. En halua naistani loukata.

    • JIILLE

      Ihan mun elämästä!

      • Jussikalleni

        Jos olet Jussiliini?!


      • lemppisnimeltään
        Jussikalleni kirjoitti:

        Jos olet Jussiliini?!

        noup,Jopuni hän.


    • eienääsuhdetta

      Ole tainnut jo kauan katsoa eteenpäin, koska en kaipaa ketään ja siksi aion olla yksin loppuelämäni ajan, eikä ole jaksamistakaan ruveta suhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe