yamaha U silent piano

kg235

Hei!

Arvoisat musiikin ystävät ja rakkaat pianon soittajat ynnä muut. Onko eroa Yamaha U1 silent ja U3 silent pianon äänillä? Onko eroa vanhalla 1980-luvun Yamaha U silent pianolla ja uudemmalla esim. 1990-luvun Yamaha U silent pianolla? esim. naputtaako vanhat pianot enemmän kuin uudet (digipianoahan voi soittaa vaikka yöllä). Minulla on ollut yli 20 vuotta käytössä digitaalipiano ja kiinnostaisi saada kosketukseltaan akustista lähempänä oleva piano. Vai onko muita suosituksia teillä.
Kuinka paljon kuormitusta kestää kerrostalon lattia. Akustiset painaa 250 kg.

T:

3

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässätotuus

Varovainen pitää olla. Nykyiset kerrostalot niin heikkoja, että oikeaa pianoa ei niihin saa turvallisuussyistä kantaa.

• Maaraxi74

Eipä niillä välttämättä eroa ole. Jokainen Yamaha taitaa olla oma yksilönsä. Soitin kerran kahta u3 mallia. Toinen vm - 87 ja toinen - 88. Toinen näistä oli ihan "perus kamaa," ns varma ostos. Toisen äänensävyssä oli enemmän "sitä jotain." Toisessa oli kevyehkö soittotuntuma ja toisessa aavistuksen raskaampi mutta koskaanhan ei Yamahassa ole ns raskas kosketus. Mutta onhan uudempi aina uudempi. Toki Yamahahan kestää sukupolvelta toiselle.

• Qu22222

Oletteko kuulleet akustisiin pianoihin asennetuista quiet time-tapaisista laitteista? Mitenkä ovat toimineet ja mitä suosittelisitte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe