Miksi ! lähteä..

Kokenut.kirjoittaa

Iskemään naisia???? julma käsite.
Eihän naisetkaan iske miehiä !! naisilla on # ME TOO käyttäköön sitä , kun se on varmin tapa olla erossa miehistä, ainakin siihen saakka kun aikakello tikittää siihen malliin että on pakko tehdä jotakin kuin juosta yö kaudet "etsien jotakin" !!

Itse ole etsinyt "hakkaamattakin" naisia, mutta huonolla menestyksellä.. ja tulevaisuudesta en tiedä mitään "vielä" .

3

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut.kirjoittaa

      Tulee halvaksi , kun ette "naiset" ole kiinnostuneet yksinäisistä miehistä , jotka hakee naista täältä kautta . Vuosi 2018 on siinämielessä hyvä vuosi kun matkoja riittää !! kun vain viitsii lähteä matkoille, kun kotimaata "suomi" pitää myös katsella. Pystyy omalla kielellä kommentoimaan ja toimimaan.

    • wqfqegfqe

      "Eihän naisetkaan iske miehiä !! " ....?!!! nimimerkillä "kokenut" jos on tuota mieltä niin kokemuksey saattavat olla vähemmän yleistettäviä. Ne kivoimmat ja parisuhdeorioituneimmatkin naiset saattavat iskeä miehiä - toki yleensä silloin miehen jonka haluavat. METOO -kampanja on seksuaaliseen ahdisteluun ja väkivaltaan liittyvää, ja jos ei itse tajua eroa iskemisen suhteen niin kannattaa jäädä oikeasti kotia ja hakea maanantaina ammattiapua jos ei siinä välissä esim lukeminen valaise mitään latua...

      Ei mikään "aikakello" mitään pakota ketään missään mihinkään....eikä suurin osa naisista juokse yökaudet "etsimässä jotakin".

      en ihmettele että huono ollut menestys...näkökulmaa ehkä kannattaa laajentaa, vihaa työstää urheilemalla ja terapeutilla ja ylipäätään hyväksyä ettei muut miljardit ihmiset tässä maailmassa ajattelle ja toimi samoin kuin itse.

      Käsitteet eivät ole julmia, ihmisten teot ja ajatukset voivat olla. Ajattele että sinulla ne ovat ystävällisiä ja arvostavia naisia kohtaan?

    • Trashman

      Ensin tuli tasa-arvo. Sitten naistenpäivät ja joku METOO. Mies on kuohittu sonni nykyään. Kohta näette meitä enää eläintarhassa apinan vieressä. Dildo ajaa miehen roolin jo itsessään. Okei, me ukot ollaan urpoja. Joku kunnioitus pitäs kuitenkin olla ja antaa miehen olla mies. Vaikka oikeuksista puhutaan ja hyvä niin. Ei taida paljon olla puhetta miehen oikeuksista ja kuka niitä muka ajaa? Feministi ajatuksia sun muuta. Kohta mä perustan Sovinistisikapuolueen tai järjestön vastalauseeksi tällä tämän päivän roskalle. Muutenkin laki on yleensä naisen puolella kun tulee ero ja jaetaan huoltajuus, tavarat sun muut. Mies harvemmin näkee niitä lapsia ihan kosto syistä jonka takana on yllätys, yllätys ite se nainen. Onko oikein sitä lasta kohtaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe