Jos tietä hoidetaan ei ole keskusteluja.

muutolintu

Näin yksinkertaista se on. nyt tie päästettiin erittäin vaaralliseen kuntoon ja korjaaminen kesti helevetillisen kauan joten olisiko syytä vaihtaa toisiin tehtäviin ? Ei enää uskoa löydy että asiat hoidetaan muutenkaan. Pois muuttava paikakunnalta pohtii asiaa.

13

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mee-het

      Muuta äkkiä, ettei meidän muiden tarvitse enää pelätä että syöksyt holtittomasti päälle!

      • muuttolintutässä

        Ei minulla ongelmia ollut pitää autot hallinnassa mutta monella muulla oli ja syyhän oli ne urat jouta en mussään muualla ollut nähnyt! Ja on kierretty työnkin tähden laajalla.
        Aika ikävä ja pahan makuinen kommentti. Ikävää sinulle että olet se heikompi meistä.

        Ps aika nopeaa joku omi muuttolintu nimimerkin itselleen .


      • j...........o
        muuttolintutässä kirjoitti:

        Ei minulla ongelmia ollut pitää autot hallinnassa mutta monella muulla oli ja syyhän oli ne urat jouta en mussään muualla ollut nähnyt! Ja on kierretty työnkin tähden laajalla.
        Aika ikävä ja pahan makuinen kommentti. Ikävää sinulle että olet se heikompi meistä.

        Ps aika nopeaa joku omi muuttolintu nimimerkin itselleen .

        Ota muuttolintu ...... tus mukaas kun lähdet .niittämään mainetta muuaalle.


    • Autoilevat

      Kannattaisi hiukan matkustella kodin ja kaupan väliä kauemmaksi niin saa hiukan vertailukohtaa teihin eri puolilla. Samanlaisia urateitä löytyy isoilta valtateiltäkin.

      • muuttolintutässä

        Liikun paljon ja missään en tuommoisia uria ole ajanut.
        Älä puhu paskaa jatkossa vaan ole asiallinen ja rehellinen , nyt olet surkimus.


    • voivoivoivoivoi

      Miksi uria syntyy ? Kaikki ajavat samoja raiteita syventäen niitä. Lopuksi ajatuksetkin urautuu. Älkää syventäkö niitä , madaltakaa.

      • muuttolintutässä

        Ihmiset ajaa noin joka paikassa nyt se tien hoito vain petti tänäkin vuonna. Tiessä se vika oli ei kuskeissa vaan käsyttäjässä joka ei jostain syystä antanut käskyä edes ruhtinaallisenkaan korvauksen jälkeen tehnyt työtään.


    • tollot

      Tässä näette millaista porukkaa alajärvellä asuu..pysykää erossa.

      • yksinkertainenyhtälö

        Yksi tai kaksi ihmistä aiheuttaa nämä keskutelut jotka ei hoida siitä heille maksettava viranhaltiapäiystys nimistä työtään.
        Aika yksinkertainen juttu ja koko alajärvi on hulluja ilmeisesti nyt . Näin pieni määrä ihmisiä pilaa koko alajärven maineen.


    • Syyonniissäpuissa

      Ne puut pudottaa kuuraa ja lunta joka sitten jäätyy renkaiden puskemana siihen uran reunalle.... Itse ura ei syvene vaan reuna kohoaa, sillä niitä uria on vain lyhyellä pätkällä, lapsikin tuon tajuaa kun hetken katselee tilannetta tuulen vireen alkaessa.

      • Mrrrkarhurepiijäätä

        Ompa siinä mietintä. Katsele lisää mutta luontoon päin.Puiden alla on vähemmän luntakin joten lue se oikea syy teksteistä. Kokeile nimeä tiekarhu google hakuun ja sen töihin esim.


      • Puuttarviivaloa

        Ne puut kun kasvattaa oksansa valoon päin eli tielle, niihin sitten kertyy kuuraa ja lunta joka tippuu tielle kun tuuli ja auringonvalo myös sopii tieaukkoon vai miten selität sen ettei koulun aukiolla ole uria laisinkaan?


    • Näinsevainon

      Ei uria ei teitä,ei teitä ei uria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe