Tänne voidaan jakaa vaikka Zadaan 5€ shoppailu koodeja. EH2910 -koodilla 5€ halvempi ostos kirpputori sovellus Zadaassa😊
Zadaa koodeja
16
1290
Vastaukset
- Elnaaa
EH9210
- Uusizadaa
Pystyykö itse ostajana käyttää kaikki löytämiään koodeja? Vai vaan yhtä koodia eli ostajana ei voi saada kun kerran sen 5€ alen? Eli ei voi käyttää peräkkäisiin ostoksiin eri koodeja ja saada näin tuota alea useammasta ostoksesta?
- Zadaaholisti
VS3397 löytyis täältä :)
- Anonyymi
Multa löytyy ilmainen koodilla AC1947! 💜
- Anonyymi
MS6997
kiitos jos käytät <3 - Anonyymi
KH9743 !!!!!
- Anonyymi
Ilmaiset postikulut Zadaassa koodilla:
JN4280 - Anonyymi
Moi!!! käyttäkää pliide mun koodia AS4650❤️haluisin ostaa belizerin t
Tanskasta ja postikulut on dyyrit.. - Anonyymi
JM7099 koodilla saa kans ilmasen toimituksen❣️
- Anonyymi
Koodi: KK8876
Kiitos jos käytät koodia ❤️ mukavia shoppailu hetkiä ja kevättä! - Anonyymi
Koodilla IV1184 ilmainen toimitus!🤩 (syötä koodi asetuksissa näkyvään promootiot kohtaan!☺️)
- Anonyymi
MS6997 kiitti jos käytät, tarvisin itsekin ilmaset postit! <3
- Anonyymi
ilmainen zadaa-toimitus koodilla PL7001
kiitos jos käytät! :) - Anonyymi
Mun koodilla KK8876 ilmainen toimitus.
Koodi laitetaan profiilin asetuksista promootiot-kohtaan.
Kiitos jos käytät ja mukavaa kevättä ❤️✨ - Anonyymi
Koodilla KL1051 saa ilmaisen toimituksen! 🥰☀️
- Anonyymi
KJ75330
tossa mun koodi!☺️
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157