Nimikirjaimet, nimi, paikkakunta, ikä, nainen, mies?
Kuka saa sydämesi sykkimään?
134
17280
Vastaukset
- 62vHelge! 
- SykkiväMies 30-40 v. Kauniit ruskeat silmät. Komea. Ystävällinen. M-etu kirjain. Pääkaupunkiseutu. - SykkiväSukunimi S 

- Nimikirjaimet, nimi, paikkakunta, ikä, nainen, mies? 
 Täytyy tunnustaa se, että kyseessä ei työpaikkaromanssi vaan ihastuminen samaa sukupuolta olevaan ystävään ilman homoutta. K.B. Joensuu, 30, mies. Kyseessä yliopiston ravintolasuhde, jossa vain jutellaan. Hän on yliopiston suosituimpia tyyppejä tuttavapiirin laajuuden perusteella. Jään kaipaamaan häntä kaverina, kun hän ehkä pian lähtee Joensuusta pois. Kahdelle puolelle miehelle antaisin seksiä, jos olisin nainen. Hän on se puolikas. Jos olisin nainen niin varmaan rakastuisin häneen ja se olisi silloin yliopistoromanssi, työpaikkaromanssi. :)
 Kirjoittakaa mieluummin pitempiä juttuja, kiitos! :) Itse yritin näyttää mallia.- EnpääseylJR, 40 , mies, paikkakunta U. Vieläkin mielessä, vaikka ei enää samassa työpaikassa, olet varattu ja mitään ei edes tapahtunut... 

- TiedoksennesaatettakoonSM, nainen. - NimikirjaimettäsmääPaikkakunnan etukirjain..) 
- TiedoksennesaatettakoonEn kerro, mutta ikä välillä 35-40. :) 
- huisentäänkukasielläsehän olen minä! 
- TiedoksennesaatettakoonOlisitkin. Kenen toivoisit täällä olevan? 
- PolttattakoMontakirjainta etunimessäni ja monta sun 
- TiedoksennesaatettakoonViisi molemmilla. 
- PolttaakoJoku haluu seurata keskusteluasi ja peukuttaa alaspäin.😍minä Se en siis ole.kirjainmäärä ei täsmää. 
- MinäköhänHmm... 
- TiedoksennesaatettakoonMinäköhän kirjoitti:Hmm... Sehän voi selvitä kun kerrot itse jotain. 
- huikukasesielläTiedoksennesaatettakoon kirjoitti:Olisitkin. Kenen toivoisit täällä olevan? Toivoisin että olisit E. 
- huikukkaPolttattako kirjoitti:Montakirjainta etunimessäni ja monta sun neljä ja neljä 
- SiissiisE mieskö? 
- eikäedesCSiissiis kirjoitti:E mieskö? eipä ei E 

- EdelleenkinJT mies. Paikkakunta R 
- TulevaniMies 37v , MT ja Paikkakunta L - UteliaisuusheräsLaihialtako 
- AnonyymiUteliaisuusheräs kirjoitti:Laihialtako Tämä. 

- TyöpaikallaN 33 pks , J - TyöpaikallaSukuninimen alkukirjain V, harmahtavat silmät 

- IhastunutvaanAL, Hyvinkää, 50 mies😘 olen sinuun niin ihastunut, mutten sitä kehtaa kertoa 
- puppelssonYx homo vaa 69v 
- Sydämeni saa sykkimään E.N. n. 20 v., nainen 
 Tapasin tänään kirkossa E.N., joten se ei ollut työpaikkaromanssi, mutta minulla kävi kirkossa halu suudella häntä. Minä tykkään hänestä. Tarkoitus on kyllä olla jatkossa lähinnä kirkkokaveri ja nauttii yhteisolosta kirkossa noin joka toinen viikko, kun käyn faijan asuinkaupungissa. Saan istua hänen viereensä kirkossa seuraavalla kerralla. Kysyin tänään luvan siihen, että saanko tulla hänen viereensä seuraavalla kerralla. Haaveilen tämän päivän kaltaisista kirkkokahveista, joissa saa hänen kanssa jutella niitä näitä. :)
- asdfghjNimeä en tiedä, 2X, nainen. 
 Nauraa huonoille vitseilleni, kait se jotain tarkoittaa...
- itrgaiwrgAK, Tampere, 36-vuotias nainen 
- syntynyt55Helge se on yhä. 
- IhaninoletIhana monika ;) 
- TurhaIhastusMinullaJ mies. 02 alue. Tunteeni eivät helpolla syttyneet, mutta eivät myöskään sammu... näköjään. - ToivotontahaaveiluaL.H nainen 30v Espoo 
- Jiimies02Aiotko antaa tälle Jiille;)? 

- MenensekaisinTK mies vantaa 
- nuori.muoriM.J. 
 Mika
 Mikkeli
 50
 Mies
- teetjakootHih, meillä on samat nimikirjaimet ja ikä vuotta vaille sama ja etäisyyttä 135 km 
- hopotihopP.J 
 nainen
 tikkakoski
 54v
 hessu
- SalaisestiSunNäin ihanasta Monikasta unta ja suudeltiin siinä ja tiedettiin, että se on väärin aviossa kun ollaan mutta jatkettiin ja tuntui ihanalle. Meinattiin edetä pidemmällekkin mutta sitten tuli herätys ja sotki unen. Näkiköhän ihana samaa una tuntui niin hyvälle jopa unessa. Toivottavasti vielä livenäkin joskus vaikka salaa. 
- hänonHannaAina kun kohtaan, niin sykähtää muutaman ylimääräsen lyönnin. - YKSIHANNAMilloin tapasit hänet viimeksi? Kerro jotain lisää 
- HaluaisinSalaisestiKohtaan ihanan Hannan töissään kun hieroo minua ;) 
 Joskus on ollut keulimisessa pidättelemistä.
- HannahänonHanna tulee välillä vastaan ja välillä perässä ja joskus on edessäkin mennyt :) 
 Niin on kaunis vieno viehkeä hymynsä hänen.
- YKSIHANNAäh, no tuo ei kyllä avannut yhtään 

- helllllllyesM.R h-valta 30 mies 
- MaxiumjeeKouvolassa 
 Oleva 50v Nainen.
- HaaveitakoVainPaimiossa asuva S.P. 
 Noin 50 mies.
 😚
- IhastunutminäE M Helsinki 45-50 v. mies :) 
- T kemijärvi 20-25 v. Nainen 
- NalleOtsoKontioJS, Helsinki, 53, mies 
- Sala.SL.K. mies T-kaupunki 
- WaveE.A., Hki, 35-40, n 
- Kai_PausBörje, Vantaalta. Noin nelikymppinen homoilija. 
- pelkkäystävyysEi oikeastaan kukaan, jos ajatellaan romanttista tunnetta, mutta ystävyys on mahdollista. 
- naanaanaanPG, Tampere, 40, mies :) - Kjori-PJ ,nainen ja tre 

- RiippuuuTark kirj vai kuvainn 
- si1mälasikäärmeRiku, Helsinki, en tiedä ikää (vähemmän kuin mulla..). <3 
- EiosaaasiaansaBorgström on vain , koska ruitsinkiel täytyy näky,ä yäk, hän ei vain sovellu eikä opi ikinä ärsyttää. 
- HaluanSinutSalaaMH, nainen, ihana hymy aurinkolasi kuva proffakuvana - HaluanSinutSalaaUusi proffa lasi kädessä, mustaa päällä ja hiukset ihanasti. 

- unohtamisenvaikeushän todennäköisesti vielä muistaa nimensä 
 sama kunta eri kylä
 ikää on
 mies- kuntaonSonkajärvi 
- UnohtamisenvaikeusHuti. Väärä ilmansuunta. Eukonkannosta ei tietoa😜 
- OliskoUnohtamisenvaikeus kirjoitti:Huti. Väärä ilmansuunta. Eukonkannosta ei tietoa😜 Satakunta? 
- UnohtamisenvaikeusEi ole Satakunta 

- summasumarumS.H.JKL.49V.NAINEN KYLLÄ OOTTE HASSUJA NAUTTAA KUN NÄITÄ LUKEE. 
- jag_är_för_gammal_o_fettNimikirjaimet, nimi, paikkakunta, ikä, nainen, mies: 
 JS, en kerro, Helsinki, 54, olen, on.
- BlondisiIhana mies J.K, kuumin ikinä - JK-.treMissä olet blondini 

- MakemesmileS.L, mies..lpr 
- IamstupidJ.M., Oulu, mies 
- sesolenTP mies - teepee123Oho. Mistä päin Suomea? Terveisin yksi:TP 
- PääpyörälläEn kyllä ole tuo alkuperäinen kirjoittaja mutta täällä saattaa olla myös ajatuksissa eräs TP mies.. 
- teepee123Missäs päin tämä ajatuksissa kummitteleva TP työskentelee? 
- PääpyörälläJossainpäin kaakkoa.. 
- eivoiunohtaaVoi, hän on jotain niin komeaa ja himottavaa. Miten kiduttavaa katsella hidasta harkittua kävelyään pois... hiusten kosketusta... Kauan jo aikaa -vieläkin kuva piirtynyt tajuntaan. 

- jokujostakins.k häme - laaja.alue.onmistäpäin hämehettä? 

- RaAAAaaaSydämeni saa sykkimään J.T. Helsingistä, 37-vuotias mies. 
- SalaisestiSinunIhana M nainen ;) Harmi kun et ollut ainakaan äsken paikallasi. - IikiollMistäpäin? Tuskin selkoa enää saa. 

- Kjori65PJ ,TAMPERE JA 56? NAINEN 
- ujoukkeliT.K, nainen, kaakko... 
- ettämikäsykkiiAi siis SYDÄMEN saa sykkimään eikä.... 
 No niin, sitten vaihtuikin kohde. 😛
- SalaaTänäänIhana M nainen vaaleissa farkuissa ja tummassa villapaidassa ;) - tiesmitäpuuhattiinSalaisena avustajanako siellä toimittiin, tää ollut takaraivossa kauan. 
- SalaaTänäänKyllä jonkilaisena avustajana ihana puuhastelee. 

- IhastunutE mies Turusta, 29v 
- OlihyvääLöysin tänhään ensimmäisen herkkutatin 
- HalitJ. Mies, kemi on paikkakunta. Ihana mies, jolla iso sydän - IhastunutHieno mies, on tää J•••. 
- Kjori--Kiitos,tule jutteleen tai soita, jos tiedät numeron 

- HattuMyösM nainenhan tuo ihana ;) Kiva kuva ilmestynyt, saisit kyllä ratsastaa minulla salaa koska vain ;) 
- kolmasnainenLN mies 
- aaaaahhhhhhhN*** 32 mies <3 
- WanhaUkkoEn tiedä sen nimeä. :( 
- TpuujalkaAriV, 60, oulu 
- vaaleakutrinenHanna saa kaikki paikat sykkimään. - BlondiHannaMissä viimeksi näit hänet? Ja milloin 
- liianharvoinBlondiHanna kirjoitti:Missä viimeksi näit hänet? Ja milloin Siitä on jo aikaa, ettei oikeen edes ajankohtaa muista. 
- BlondiHannaNo kerro nyt kuitenkin hieman enemmän tästä Hannasta tai itsestäsi 
- taitaapitäävaaleastaBlondiHanna kirjoitti:No kerro nyt kuitenkin hieman enemmän tästä Hannasta tai itsestäsi Sellanen säihkysilmä hän oli ainakin viimeksi kun sain silmiin katsoa. 
- BlondiHannataitaapitäävaaleasta kirjoitti:Sellanen säihkysilmä hän oli ainakin viimeksi kun sain silmiin katsoa. Missäs katselit. Ehkä Helsingissä 
- saattoiollakinBlondiHanna kirjoitti:Missäs katselit. Ehkä Helsingissä Ehkä oli, vai olikohan. aikaa ainakin on siitä. 
- BlondiHannaViime talvena 

- HaluanSinutSalaaIhanalla M naisella tänään nuttura sekä harmaa paita... 
 Aivan ihana ilmestys ;)
- J-miesH nainen, Leppävirta :) 
- naiseltatämäJoskus oli H.S mies, yli 50 vuotias. 
- HaluanSinutSalaaIhanan M naisen näin tänään yllättäen ;) 
 Huomasitko kun vinkkasin sinulle silmää? ;) Saispa sinua ihanaa suudella.
- SorellTommi! Aivan mahtava mies. 
- AnonyymiTP mies kaakko, noin 40v 
- AnonyymiC4. Iätön mutta ei saa kastua. Räjähdetehtaalta tulee, sukupuoleton. 
- AnonyymiM nainen ehdottomasti! 
- AnonyymiEloveena pohjoisesta. 
- AnonyymiTeemu, mies, pk-seutu ❤️. 
- AnonyymiEi kukaan ikinä. 
- AnonyymiKaitsu, kalju, ihanat silmät - AnonyymiToivottavasti et sinä koskaan,. Eihän tilanne mene koskaan niin pahaksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toivottavasti et sinä koskaan,. Eihän tilanne mene koskaan niin pahaksi. Kaljut miehet ei sytytä yhtään mitään. 

- AnonyymiM nainen lännestä, aivan ihana tapaus ;) - AnonyymiTämä herätti valheellisen toiveen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tämä herätti valheellisen toiveen. Miksi valheellisen? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi valheellisen? Ei hän täällä pyöri ja en taida enään kiinnostaa..(?) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei hän täällä pyöri ja en taida enään kiinnostaa..(?) Ihana M nainen kyllä kiinnostaa ;) 

- AnonyymiEn ketään(tiedon mukaan)M/LPR - AnonyymiJs ss 💖 

- AnonyymiEi kukaan. Mulla meni maku lopullisesti miehiin viimeisen tapauksen jälkeen. Pilas mun elämän. 
- AnonyymiHelsinki, 58, mies 💔 
- AnonyymiK S 33 mies espoo 
- AnonyymiNiina Satakunnasta, ikä vähän yli 30 
- AnonyymiN nainen, pohjoisessa. 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti725426
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset665192
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut353784
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052887
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942762
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k312712
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131971
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2241599
- 1561394