Olen kyykännyt, penkannut, vetänyt maasta ja tehnyt kaikkea mitä kaikki "asiantuntijat" sanovat.
Totuus kuitenkin on se että ei kannata kyykätä koska se liike ottaa myös väistämättä pakaroihin ja takareisiin, vatsalihaksiin ja alaselkään, ei pelkästään etureiteen jota haluaisin sillä liikkeellä kasvattaa.
Reiden ojennus ja hack-kyykky ovat osoittautuneet paljon paremmiksi liikkeiksi.
Maastaveto on ollut pelkkää energian tuhlausta. Pidän tarkkaa kirjaa kaikesta mitä teen ja olen huomannut etten ole koskaan saavuttanut sillä mitään.
Bodarin kannattaa keskittyä yhteen lihakseen kerrallaan eristävillä liikkeillä. Samaan aikaan yhdellä liikkeellä ei kannata tehdä monta lihasta samalla kertaa. Osassa liikkeissä se on mahdotonta mutta sille ei mahda mitään.
Osan liikkeistä saa taas heittää kaatopaikalle, kyykky ja maastanosto esim.
Tämän ymmärtämiseen minulla meni vuosia ja se tarkoittaa että heitin vuosia hukkaan.
Moninivelliikkeet ei toimi
2
158
Vastaukset
- Maastokyykkääjä
Mainitse jokin liike joka vaikuttaa vain yhteen lihakseen.
Sinä siis vaan penkkailet ja veivailet kaikilla kivoilla laitteilla. - MarjikselleBanaania
Olet väärässä. Minäpä pidän vielä tarkempaa kirjausta ja olen huomannut että kehitystä tulee. Ha ha haa.
Olen pitännyt myös hyvin tarkkaa kirjausta niistä ihmisistä jotka eivät ole kehittyneet moninivel liikkeillä ja olen huomannut että he ovat vain heikkoja eivätkä tule kehittymään ikinä. Ikinä millään tavalla. Ikinä mitenkään. He ovat syntyneet huonoiksi ja huonoina pysyvät. Aina. Tekivät mitä tahansa, miten tahnsa. Huonoja. Aina.
Sellaista itse olen huomannut tarkalla kirjauksella. Niiiiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742