Olen kyykännyt, penkannut, vetänyt maasta ja tehnyt kaikkea mitä kaikki "asiantuntijat" sanovat.
Totuus kuitenkin on se että ei kannata kyykätä koska se liike ottaa myös väistämättä pakaroihin ja takareisiin, vatsalihaksiin ja alaselkään, ei pelkästään etureiteen jota haluaisin sillä liikkeellä kasvattaa.
Reiden ojennus ja hack-kyykky ovat osoittautuneet paljon paremmiksi liikkeiksi.
Maastaveto on ollut pelkkää energian tuhlausta. Pidän tarkkaa kirjaa kaikesta mitä teen ja olen huomannut etten ole koskaan saavuttanut sillä mitään.
Bodarin kannattaa keskittyä yhteen lihakseen kerrallaan eristävillä liikkeillä. Samaan aikaan yhdellä liikkeellä ei kannata tehdä monta lihasta samalla kertaa. Osassa liikkeissä se on mahdotonta mutta sille ei mahda mitään.
Osan liikkeistä saa taas heittää kaatopaikalle, kyykky ja maastanosto esim.
Tämän ymmärtämiseen minulla meni vuosia ja se tarkoittaa että heitin vuosia hukkaan.
Moninivelliikkeet ei toimi
2
146
Vastaukset
- Maastokyykkääjä
Mainitse jokin liike joka vaikuttaa vain yhteen lihakseen.
Sinä siis vaan penkkailet ja veivailet kaikilla kivoilla laitteilla. - MarjikselleBanaania
Olet väärässä. Minäpä pidän vielä tarkempaa kirjausta ja olen huomannut että kehitystä tulee. Ha ha haa.
Olen pitännyt myös hyvin tarkkaa kirjausta niistä ihmisistä jotka eivät ole kehittyneet moninivel liikkeillä ja olen huomannut että he ovat vain heikkoja eivätkä tule kehittymään ikinä. Ikinä millään tavalla. Ikinä mitenkään. He ovat syntyneet huonoiksi ja huonoina pysyvät. Aina. Tekivät mitä tahansa, miten tahnsa. Huonoja. Aina.
Sellaista itse olen huomannut tarkalla kirjauksella. Niiiiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799