Vaimoni sairastui v 2010 Alzheimerin tautiin.
Vuoden 2018 alusta lähtien , hän on saanut "nauttia" SOTEN tuomista muutoksista .
( En tiedä , itkisikö vai nauraisi . . )
Soten myötä , asuminen laitoksessa on nyt kuulemma " kodinomaista , turvallista asumista ".
Kuka kertoisi asiakkaalle , miten hänen elämänsä muuttui SOTEN myötä ?
Toki muutosta tapahtuikin . . omat verhot lepattavat , 14 neliön "korsun" ikkunoissa.
Sekä iha ikioma kohdevalo , joka on "pultattu" seinään , luomaan tunnelmaa . . . ( vaikka , tähän muutokseen ei olisi tarvinnut edes SOTEA ).
Parhaiten muutos näkyy , asiakkaan kukkarossa n 30% korotuksena kuukausimaksuihin , eli noin 300 E / kk.
Terveiset Polvijärveltä
Miten SIUN SOTE näkyy potilaan arjessa ?
omaisena
2
301
Vastaukset
- OmaEutanasia
Näin se hyvä suomi palkitsee tekijänsä.....ja tämä pahenee vain..onneksi olen hankkinut jo pistoolin itselleni niin voin päättää päiväni itse silloin kun haluan...pääsen taatusti helpommalla ja halvemmalla kuin suomen sote yrittää vakuuttaa..
- Tämä_nähty
SiunSotelta puuttuu yhteiset pelisäännöt vanhustenhoidosta.
Jokapisteessä "päällikkö" yrittää viedä hoidon pienimmällä euromäärällä ja todistaa kuinka tämä on edullista.
Hoitajia on aivan liian vähän. Mitoitettu omillaan toimeentulevien mukaan.
Osaa hoitajia ei voisi enempää kiinnostaa koko työ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899