Vastaan trolli: jeesuksen-kasvot-wtc-tornissa!!!

tappaja-isis

https://keskustelu.suomi24.fi/t/501731/jeesuksen-kasvot-wtc-tornissa!!!
Aarahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala antoi Rakkaan Poikansa , Ettei yksikään, joka Häneen uskoo hukkuisi ->Johanneksen evankeliumi:
3:14-> Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa,
niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
että jokaisella,
joka häneen uskoo,
olisi iankaikkinen elämä.
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,
että hän antoi ainokaisen Poikansa,
ettei yksikään,
joka häneen uskoo,
hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa,
vaan sitä varten,
että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joka uskoo häneen,
sitä ei tuomita;
mutta joka ei usko,
se on jo tuomittu,
koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Luuletteko todella, että tuon terroriteko olisi Jeesus Nasaretilaisen inspiroima. olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Jo ovat hulluiksi tulleet Bin Ladenin , al-caidan ja isisin saatanalliset taustajoukot saaneet aikaan.
No sehän on tuon isisin jumalan lahja maailmalle! joh 10:10 sanotaan,että:
Varas (saa-tana) ei tule muuta kuin varastamaan
ja tappamaan
ja tuhoamaan.
Minä (Jeesus) olen tullut,
että heillä olisi elämä
ja olisi yltäkylläisyys.

8

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus-ei-valehtele

      tuo juttu tulee olemaan teidän piikki omassa tunnossanne niin pitkään kunnes tunnustatte sen ja kaikki muutkin rikokset anteeksi Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalalta Jeesuksen nimessä. Aamen!

      • ota.rauhallisemmin

        Oletko keinunut keinutuolissasi liian kovaa? Hiljennä vauhtia, ole hyvä!


    • mielen-rauhaa

      Nuo vääristely juttut eivät teitä auta Totuutta vastaan. Muistakaa, että omaatuntoa ei voi pettää.
      1.Johanneksen kirje:
      1:9 Jos me tunnustamme syntimme,
      on hän uskollinen ja vanhurskas,
      niin että hän antaa meille synnit anteeksi
      ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

      Jesaja:
      45:23 Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.
      Filippiläiskirje:
      2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

    • palelaa-paleltaa

      Leo Mellerin uutiskuvassa tosiaankin tuhkapilvestä muodostui saa-ta-nan kuva sarvineen, eihän siinä mitään Jeesuksen kuvaa tullut, mutta islamin jeesus seurasi palvelijaansa Muhamed Attaa ja houkutteli hänet ohjaamaan ihmisiä täynnä olleen reittikoneen WTC:n ykkös tornia päin. Muuten Attan kuolinilmoitus oli myös laitettu Helsingin Sanomissa.
      Attan joutui Israel vapauttamaan Glinttonin vaatimuksesta vankilasta, vaikka Israel ei olisi sallinut vapauttaa terroristia vankilasta. Mutta Glinttonin vaatimuksesta Muhamed Atta vapautettiin. Atta kiitti Amerikkaa tuhoamalla wtc ykkös tornin. Teidän jumalan kulttuuri eivät näytä olevan päivitetty nykyaikaan sopivaksi. Esimerkiksi tuo jumalanne tuhosi Syyrian, eikä kyennyt suojelemaan Saddam Husseinin Irakia. Tuo jumalanne ei ole kyennyt auttamaan lumaannaanne ”UNRWA valtion” pakolaisia.

      • juupaseipäsjoo

        lumaannaanne ”UNRWA valtion” pakolaisia, marsin pinnalla näkyvästä kaatuvasta pylväästä voi viivan ja kahden pisteen avulla kuvitella dinosauruksen, tai dromedaarin!


    • M-Viksten
    • Kasvot-näkyy-selvänä

      Raamatun profetioita (lopun ajasta ja antikristuksesta)
      Roponen
      20.2.2018 16:05

      Daavid sanoo Ahitofelista, jota pidetään Juudas Iskariotin esikuvana: "Tuo mies käy käsiksi niihin, jotka hänen kanssaan rauhassa elävät, hän rikkoo liittonsa. Hänen suunsa on voita sulavampi, mutta hänellä on sota mielessä; hänen sanansa ovat öljyä lauhkeammat, mutta ovat kuin paljastetut miekat" (Psalmi 55:21-22). Tämä kuvaus sopii myös antikristukseen, jonka kanssa juutalaiset tekevät liiton. Hänet otetaan messiaana vastaan Israelissa, niin että hän asettuu Jerusalemin temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      Antikristuksen tuloa edeltää laaja luopumus uskovien kesken sekä yleismaailmallinen laittomuuden lisääntyminen. Molemmat ovat tapahtumassa silmiemme edessä, jos vain on silmät nähdä. Luopumus on voimakasta valittujenkin joukossa ja samalla maailma on isossa murroksessa monissa asioissa. "Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: 'Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä'" (Psalmi 2:1-3). Näin juuri halutaan luopua Jumalan asettamista moraalisäännöistä. Oikea sanotaan vääräksi ja väärä oikeaksi. Ja he, joiden pitäisi olla suolana ja valona maailmassa, ovatkin ilman öljyä lampussaan.

      Kun on puhe YK:sta, niin siellä tuntuu Israel olevan erityisesti hampaissa. Tämä johtuu varmaan suurelta osin muslimien vaikutuksesta YK:ssa. "Jumala, särje hampaat heidän suustansa, Herra, murra nuorten jalopeurain raateluhampaat" (Psalmi 58:7). Esimerkiksi UNESCO kielsi juutalaisten historiallisuuden pyhään maahan. Tilalle laitettiin muslimien historia. Räikeä valhe. "Minä olen kuullut Mooabin häväistykset ja ammonilaisten pilkat, joilla he ovat häväisseet minun kansaani ja ylvästelleet sen aluetta vastaan" (Sefanja 2:8).

      Kuitenkin Jumala on kaiken yläpuolella ja on pian puuttuva väkevästi maailman asioihin. Kuka uskaltaa asettua häntä vastaan!?! Psalmi 2 jatkuu seuraavasti:

      4. Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
      5. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
      6. "Minä olen asettanut kuninkaani (Jeesuksen) Siioniin (Jerusalemiin), pyhälle vuorelleni".
      7. Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
      8. Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
      9. Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
      10. Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
      11. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella.
      12. Antakaa suuta pojalle (eli alistukaa hänen valtaansa), ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.

    • tallenna-linkki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe