ennenkuin kukkahattutädit tulevat tänne sanomaan että näin nuoren ei kuuluisi seurustella niin antakaa jo olla! rakastaminen ei katso ikää.
olen siis 12vuotias (kohta 13) tyttö ja ihastukseni on 14 (kohta 15) eli meillä on 2 vuotta ikäeroa. Olemme nähneet pari kertaa ja tuntuu siltä että olisimme tunteet jo todella kauan, hänen kanssaan vaan synkkaa. Eli onko 2vuotta ikäeroa paha?
12v ja 14v
6
169
Vastaukset
Ikäeron suuruus riippuu iästä. Tätä se on se Einsteinin suhteellisuusteoria.
Kahden vuoden ikäero on pieni. Vaimoni vanhempien ikäero oli 8 vuotta, samoin minun vanhempieni. Vaimoni on minua melkein 4 vuotta vanhempi.
Keskimääräinen ikäero on ensimmäisessä avioliitossa 3 vuotta, eron jälkeisessä toisessa avioliitossa 10 vuotta.En ole kukkahattutäti,mutta miks ei sitä vaan voisi nauttia nuoruudestaan ja vapaudestaan..seurustelemaan ehtii kyllä myöhemminkin.. Ihan sanon kokemuksen äänellä..
eiapuaole kirjoitti:
Ymmärrän sinua! Mutta jos oikeasti pidän tästä henkilöstä enemmän kuin kaverina
Tällä ei ole mitään merkitystä. Teinisuhteet eivät käytännössä koskaan kestä. Jompikumpi menettää aina mielenkiinnon jossain vaiheessa ja lopputuloksena on usein sydänsuruja.
En haluaisi olla kukkahattusetä, mutta tiedän, mistä puhun.
Ihastuminen on normaalia ja luonnollista. Lasten parisuhdeleikit taas eivät oikein ole.
- UteliaskoVain
Rauhassa ja turhia kiirehtimättä seurusteluun minusta. Ihmiset kehittyvät pikku hiljaa, pettymyksiäkin voi tulla, Toivoa on hyvä olla, mutta ajan kanssa kaveeraamisen kautta hyvä edetä. Ensin hyvä oppia tuntemaan itsensä hyvin niin välttää paremmin karikot ja suden kuopat.
Oppia ikä kaikki, pettymyksiä tulee aina, osaako kuinka hyvin käsitellä niitä on toinen juttu. Minusta hyvä muistaa aina, että kiire ei ole minnekään, kavereita on hyvä olla ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901