Missä olet Heli

Minä rakastan sinua vaikka aikaa on kulunut paljon. Voi helvetti kun olin tyhmä meidän välillä oli taikaa. Se tunne kun sain kuulla äänesi!

8

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helikeijukainen

      Mistähän päin kyseinen tyttönen?

      Kerro nyt hyvä mies tarkkoja tuntomerkkejä.

      • Siilinjärvellä 90 luvun alussa


      • helikeijukainen
        Abc32 kirjoitti:

        Siilinjärvellä 90 luvun alussa

        Äsh. Harmi. Ei täsmää minuun...

        Toivottavasti löydät oikean... :)


      • KarjalanHeila89

        Minäkin kaipaan edelleen erästä Heliä Karjalasta..


    • Minulla oli joskus heli niminen tyttöystävä jota rakastin nìinpaljon kun sydämmestäni pystyin
      Se taisi vaan loppua siihen että olin äärimmäisen typerä . Jälkikäteen kun ajattelen miksi tein mitä tein. Olin typerä luulin että naisia saa ym. Typerää . En ymmärtänyt yhtään mitään enkä ymmärrä edelleenkään juon paljon kohta kuolen.

      • kjkljkjl

        vähän sama juttu minulla. päästin hölmöyttäni "karkuun" elämäni ensimmäisen rakkauden - ja epäilen jopa että tunne oli molemmin puolista. no aika mennyt ei koskaan palaa eikä nuoruuttaan voi elää uudestaan joten se siitä. onneksi en ole tavannut häntä koskaan viimeisen tapaamisen jälkeen jolloin vannoimme tapaavamme jälleen vuoden päästä ja menevämme rannalle - no näin ei käynytkään. en tiedä minkälaisia tunteita kävisin läpi jos hänet vielä tapaisin uudestaan - ehkäpä aikoinaan tuli "jänistettyä" puolin ja toisin sillä vaihtoehtoina olivat ikuinen rakkaus tai suuri pettymys..


      • nknk

        ...ja jäljelle jäi vain ikuinen kaipaus.


    • Anonyymi

      Jos olisin voinut, olisin olisin jäänyt ottamaan selvää mitä meistä olisi tullut vai olisiko tullut mitään. Ehkä pelkäsin, että satutat minua ennemmin tai myöhemmin. Kaipasin sinua, vaikka lähdin itse. Huomasit monen vuoden jälkeen minut leikkkpuistossa. Romahdit polvillesi ja kaverisi auttoivat sinut ylös. Sinulla oli puku päällä, minne lie olitte menossa. Sitten usean vuoden jälkeen satuit samaan ratikkaan lastenvaunujen kanssa. Jäin heti itse pois. Myönnän, pakenin paikalta. Viimeksi törmäsimme rannalla. Tervehdit minua, mutta teeskentelin, että en tunne sinua. Menin ohi ilmeettömin kasvoin.Joskus mietin, välititkö minusta koskaan. Toivon ettet, sillä silloin olin sinun suhteesi oikeassa. Mielessä yhä läikähtää, kun ajattelen sitä mitä teimme yhdessä silloin joskus. Tiedän että emme tule enää koskaan katsomaan toisiamme silmiin, puhumattakaan muusta. Mutta silti. Olisimme kuin laulu, jotta ei laulettu loppuun. Elämäni on täällä ja sinun on toisaalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe