Normaali mies ei kelpaa naisille

Normimies40

Miehen pitää olla joku mcgyver että kelpaisi. En ymmärrä ollenkaan naisia mitä ne hakee kun ei naiset puhu mitään eikä ne kerro mitään eikä ne osaa kommunikoida.

81

2656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähänmuutavielä

Jaahas... kyllä rupee naisille tulee paineita. Pitäis löytää komea alkoholisoitunut jännämies, joka on rikas... ja vielä mcgyver. Ei oo helppoo :`)

• Viihdettä

Ihan alkaa käymään viihteestä tämä palsta! Eihän tästä puutu enää kuin se Axl Smith :D Että joku voikin olla katkera naisvihaaja ja vielä Nettideittailu-palstalla :)) Ps. kerron salaisuuden, ei kaikki naiset halua sitä komeeta alkoholisoitunutta jännämiestä, alkaiskohan tää asia jo vihdoin mennä sinne normimiehen päähän!? Naismaku ei vaan taida olla ihan normi, jos tuollaisia naisia jatkuvasti löytää...

• mitäjäitvaillelapsena

Feministeille miesten murheethan ovat vain voitto ja näinollen myös viihdettä kuten sinulle. Kertoo vain luonteesi laadun ei muuta. Negatiivinen mielipide on vihaa ja positiivinen on ihanaa eli ei pystytä itse ottamaan kritiikkiä vastaan. Sellainen ajattelumaailma on kehittymättömän vuorovaikutuksen malli.

• Sarkastine
        mitäjäitvaillelapsena kirjoitti:

Feministeille miesten murheethan ovat vain voitto ja näinollen myös viihdettä kuten sinulle. Kertoo vain luonteesi laadun ei muuta. Negatiivinen mielipide on vihaa ja positiivinen on ihanaa eli ei pystytä itse ottamaan kritiikkiä vastaan. Sellainen ajattelumaailma on kehittymättömän vuorovaikutuksen malli.

Niin, no ei tullut sitten mieleen että tuo viesti voisi olla sarkastinen!? En todellakaan iloitse siitä miten jotkut naiset kohtelevat miehiään, mutta eipä täällä tunnu menevän perille sekään että ei kaikki naiset ole samanlaisia! Vai pystytkö todistaan toisin? Itse en ainakaan tunnista näistä itseäni!

• crux

Naisten kummallinen ajatusmalli taitaa mennä jotenkin niin että tavallinen mies on järkivalinta. Järkivalinta tarkoittaa järkiliittoa. Järkiliitto on onneton ja rakkaudeton. Siksi on parempi kuunnella sydämen ääntä ja rakastua siihen mieheen jota ei olisi edes kuvitellut omaksi kumppaniksi. Siinähän se rakkauden valtava voima tulee esiin kun se murtaa kaikki järjen kahleet ja tekee mahdottomasta mahdollisen. No, myöhemmin tietysti erotaan ja petytään mutta se on toinen tarina...

• tavismies-35

Valitettavasti se on niin ettei tavis naisille kelpaa muu kuin toimitusjohtaja 120 000 vuosipalkalla. Nainen työskentelee kaupan kassalla ja sanoi että pitää olla isot tulot että kiinnostuu. Sitten yks toinen nainen alkon kassatyöntekijä, olikin maksullinen nainen.

• Kannattaiskatsoa

:D :D No, eipä tietenkään kelpaa niinkuin ei kelpaa tavismiehille tavisnainen, vaan pitää olla se kympin nainen... :D :D On vaan nämä suomalaiset miehet kapeakatseisia eivätkä osaa katsoa ympärilleen, toista voi sanoa ulkomaalaisista.... ;)

• Riiiiiiiiiiiii

Tuo selityksesi on vain tekosyy sille, että et katso rehellisesti peiliin ja myönnä omia vikojasi. Ihan yleistä, höpötetään jotain rahasta ja muusta suurimmalle osalle yhdentekevästä kriteeristä jolla peitetään se, että vika voi olla vaikka omassa luonteessa, käyttäytymisessä, kommunikaatiokyvyissä, kriteereissä naisten suhteen tai henkilökohtaisessa hygieniassa.

• jokotaivaii

Kukaan ei kelpaa kellekään. Miksi itkeä täällä kohtaloaan. Eleteään onnellisina sinkkuina me kaikki ja tehdään hyvä siitä omasta elämästä. Jokainen ottaa vastuun omasta onnestaan, ei tarvii ketään muuta syytellä.

• Naiset-nirsoja

Suomessa on yli miljoona yksinasuvaa. Johtuu täysin siitä ettei kutosen naisille kelpaa kutosen mies. Naiset ei halua tutustua miehiin koska pitävät miehiä liian rumina.

• Kroketta

Ja sama päinvastoin. Turha yrittää väittää muuta.

• Unelmakuvia

Se unelmakympinnainen tai -mies voi olla kuka vaan, koska ihminen rakastuu toiseen kokonaisuutena kaikkine virheineen. Tottakai tietyt asiat pitää olla kohdallaan, luonne ennenkaikkea, ja se ulkonäkökin sellainen, että toisen lähellä haluaa olla.

Mutta tuolla nettitreffipalstalla ensimmäinen merkittävä askel taitaa kuitenkin olla se kuvan vaihtaminen, koska siihen se sitten tyssää koko homma, jos kuva ei miellytä. Jos sitten vielä livetapaamisenkin jälkeen kiinnostaa molemminpuolin, niin harvinaisen onnekas tapaus.

Että on ihan puppua, ettei tavallinen mies kelpaa tavalliselle naiselle. Tottakai kelpaa, pitää vaan löytää se oikea. Mutta netissä se on hakuamuntaa, koska kuvattomia profiileja on niin paljon. Ei voi kaikilta pyytää kuvaa, jotkuthan loukkaantuvat siitäkin, jos heti ehdottaa kuvien vaihtoa. Onneksi useimmat vaihtavat kuvan mielellään.

• Raitis-mies-

Mies on normaali jos juo usein alkoholia .Silloin naiset kiinnostuu miehestä ja suhde alkaa nopeasti vaikk nainen ei itse juo.

• alkoholiton

Kyllä, tämän palstan miehet todellakin tietää mitä naiset haluaa! :D

• Nainen40N
        alkoholiton kirjoitti:

Kyllä, tämän palstan miehet todellakin tietää mitä naiset haluaa! :D

Juu, sen kyllä huomaa aivan kaikesta... 😄 ..... Oikeita naisasiantuntijoita...

• Lukunuttu

Höpöhöpö. Tuttavapiirini naisista kukaan ei pahemmin alkoholia käytä edes kuukausittain. Kukaan meistä ei ottaisi miestä, joka säännöllisesti juo liikaa alkoholia. Ja ne, joilla on kumppani, ovat onnistuneet löytämään kohtuukäyttäjämiehiä.

Yksi yritti jonkun aikaa seurustella miehen kanssa, jolle olut maistui vähän useammin. Ei tämäkään mies juoppo ollut, mutta eihän se suhde kauaa toimi, jos toinen haluaa lauantaina vaikka hiihtämään tai lähiseudulle retkeilemään ja toinen istuu mieluummin lähipubissa.

• teetkutenhaluan
        Lukunuttu kirjoitti:

Höpöhöpö. Tuttavapiirini naisista kukaan ei pahemmin alkoholia käytä edes kuukausittain. Kukaan meistä ei ottaisi miestä, joka säännöllisesti juo liikaa alkoholia. Ja ne, joilla on kumppani, ovat onnistuneet löytämään kohtuukäyttäjämiehiä.

Yksi yritti jonkun aikaa seurustella miehen kanssa, jolle olut maistui vähän useammin. Ei tämäkään mies juoppo ollut, mutta eihän se suhde kauaa toimi, jos toinen haluaa lauantaina vaikka hiihtämään tai lähiseudulle retkeilemään ja toinen istuu mieluummin lähipubissa.

Mikä suhde se sellainen on jossa kaikki meno pitää toteuttaa vaan naisen mielihalujen mukaan? Ja jos ottaa tosta esimerkistä tuon kaljan juonninkin pois. Eli jos nainen haluaa hiihtämään ja mies pilkille on se eron paikka koska mies ei halunnut hiihtämään? Ilmankos tällaiset narsistit pysyy sinkkuina. Tosin sillä haarovälillähän on helppo saada aina joku nössykkä tekemään kuten neiti haluaa.

• Outojuttu
        teetkutenhaluan kirjoitti:

Mikä suhde se sellainen on jossa kaikki meno pitää toteuttaa vaan naisen mielihalujen mukaan? Ja jos ottaa tosta esimerkistä tuon kaljan juonninkin pois. Eli jos nainen haluaa hiihtämään ja mies pilkille on se eron paikka koska mies ei halunnut hiihtämään? Ilmankos tällaiset narsistit pysyy sinkkuina. Tosin sillä haarovälillähän on helppo saada aina joku nössykkä tekemään kuten neiti haluaa.

Kovin on negatiivinen asenne, onhan se ihan eri juttu lähteekö pilkille vai pubiin ryyppäämään. Voihan tehdä myös niin että mies menee pilkille ja nainen hiihtämään sinne jäälle.

• Lukunuttu
        teetkutenhaluan kirjoitti:

Niin. Tämä ystäväni olisi riemumielin lähtenyt pilkille. Juoksemaan. Katsomaan jalkapalli-ottelua ihan mitä vaan. Yritti sitä pubissa istumistakin muehen seurana, mutta ei viihtynyt siinä ilmapiirissä.

Toki molemmilla saa olla omia harrastuksia ja menoja. Mutta jos toisen ainoa vapaa-ajan harrastus on kaljan juonti pubissa tai kotisohvalla, vaikkei liikaa joisikaan, ja suhteen alkuaikojen jälkeen häntä ei muualle oikein saa, niin mitä siitä tulee?

• satisfaction
        Lukunuttu kirjoitti:

Niin. Tämä ystäväni olisi riemumielin lähtenyt pilkille. Juoksemaan. Katsomaan jalkapalli-ottelua ihan mitä vaan. Yritti sitä pubissa istumistakin muehen seurana, mutta ei viihtynyt siinä ilmapiirissä.

Toki molemmilla saa olla omia harrastuksia ja menoja. Mutta jos toisen ainoa vapaa-ajan harrastus on kaljan juonti pubissa tai kotisohvalla, vaikkei liikaa joisikaan, ja suhteen alkuaikojen jälkeen häntä ei muualle oikein saa, niin mitä siitä tulee?

Olen samaa mieltä. Kyllä baarielämä vie mennessään ja itselläni ei olisi pienintäkään halua viettää aikaa ihmisen kanssa, jos kiinnostukset niin eri tyylisiä. Minulle on aivan sama, jos mies lähtisi pilkille ja itse lenkille sillä aikaa. Tai mies katsomaan jääkiekkomatsia ja itse teatteriin. Joskus voi tietysti jakaa nuo elämykset yhdessä.

• miksivalitsettejuoppoja
        satisfaction kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kyllä baarielämä vie mennessään ja itselläni ei olisi pienintäkään halua viettää aikaa ihmisen kanssa, jos kiinnostukset niin eri tyylisiä. Minulle on aivan sama, jos mies lähtisi pilkille ja itse lenkille sillä aikaa. Tai mies katsomaan jääkiekkomatsia ja itse teatteriin. Joskus voi tietysti jakaa nuo elämykset yhdessä.

Niin on se kumma että naiset sitten ilomielin valitsevat näitä baarijuoppoja ja sitten valittavat netissä kun mies lähtee baariin. Sitten tällaiset luonnossa paljon liikkuvat vähän jos ollenkaan alkoholia käyttävät ei kelpaa KUN PITÄÄ olla se juoppo josta tulla nettiin valittamaan.

• Normaalinainen-

Olisi se hienoa jos löytyisi mcgyver joka osaa rempata ja maalata mutta miehet on niin kädettömiä ettei ne osaa taiei ne edes halua. Nykymiehet ei osaa muuta kuin juopotella ja maata sohvalla.

• Mcgyver

Täällä olisi yksi mcgyver, joka osaa rempata ja maalata oli sitten kyse talosta tai autosta, niin ja juoppoa minusta ei sitten saa tekemälläkään.

• hyväksikäytettyjäkö

Pillullako maksat sitten näille remppataitoisille? On se helppoa kun naisilla se pankkiautomaatti kulkee aina mukana.

• Lukunuttu
        Mcgyver kirjoitti:

Täällä olisi yksi mcgyver, joka osaa rempata ja maalata oli sitten kyse talosta tai autosta, niin ja juoppoa minusta ei sitten saa tekemälläkään.

Sepä olisi hauskaa, jos joku viitsisi opettaa naisellekin remonttitaitoja. Eikä alkaisi irvailla ja piikitellä, jos naulaa ei heti saa lyötyä suoraan. Olisi hauska remontoida sitten yhdessä.

Tosin minulle kelpaisi epäkäytännöllisempikin mies. On tosi hienoa, jos osaa itse tehdä jotain. Mutta ei miehen tarvitse välttämättä olla remonttireiska. Saa olla, jos remontteja ja muuta tykkää puuhaatella.

• Mcgyver
        Lukunuttu kirjoitti:

Sepä olisi hauskaa, jos joku viitsisi opettaa naisellekin remonttitaitoja. Eikä alkaisi irvailla ja piikitellä, jos naulaa ei heti saa lyötyä suoraan. Olisi hauska remontoida sitten yhdessä.

Tosin minulle kelpaisi epäkäytännöllisempikin mies. On tosi hienoa, jos osaa itse tehdä jotain. Mutta ei miehen tarvitse välttämättä olla remonttireiska. Saa olla, jos remontteja ja muuta tykkää puuhaatella.

Mielelläni voisin naiselle opettaa remonttitaitoja, enkä irvailisi tai piikittelisi jos ei heti onnistuisi, nauraa voisin mutta ei sitä kannata vakavasti ottaa. Yhdessä tekeminen olisi mukavaa ja hauskaa myös minusta ja pidän sellaisesta naisesta joka siihen ryhtyy.

Mitä olen sinun kirjoituksia lukenut, niin hyvin kirjoitat ja asiaa, kyllä tuollaiseen naiseen voisi tutustua paremmin.

• Mcgyver kirjoitti:

Mielelläni voisin naiselle opettaa remonttitaitoja, enkä irvailisi tai piikittelisi jos ei heti onnistuisi, nauraa voisin mutta ei sitä kannata vakavasti ottaa. Yhdessä tekeminen olisi mukavaa ja hauskaa myös minusta ja pidän sellaisesta naisesta joka siihen ryhtyy.

Mitä olen sinun kirjoituksia lukenut, niin hyvin kirjoitat ja asiaa, kyllä tuollaiseen naiseen voisi tutustua paremmin.

Ehkäpä kirjoitat minulle muutaman rivin sähköpostin, McGyver, ja otamme selvää, millaisia ihmisiä oikeasti olemme? Huomasin, että tällä sivustolla on sellainenkin mahdollisuus.

• TavallinenNn

Ihan hirveetä valitamista, kun ei naisille tavalliset miehet kelpaa. Ihan puppua, etsin aikani tavallista miestä netistä. Sieltä en sopivaa löytänyt, mutta löysin sitten heti, kun lähdin kerran ihmisten ilmoille. Netissä sopivan löytäminen voi olla haasteellista, kun siellä alkuun päästään vasta, jos kuva miellyttää silmää. Menkää ihmiset ihmisten joukkoon....

• Exdeittailia

Missä ihmisten ilmoilla sinä tämän tavallisen miehen kohtasit?

• TavallinenNn
        Exdeittailia kirjoitti:

Missä ihmisten ilmoilla sinä tämän tavallisen miehen kohtasit?

Karaokebaarissa, jossa ikäisiäni nelikymppisiä eronneita miehiä oli paikalla runsaasti... 😊

• Exdeittailia
        TavallinenNn kirjoitti:

Karaokebaarissa, jossa ikäisiäni nelikymppisiä eronneita miehiä oli paikalla runsaasti... 😊

Arvasin että kyseessä oli baari, onko muuta paikkaa jossa voisi toisen kohdata? Minulle lähes raittiille miehelle ei baarit tule kysymykseen, kun siellä on vain sellaisia ihmisiä joille viina maistuu ja haluaisin myös kohdata sellainen naisen jolle ei alko juurikaan maistu, taitaa olla mahdoton tehtävä.

• TavallinenNn
        Exdeittailia kirjoitti:

Arvasin että kyseessä oli baari, onko muuta paikkaa jossa voisi toisen kohdata? Minulle lähes raittiille miehelle ei baarit tule kysymykseen, kun siellä on vain sellaisia ihmisiä joille viina maistuu ja haluaisin myös kohdata sellainen naisen jolle ei alko juurikaan maistu, taitaa olla mahdoton tehtävä.

Olin tosiaan baarissa, koska oli pikkujouluilta. Käyn baarissa noin kaksi kertaa vuodessa, ja olin selvinpäin, koska en juo kuin ehkä yhden juoman baari-illan aikana, enkä juo alkoholia muutenkaan koskaan niin paljoa, että olisin humalassa. Samoin mies, jonka tapasin, oli selvinpäin. Joten baarista voi löytää myös ihmisen, joka ei juuri käytä alkoholia. Baari on siksi helppo paikka tavata ihmisiä, koska siellä moni on eronnut, sinkku, haku päällä jne...

• Riiiiiiiiiiiii
        Exdeittailia kirjoitti:

Älä lokeroi ihmisiä satunnaisten baarikäyntien perusteella tai satunnaisen alkoholin käytön perusteella. On paljon ihmisiä, jotka käyvät baareissa muutaman kerran vuodessa esim. pikkujoulujen jatkoilla tai synttäreillä. Humalaisten horinoilta voi välttyä piipahtamalla baarissa alkuillasta tai töiden jälkeen.

• Exdeittailia
        Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Älä lokeroi ihmisiä satunnaisten baarikäyntien perusteella tai satunnaisen alkoholin käytön perusteella. On paljon ihmisiä, jotka käyvät baareissa muutaman kerran vuodessa esim. pikkujoulujen jatkoilla tai synttäreillä. Humalaisten horinoilta voi välttyä piipahtamalla baarissa alkuillasta tai töiden jälkeen.

En lokeroi ihmisiä, varmasti on niitä jotka käyvät satunnaisesti baarissa, mutta että kaksi sellaista kohtaisi, niin olisi todella onnen kantamoinen, eteenkin tämmöisessä pikku kaupungissa, eikä siellä ole ketään alkuillasta tai töiden jälkeen, isoissa kaupungeissa on varmasti eri juttu.

• Minä.luovuta.jo

Siinäpä taas todiste, että juottolassa käymätön ei paria löydä. Ainakaan mies.
        En silti ala juottoloissa kulkemaan. Sen vähän kaljan saatan ostaa kaupastakin ja iltasella ikävissäni heittää ääntä kohti.

• johntravoltanveli

Oli se joskus aikoinaan helppoo kun ei tarvinnut mistään netin syövereistä alkaa etsimään,,meni vaan pikkutuiskeessa kaupungille ja alkoi juttelemaan..jos ei alkanut juttu luistamaan jonkun kanssa,siirtyi sitten eteenpäin,noin omani löysin.Enkä ole mikään McGyver enkä edes pitkä tai tumma,,enkä kiharapäinen,,pikemminkin tavallistakin tavallisenpi.

• Kkkmlll

Saman voi tehdä ihan tänäänkin, mennä suoraan ihmisten luo juttelemaan. Netissä hengailu on vapaaehtoista...

• eppppo

Oot kuitenkin john travoltan veli, onhan siitä jotain hyötyä myös.

• Tavallinenmiesmulle

Minulle kelpaisi tavallinen mies. Ihan perustavis. Olen tutustunut erääseen mieheen työn merkeissä, enkä olisi koskaan uskonut häneen ihastuvani. Hän on kyllä johtavassa asemassa, mutta ei mitenkään heti naisia säväyttävä.
      Olen 2 vuotta ollut hänen kanssa ystäviä ja huomasin olevani häneen korvia myöden ihastunut. Me olemme sielunkumppaneita. Viihdymme toistemme seurassa. Sit en tiedä johtaako tämä koskaan pidemmälle.
      Mitä treffipalstoihin tulee, en ole niitä kokenut omakseni. Minulla on käsitys että siellä haetaan sitä kympin miestä tai naista. Ulkonäkö on usein liiankin tärkeä. Kun taas itselleni on vähintään ellei enemmänkin tärkeämpi luonne ja se kokonaisuus. Itse en osaa edes keksiä tarpeeksi itsestäni oikeanlaista myyntipuhetta, josta tulisi oikea kuva.
      Voin olla väärässä treffioalstoista, mutta ne vaan tuskin tulee itselleni koskaan edes vaihtoehdoksi.
      En ole kauaa ollut sinkkuna. Takana pitkä parisuhde ja toki toivon vielä löytäväni sen oikean ja ilman treffipalstoja.
      Mutta yhteenvetona kaikki tavallaan.

• jhkglo

Entä jos mies sanoisi kaikille naisille heti että on johtavassa asemassa, saisit kilpailijoita. Olisitko kiinnostunut miehestä jos ei olisi johtavassa asemassa?

• Lukunuttu
        jhkglo kirjoitti:

Entä jos mies sanoisi kaikille naisille heti että on johtavassa asemassa, saisit kilpailijoita. Olisitko kiinnostunut miehestä jos ei olisi johtavassa asemassa?

Ei miehen tarvitse olla johtavassa asemassa. Kunhan on itse omaan asemaansa ja elintasoonsa tyytyväinen ja pystyy itse omat asiansa hoitamaan, niin siinähän on jo kyllin.

Tärkeintä on, että ihminen on itse tyytyväinen siihen, mitä ja missä on. Tai jos ei ole, toimii aktiivisesti sen eteen, että pääsisi sinne, minne haluaa.

• Riiiiiiiiiiiiii
        jhkglo kirjoitti:

Ketä nousukasta kiinnostaa joku sähköfirman tj tai julkisen puolen pikkupomo? Ihan normikamaa. Ehkä joku juntti joka luulee nousevansa itse arvoasteikossa voi tuollaista arvostaa.

• eeeeeeeee
        Riiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Ketä nousukasta kiinnostaa joku sähköfirman tj tai julkisen puolen pikkupomo? Ihan normikamaa. Ehkä joku juntti joka luulee nousevansa itse arvoasteikossa voi tuollaista arvostaa.

Kyllä niitä nousukkaita löytyy aina

• Lukunuttu

Minulle ainakin kelpaisi ihan tavallinen nelikymppinen mies. Sellainen kiltti ja ystävällinen ihminen, jonka seurassa on mukava olla. Tupakoimaton.

Itse olen tavallinen nelikymppinen nainen. Luonteeltani iloinen ja älyllisesti utelias. Hoidan itse omat ja lapseni menot ja kulut, asun omassa kodissani ja ajan omalla autollani. Eli en kaipaa miestä miksikään maksumieheksi, mistä tässäkin ketjussa monet miehet naisia syyttävät. Tykkään retkeillä luonnossa ja museoissa, käydä teatterissa ja konserteissa, lukea kirjoja, pelata lautapelejä ja oppia uusia asioita. Baareissa en viihdy.

Mutta olen kai liian tavallinen ja elän liian tavallista elämää herättääkseni kiinnostusta. Treffi-ilmoituksen tekeminen nettiin tuntuu vieraalta ajatukselta eikä tuttavapiirissä ole vapaita ikäisiäni miehiä. Eikä kukaan ole tullut kirjastossakaan juttusille.

• crux

Eikö vähän kannattaisi yrittää? Ihan pieniä kädenojennuksia edes jos ylpeys ei anna sen enempää myöden.

• Lukunuttu
        crux kirjoitti:

Eikö vähän kannattaisi yrittää? Ihan pieniä kädenojennuksia edes jos ylpeys ei anna sen enempää myöden.

Olen paljon miettinyt, millainen se kädenojennus olisi? Olen sosiaalisesti reipas, osaan ryhtyä juttusille vieraidenkin ihmisten kanssa enkä jää seurassa tuppisuuksi.

Mistä tiedän, kuka on sinkku? Miten mies mahtaisi suhtautua siihen, jos menee suoraan kysymään, että oletko vapaa? Varatut kierrän kaukaa.

• Lukunuttu
        crux kirjoitti:

Niiin, enkä luonnehtisi itseäni ylpeäksi. Mutta on vain joskus aiemmin käynyt muutaman kerran niin, että olen jutustellut jonkun miehen kanssa esim työkuvioihin liittyen. Ihan small talkia, ilman taka-ajatuksia. Ja kysynyt, lähteekö lounaalle jatkamaan juttelua. Niin mies on ilmoittanut, että on naimisissa tai seurustelee tai että ei ole minusta kiinnostunut.

Minä sitten olen ollut ihan puulla päähän lyöty, että enhän minä tässä ollut treffejä ja seurustelua ehdottamassa vaan ihan vaan menossa lounaalle ja kun tässä muutenkin juteltiin, niin ajattelin kysäistä, lähteekö toinen seuraksi. Mutta monet miehet tulkitsee sellaisen kysymyksen näköjään heti iskurepliikiksi.

• crux
        Lukunuttu kirjoitti:

Niiin, enkä luonnehtisi itseäni ylpeäksi. Mutta on vain joskus aiemmin käynyt muutaman kerran niin, että olen jutustellut jonkun miehen kanssa esim työkuvioihin liittyen. Ihan small talkia, ilman taka-ajatuksia. Ja kysynyt, lähteekö lounaalle jatkamaan juttelua. Niin mies on ilmoittanut, että on naimisissa tai seurustelee tai että ei ole minusta kiinnostunut.

Minä sitten olen ollut ihan puulla päähän lyöty, että enhän minä tässä ollut treffejä ja seurustelua ehdottamassa vaan ihan vaan menossa lounaalle ja kun tässä muutenkin juteltiin, niin ajattelin kysäistä, lähteekö toinen seuraksi. Mutta monet miehet tulkitsee sellaisen kysymyksen näköjään heti iskurepliikiksi.

En vain aina oikein ymmärrä sitä miksi näistä asioista tehdään niin kauhean vaikeita. Tai ymmärrän kyllä sen että nykyään on tyylillä niin paljon väliä että nettitreffit eivät kelpaa, baarista nyt puhumattakaan. Jos ja kun muuten on hyvin vaikea tutustua vieraisiin ihmisiin niin eikö se sitten pitäisi hyväksyä ja mennä sinne missä se helpommin onnistuu? Myöntää vaan tosiasiat että tällainen tämä meidän yhteiskunta on tällä hetkellä.

• Lukunuttu
        crux kirjoitti:

En vain aina oikein ymmärrä sitä miksi näistä asioista tehdään niin kauhean vaikeita. Tai ymmärrän kyllä sen että nykyään on tyylillä niin paljon väliä että nettitreffit eivät kelpaa, baarista nyt puhumattakaan. Jos ja kun muuten on hyvin vaikea tutustua vieraisiin ihmisiin niin eikö se sitten pitäisi hyväksyä ja mennä sinne missä se helpommin onnistuu? Myöntää vaan tosiasiat että tällainen tämä meidän yhteiskunta on tällä hetkellä.

Mtä tarkoitat tuolla, että tyylillä on niin paljon väliä? Onko sinusta nettitreffailu tyylitöntä? Minusta ei. En vaan itse koe omaksi sellaista ulkonäkökeskeistä klikkailua, jota esim Tinder ymmärtääkseni edustaa. Mutta jos joku muu haluaa sellaista käyttää, mikäs siinä.

Olen myös kuullut yhdeltä sun toiselta tinderiä käyttävältä tuttavalta, että ilmeisesti kaikki lähipiirin sinkut ja myös osa varatuista siellä pyörittävät kuviaan. Sitten sipistään selän takana siitä, keitä kaikkia siellä tinderissä on. En halua olla sellaisessa mukana. Tuntuu vaan vieraalta sellainen.

• crux
        Lukunuttu kirjoitti:

Mtä tarkoitat tuolla, että tyylillä on niin paljon väliä? Onko sinusta nettitreffailu tyylitöntä? Minusta ei. En vaan itse koe omaksi sellaista ulkonäkökeskeistä klikkailua, jota esim Tinder ymmärtääkseni edustaa. Mutta jos joku muu haluaa sellaista käyttää, mikäs siinä.

Olen myös kuullut yhdeltä sun toiselta tinderiä käyttävältä tuttavalta, että ilmeisesti kaikki lähipiirin sinkut ja myös osa varatuista siellä pyörittävät kuviaan. Sitten sipistään selän takana siitä, keitä kaikkia siellä tinderissä on. En halua olla sellaisessa mukana. Tuntuu vaan vieraalta sellainen.

Kyllä, mielestäni nettitreffailut ja Tinderit ovat tyylittömiä ja karuja mutta lähes ainoita vaihtoehtoja tutustua vieraisiin ihmisiin. Kaikki haluavat tietysti pysytellä omalla mukavuusalueellaan mutta se voi olla aika yksinäinen alue.

• 42vmies-

Naiset ei anna mahdollisuutta jos mies osoittaa kiinnostusta.

• Levels
        42vmies- kirjoitti:

Naiset ei anna mahdollisuutta jos mies osoittaa kiinnostusta.

Sinun kannattaa kiinnostua omantasoisistasi.

• alatteoppimaan
        Levels kirjoitti:

Sinun kannattaa kiinnostua omantasoisistasi.

Onneksi täällä jo naisetkin kannattavat tasoteoriaa!

• keväthangilleko

Kyllä etsin miestä, joka on täysi kymppi minulle. Sellainen olisi mies, joka jakaa samoja harrastuksia kanssani, mutta pitää kiinni omistaankin. Alkoholia voi käyttää joskus tai olla käyttämättä, tupakkaa ei.
      On kiinnostunut lukemisesta ja jakaa niitäkin ajatuksia kanssani. Voi pakata matkalaukun tai repun ja lähtee lyhyellä varoitusajalla vaikkapa pidennetylle viikonlopulle.
      Positiivinen asenne elämään, sitoutuu, nauraa vielä enemmän kuin minä.
      Toivottavaa olisi, että olisin itse kymppi hänelle omana minuna.

• Lukunuttu

Hyviä ajatuksia. Minäkin tykkäisin tuollaisesta miehestä. Mutta ei niiden harrastusten lähtökohtaisesti tarvitse samoja olla. Riittää, kun mies on kiinnostunut tulemaan välillä mukaan niihin minun juttuihini, kuten teatteriin, vaikkei ehkä olisi aiemmin niin teatterissa käynyt. Olisin minäkin valmis tutustumaan miehen harrastuksiin, avartaahan se, kun kokeilee jotain uutta.

Ainoita harrastuksia, joita en miehen kanssa kykenisi jakamaan, on moottoripyöräily. Ihan johtuen siitä, että en uskalla olla kovassa vauhdissa moottoripyörän selässä. Mutta minulle olisi ihan ok, toki, että mies moottoripyöräilee itse tai kavereidensa kanssa. Ja jos hän haluaisi minut mukaan, voisin tulla perässä harrasteautollani. Siinä saisi samalla tavaratkin paremmin kulkemaan.

• MightyMopar
        Lukunuttu kirjoitti:

Hyviä ajatuksia. Minäkin tykkäisin tuollaisesta miehestä. Mutta ei niiden harrastusten lähtökohtaisesti tarvitse samoja olla. Riittää, kun mies on kiinnostunut tulemaan välillä mukaan niihin minun juttuihini, kuten teatteriin, vaikkei ehkä olisi aiemmin niin teatterissa käynyt. Olisin minäkin valmis tutustumaan miehen harrastuksiin, avartaahan se, kun kokeilee jotain uutta.

Ainoita harrastuksia, joita en miehen kanssa kykenisi jakamaan, on moottoripyöräily. Ihan johtuen siitä, että en uskalla olla kovassa vauhdissa moottoripyörän selässä. Mutta minulle olisi ihan ok, toki, että mies moottoripyöräilee itse tai kavereidensa kanssa. Ja jos hän haluaisi minut mukaan, voisin tulla perässä harrasteautollani. Siinä saisi samalla tavaratkin paremmin kulkemaan.

Millainen harrasteauto sulla on?

• keväthangilleko

Missä nämä mcguverit sitten ovat? Kyllä teille on ottajia .

• IhmettelenKäytöstä

No mikä se sitten on kun norminainen ei kelpaa? Jokin missi pitäisi olla? Miehet ei oo kummoisia ulkonäöltään saati varallisuudeltaan, mutta tavalliselle naiselle ovat paskamaisia, heti liuetaan ja haetaan uutta yms inhottavaa.

• minuaei

ole koskaan kiinnostanut naisessa hänen varallisuutensa,enkä muutenkaan ymmärrä koko asiasta puhumisesta.

• varallisuus
        minuaei kirjoitti:

ole koskaan kiinnostanut naisessa hänen varallisuutensa,enkä muutenkaan ymmärrä koko asiasta puhumisesta.

Eikä minua miehen varallisuus...

• pohjamutaa

Kyllä vaan on loisijamiehiäkin, joille naisen varallisuus tai edes säännölliset tulot ovat lähtökohta. Siipeilijöitä on miehissäkin ja nuo miehet olettavat naisen kustantavan heidän elämänsä ja pahimmillaan viinatkin. Taitavia puhumaan ja valehtelemaan. Onhan noista saanut lukea päivälehdissäkin.

• naisetpummeina

Kyllä se on kuule enemmän kun yhdeksän tapausta kymmenestä jossa nainen on se pummilla suhteeseen tyyppi. Vai miksi sitten työttömilläkin naisilla on ehtoina miehille että pitää olla säännölliset tulot ja työpaikka ja mielummin hyväpalkkainen sellainen sekä kiinteistöt yms omaisuudet. Sama mies työttömänä ja varattomana ei kelpaa sitten kenellekään.

• jormakivanen

Naiset haluavat nyppiä rusinat pullasta.
      Halutaan urheillullinen mies joka viihtyy kotona kotitöiden parissa.
      Halutaan rikas, koulutettu mies joka ei viihdy työpaikallaan.
      Halutaan seuramies joka huomioi vain sinut. Ihanan vääräsäärisen kaikentietäjän.
      Halutaan rakastaja joka kysymättä osaa täyttää lahnan salaisimmatkin toiveet..
      Ei naisilla paljon epärealistisia vaatimuksia ole. Ihan tavismies kelpaa..

• Anonyymi

Siksi pitäisikin olla moniavioisuus naisille. Eri mies joka lähtöön.

• Sinkkumies42-

Niin ne naiset kelpuuttaa sen juopon ja sohvalla makaajan. On meitä jotka osaa rempata ja maalata ja tehdä vaikka mitä. Jos mies harrastaa vaikka veneilyä ja kalastusta kesällä niin kauhea turn off naiselle. Mielummin nainen ottaa sen joka harrastaa juopottelua.

• Asialinjalla

Sama se on meilläkin, jotka osaavat rempat sun muut, mutta eivät veneile, kalasta tai laskettele. Ja olisivat yhden naisen miehiä. Ei meitä kukaan huoli tai edes noteeraa.

• miksiette

käy baarissa,sieltähän monet suhteet ovat saaneet alkunsa.

• kaikenkokenutt

Suomalaisen nelikymppisen kassialman suurin vihan kohde on suomalainen mies.
      Samanlainen tavallinen mies joka aikoinaan työllään ruokki ja kasvatti puuman.
      Miksi naisen tarvii aina mollata ja vähätellä sitä, joka on kaiken hyvän saanut aikaan?
      Almalle kelpaa vain matu tai jännämies jolta saa turpaan kerran viikossa.
      Vihdoin on nainen vapaa ja itsenäinen!
      Nämä vaihdevuosi vaiset raakit ovat kuin hihnassa räksyttävät koirat jot eivät tiedä mitä tehdä kun vihdoin pääsevät vapaaksi.

• NainenNe

Et pidä naisista?

• Anonyymi

Suomi naiset on perseestä kun mikään ei kelpaa ainoastaan ovat kukkarollasi ja kun oot pikkusenki lyhyt tai ruma niin se on turn off aina pitää olla se rikas ja komea, ei tavis vaan kelpaa , se nainen ei rakasta sua oikeasti joka tekee vaatimus listan. Ite oon päättäny että ei yhen yhtä suomalaista mulle kiitos 😁

• Anonyymi

Juu, Suomessa kun ei yksikään köyhä, lyhyt, ruma tai tavismies ole parisuhteessa...

Avaahan silmät ja katsele oikein kunnolla ympärillesi.

Sinun ei tarvitse suomalaista naista huolia mutta yritä jo vihdoin ymmärtää, että tavalliset suomalaiset naiset pariutuvat joka päivä tavallisten suomalaisten miesten kanssa.

Tämän näkee jokainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, Suomessa kun ei yksikään köyhä, lyhyt, ruma tai tavismies ole parisuhteessa...

Avaahan silmät ja katsele oikein kunnolla ympärillesi.

Sinun ei tarvitse suomalaista naista huolia mutta yritä jo vihdoin ymmärtää, että tavalliset suomalaiset naiset pariutuvat joka päivä tavallisten suomalaisten miesten kanssa.

Tämän näkee jokainen.

Täällä itsesääliset äijät väittävät ettei tavismies kelpaa. Miten selitätte sen että rumia ja taviksia elää parisuhteissa vaikka kuinka paljon? Usein oikein ihmettelen kun näen upean naisen seurustelusuhteessa erityisen ruman ukon kanssa. Eikä se ukko ole rikas eikä kovin viisaskaan, mutta onpahan kelvannut kauniille naiselle. Välillä tuntuu ettei naisilla ole silmiä päässä ollenkaan: superrumat ukot kelpaavat parisuhteeseen kuvankauniiden naisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä itsesääliset äijät väittävät ettei tavismies kelpaa. Miten selitätte sen että rumia ja taviksia elää parisuhteissa vaikka kuinka paljon? Usein oikein ihmettelen kun näen upean naisen seurustelusuhteessa erityisen ruman ukon kanssa. Eikä se ukko ole rikas eikä kovin viisaskaan, mutta onpahan kelvannut kauniille naiselle. Välillä tuntuu ettei naisilla ole silmiä päässä ollenkaan: superrumat ukot kelpaavat parisuhteeseen kuvankauniiden naisten kanssa.

Nettideitti ja tinder naiset vaativat mieheltä komeutta ja vähintään 185cm pituutta, joten kysyntä näillä miehillä on kovaa, eikä pitkiä ja komeita miehiä riitä kaikille naisille.

Minä keksin ratkaisun: jakakaa yhteinen hyvä, jotta jokainen nainen saa pitkän ja komean miehen. Sallikaa miehelle monta vaimoa ja avoimet suhteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettideitti ja tinder naiset vaativat mieheltä komeutta ja vähintään 185cm pituutta, joten kysyntä näillä miehillä on kovaa, eikä pitkiä ja komeita miehiä riitä kaikille naisille.

Minä keksin ratkaisun: jakakaa yhteinen hyvä, jotta jokainen nainen saa pitkän ja komean miehen. Sallikaa miehelle monta vaimoa ja avoimet suhteet.

Missä on mieheltä kielletty monen naisen samanaikainen tapailu?
        Ei missään.
        Joten ihan sallittua puuhaa tuo jo.

• Anonyymi

Normaali työssäkäyvä savuton ja asiansa hoitava mies ei tän päivän naiselle kelpaa

• Anonyymi

Juu ei. Yhtään sellaista miestä ei ole parisuhteessa, koko maailmassa. Ainoastaan tupakoivat sossupummit ovat parisuhteissa. KAAAAIKKI muut miehet ovat tahtomattaan sinkkuja. Näin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei. Yhtään sellaista miestä ei ole parisuhteessa, koko maailmassa. Ainoastaan tupakoivat sossupummit ovat parisuhteissa. KAAAAIKKI muut miehet ovat tahtomattaan sinkkuja. Näin se on.

No katsos Pyhä ja Koskematon Palstatotuus...
        Nämä ruikuttajat on paras vain ohittaa ja jättää huomioimatta.

• Anonyymi

"Juu ei. Yhtään sellaista miestä ei ole parisuhteessa, koko maailmassa."

Mitä sitten vaikka jokunen ruma mies on parisuhteessa? Suomessa on edelleen hirveästi sinkkumiehiä, jotka haluaisivat parisuhteen mutta eivät saa ja joidenkin on pakko lähteä hakemaan nainen ulkomailta kun suomalaisille naisille ei kelpaa. Ei siinä.. Ei ne naisetkaan kelpaa komeille miehille ja jos komea mies etsii parisuhdetta, niin naisen pitää olla komean miehen tasoinen. Komea mies voi kyllä käyttää alempitasoisia naisia muuhun mutta ei se parisuhdetta tarkoita.

Parisuhteita ei synny ja suomen syntyvyys laskee. Päättäjät nostaa lapsilisiä vaikka todellinen ongelma on nettideitit ja tinder joiden kautta ihmiset tänä päivänä toisensa tapaa. Nettideiteillä ja tinderissä tasot ei kohtaa, eikä parisuhteita synny, eikä silloin synny myöskään lapsia.

• Anonyymi

"Jokunen" :D :D :D

Valtaosa suomalaisista miehistä ja naisista on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa. Täysin parisuhdekokemattomia aikuisia tässä maassa ei ole kuin kourallinen.

Lapsia syntyy vaikka kuinka paljon parisuhteiden ulkopuolella, ja monissa parisuhteissa taas ei synny lapsia lainkaan.

• Anonyymi

MacGyver? Helppoa, mullet-peruukkeja saa varmaan kaupasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241