Miksi me sinkut emme kohtaa toisiamme?

satisfaction

Täällä on hyvin erilaisia sinkkuja hakemassa elämänkumppania ja varmasti seilailee heitäkin, jotka kuuluisivat yhteen. Mutta miten se tapahtuu? Nettideitit eivät johda kuin kirjoitteluun, jos siihenkään.
Kun ei käy baareissa, on sekin mahdollisuus pois.
Muutama mukava mies on kommentoinut kirjoituksiini .

53

2986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lataamoakin.tarvitaan

i can`t get no satisfaction mutta miksi et pyydä ulos kanssasi kenestä olet kiinnostunut ja isket tai otat siitä miehen itsellesi mutta uskon monella sinkulla mielenterveydelliset syyt estää tutustumisen tai tinderi josta saa yllin kyllin seksiseuraa eikä seurustelut kiinnosta eli normi ihmiset tapaa ja siitä alkaa rakkaus suhde mutta sinkuilla alkaa mielisairaudet ja tapaaminen on vaikeaa kun pelottaa möröt yms ja ahdistaa

• tasan.ei.nallekarkit

Kyse ei ole kohtaamisesta vaan kelpaamisesta.
      Voin kertoa pari esimerkkiä naisten toiminnasta.
      Olen käynyt kahden eri naisen kanssa treffeillä jotka ovat valittaneet minulle (kunnolliselle sinkkumiehelle) että he päätyvät yhteen vain joko pelimiesten tai varattujen miesten kanssa.
      Toinen näistä naisista kertoi tietämättään tapailleensa varattua miestä jolla nainen ja lapsi kuukausien ajan.....
      Silti kaikkien noiden huonojen mieskokemusten jälkeenkin antoivat mulle nopeasti pakit, toinen 1. treffien jälkeen ja toinen 2.treffien jälkeen.
      Eli nuo naiset aikovat jatkossakin toistaa edelliset virheensä.
      Tietyt miehet kelpaa aina käytöksestään huolimatta ja monet kunnolliset sinkkumiehet eivät kelpaa vaikka käyttäytyisivät huomaavaisesti ja olisivat luotettavia kumppaniehdokkaita.

• pysykääsinkkuina

Miesten toiminnastakin voisi kirjoittaa. Ei vaan jaksa jauhaa samaa asiaa.

• Nainen39vee

"Kyse ei ole kohtaamisesta vaan kelpaamisesta.
        Olen käynyt kahden eri naisen kanssa treffeillä jotka ovat valittaneet minulle (kunnolliselle sinkkumiehelle) että he päätyvät yhteen vain joko pelimiesten tai varattujen miesten kanssa.
        Toinen näistä naisista kertoi tietämättään tapailleensa varattua miestä jolla nainen ja lapsi kuukausien ajan.....
        Silti kaikkien noiden huonojen mieskokemusten jälkeenkin antoivat mulle nopeasti pakit, toinen 1. treffien jälkeen ja toinen 2.treffien jälkeen.
        Tietyt miehet kelpaa aina käytöksestään huolimatta ja monet kunnolliset sinkkumiehet eivät kelpaa vaikka käyttäytyisivät huomaavaisesti ja olisivat luotettavia kumppaniehdokkaita. "

No ei kai se niinkään ole, että jos ei halua olla pelimiesten kanssa, niin sitten kuka tahansa ns. "kunnollinen" mies pitäisi kelvata mistään muusta välittämättä? Johan olisi parituminen helppoa, jos kumppanin ainoaksi kriteeriksi riittäisi se, että hän on kunnon kansalainen ja huomaavainen.

• missä.järki

tasan.ei.nallekarkit
        21.2.2018 15:21

Kyse ei ole kohtaamisesta vaan kelpaamisesta.
        Tietyt miehet kelpaa aina käytöksestään huolimatta ja monet kunnolliset sinkkumiehet eivät kelpaa vaikka käyttäytyisivät huomaavaisesti ja olisivat luotettavia kumppaniehdokkaita.

Nimimerkki tasan.ei.nallekarkit kirjoittaa asiaa. Tämä näyttää olevan kpko ajan paheneva ongelma.

Mikä ongelma ?

Se ongelma ettei nykyajan naisille kelpaa muu kuin ns. JÄNNÄMIES

Millainen sitten on tämä "JÄNNÄMIES" ? Mitä tulee ulkoiseen olemukseen joka näytttää naisille olevan nykyisin se tärkein kriteeri niin tämä jännämies on yli 180 pitkä mieluummin yli 190 ja toki komea. Eikä siinä vielä kaikki. Tämä jännämies on miten sen sanoisi semmonen retkutyyppi, naisten naurattaja joka lirkuttaa naisten korvaan helliä sanoja ummet ja lammet
        ja jos vielä on semmonen sankarin sädekehä ns. naistenmies juuri tämmönen on se usein
        mainittu JÄNNÄMIES Naiset kilpailee jopa tappelee semmosesta miehestä.

Mutta annappa olla jos tavallinen rehti mukava ja kaikinpuolin fiksu mies lähestyy naista niin hyvin herkästi tulee pakit jo ensimmäisen tapaamisen jäkeen. Miksi?

Siksi että tällä tavallisella miehellä ei ehkä ole sitä pituutta joka näyttää olevan naisille erittäin tärkeää. Ehkä mies jännittää ensi treffeillä ehkä on hieman ujo yms. naiset heti tuomitsee tullaisten seikkojen perusteella miehen antavat heti pakit.

tämmöseksi on mennyt tämä maailma naisille ei todellakaan näytä kelpaavan muu kuin tämä JÄNNÄMIES tai lähellä sellaista oleva mies. Voitaneen kysyä hyvällä syyllä missä on järki naisilla ?

• järki.hoi
        Nainen39vee kirjoitti:

"Kyse ei ole kohtaamisesta vaan kelpaamisesta.
        Tietyt miehet kelpaa aina käytöksestään huolimatta ja monet kunnolliset sinkkumiehet eivät kelpaa vaikka käyttäytyisivät huomaavaisesti ja olisivat luotettavia kumppaniehdokkaita. "

No ei kai se niinkään ole, että jos ei halua olla pelimiesten kanssa, niin sitten kuka tahansa ns. "kunnollinen" mies pitäisi kelvata mistään muusta välittämättä? Johan olisi parituminen helppoa, jos kumppanin ainoaksi kriteeriksi riittäisi se, että hän on kunnon kansalainen ja huomaavainen.

Nimimerkki tasan.ei.nallekarkit kirjoittaa asiaa. Tämä näyttää olevan kpko ajan paheneva ongelma.

Mikä ongelma ?

Se ongelma ettei nykyajan naisille kelpaa muu kuin ns. JÄNNÄMIES

Millainen sitten on tämä "JÄNNÄMIES" ? Mitä tulee ulkoiseen olemukseen joka näytttää naisille olevan nykyisin se tärkein kriteeri niin tämä jännämies on yli 180 pitkä mieluummin yli 190 ja toki komea. Eikä siinä vielä kaikki. Tämä jännämies on miten sen sanoisi semmonen retkutyyppi, naisten naurattaja joka lirkuttaa naisten korvaan helliä sanoja ummet ja lammet
        ja jos vielä on semmonen sankarin sädekehä ns. naistenmies juuri tämmönen on se usein
        mainittu JÄNNÄMIES Naiset kilpailee jopa tappelee semmosesta miehestä.

Mutta annappa olla jos tavallinen rehti mukava ja kaikinpuolin fiksu mies lähestyy naista niin hyvin herkästi tulee pakit jo ensimmäisen tapaamisen jäkeen. Miksi?

Siksi että tällä tavallisella miehellä ei ehkä ole sitä pituutta joka näyttää olevan naisille erittäin tärkeää. Ehkä mies jännittää ensi treffeillä ehkä on hieman ujo yms. naiset heti tuomitsee tullaisten seikkojen perusteella miehen antavat heti pakit.

tämmöseksi on mennyt tämä maailma naisille ei todellakaan näytä kelpaavan muu kuin tämä JÄNNÄMIES tai lähellä sellaista oleva mies. Voitaneen kysyä hyvällä syyllä missä on järki naisilla ?

• crux

Naisistahan se on kiinni. Mikään tutustumistapa ei käy, ellei kiikarissa ole erityisen tavoiteltu mies. Nettitreffit ei kelpaa, Tinderissä heittäydytään niin hölmöiksi ja pinnallisiksi että mistään ei voi tulla mitään, baareissa ei käydä ja jos käydäänkin niin miehiin ei ainakaan tutustuta. Kaikki mahdollisuudet pitää ihan järjestään pilata.

• Ei se niin vain natsaa. Itse tapasin kerran naisen, jolla oli ollut 50-80 miesseksikumppania. Ainakin osa heistä oli entisiä poikaystäviä. Näin omimennen hänen viimeisimmän poikaystävän, joka taisi rakastaa häntä. Ehkä sekin pitemmän päälle kariintui tämän naisen kohdalla ja hänestä tuli taas hetkeksi sinkku. Sitten hän löytää taas uuden miehen ja vanhasta miehestä tulee sinkku? Lopulta hän itse on jälleen taas sinkku?

Monella naisella on helposti löydettämissä monta seurustelukumppania, mutta joillakin miehillä se on vaikeampaa. Kaikki eivät sovi yhteen. Itseeni joskus oli muutama nainen ihastunut kerralla tai oikestaan näin on käynyt useamman kerran. Yhden kerran minulla oli tavallaan "tyttöystävä" ja muutama naisystävä kerralla - samaan aikaan oli ihastunut ihan vahinkojen kautta muuta nainen, joille en siinä tilanteessa edes ystäväksi voinut ryhtyä. Sittemmin ei sen "tyttöystävän" kanssa seurustelun loppuun asti viemiseen natsannut vaan hänestä tuli yksi muutamasta naisystävästä. Aina ei vain natsaa ja kiinnostuksen kohteet sovi yhteen - siinä sinkkuuden perimmäinen syy?

Ei se niin helppoa ole sovittaa yhteen erilaisia päämääriä kemioita. Lisäksi on sellaista, että jostain alun esimerkkinaisesta miehet saattavat olla sankoin joukon kiinnostuneita. Hänellä on yli puolen sataa "poikaystävää", joista ainakin se viimeinen näytti rakastavan häntä ihan oikeasti.

Kysyntä ja tarjonta ei taida aina kohdata? Lisäksi se tosi haluttu nainen ei välttämättä todella löydä itselleen juuri sitä oikeaa, miksi ei lopulta sitoudu?

• PalstaTrolli

Jos nirsoilee kuin nainen, niin silloin jää yksin.

Mutta kuten naiset sen osuvasti ilmaisevat: "parempi yksin, kuin huonossa suhteessa".

Millekään ei siis voi mitään, sori siitä.

• siinä.se.ero

Paitsi että naisille "yksin" tarkoittaa irtosuhteilua itseään paljon tasokkaampien panomiesten kanssa.
        Miehelle yksin tarkoittaa totaalista yksinoloa.

• Pillujen--asiantuntija

Koska naisille kelpaa vain ne top 10 miehet kuten axl smith ja muutamam muu julkkis. Tavis miehet ei tavis naisille kelpaa. Nainen haluaa jonkun komean jännä ytmin patjaksi eikä kiltit kunnolliset miehet kelpaa.

• satisfaction

Millainen on sinun mielestäsi kiltti ja kunnollinen mies? Lähtökohta on, että mies on kunnollinen, maksaa laskunsa itse hankkimillaan rahoilla, ei tupakoi, alkon käyttöä mieluummin ei ollenkaan tai satunnaisesti. Huolehtii itsestään, kantaa vastuun lapsistaan, ei ole väkivaltainen tai muuten hankala.
        Kiltteys ei aina ole hyve.

• ulkoakuultua
        satisfaction kirjoitti:

Millainen on sinun mielestäsi kiltti ja kunnollinen mies? Lähtökohta on, että mies on kunnollinen, maksaa laskunsa itse hankkimillaan rahoilla, ei tupakoi, alkon käyttöä mieluummin ei ollenkaan tai satunnaisesti. Huolehtii itsestään, kantaa vastuun lapsistaan, ei ole väkivaltainen tai muuten hankala.

Pakko vastata tähän oma näkemys ja jutustelu naisystäväni kanssa joka sanoi että hänen 44v veljensä ei ole koskaan seurustellut. Kyselin että miksi eikö hän ole halunnut niin nainen sanoi että olisi halunnut kyllä mutta hänen (veljen) puheidensa mukaan naisia ei kiinnosta hän ja hänen elämäntyylinsä. Yksi syy kuulemma se että veli on liian lyhyt naisten mieleen eli 170cm. Toisekseen että hän ei käytä alkoholia ollenkaan eikä ole koskaan tupakoinut. Veljen mielestä se on naisille ollut aina ehdoton miinus. Yksi miinus myös se kuulemma että veli on turvallisuutta ihannoiva ei riskin ottaja joka haluaa että on säännöllinen työ ja aina rahaa maksaa laskut ja ei pelkoa siitä että rahat olisivat lopussa eli mies on säästeliäs eikä hassaa kaikkia rahojaan muunmuassa matkusteluun jne johon naiset lyövät yleensä kaikki säästönsä. Ja se että hän matkustelee mieluiten suomessa lapissa vaellellen ja lasketellen joka taas ei kuulemma ole naisille mieleen vaan vapaa aika pitää naisten mielestä käyttää ulkomailla ei suomessa.
        Naisen veljen puheet oli kuin kopio sinkut palstalta joten oli pakko kysyä käykö hän suomi24.lla. Ei kuulemma käy eikä akateemisena muutenkaan harrasta mitään netin keskustelupalstoja saati nettitreffejä. Eli ei näiden miesten valitukset täällä ihan tuulesta temmattuja ole.

• määrittelijä
        satisfaction kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kunnollinen nainen ei ole lorttoillut, eikä pidä kriteereinä miehen statusta ja resursseja.

• unohtuijalisääkinlöytyy
        määrittelijä kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kunnollinen nainen ei ole lorttoillut, eikä pidä kriteereinä miehen statusta ja resursseja.

Lähtökohtaisesti nainen ei ole myöskään hankala eikä väkivaltainen psyykkisesti tai fyysisesti.

• Pillujen--asiantuntija
        satisfaction kirjoitti:

Kiltteys on aina hyvä parisuhteessa. Enkä tarkoita että mies tekisi kaiken kuten nainen käskee. Mies kyllä maksaa laskunsa eikä juopottele liikaa, ei tupakoi eikä todellakaan ole väkivaltainen. Naiset kuitenkin alkaa suhteeseen silti just niitten väkivaltaisten juoppo miesten kanssa koska kiltti mies on tylsä, tylsä parisuhde kun mies ei hermostu mistään.

• Nainen39vee
        ulkoakuultua kirjoitti:

Pakko vastata tähän oma näkemys ja jutustelu naisystäväni kanssa joka sanoi että hänen 44v veljensä ei ole koskaan seurustellut. Kyselin että miksi eikö hän ole halunnut niin nainen sanoi että olisi halunnut kyllä mutta hänen (veljen) puheidensa mukaan naisia ei kiinnosta hän ja hänen elämäntyylinsä. Yksi syy kuulemma se että veli on liian lyhyt naisten mieleen eli 170cm. Toisekseen että hän ei käytä alkoholia ollenkaan eikä ole koskaan tupakoinut. Veljen mielestä se on naisille ollut aina ehdoton miinus. Yksi miinus myös se kuulemma että veli on turvallisuutta ihannoiva ei riskin ottaja joka haluaa että on säännöllinen työ ja aina rahaa maksaa laskut ja ei pelkoa siitä että rahat olisivat lopussa eli mies on säästeliäs eikä hassaa kaikkia rahojaan muunmuassa matkusteluun jne johon naiset lyövät yleensä kaikki säästönsä. Ja se että hän matkustelee mieluiten suomessa lapissa vaellellen ja lasketellen joka taas ei kuulemma ole naisille mieleen vaan vapaa aika pitää naisten mielestä käyttää ulkomailla ei suomessa.
        Naisen veljen puheet oli kuin kopio sinkut palstalta joten oli pakko kysyä käykö hän suomi24.lla. Ei kuulemma käy eikä akateemisena muutenkaan harrasta mitään netin keskustelupalstoja saati nettitreffejä. Eli ei näiden miesten valitukset täällä ihan tuulesta temmattuja ole.

"Pakko vastata tähän oma näkemys ja jutustelu naisystäväni kanssa joka sanoi että hänen 44v veljensä ei ole koskaan seurustellut. Kyselin että miksi eikö hän ole halunnut niin nainen sanoi että olisi halunnut kyllä mutta hänen (veljen) puheidensa mukaan naisia ei kiinnosta hän ja hänen elämäntyylinsä. Yksi syy kuulemma se että veli on liian lyhyt naisten mieleen eli 170cm. Toisekseen että hän ei käytä alkoholia ollenkaan eikä ole koskaan tupakoinut. Veljen mielestä se on naisille ollut aina ehdoton miinus. Yksi miinus myös se kuulemma että veli on turvallisuutta ihannoiva ei riskin ottaja joka haluaa että on säännöllinen työ ja aina rahaa maksaa laskut ja ei pelkoa siitä että rahat olisivat lopussa eli mies on säästeliäs eikä hassaa kaikkia rahojaan muunmuassa matkusteluun jne johon naiset lyövät yleensä kaikki säästönsä. Ja se että hän matkustelee mieluiten suomessa lapissa vaellellen ja lasketellen joka taas ei kuulemma ole naisille mieleen vaan vapaa aika pitää naisten mielestä käyttää ulkomailla ei suomessa.
        Naisen veljen puheet oli kuin kopio sinkut palstalta joten oli pakko kysyä käykö hän suomi24.lla. Ei kuulemma käy eikä akateemisena muutenkaan harrasta mitään netin keskustelupalstoja saati nettitreffejä. Eli ei näiden miesten valitukset täällä ihan tuulesta temmattuja ole. "

Veljen oma käsitys asiasta. Just. Vai onko joku nainen muka sanonut hänelle, että "olisit ihannemies muuten, mutta kun et ole koskaan polttanut tupakkaa, niin sori"? En usko.

Todennäköisesti on käynyt niin, että kun mies on saanut pakit tai ei ole saanut vastausta viestiinsä, hän on itse tulkinnut asian niin, että "johtuu varmaan siitä, että olen vaan niin kunnollinen ja hyvä ihminen".

Tuo teksti nyt meni monessa kohtaa ihan överiksi. Mutta kommentoin tuota matkusteluun liittyvää kohtaa. Jos mies on itse sitä mieltä, että naisten matkustelu on vääränlaista ja hänen omansa oikeanlaista, niin eikö tuo ole jo ihan hyvä syy jättää suhde väliin, jos nainen itse ei ole vaeltajatyyppiä, vaan tykkää kierrellä maailmaa? Jos miehen mielestä nainen käyttää matkusteluun liikaa rahojaan, niin se kyllä ennakoi riitoja ja ongelmia tulevaisuudessa.

Ei tarvitse olla samanlaiset matkustelumieltymykset. Minulla on ystäviä, jotka matkustelevat yksin tai ystävien kanssa, koska heidän kumppaninsa ei syystä tai toisesta halua matkustaa. Ja se on molemmille ok. Siinä on vaan se ero, että kumpikaan ei suhtaudu toiseen halveksivasti, vaan hyväksyy toisen tavan olla ja tehdä, ja tykkää siitä, että toinen elää tavallaan. Eikä minuakaan häiritsisi, jos kumppani matkustelisi enemmän tai vähemmän kuin itse, tai haluaisi eri kohteisiin - voidaan mennä yhdessä silloin, kun intressit osuvat yksiin, ja erikseen silloin, kun on erilaiste toiveet. Ja tokihan joskus voi olla ihan kiva kokeilla asioita sen toisen tavalla - voi mennä mukaan vaeltamaan tai kokeilla matkustamista ulkomaille. Mutta olennaista on avoin ja arvostava suhtautuminen kumppaniin. Tuosta sinun tekstistäsi välittyi vaeltajamiehen osalta hyvin kielteinen suhtautuminen niihin, jotka tekevät eri tavoin kuin hän itse.

• SukupuolettomiaAvauksia
        Nainen39vee kirjoitti:

"Pakko vastata tähän oma näkemys ja jutustelu naisystäväni kanssa joka sanoi että hänen 44v veljensä ei ole koskaan seurustellut. Kyselin että miksi eikö hän ole halunnut niin nainen sanoi että olisi halunnut kyllä mutta hänen (veljen) puheidensa mukaan naisia ei kiinnosta hän ja hänen elämäntyylinsä. Yksi syy kuulemma se että veli on liian lyhyt naisten mieleen eli 170cm. Toisekseen että hän ei käytä alkoholia ollenkaan eikä ole koskaan tupakoinut. Veljen mielestä se on naisille ollut aina ehdoton miinus. Yksi miinus myös se kuulemma että veli on turvallisuutta ihannoiva ei riskin ottaja joka haluaa että on säännöllinen työ ja aina rahaa maksaa laskut ja ei pelkoa siitä että rahat olisivat lopussa eli mies on säästeliäs eikä hassaa kaikkia rahojaan muunmuassa matkusteluun jne johon naiset lyövät yleensä kaikki säästönsä. Ja se että hän matkustelee mieluiten suomessa lapissa vaellellen ja lasketellen joka taas ei kuulemma ole naisille mieleen vaan vapaa aika pitää naisten mielestä käyttää ulkomailla ei suomessa.
        Naisen veljen puheet oli kuin kopio sinkut palstalta joten oli pakko kysyä käykö hän suomi24.lla. Ei kuulemma käy eikä akateemisena muutenkaan harrasta mitään netin keskustelupalstoja saati nettitreffejä. Eli ei näiden miesten valitukset täällä ihan tuulesta temmattuja ole. "

Veljen oma käsitys asiasta. Just. Vai onko joku nainen muka sanonut hänelle, että "olisit ihannemies muuten, mutta kun et ole koskaan polttanut tupakkaa, niin sori"? En usko.

Todennäköisesti on käynyt niin, että kun mies on saanut pakit tai ei ole saanut vastausta viestiinsä, hän on itse tulkinnut asian niin, että "johtuu varmaan siitä, että olen vaan niin kunnollinen ja hyvä ihminen".

Tuo teksti nyt meni monessa kohtaa ihan överiksi. Mutta kommentoin tuota matkusteluun liittyvää kohtaa. Jos mies on itse sitä mieltä, että naisten matkustelu on vääränlaista ja hänen omansa oikeanlaista, niin eikö tuo ole jo ihan hyvä syy jättää suhde väliin, jos nainen itse ei ole vaeltajatyyppiä, vaan tykkää kierrellä maailmaa? Jos miehen mielestä nainen käyttää matkusteluun liikaa rahojaan, niin se kyllä ennakoi riitoja ja ongelmia tulevaisuudessa.

Ei tarvitse olla samanlaiset matkustelumieltymykset. Minulla on ystäviä, jotka matkustelevat yksin tai ystävien kanssa, koska heidän kumppaninsa ei syystä tai toisesta halua matkustaa. Ja se on molemmille ok. Siinä on vaan se ero, että kumpikaan ei suhtaudu toiseen halveksivasti, vaan hyväksyy toisen tavan olla ja tehdä, ja tykkää siitä, että toinen elää tavallaan. Eikä minuakaan häiritsisi, jos kumppani matkustelisi enemmän tai vähemmän kuin itse, tai haluaisi eri kohteisiin - voidaan mennä yhdessä silloin, kun intressit osuvat yksiin, ja erikseen silloin, kun on erilaiste toiveet. Ja tokihan joskus voi olla ihan kiva kokeilla asioita sen toisen tavalla - voi mennä mukaan vaeltamaan tai kokeilla matkustamista ulkomaille. Mutta olennaista on avoin ja arvostava suhtautuminen kumppaniin. Tuosta sinun tekstistäsi välittyi vaeltajamiehen osalta hyvin kielteinen suhtautuminen niihin, jotka tekevät eri tavoin kuin hän itse.

Kyllä tuosta välittyi vain naisten vihamielinen suhtautuminen miehen omaa elämää kohtaan, mutta kuten täällä tavallista riippuu sukupuolesta miten vastakkaisen puolen teksti luetaan. Nainen lukee miesten viestit vihamielisesti ja päinvastoin. Siksi sukupuolettomat avaukset olisivat tämän palstan parasta antia. Joskaan sekään ei onnistu, koska silloin puolet viesteistä menee sukupuolen arpomiseen tyyliin "jos olet mies niin...."

• SukupuolettomiaAvauksia kirjoitti:

Kyllä tuosta välittyi vain naisten vihamielinen suhtautuminen miehen omaa elämää kohtaan, mutta kuten täällä tavallista riippuu sukupuolesta miten vastakkaisen puolen teksti luetaan. Nainen lukee miesten viestit vihamielisesti ja päinvastoin. Siksi sukupuolettomat avaukset olisivat tämän palstan parasta antia. Joskaan sekään ei onnistu, koska silloin puolet viesteistä menee sukupuolen arpomiseen tyyliin "jos olet mies niin...."

Totta, kunnon jäärät, sekä mies että naispuoliset, eivät vain voi uskoa, että samaa sukupuolta oleva voisi olla täysin eri mieltä.

• pysypoissinkku

Kuka haluaa baarissa istuvan juopposinkun, hyi.

• Gnuk

Liikaa ennakko-odotuksia, liian kiire, liikaa etsimistä...

Salamarakastumisia tapahtuu oikeastaan aika harvoin. Olen puhunut tästä ennenkin. Ihmisten pitäisi keskustella enemmän keskenään avoimin mielin ilman ennakko-odotuksia ja paineita. Itse en ainakaan tiedä parempaa keinoa selvittääkseen, et onko toisen kanssa mitään yhteistä sen mahdollisen ulkoisen viehätyksen lisäksi.

Mutta jos asenne on jo valmiiksi sitä, että "kaikki miehet" ja "kaikki naiset", ei voi mennä millään muulla tavalla kuin vikaan. Ennemmin tai myöhemmin.

• Yhäonviisauttakin

Sanoissasi on paljon viisautta veli-/sisarhopea. Komppaan.

• ihmishunter

Niin on se kumma kun treffipalstat on täynnä itsenäisiä, hoikkia , itsestään ja rahoistaan huolta pitäviä naisia.
      Siis teoriassa.
      Todellisuudessa jokaisella, ainakin yli 40-vuotiaalla naisella on niin paljon kilometrejä takana että ne näkyy. Ylimielisyys, ja alentuva miehien kohtelu on tavallista näille säihkysäärille.
      Olen käynyt kymmenillä treffeillä ja juu, kyllä piirakkaa on saatu.
      Sääli vaan että nämä itseään jonakin pitävät kaikentietäjät ovat todellisuudessa niin tylsiä, ettei heidän kanssaan tulisi mieleenkään jatkaa treffailua. Toki on poikkeuksia!
      Mutta sellainen on yhtä harvinainen kuin valkoinen hauki.
      Jos sellaisen harvinaisuuden löytää, siis naisen, joka oikeasti on ihminen, kannattaa pitää kiinni siitä kynsin ja hampain.

• Pillujen--asiantuntija

Naiset on tehneet naisiin tutustumisen mahdottomaksi. Siksi suomessa on miljoona sinkkutaloutta. Suurin osa miehistä on liian rumia tavis naisille.

• Jos tietäisin miten, missä ja milloin se tapahtuu niin osaisin olla kyllä paikalla. Yksi koulukunta sanoo että sen oikean etsimiseen pitää tehdä töitä kun taas toiset ovat sitä mieltä että kyllä se jostakin ilmestyy ilman sen suurempia ponnistuksia.

Nettitreffailun olen jo jättänyt suosiolla pois. Nainen/kolmeakymmentä miestä kohden on kyllä sellainen suhde jossa tavallinen mies ei pärjää. Baareissakaan ei tule käytyä ja harrastukset ovat miesvaltaisia joten eipä sieltäkään kautta asiat etene. Työpaikka samoin on miesvaltainen.

Eli jos parisuhteen haluaa niin jotakin pitäisi muuttaa, aloittaa nettitreffailut, käydä baarissa tai vaihtaa harrastuksia. Harrastuksia en naisten takia vaihda koska harrastukset ovat minun oman elämänlaadun parantamiseen. Baareissa käynti tuo varmaan yhtä huonon tuloksen. Etsin meinaan naista joka ei paljoa baareissa viihdy joten se että oltaisiin yhtä aikaa baarissa on hyvin epätodennäköinen.

Olen valinnut sellaisen linjan että loppuelämääni en ole "budjetoinut" parisuhdetta vaan lähtökohta on se että tiimalasin hiekan loppuessa olen edelleen yksin. Toki jos se oikea jostakin kolahtaa kohdalle niin toki varaan oikeuden tehdä loppuelämälleni lisätalousarvion.

• Totuus-

Axl smithistä piti tulla naisille unelmavävy mutta toisin kävi. Naiset haluaa just niitä julkkis miehiä eikä tavis mies kelpaa enää mihinkään. Kaikkein rumimmat naisetkin haluaa niitä komeimpia miehiä mitä missit tavoittelee joten aika moni tavis mies ei saa koskaan naista.

• Kaikysyäsaa

Miksi nainen sanoo että mies on kiva ja täydellinen mutta kuitenkaan naiselle ei kelpaa eikä halua suhdetta?

• InhaKyynikko

Ihan vain turpaan saamisen pelosta ja naiseudesta.

Nainen - suomi sanakirjan mukaan

"Olet todella ihana mies" = Ei kemiaa -> ei jatkoon.

• AtmUrpo

Ketään ei kiinnosta urpo sinkku.

• Raha-on-kemia

Suomalaisista 70 % on köyhiä. Ei kukaan halua köyhän kanssa olla.

• Tylsä.nössö

Ei siihen rahakaan tuo apua. Minulla lienee omaisuutta ainakin yksi miljoona ekua, mutta yksin olen saanut aina olla. Onko se siinä, etten niitä rahojani lortoille viskele?
        Raha ei ole minulle itseisarvo vaan kun olen nollasta aloittanut ja on ollut pakko pärjätä vähällä, niin sen on oppinut ja nyt kun sitä rahaa yllättäen onkin, niin eipä sitä osaa tapojaan paljoa muuttaa. Toki jos oikeanlaisen Naisen löytäisin, niin voisimme elä ja harrastaa kaikenlaista pääasiassa minun rahoillani, mutta eipä ole pelkoa sellaisen naisen löytämisestä. Pitänee kirjoittaa testamentti, että periköön vaikka Pelastusarmoija minut sitten kun hiekka tiimalasistani on loppuun valunut.

• tasarahalla

Rahasta sen verran, että suht samanlainen sosioekonominen asia on tärkeää. En käy kenenkään elätiksi ja en myöskään kustanna miehen elantoa. Annan mieluummin pienen summan hyväntekeväisyyteen säännöllisesti kuin alan elättää jotain juopporetkua.

• Minäkin olen vähän samoilla linjoilla. Itse olen jotenkin kiinnostunut yhdestä naisesta, joka on viestittänyt, että saan hänen seuraansa tulla. Nainen on tutkintonsa vähän aikaan sitten suorittanut ja onnellisesti töissä. Itse olen vähän niin kuin ikuinen opiskelija, joka saattaa muutaman vuoden päästä valmistua, mutta se työlistyminen ei ole niin kirkossa loistavasti kuulutettu. Sitä ennen haaveessa olisi tulla kirjailijaksi. Minulle jopa noin 5000 euroa kirjalijatulo muitten tulojen päälle olisi lottovoitto, sillä sen myötä en olisi tyhjätasku ja minulla olisi jonkinlainen itsetunto tämän töissä olevan naisen suhteen.

Nyt kun olen tyhjätasku niin yritäkää pussata tai mitään muuta enempää kuin vain kaverisuhteseen. Meilllä on yhteisiä ystäviä ja yritän osittain olla hänen seurassaan heidän kauttaan kaverina. Rehellisesti sanottuna tähtään siihen, että vuosien päästä minulla olisi niitä kirjatuloja ja hän kainalossa tyttöystävänä? Tällä hetkellä tuo sosioekonominen juttu on vähän ongelmallinen, kun minä olen tyhjätasku, jolla viimeksi näkemisemme hetkellä oli yksi euro tilillä. Nyt siellä on onneksi kolmenumeroinen summa, jossa siinäkään ei ole oikein hurraamista. Hänellä on työ, koulutus, auto... minulla ei ole sosioekonomisesti mitään niistä. :)

En ole juopporetku, sillä en juo kuin ehtoollisviiniä, mutta minut voi luokitella jonkinlaiseksi ikuiseksi opiskelijaksi valitettavasti.

• 46hkl

Mistäpäin suomea ap on ja minkä ikäistä seuraa haeskelet? ookkona Oulusta.

• Kiltti.iäkäs.nössö

Kiinnostaisi minuakin, joten jononmuodostus on alkanut...

• "Miksi me sinkut emme kohtaa toisiamme?"

Varmaan siksi kun suunnilleen kaikki naiset on lutkia. Ja vaikkei olisikaan enää niin sitten on väännetty jollekin jännälle kuiternkin lapsi jossain vaiheessa. Lapsettomia kilttejä & kunnollisia & täysipäisiä naisia on hirveän vähän ja jos on niin ei välttämättä ole hoikka niin joopa, vastaus on ettei juurikaan ole mitään kohdattavaa.

• Gnuk

Sä oot odottanut ja etsinyt liian kauan "sitä oikeaa" ja elämä on jäänyt siinä samalla elämättä...

Kerron sinulle salaisuuden. Täydellistä naista ei ole. Eikä ole kyllä täydellistä miestäkään. Sellaisia on turha kenenkään etsiä ja odottaa...

Mut kerroin jo ylempänä. Ihmiset keskustelee liian vähän. Kysyminen ja vastaaminen ei ole keskustelua. Se on naamioitua kuulustelua. Se ei lopulta johda mihinkään muuhun kuin pettymyksiin. Mutta keskustelemalla voi päästä taas johonkin. Jos myöhemmin tulee vaikka ilmi, että naisella on lapsi niin mitä sitten? Jos muuten natsaa hyvin niin onko se lapsi järkevä syy kävellä mahdollisen onnensa ohi?

Tosiasia on kuitenkin se, että noin 3kymppisillä on yleensä jo jonkun verran elettyä elämää takana. Suurimmalla osalla. Joko osaat elää sen kanssa tai sitten et. Valinta on sinun. :)

• Gnuk kirjoitti:

Sä oot odottanut ja etsinyt liian kauan "sitä oikeaa" ja elämä on jäänyt siinä samalla elämättä...

Kerron sinulle salaisuuden. Täydellistä naista ei ole. Eikä ole kyllä täydellistä miestäkään. Sellaisia on turha kenenkään etsiä ja odottaa...

Mut kerroin jo ylempänä. Ihmiset keskustelee liian vähän. Kysyminen ja vastaaminen ei ole keskustelua. Se on naamioitua kuulustelua. Se ei lopulta johda mihinkään muuhun kuin pettymyksiin. Mutta keskustelemalla voi päästä taas johonkin. Jos myöhemmin tulee vaikka ilmi, että naisella on lapsi niin mitä sitten? Jos muuten natsaa hyvin niin onko se lapsi järkevä syy kävellä mahdollisen onnensa ohi?

Tosiasia on kuitenkin se, että noin 3kymppisillä on yleensä jo jonkun verran elettyä elämää takana. Suurimmalla osalla. Joko osaat elää sen kanssa tai sitten et. Valinta on sinun. :)

Varmaankin niin mutta ei se elämäänsä eläneidenkään elämä niin hyvältä aina näytä että harmittaisi yhtään se elämättömyys.

Niin ei varmaan ole enää näin 2000-luvulla, 1950-luvulla niitä on olleet melkein kaikki.

Jos myöhemmin tulee ilmi että onkin joku jännämuksu sehän on valehtelua naisen puolelta, vaikka natsaisi miten hyvin saa natsansa etsiä muualta. En tiedä onko se järkevää mutta kun se on ainoa vaihtoehto.

Osaan minä sen kanssa elää, en vaan ota mitään kontaktia niihin.

• Gnuk
        Harmaaritari kirjoitti:

Varmaankin niin mutta ei se elämäänsä eläneidenkään elämä niin hyvältä aina näytä että harmittaisi yhtään se elämättömyys.

Niin ei varmaan ole enää näin 2000-luvulla, 1950-luvulla niitä on olleet melkein kaikki.

Jos myöhemmin tulee ilmi että onkin joku jännämuksu sehän on valehtelua naisen puolelta, vaikka natsaisi miten hyvin saa natsansa etsiä muualta. En tiedä onko se järkevää mutta kun se on ainoa vaihtoehto.

Kerron sulle toisenkin salaisuuden. Ei voi niputtaa kaikkia naisia samaan lokeroon. Kaikki naiset ei todellakaan ole "sellaisia". Sekin selviää keskustelemalla. Me kaikki ollaan oltu nuoria ja sähläilty enemmän tai vähemmän joskus. Siitähän se oppi elämään tulee. Ei onnistumisista, vaan epäonnistumisista.

Sä oot ihan ok tyyppi, mutta liian fakkiutunut niihin 50-luvun naisiin :D ja jonkinlaiseen idealismiin minkälaisen naisen pitäisi olla. Pikkasen avoimempaa mieltä ja saattaisit jopa yllättyä mitä kaikkea kivaa elämällä olisi vielä tarjolla... :)

• Gnuk kirjoitti:

En malta olla kyseenalaistamatta ajatusta että "elämä" tai "onni" on jotenkin kiinni vastakkaisesta sukupuolesta. Kyseessähän on vain perimässämme kulkeva rasite, joka herkeämättä muistuttaa meitä siitä, että ainoa tehtävämme on siirtää ja levittää geenejä eteenpäin.

• Gnuk
        scrg kirjoitti:

En malta olla kyseenalaistamatta ajatusta että "elämä" tai "onni" on jotenkin kiinni vastakkaisesta sukupuolesta. Kyseessähän on vain perimässämme kulkeva rasite, joka herkeämättä muistuttaa meitä siitä, että ainoa tehtävämme on siirtää ja levittää geenejä eteenpäin.

Eihän se olekaan. Mutta sen tajuaa ja sisäistää vasta silloin kun on käynyt sen vastakkaisesta sukupuolesta kiinni olevan onnen tien läpi ja loppuun asti. Senä jälkeen, jos hyvin käy, löytää itsensä. Ja itsensä löytäneenä, löytyy ennemmin tai myöhemmin se vastakkaisen sukupuolen edustajakin kenen kanssa ei vituta olla yhdessä... :)

• Moot

Ei kaikki naiset ole. Kilttejä naisia on mutta me emme kelpaa. Kotikissana viihdyn

• Moot
        Harmaaritari kirjoitti:

Oletko ajatellut näin että nainen jolla on lapsi eikä heti halua että tutustut siihen suojelee lasta. Haluaa tutustua sinuun jotta tietää mitä olet miehinä.

• Kaisanoasaa

Suurin osa naisista ja miehistä on rumia ja kaksi rumaa samassa suhteessa olisi jo liikaa.

• totuuskomissioz

Jos tarkastellaan yli nelikymppisiä niin miehistä moni hyvä mies on heittäytynyt pois markkinoilta, on mieluummin yksin kuin naisen kanssa. Syitä voi miettiä.

Jäjelle jääneistä hyvistä parhaat voivat valita ja valinta ei useinkaan kohdistu tavisnaiseen koska miehen ei suuresta kysynnästä johtuen tarvise sellaiseen tyytyä.

Ongelmalliseksi asian tekee ettei nainen tilannettaan käsitä. Markkina-arvoaan tai sen puutetta hyvän miehen silmissä.

Kolmekymppisten joukossa naisissa on niin monta lihavaa tai mielialalääkkeitä syövää tai koiranomistajaa tai yh äitiä tai lapsikuumeessa piehtaroivia tai ikisinkkua että he muodostavat miehille riskin joka mieluusti jätetään ottamatta. Johonkin em. ryhmistä kuuluvan on siis vaikea löytää pysyvää suhdetta. Täyäkään nainen ei itse tiedosta.

• Kolmekymppinen lapsikuumeessa piehtaroiva nainen on täysin terve nainen. Jos sinä et tajua tätä, jokin Afrikan tiikeri sen kyllä tajuaa. Jälkeenpäin, vanhana hampaattomana pappana yksin kiikkustuolissa on turha itkeä yksinäisyyttään ja huoneen hiljaisuutta.

• qasde
        Vappuviuhka kirjoitti:

Kolmekymppinen lapsikuumeessa piehtaroiva nainen on täysin terve nainen. Jos sinä et tajua tätä, jokin Afrikan tiikeri sen kyllä tajuaa. Jälkeenpäin, vanhana hampaattomana pappana yksin kiikkustuolissa on turha itkeä yksinäisyyttään ja huoneen hiljaisuutta.

Tottakai on, mutta miehen kannalta silti huono diili. Afrikan tiikeri voikin suostua naisen välineeksi, mutta ei tiedostavan miehen kannata sellaiseen asemaan hankkiutua. Kyllä sitä pappanakin osannee itseään viihdyttää, jos on nuorempanakin osannut keksiä tekemistä.

• 12121212121212
        Vappuviuhka kirjoitti:

Kolmekymppinen lapsikuumeessa piehtaroiva nainen on täysin terve nainen. Jos sinä et tajua tätä, jokin Afrikan tiikeri sen kyllä tajuaa. Jälkeenpäin, vanhana hampaattomana pappana yksin kiikkustuolissa on turha itkeä yksinäisyyttään ja huoneen hiljaisuutta.

Tuollaisen naisen mukaan lähtevällä jos kenellä on suurin riski päätyä yksin kiikkustuoliin.

Avioliitoista yli puolet päättyy eroon, näistä n. 80% naisen aloitteesta. Ja riski on takuulla suurempi silloin kun halu pariutua perustuu lapsikuumeeseen; naiset ottavat miehiä joita eivät harkitsisikaan ellei näille hyödyllisile idiooteille olisi _tarvetta_ lapsiperheunelmien mahdollistajina. Kun lapset on kasvatettu, nämä miehet heitetään ulos naisen ja useissa tapauksissa lastenkin elämästä.

Ellei saatavilla ole nuorempaa naista joka ei vielä pode lapsikuumetta, miehelle on parempi diili keskittyä elämässään muihin asioihin.

• Rumasinkkumies-

Miehet on liian rumia naisille joten ei naisille kelpaa.

• Koska ei ole miittejä livenä.

• Ei vaan, en tiedä.

• Moot

Kiltti mies on kyllä ihana, mutta vaeltelua inhoon. Elämässä ei pysty aina elää ilman että joutuu ottaa riskiä. Suhdekin on riski koska voi saada sydän suruja.

• simppelikerho

Suosittelen sinkkukerhoja: Niitä on vähän erilaisia, ku olen niissä ollut

Niissä ei juopotella, kuten baareissa. ei kerholaista välttämättä

löydä sopivaa, eikä kaikki edes etsikään vakituista

mut tapaa muita ja niiden kautta voi tutustua

uusiin vastakappaleisiin, jotka nyhjäävät kotona yxin

vailla erotiikkaa. naiset varsinkin pyrkii naittamaan jollekin

Ilmoittivat minutki Napakymppiin. Neiti äXän kaa mentiinkin hyvälle reissulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5670
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4621
    3. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      225
      2819
    4. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      43
      2591
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2230
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2186
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1737
    8. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      14
      1578
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1410
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      170