Sii suhteista miehiin. Särkynyt sydän monta kertaa. Kevät tulee. Iloitsen siitä. Mies ei pystynyt olemaan rehellinen. Taaskaan
Missä se iminun mies .tuleva .uskollinen aviomies luuraa. Missä sinut tapaan.tahdon jo löytää sinut. Kuka olet. Missä sut tapaan. Pärjään myös itsekseni. Mutta missä olet.tahdon nukkua kanssasi. Myöskin opetella rakastamaan sinua. Missä. Kuka olet
kokemustavainroskasakista
4
588
Vastaukset
- HyvinPyyhkii
Muuta asennetta. Kaikki alkaa siitä, kun opit katsomaan peiliin ja pohdit onko sinun tekemisissä mitään, mikä vaikuttaa toisten käyttäytymiseen sinua kohtaan? Paheita..., oletko käytökseltä optimisti, positiivinen, onko tuleva mielitiettysi luottamuksen arvoinen jne. Kemiat kun kohtaa ja arvostus molemminpuolista niin se on siinä, PAM!
- oikeanarsistion
No positiivinen olen. Kehuttu jopa siitä. Joo. En oo täydellinen. Mutta viiminen oli narsisti.... Esimiehenä pikkufirmassa.mut kukaan ei siitä oo tykånny. Sille ei kuulema riitä kukaan. Minua ei tallo narsisti enää. Pääsen irti.
- oppeliini1
Olisikohan sinun syytä tarkistaa valitsemiskategoriasi?
Sinulle on kelvannut aivan kuka tahaansa "seurustelukumppaniksi". Ole valitsevampi, katso minkä tason ihmisten kanssa olet ensin ystävä. Roskasakin olemukset tulevat ilmi, halusivat he sitä tai ei kun vain viitsit nähdä vaivaa ja aikaa tutustumiseen. Sen sijaan että heti hyokkäät kenen tahaansa kimppuun!
Ystävien ja seurustelukumppanien VALINTA vaatii todellakin energiaa , älykkyyttä ja vaivaa.
Sinä haet ilmaista lounasta ja olet aina saanut sen. Miksi sitten valitat ensinkään? - pop98
Pikkuisenko sitä rimaa laskee ja hyväksyy tavallisen näköisen fiksun mukavan miehen, eikä vain sitä komeaa hauskannäköistä jännittävää muidenkin naisten haluamaa miestä, niin alkaa hommat sujumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708