Montako vakavaa suhdetta sinulla on ollut?

Kaikysyäsaa

Vakava suhde on yli 2 vuotta seurustelua.

29

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_enempää

1. Kesti 30v.

• eimullakaan

Samoin yksi, kesti lähes 30 vuotta.

• still-going-on
        eimullakaan kirjoitti:

Samoin yksi, kesti lähes 30 vuotta.

Sama täällä, kohta kestänyt 32 vuotta.

• Nainen39vee

Onko siis niin, että suhde ei ole vakava, jos ihmiset ovat siinä tosissaan, rakastavat toisiaan ja haluavat elää loppuelämänsä yhdessä - ja sitten toinen kuolee vaikka auto-onnettomuudessa, kun suhteessa on oltu vuosi ja kymmenen kuukautta?

Jos kerran ajallinen pituus ratkaisee...

• PalstaTrolli

Haukotus.

• flowersreally
        PalstaTrolli kirjoitti:

Haukotus.

Sää unohdit laittaa käden suun eteen.

• PalstaTrolli
        flowersreally kirjoitti:

Sää unohdit laittaa käden suun eteen.

En unohtanut...

• flowersreally
        PalstaTrolli kirjoitti:

En unohtanut...

No niinpä tietysti.

• Gnuk

Ööö... Näillä kriteereillä kaks. Itse sanoisin kolme, se kolmas kesti noin 1,5 vuotta...

• yleisätmi

Ei yhtään:( ei edes muutaman kerran treffailusuhdetta.

• Jos noin lasketaan niin minulla ei ole ollut yli 2 vuoden seurustelusuhteita, mutta ystävyyssuhteita naisiin on sen sijaan ollut monta, jotka ovat kestäneet yli kaksi vuotta. Yksi ystävyyssuhde naiseen on kestänyt yli 20 vuotta, joten jotain kokemusta naisista on. Tietyllä tavalla se on ollut vakava suhde.

Vaikka ei olisi niitä vakavia seurustelusuhteita, niin antavat nämä muut suhteet paljon!

Ei sen suhteen tarvitse olla vakava. Esimerkiksi minulle yksi nainen vuosi sitten ehdotti sähköpostisuhdetta, johon minä suostuin. En ole kuullut hänestä mitään sitten tammikuun 2018 alun jälkeen, mutta pidin hänen kanssaan keskustelusta kirjoittelusta paljon. Siellä saattoi kertoa sellaista, mitä täällä ei voinut kirjoittaa, koska tämä on julkista. Vuoden kirjoittelu hänen kanssaan oli tosi kivaa, vaikka en edes tiedä minkä näköinen hän on. Tykkään hänestä, mutta en sillä tavalla. Jatkaisin sitä suhdetta vuosia, jos se hänellä käy, mutta viime aikainen yli puolentoista kuukauden hiljaisuus taitaa olla merkki siitä, että hän ei ole enää motivoitunut kirjoittelemaan. Kivaa oli vuoden, vaikka kyseessä oli kaikesta muusta kuin vakavasta suhteesta! :)

• Sinkkumies42-

Ekat kaksi vuotta menee helposti tutustumiseen. Yksi suhde ollut, kesti 15 vuotta.

• Kolme tai kolmas nyt menossa. Edelliset kaksi suhdetta peräkanaa, kesti kumpikin 7 vuotta/ suhde. Eli reilut 14 vuotta yhteensä.

Rakastunut ja rakastanut olen myös kolmesti, juurikin näissä pidemmissä suhteissa. Ekassa epätoivoisesti, tokassa todella totaalisesti ja kolmannessa kertakaikkisesti. 😛

• Ja tää nykyinen eli kolmas on 8 vuotta ollut voimissaan. Toivottavasti pysyykin lopun elämää voimissaan. Miten pitkä se loppuelämä ikinä onkaan.

• uihsanonainen
        Nicitönnä kirjoitti:

Ja tää nykyinen eli kolmas on 8 vuotta ollut voimissaan. Toivottavasti pysyykin lopun elämää voimissaan. Miten pitkä se loppuelämä ikinä onkaan.

Kunhan nykyisesi pääsee ilman sinua ravintolaan ja sattuu ulkomaan elävä kohdalle, loppu onkin menoa ja meininkiä. Nappisilmä vie ja suominainen vikisee.

• uihsanonainen kirjoitti:

Kunhan nykyisesi pääsee ilman sinua ravintolaan ja sattuu ulkomaan elävä kohdalle, loppu onkin menoa ja meininkiä. Nappisilmä vie ja suominainen vikisee.

Juurihan tuo oli pikkujouluissa ravintolassa jatkoilla. Naisiakin oli läjäpäin. ☺️

En minä vikise, tirautan itkun ja suuntaan tulevaan, jos niin käy. En minä halua pitää itelläni miestä, joka ei vapaaehtoisesti halua olla" mun" ja vain " mun". Sen täytyy sitten mennä, jos mentävä on...

• Mun mielestä semmosta miestä/naista ei kannata kauaa, jos ollenkaan murehtia, joka helposti heivaa kumppaninsa toisen takia. Ei ole suuri menetys, vaikka pettymys suuri olisikin.

• ikävä-vaiva
        Nicitönnä kirjoitti:

Mun mielestä semmosta miestä/naista ei kannata kauaa, jos ollenkaan murehtia, joka helposti heivaa kumppaninsa toisen takia. Ei ole suuri menetys, vaikka pettymys suuri olisikin.

Katsoin sun profiilikuvaa.. Onko sulla reuma ? :(

• ikävä-vaiva kirjoitti:

Katsoin sun profiilikuvaa.. Onko sulla reuma ? :(

Ei ole reumafaktorien mukaan. Mutta hybermobiliteettiä löytyy ja fibromyalgia. Mun sormet on kumia. 😋

• Nicitönnä kirjoitti:

Ei ole reumafaktorien mukaan. Mutta hybermobiliteettiä löytyy ja fibromyalgia. Mun sormet on kumia. 😋

Ja mulla on toisessa kädessä puhelimen lisäksi hilpetööriä kämmenessä, josta pidän kiinni. Siksi sormet kippurassa.

• Nicitönnä kirjoitti:

Ja mulla on toisessa kädessä puhelimen lisäksi hilpetööriä kämmenessä, josta pidän kiinni. Siksi sormet kippurassa.

Lyhyillä nakkisormilla on ylettymistä kameran laukaisimelle, joka on keskellä puhelimen näytön alareunassa tässä mallissa.

• Eimullamuuta-

Kaksi lyhyttä tutustumista ja yksi 10 v suhde menossa.

• MiesPorista-

2- pidempää suhdetta ja muutama lyhyt.

• EdesUnissa

Liian monta ja liian pitkiä. Siksi osa on pitänyt mahduttaa yhtäaikaisesti toistensa kanssa, mistä voi saada miinuspisteitä tyyliin.

• teatteriesitys13

Vässykkämies voi seurustella vuosia kulissisuhteessa, ei tunnetta ja akka pelkkä piika, äitin korvike.
      Ei nahjuksella ole oikeaa suhdetta ikinä, vaikka itse ehkä niin kuvittelee.

• Tunnenyhden

Repesin 😂💕vässykkä voi myös olla suhteessa piika 😂😂😆

• Per-kel
    • Nolla. Kolmet treffit saman naisen kanssa on paras saavutus.

• monta.monta

ei kai suhteen vakavuus liity seurustelun pituudesta.................outoa ajattelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      128
      5349
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2042
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      141
      1484
    4. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      104
      1316
    5. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      108
      1308
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1121
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      49
      1087
    8. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      27
      1079
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1010
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe