Perheen isät vaalikaa perhettänne

Ammattiapuatarvitseva

Te liitossa olevat isät/ miehet. Olkaa puoliskollenne rehellisiä ja suojelkaa liittoanne ulkopuolisilta seksisuhteilta. Sillä liittonne on arvokas tärkeä kulmakivi ja siitä kannattaa pitää hyvää huolta.
Minä niin en tehnyt ja siinä menetin kaiken.
Tapasin nimittäin naisen joka oli jo vuosia harrastanut seksisuhteita vain liitossa olleiden miesten kanssa, mistä en silloin tiennyt mitään.
Vielä liitossa ollessa ja eroa harkitsevana aloin seurustelemaan tälläisen tyypin kanssa, joka osoittautui mitä suuremmaksi virheeksi.
Alusta alkaen tänä nainen sai koukutettua valkoisilla valheillaan ja seksiä käyttäen minut hänen vaikutus piiriinsä. Olin hänelle hyvä uhri josta hän laskenmoiden aikoin hyötyä niin taloudellisesti kun miutenkin.
Alussa näytti suhde toimivan, mutta pian alkoivat ikävät asiat näyttäytyä suhteen edetessä.
Minä hyväuskoisena perheen isänä ( nuorin lapisistani 13v) uskoin hänen valheitaan ja toteutin hänen taloudellisia toiveitaan. Miksi näin tein on hyvä kysymys. Nainen oli hyvä näköinen ja hyvä manipuloimaan sanoillaan,teoillaan ja seksillä.
Suhteen edetessä huomasin outoja piirtitä hänessä. Esim se että hän laittoi kaikki laskunsa avaamatta suoraan laatikkoon?? Kysyin häneltä syytä tälläiseen käytökseen niin hän sanoi että hänen luottotiedot on jo menny mitä välii enää..
Monien vaiheiden jälkeen hänen tunteensa minua kohtaan alkoivat viilenemään ja oli suorastaa kylmä. Huomasin että hänellä oli jo siinä vaiheessa useami seksisuhde menossa vaikka oli lupautunu vain minulle. Suuri alkoholin käyttö nosti päätää . Hän osoittautui alkoholistiksi ja mielialahäiriöiseksi naiseksi jolla oli seksiadtekti vaikka hänellä ikää vasta 46v.
Menetin tässä ajassa liittoni ja useampia tuhansia euroja tähän alkoholisoituneeseen seksityöläiseen.

Te miehet / isä. Kiretäkään kaukaa tälläiset naiset jotka noutkuvat baareissa ilmasia trinksuja odottaen ja helppoa seksiä. Se tulee loppupelissä todella kalliiksi.

2

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillämennäänkin

      Niin kyllä se kannattaa miettiä tarkoin onko se sen arvoista. Minäkin tapasin varattuna samanlaisen naisen. Tiesi kyllä että mulla perhe. Olihan ihanaa kun ihastuneena ja sokeana epäuskoa itselleen uskotellen kuinka noin kaunis on minusta kiinnostunut. No ajattelin kokeilla ja alkoihan se leikkimään. Kun olisin halunnut seksiä jotta tietäisin minkä saisin ei suostunut. Laittoi valitsemaan. No siinä vaiheessa ajattelin että on sentään periaatteita kun ei seksiin ruvennut. Alistuneena tapailu ja huvittelun sitä aikani. Kun joku minut käräytti ja epäilen tuon hullun olleen kyseessä. Löin jarrut pohjaan sen kohdalta. Kun kotona piti perustella sain sen uskomaan että narsisti on ja kuinka minua kiristää. Onneksi meni läpi. Mutta en kertonut kuka se on eikä se edes tiennyt. Kun kävin kaaoksen läpi mitä tapahtui näin että sillä olikin velkoja ja ongelmia ex kanssa. Ja olisin joutunut pelkäksi maksu mieheksi. En siis eronnut enkä anna tuon narsistin käydä perheeni kimppuun. Olisi pitänyt nähdä jo alussa kun olin aina se joka maksoi kaiken. Oluet, syömisestä, ja lahjoja ym. Eikä itse juurikaan maksanut mitään. Toisaalta näkijän sen kotonakin ettei sillä ollut rahaa edes remonttiin. No opin kyllä ja arvostan perhettäni enkä aijo sitä menettää kuten kuvaat oman tarinasi. Katson että opetti sen verran että luottaa pitää täysillä ja ihminen joka tietoisesti aloittaa suhdetta on jo aika sairas. Säälin sitä kovasti. Sillä jo uusi menossa. Seuraan toki mitä sille tapahtui meillä yhteisiä tuttuja joista ei taida edes tietää. Mutta sen opin perheeni on se jota suojelen lopouelämäni ja kohtelen kiittollisena puolisoani joka kykeni näkemään kuinka alas menin ja uskoin kaiken sen mitä en tavallaan nähnyt.

    • järkimukaan

      Surullista, että se vieraissa käyminen on missään tilanteessa millään tasolla vaikuttanut järkevältä tai oikealta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe