Hei rakkaat Pattayan ystäväni.
Opastakaa minua ymmärtämätöntä, mikä on se juttu miksi Pattayalle matkustetaan rantalomailemaan.
http://www.pattayamail.com/news/smoking-ban-pr-effort-moves-pattaya-beach-202877
Tuossa kansa makaa kuin sardiinit auringossa, mutta kuitenkin varjossa.
Rantakaistale edessä on sen levyinen että jos kompastuu kun tuoliltaan nousee, niin nenä osuu rantaliplatukseen.
Kertokaa ny ihan oikeesti, mistä on kyse kun jengi menee tuota harrastamaan rannalle, jossa ei kuitenkaan ui, eikä hietikolla ole tilaa mitään tehdä muuta kuin hiekkalinnan?
Porukka asuu toinen toistaan hienommissa hotelleissa ja condoissa, joissa on hienot uima-altaat, tuolit sijoitettu siten että on edes hieman yksityisyyttä edes keskusteluun naapurin olematta metrin päässä, sekä baaritkin lasein muovikuppien sijaan ja sikaarinkin saa tupruttaa, mutta makaamaan rantakaistaleelle.
Mitä en ole ymmärtänyt ?
Opastakaa rantalomailuun.
15
274
Vastaukset
- leukojenlouskutusta
Maailma on täynnä asioita joita sinä aivomies et ymmärrä.
Sekin on huomattu että et ymmärrä vaikka sinulle selostaisi kädestä pitäen.
Yksi vastaus aiheuttaa sinussa kymmenen kysymystä lisää.
Siksipä vastaaminen sinulle on aivan turhaa ajanhaaskaamista.
Voi opettajaparkoja, kun ovat sinut aikoinaan saaneet luokalleen housunpersauksia kuluttamaan.
Päähäsi ei tartu edes purkka eikä takiainen. Pyöräilykypäräkään ei pysy päässäsi, kun sinulla ei ole alaleukaa.- Piripäälle
Voi rakas.
Opasta nyt vielä tämä viimeinen kerta ja käy kyllä ihan kädestä pitäenkin Jari mikäli peräpukamasi ei ole irtisanonut vetoasi.
Niin, kuinka monelle Pattayalle matkustavalla kyseessä on ensisijaisesti RANTALOMAKOHDE (eli kohde minkä yksi pää-asioita on nimenomaan tuo ranta/rannalla oleilu) vai onkohan kyseessä kuitenkin LOMAKOHDE jossa on myös ranta (nyt siis puhutaan henkilöstä joka on käynyt Pattayalla aikaisemminkin ja tietää rannan/rantojen todellisen tilanteen, koska kyllähän matkatoimistojen esitteissa/sivuilla Pattaya rantakohteiden kategoriassa on).
Osalle matkaajista rannalla olo nyt vain kuuluu osana lomanviettoa (vaikka olisi hotellilla hyvät uima-altaat yms.) ja se heille suotakoon. Ja pattayan rannalla riittää väkeä vaikka siellä kävisi Pattayan lomailijoista pieni prosentti, johtuen alueen erittäin isosta matkailijamäärästä.
Uimisen ja auringonoton lisäksi Pattayan rannalla riittää muitakin aktiviteettejä (vesiskootterien vuokraus, liitovarjoilu ja "banaaniveneet" nyt ainakin mainitakseni).
Niin, onhan se varmaan sitten kummallista, että osa lomailijoista kuluttaa päiväänsä rannalla, varjossa vaikka eivät uimassa(kaan) käy, mutta hei onko tämä muiden ongelma? Eiköhän jokainen vietä lomaansa niinkuin itse parhaakseen näkee ja miksi se jotain toista henkilöä haittaisi?- 2010vuodesta
Kyselyikäisellä sikariliivimiehelläkö on nyt ongelma veden kanssa, josko nenä osuu siihen? Kamala tilanne.
Ihminen on historiansa aikana aina hakeutunut veden ääreen.
Katsopa niitä yökuvia maapallosta, että missä ne valot enimmäkseen palaa. Ne palaa veden ääressä. Merien, jokien ja järvien ympärillä.
Egyptikään ilman Niiliä ei olisi sama Egypti, eikä se johdu Niilin uimakelpoisuudesta, joka on varsin heikko. Ensimmäiset Suomen asuttajat nousivat Porvoonjokea pitkin Hollolan Jokimaan seutuville, joka oli tuolloin järveä.
Ihminen on vedestä kotoisin, kuten kaikki eläimet maapallolla. Vesi on elämä ja se mahdollistaa elämän. Laineiden liplatus ja puron solina on rauhoittavia. Auringonlasku meren taakse horisonttiin on upea näky ja julistaa päivän päättyneeksi, samoin kuin sinulla siellä laitoksessa vellikellon iloinen kilkatus ja hoitajan ääni.
Pattayalla on harvennettu rantatuolialueita, jotta meri pääsee paremmin esille ja myös pyyhekansalle on siten enemmän tilaa. Tuolitkin on useimmiten kahden ryhmissä, koska useimmat ihmiset liikkuvat Pattayallakin kaksikkoina. Yksinäinen voi valita yksittäisen paikan, jos häntä ahdistaa vieraan läheisyys siinä vajaan metrin päässä.
Sitten on vielä mahdollista muodostaa tuoliryhmä seurueensa kanssa. Usein istutaankin 6-8 hengen kaveriporukalla turisemassa rantatuoleilla nauttien syötävää ja juotavaa.
Jomtienin rantaboulevardi ja beachi on maailmanluokan kunnossa. Siellä on useita 60 metriä leveitä beach alueita ja kaikki palvelut upean rantakadun toisella puolella. Pesee sellaiset citybeachit kuin esim Nizzan mennen tullen. Wongamat on varsin idyllinen ja privaatti, hyvillä palveluilla. Hierojaa piisaa yms.
Pattaya beachin kunnostustyöt on hyvällä mallilla ja tilaa on aina riittävästi. Vedenlaatu on pitkään ollut suorastaan hyvä. Uimarit ja lapsiperheet ovat löytäneet sen uudestaan ja suosio kasvaa. Siinä on hyvä levähtää ja ottaa vähän brunaa, lukea lehti, leikkauttaa kynnet, haukata hedelmää, juoda sooda tai limppari, voi syödä, voi räplää puhelinta ja nautiskella vienosta merituulesta.
Vesi heijastaa auringonsäteet ja varjonkin alla ruskettuu, jos sitä halajaa. Vellikelloa ei ole vielä hommattu, koska beachille ei valitettavasti tarjoilla aamu- eikä iltavelliä, jolla kaltaistasi laitoshoidokkia voisi helliä. :(
Toivottavasti vastaukseni tyydytti sinua. Itse asiassa me lähdetään juuri tekojärven rannasta syömästä eteenpäin. Buriramissa on kyllä seafoodikin niin halpaa, että ihan hävettää syödä niin halvalla. Siksi jätinkin 300 bahtin tipin ja vielä 200 bahti lisää särkemästäni muovituolista. Auringon haurastuttama tuoli ei kestänyt 114kilon hellää vartaloani.- Aviomiess
Näin meidän Maija pisti tulemaan tämän aiheen viisautta landen reissultaan.
Kerroppa vielä miksi tuo kaikki ei päde Hua Hinin rantaan.
Mode on pistäny käyttökieltoon nimimerkin smurrfi Vuodesta2010.
114 kiloa AAAAHHHAAAAAAHAHAHAHAHA......... LÄSKI EX-NEKKARI. Kerrotko missä kohdin Jomtien Beachin ranta alue on 60m. leveä tuon rantabulevardin osalta? Oli itse pakko asia tarkastaa vielä Google Earth:n mittatyökalulla, kun tuossakin kohtaa on kuitenkin muutamaan otteeseen tullut ajettua ja noin leveitä osioita en muista missään tuolla olleen. ja näin tuo karttapalvelu myös vahvistaa muistikuvani oikeaksi. Tuolla alueella ei yli 30m. rantakaistaleita näytä olevan, rannan keskileveys on siinä 15-25m välillä koko rannan pituudelta (tietysti rannan leveys vaihtelee vuoroveden mukaan).
No, Toukokuussa seuraavan kerran sitten näen omin silmin (majoitun Jomtienilla 5yötä) josko asiat ovat toisin kuin kartta kertoo.- Aviomiess
santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko missä kohdin Jomtien Beachin ranta alue on 60m. leveä tuon rantabulevardin osalta? Oli itse pakko asia tarkastaa vielä Google Earth:n mittatyökalulla, kun tuossakin kohtaa on kuitenkin muutamaan otteeseen tullut ajettua ja noin leveitä osioita en muista missään tuolla olleen. ja näin tuo karttapalvelu myös vahvistaa muistikuvani oikeaksi. Tuolla alueella ei yli 30m. rantakaistaleita näytä olevan, rannan keskileveys on siinä 15-25m välillä koko rannan pituudelta (tietysti rannan leveys vaihtelee vuoroveden mukaan).
No, Toukokuussa seuraavan kerran sitten näen omin silmin (majoitun Jomtienilla 5yötä) josko asiat ovat toisin kuin kartta kertoo.Noi nyt on noita Maijan juttuja ja minähän vaan kiusaan sitä.
Tottakai Pattaya on ihan jees, jos ei nyt kuitenkaan kaikkien ykkösasumapaikka.
Aattele ny vähä Santtu, jätkä selittää olevansa Pattayan landella tytsynsä kanssa ravintolassa ja vaivautuu tollasta tuubaa kirjoittelemaan.
Tais olla taas tytsy varsin mukavassa ja korkeatasoisen miellyttävässä seurassa......no mitä teki.....räpläs kännykkäänsä kun karpaasi kirjoitti tuon ja toiseen varsin laajan kirjoittelun Miesten taisteluista.......varjoisilla kuvilla.
Terveisin joen kupeeseen rakennetusta Chiang Maista, ravintolan konttorista. - Aviomiess
"Siinä on hyvä levähtää ja ottaa vähän brunaa, lukea lehti, leikkauttaa kynnet, haukata hedelmää, juoda sooda tai limppari, voi syödä, voi räplää puhelinta ja nautiskella vienosta merituulesta."
LEIKATA KYNNET ????????
http://aijaa.com/C4pNum
http://aijaa.com/G00Eex
http://aijaa.com/duxevD
AHAA....SUOMALAISET MAALAISET MENEE PATTAYALLE LEIKKAUTTAMAAN KYNSIÄNSÄ.
MITEN MAHTAA KOTOSUOMESSA PÄRJÄTÄ.........MINÄ KERRON.....ÄITI LEIKKAA. - Ervari
santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko missä kohdin Jomtien Beachin ranta alue on 60m. leveä tuon rantabulevardin osalta? Oli itse pakko asia tarkastaa vielä Google Earth:n mittatyökalulla, kun tuossakin kohtaa on kuitenkin muutamaan otteeseen tullut ajettua ja noin leveitä osioita en muista missään tuolla olleen. ja näin tuo karttapalvelu myös vahvistaa muistikuvani oikeaksi. Tuolla alueella ei yli 30m. rantakaistaleita näytä olevan, rannan keskileveys on siinä 15-25m välillä koko rannan pituudelta (tietysti rannan leveys vaihtelee vuoroveden mukaan).
No, Toukokuussa seuraavan kerran sitten näen omin silmin (majoitun Jomtienilla 5yötä) josko asiat ovat toisin kuin kartta kertoo.Terkkuja jompparilta tänään. Muutamassa kohtaa on enemmänkin kuin 60 metriä varsinkin kun vesi ei oo korkealla. Lentopallokentät, beachfutiskenttä, suppausvuokraamot ja muut löytyy. Kannattaa tulla itse paikalle.
Kerrotko minkä katujen kohdilta tämä 60m. leveyden omaava ranta-osuus löytyy? Karttapalvelut kun sitä eivät näytä tuntevan, ainakaan tämän Jomtienin rantakadun osuudelta. Jo puoltakin (30m) tuosta olevaa leveyttä ei tunnu löytyvän kuin muutamasta paikasta.
Ja tosiaan Toukokuussa voin sitten paikan vaikka itse katsomassa, jos karttapalveluiden tidot mielestäsi ovat väärässä.
Noh, aika epäolennaiseen seikkaan nyt kyllä takerruin ja tuskin tästä aiheesta (Jomtienin rannan leveys) enempää tulen keskustelemaan.- Kuminauhamitta
santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko minkä katujen kohdilta tämä 60m. leveyden omaava ranta-osuus löytyy? Karttapalvelut kun sitä eivät näytä tuntevan, ainakaan tämän Jomtienin rantakadun osuudelta. Jo puoltakin (30m) tuosta olevaa leveyttä ei tunnu löytyvän kuin muutamasta paikasta.
Ja tosiaan Toukokuussa voin sitten paikan vaikka itse katsomassa, jos karttapalveluiden tidot mielestäsi ovat väärässä.
Noh, aika epäolennaiseen seikkaan nyt kyllä takerruin ja tuskin tästä aiheesta (Jomtienin rannan leveys) enempää tulen keskustelemaan.Se on tuo mittakäsite vähän heiluvainen riippuen siitä mihin on rakastunut.
https://goo.gl/images/oF9C88 - Ervari
santtu_1975X kirjoitti:
Noh, aika epäolennaiseen seikkaan nyt kyllä takerruin ja tuskin tästä aiheesta (Jomtienin rannan leveys) enempää tulen keskustelemaan.Siinä aika "alkupäässä", olisko noin soi nelosen kohdalla on melkoisen iso alue ja sitten siellä jossakin kasin paikkeilla toinen. Kartat ei kerro rantalaajennuksista reaaliajassa Santtu hyvä. Kuten sanoin niin kannattaa itse käydä, vai oletko sinäkin virtuaalimatkailija kuten tuo "aviomies"?
- Ervari
Ervari kirjoitti:
Siinä aika "alkupäässä", olisko noin soi nelosen kohdalla on melkoisen iso alue ja sitten siellä jossakin kasin paikkeilla toinen. Kartat ei kerro rantalaajennuksista reaaliajassa Santtu hyvä. Kuten sanoin niin kannattaa itse käydä, vai oletko sinäkin virtuaalimatkailija kuten tuo "aviomies"?
Piti vielä sanoa että rannan leventämistä tehtiin paikoittain sellaisella 80 senttiä halkaisijaltaan olevalla kymmeniä metrejä pitkällä metalliputkella jonka siiloon kuorma-autot kippasi hiekkaa vuosi sitten keväällä tieltä käsin. Miksiköhän tuota "aviomiestä" kiinnostaa niin kamalasti Pattaya vaikka tämä on hänen inhokkikohteensa enkä ole kuullut hänen sanovan koskaan mitään positiivista? Etkös sinäkin Santtu ole nyt sitten sellainen aviomiehen rottapoika kun Pattayalle matkustat ja toverinne Numball siellä paraikaakin on laskemassa rottia ja maksullisia naisia?
- Aviomiess
Ervari kirjoitti:
Piti vielä sanoa että rannan leventämistä tehtiin paikoittain sellaisella 80 senttiä halkaisijaltaan olevalla kymmeniä metrejä pitkällä metalliputkella jonka siiloon kuorma-autot kippasi hiekkaa vuosi sitten keväällä tieltä käsin. Miksiköhän tuota "aviomiestä" kiinnostaa niin kamalasti Pattaya vaikka tämä on hänen inhokkikohteensa enkä ole kuullut hänen sanovan koskaan mitään positiivista? Etkös sinäkin Santtu ole nyt sitten sellainen aviomiehen rottapoika kun Pattayalle matkustat ja toverinne Numball siellä paraikaakin on laskemassa rottia ja maksullisia naisia?
Kirjoitit kaksi eri vuodatusta jotka molemmat osoitit Santulle.
Jos jotain kysyttävää minulta, kysy vain ihan reillaasti omin sanoin.
Vastaan kuitenkin että en ole kaltaisesi nimimerkkiä vaihtava.
En ole virtuaalimatkaaja vaan asun täälläThaimaassa.
Ei Pattaya ole minulle inhokkikohde vaan kohteenani on Pattayan rakkaat täsmälleen samalla oikeudella, kuin he pitävät minua minua kohteenaan kuten sinäkin "virtuaalimatkaaja" piruilullasi.
POSITIIVISTA.........
Pattaya on ihan ok kohde jossa on hyviä ja huonoja puolia kuten muissakin kohteissa.
Niin hyvä se ei kuitenkaan ole että ymmärtäisin tällä palstalla ilmenevän Pattayan rakkauden.
Pidät minua rottapoikana, eikä minulla ole Pattayan rottien kanssa sen enempää kuin Chiang Mainkaan rottienkaan laskemisen kanssa.
Pidän niitä riesana joka paikassa jossa niitä on.
Maksullisten naisten VAKIOKÄYTTÄJIÄ pidän nössöinä vaikka toki joskus ihan ok.
Kysy nyt ihan reippaasti vaan lisää niin voit häiriintymättä jatkaa Pattayan rakkauttasi. - Lerppaonlerppajapysyy
Aviomiess kirjoitti:
Kirjoitit kaksi eri vuodatusta jotka molemmat osoitit Santulle.
Jos jotain kysyttävää minulta, kysy vain ihan reillaasti omin sanoin.
Vastaan kuitenkin että en ole kaltaisesi nimimerkkiä vaihtava.
En ole virtuaalimatkaaja vaan asun täälläThaimaassa.
Ei Pattaya ole minulle inhokkikohde vaan kohteenani on Pattayan rakkaat täsmälleen samalla oikeudella, kuin he pitävät minua minua kohteenaan kuten sinäkin "virtuaalimatkaaja" piruilullasi.
POSITIIVISTA.........
Pattaya on ihan ok kohde jossa on hyviä ja huonoja puolia kuten muissakin kohteissa.
Niin hyvä se ei kuitenkaan ole että ymmärtäisin tällä palstalla ilmenevän Pattayan rakkauden.
Pidät minua rottapoikana, eikä minulla ole Pattayan rottien kanssa sen enempää kuin Chiang Mainkaan rottienkaan laskemisen kanssa.
Pidän niitä riesana joka paikassa jossa niitä on.
Maksullisten naisten VAKIOKÄYTTÄJIÄ pidän nössöinä vaikka toki joskus ihan ok.
Kysy nyt ihan reippaasti vaan lisää niin voit häiriintymättä jatkaa Pattayan rakkauttasi.Lerppa on ainainen lerppa, vain lerpan suljetulle eristäminen pelastaa palstan normaaliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15020749Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462912Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912431Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292391Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152303- 1001577
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821542Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2401313Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221287- 541276