Heippa!
Olen akateemisesti koulutettu hyvässä työssä oleva 3-vuotiaan yh-isä. Kotitöiden ja leikkien sekä työn lisäksi minulle jää hieman vapaa-aikaa. Mistä löytäisin miellyttävää naisseuraa?
Mistä yh-isälle seuraa?
12
729
Vastaukset
- vaaastaus
Oletko yksin lapsen kanssa vai esim. puolet ja puolet, se eli käytettävissä olevan ajan määrä on merkitsevää, samoin tietysti se mistäpäin olet.
- Pirkko96
Nykyään meille naisille on tarjolla nuoria muslimimiehiä, joten suomalaiset pottunokat ei kiinnosta.
- Nainenkysyy
Osaatko vaihtaa autoon renkaat?
Osaan vaihtaa renkaat, ja muutenkin olen kätevä myös käytännön hommissa :)
- Nainenkysyy
Hyvä hyvä eli jatkoon. Kyllä joku saa susta hyvän miehen :)
- Ainalöytyy
Eiköhän mukavalle ja fiksulle yh isällekkin löydy seuraa kun vaatimukset on kohillaan. Ehkäpä mikään 20v herkkukinkku ei moiseen kelkkaan lähde, mut ehkäpä joku kolmekymppiä lähentelevä naikkonen, joka kaipaa elämäänsä perhettä..
Niinhän se on, ei mikään tyttönen tähän kuvioon lähde, pitää jo tietää mitä haluaa elämältään. Mutta josko sellainen aikuinen nainen vielä löytyisi.. :)
- Naine_n
Sieltähän se vastaus tuli, älä katsele tyttösiä vaan ota nainen ;)
- isähahmo
Hoplopissa ne taitaa yh-äidit pyöriä tai hanki tinder.
- Sopiikosulle
Moi. Voin lähteä kanssasi kahville. Laita sähköpostisi tai numerosi.
- kysymyskineka
Montako tuhatta euroa nettotuntipalkkasi on tällä hetkellä?
Voit ihan kirjoittaa näin lyhentämällä, eli: 4k = neljätonnia nettoa tunnissa, jne... No, sähköpostini on tuo nimimerkkini @suomi24.fi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342378Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321