Heippa!
Olen akateemisesti koulutettu hyvässä työssä oleva 3-vuotiaan yh-isä. Kotitöiden ja leikkien sekä työn lisäksi minulle jää hieman vapaa-aikaa. Mistä löytäisin miellyttävää naisseuraa?
Mistä yh-isälle seuraa?
12
726
Vastaukset
- vaaastaus
Oletko yksin lapsen kanssa vai esim. puolet ja puolet, se eli käytettävissä olevan ajan määrä on merkitsevää, samoin tietysti se mistäpäin olet.
- Pirkko96
Nykyään meille naisille on tarjolla nuoria muslimimiehiä, joten suomalaiset pottunokat ei kiinnosta.
- Nainenkysyy
Osaatko vaihtaa autoon renkaat?
Osaan vaihtaa renkaat, ja muutenkin olen kätevä myös käytännön hommissa :)
- Nainenkysyy
Hyvä hyvä eli jatkoon. Kyllä joku saa susta hyvän miehen :)
- Ainalöytyy
Eiköhän mukavalle ja fiksulle yh isällekkin löydy seuraa kun vaatimukset on kohillaan. Ehkäpä mikään 20v herkkukinkku ei moiseen kelkkaan lähde, mut ehkäpä joku kolmekymppiä lähentelevä naikkonen, joka kaipaa elämäänsä perhettä..
Niinhän se on, ei mikään tyttönen tähän kuvioon lähde, pitää jo tietää mitä haluaa elämältään. Mutta josko sellainen aikuinen nainen vielä löytyisi.. :)
- Naine_n
Sieltähän se vastaus tuli, älä katsele tyttösiä vaan ota nainen ;)
- isähahmo
Hoplopissa ne taitaa yh-äidit pyöriä tai hanki tinder.
- Sopiikosulle
Moi. Voin lähteä kanssasi kahville. Laita sähköpostisi tai numerosi.
- kysymyskineka
Montako tuhatta euroa nettotuntipalkkasi on tällä hetkellä?
Voit ihan kirjoittaa näin lyhentämällä, eli: 4k = neljätonnia nettoa tunnissa, jne... No, sähköpostini on tuo nimimerkkini @suomi24.fi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379