Niin se vaan menee että liian kiltti & kunnollinen mies ei 2000-luvun naiselle riitä vaikka se olisi komea & kuuluisuuttakin saavuttanut:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Mikko-Leppilammesta-eronnut-Maryam-Razavi-loysi-heti-lohduttajan-Emma-gaalan-kohauttajasta
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005552336.html
Kiltti & kunnollinen Mikko vaihtui jönnä-Leohon
41
689
Vastaukset 41
Jännäjengiläisiä kaikki
Palstan hengessä: Maryam vaihtoi lerpun nuorempaan.
pujotteIija kirjoitti:
Oletko jo nuorempaa katellut?
Juu olen.. Äsken nimittäin kattelin kun Iivo voitti kultaa..
Tosin tän mun vanhan ukkoni kanssa katteltiin samaa kaveria.. ja ainoa kisa, jonka tähän mennessä olen katsonut, tosin siitäkin vain viimeiset puol tuontia.🥇Joko olet miestäsi nimitelltyt lerpuksi? sopis sun luonteenomaiseen käytökseen hyvin sellainen.
- Yksinkertaista
Kahteen lerppuun osui ja upposi.
Wwuwuw kirjoitti:
Juu olen.. Äsken nimittäin kattelin kun Iivo voitti kultaa..
Tosin tän mun vanhan ukkoni kanssa katteltiin samaa kaveria.. ja ainoa kisa, jonka tähän mennessä olen katsonut, tosin siitäkin vain viimeiset puol tuontia.🥇Tänään on pakko lähteä leikkimään Iivoa
pujotteIija kirjoitti:
Tänään on pakko lähteä leikkimään Iivoa
Samoin, ei nyt sentään 50km, mutta vapaata hiihtelyä jäällä, makkaran grillailua ja chillailua. Taas.
Wwuwuw kirjoitti:
Samoin, ei nyt sentään 50km, mutta vapaata hiihtelyä jäällä, makkaran grillailua ja chillailua. Taas.
Meren vai järven?
Wwuwuw kirjoitti:
Meren..En edes tiedä missä lähin järvi on..
Täällä Kymijoki lähin vesistö, pääsishän sinne ainakin vesisuksilla
- Raha-on-kemia
Olen kuullut että leppilampi on ihan pee aa eli köyhä kuin kirkon mies. Ei ole varaa pitää naista joten ei ihme kun ero tuli.
- su-rul-lis-ta
Vaikka nainen olisi halunnut miehen köyhyydestä huolimatta jatkaa, niin Mikko ei peeaana voinut......
- kuinkas.se.menikään
Taas se harmis pyrkii vääristelemään totuutta.
"Suhde on päättynyt Mikon aloitteesta. Maryam olisi halunnut puolestaan jatkaa yhteiselämää ja ottaa suhteessa uuden askeleen"
Sitäpaitsi, mitä kilttiä ja kunnollista on naistenhakkaajassa? Leppilampihan on antanut turpaan jollekin edelliselle naiselleen. Eikös ne tähän asti ole olleet jännämiehiä, jotka sellaista tekevät?Niin no noista en tiennyt, ehkä Mikko sitten onkin jännämies ja maryam nyt sitten toistaakin vain jännämieskuvfiota kun ei kiltit & kunnolliset miehet kelpaa.
- hoh.hoijaa
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no noista en tiennyt, ehkä Mikko sitten onkin jännämies ja maryam nyt sitten toistaakin vain jännämieskuvfiota kun ei kiltit & kunnolliset miehet kelpaa.
Olisit voinut vaikka lukea sen linkkaamasi artikkelin.......
hoh.hoijaa kirjoitti:
Olisit voinut vaikka lukea sen linkkaamasi artikkelin.......
ehkä joo mutta kuin mulla oli valmis mielikuva Mikosta jonakin nenäpäivälähettiläänä josta ei juurikaan kohuotsikoita ole revitty kuvittelin kiltiksi & kunnolliseksi ja artikkselista en lukenut kuin siihen asti että selvisi vaihto jännä-.leohon, sitten alkoi oksettamaan niin en lukenut edempää.
- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
ehkä joo mutta kuin mulla oli valmis mielikuva Mikosta jonakin nenäpäivälähettiläänä josta ei juurikaan kohuotsikoita ole revitty kuvittelin kiltiksi & kunnolliseksi ja artikkselista en lukenut kuin siihen asti että selvisi vaihto jännä-.leohon, sitten alkoi oksettamaan niin en lukenut edempää.
Mikä tuosta Leosta tekee jännän?
- ikisinkkunainen
Harmaaritari kirjoitti:
Eli kaikki miehet paljastuu jännämiehiksi. Niitähän ne on.
Harmaaritari kirjoitti:
Mikäs tämän Leon tekee jännäksi?
- ghghgg
Harmaaritari kirjoitti:
Olen huomannut, sulla on paljonkin olettamuksia ja mielikuvia ihmisistä joita et edes tunne.
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs tämän Leon tekee jännäksi?
Kyllä se ainakin verbaliikan hallitsee, siitä toisesta linkistä:
"– Mitä v****a! Leo huudahti heti ensitöikseen lavalla."
"– Mä sanoin, et v***n pelle, haista v***u, mies kirjoitti."
Juuri tuollaisesta kielenkäytöstä kaikki naiset syttyvät, Maryamkin varmaan saa osansa heti kun on jotain Leon mielestä vähän pielessä ja sitten tyyväisenä antaa sovintoseksiä Leolle ja kenties pyöräyttää pari muksuakin jotka nekin sitten saa kasvaa varhaislapsuutensa Leon verbaalisen lahjakkuuden värittämässä ilmapiirissä, Myöhemmjin tietysti tulee ero ja Maryam varmaan sitten valitsee jonkun kiltin aisurin eikä siedä kodissaan karkeaa kielenkäyttöä aisurilta, "Himskatti" lienee tulee olemaan voimakkain aisurille sallittava närkästyksen ilmaus.- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Olihan Axl Smithkin joku "hyväntahdon lähettiläs" tjms ja unelmavävy....kunnes..
lihavihatipunen kirjoitti:
Olihan Axl Smithkin joku "hyväntahdon lähettiläs" tjms ja unelmavävy....kunnes..
Naisethan sen taisi siihen hommaan valita, ne kun tykkää tuollaisista eksoottisen jännistä miehistä joissa ei varmasti ole mitään vikaa, toisin kuin naapurin hiljaisessa suomimiehessä joka on varmasti joku sarjamurhaaja.
Mikä tuosta Leosta tekee jännän?
Samaa asiaa kysyttiin, mutta kai se on tuo, että meni kiroilemaan.
- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se ainakin verbaliikan hallitsee, siitä toisesta linkistä:
"– Mitä v****a! Leo huudahti heti ensitöikseen lavalla."
"– Mä sanoin, et v***n pelle, haista v***u, mies kirjoitti."
Juuri tuollaisesta kielenkäytöstä kaikki naiset syttyvät, Maryamkin varmaan saa osansa heti kun on jotain Leon mielestä vähän pielessä ja sitten tyyväisenä antaa sovintoseksiä Leolle ja kenties pyöräyttää pari muksuakin jotka nekin sitten saa kasvaa varhaislapsuutensa Leon verbaalisen lahjakkuuden värittämässä ilmapiirissä, Myöhemmjin tietysti tulee ero ja Maryam varmaan sitten valitsee jonkun kiltin aisurin eikä siedä kodissaan karkeaa kielenkäyttöä aisurilta, "Himskatti" lienee tulee olemaan voimakkain aisurille sallittava närkästyksen ilmaus.No voi vittu.
Minä tuossa joskin luin teiniaikojen päiväkirjaani, ja kielenkäytöstä päätellen olen ollut tosi jännä. - lihavihatipunen
Wwuwuw kirjoitti:
Samaa asiaa kysyttiin, mutta kai se on tuo, että meni kiroilemaan.
Se on huisin jännää se kiroilu 😀
- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Naisethan sen taisi siihen hommaan valita, ne kun tykkää tuollaisista eksoottisen jännistä miehistä joissa ei varmasti ole mitään vikaa, toisin kuin naapurin hiljaisessa suomimiehessä joka on varmasti joku sarjamurhaaja.
Niin mutta hänhän käyttäytyi hyvin eikä esim. kiroillut TV:ssä.
Se on huisin jännää se kiroilu 😀
Juuuh..eli kai se sitten tosiaan on niin, että kaikki miehet on jänniä, jopa Simpsoneiden Ned Flanders..
https://youtu.be/5gtFF9fpnvk- Nainen39vee
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no noista en tiennyt, ehkä Mikko sitten onkin jännämies ja maryam nyt sitten toistaakin vain jännämieskuvfiota kun ei kiltit & kunnolliset miehet kelpaa.
"Niin no noista en tiennyt, ehkä Mikko sitten onkin jännämies ja maryam nyt sitten toistaakin vain jännämieskuvfiota kun ei kiltit & kunnolliset miehet kelpaa. "
Täällä toistellaan koko ajan tuota "kiltit ja kunnolliset". Voisiko joku joskus kertoa, mitä se kiltti ja kunnollinen palstakielellä tarkoittaa? Tuntuu, että sitä, kuten myös sanaa "jännämies" käytetään ihan miten sattuu sen mukaan, mikä milloinkin sopii omaan tekstiin.
Väännä nyt rautalangasta, millainen on "kiltti ja kunnollinen" mies? Miten kiltteys ilmenee? Minä nimittäin en usein kuule käytettävän sitä adjektiivia aikuisista. Lasten kohdallakaan sitä ei enää kovin paljon käytetä, koska se tarkoittaa hyväkäytöksisen ohela myös aika vahvasti kuuliaista ja tottelevaista. Onko kiltii mies siis tottelevainen? Ketä tai mitä hän tottelee? Vai onko se vain lapsenomaisempi termi tarkoittamaan ihmistä, jolla on hyvä arvomaailma, joka toimii eettisesti, on reilu ja ystävällinen, hyvä kumppani, luotettava - jos näin on, miksi ei käytetä näitä termejä vaan tuollaista lapsekasta sanaa?
Ja mitä se kunnollinen tarkoittaa tässä yhteydessä?
Olisi oikeasti kiva tietää, koska normaalisti ihmiset eivät käytä itsestään juuri noita adjektiiveja. Nainen39vee kirjoitti:
"Niin no noista en tiennyt, ehkä Mikko sitten onkin jännämies ja maryam nyt sitten toistaakin vain jännämieskuvfiota kun ei kiltit & kunnolliset miehet kelpaa. "
Täällä toistellaan koko ajan tuota "kiltit ja kunnolliset". Voisiko joku joskus kertoa, mitä se kiltti ja kunnollinen palstakielellä tarkoittaa? Tuntuu, että sitä, kuten myös sanaa "jännämies" käytetään ihan miten sattuu sen mukaan, mikä milloinkin sopii omaan tekstiin.
Väännä nyt rautalangasta, millainen on "kiltti ja kunnollinen" mies? Miten kiltteys ilmenee? Minä nimittäin en usein kuule käytettävän sitä adjektiivia aikuisista. Lasten kohdallakaan sitä ei enää kovin paljon käytetä, koska se tarkoittaa hyväkäytöksisen ohela myös aika vahvasti kuuliaista ja tottelevaista. Onko kiltii mies siis tottelevainen? Ketä tai mitä hän tottelee? Vai onko se vain lapsenomaisempi termi tarkoittamaan ihmistä, jolla on hyvä arvomaailma, joka toimii eettisesti, on reilu ja ystävällinen, hyvä kumppani, luotettava - jos näin on, miksi ei käytetä näitä termejä vaan tuollaista lapsekasta sanaa?
Ja mitä se kunnollinen tarkoittaa tässä yhteydessä?
Olisi oikeasti kiva tietää, koska normaalisti ihmiset eivät käytä itsestään juuri noita adjektiiveja.Älä viitsi, et sinä noin tyhmä ole ettetkö ymmärtäisi mitä sillä tarkoitetaan.
Kiltti = kuten sanoit hyväkäytöksinen, pahan ja ilkeän vastakohta
Kunnollinen = kunnottoman rentun vastakohta
Kuten tuosta ylempänä olevasta teksistäsi ilmenee sinäkin käytiy yuseita sanoja kuvaamaan (hyvä arvomaailma, joka toimii eettisesti, on reilu ja ystävällinen, hyvä kumppani, luotettava ) mutta kun ei niitä erikseen jaksa joka kerta latoa tuo kiltti & kunnollinen on oikein hyvä termi,, jos laittaisi pelkkä kiltti te palstanaiset toistuvasti kyselisitte että eikö kunnoton renttukin voi ola kiltti? tms. ja vastaavasti jos kirjoittaisi kunnollinen sen oikeastaan pitäisi riittää mutta myös aiheuttaisi kysymystulvan. Te naiset olette vähän lapsia näissä(kin) asioissa, takerrutte pilkkuihin ja näpertelette tuollaisia kysymyksiä vaikk hyvin kyllä ymmärrätte mitä tarkoitetaan, te ette vaan halua ymmärtää ja siksi teette kiusaa typerähköillä kysymyksillä jotta saisitte keskustelun siirtymään iotse asiasta muualle.- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Älä viitsi, et sinä noin tyhmä ole ettetkö ymmärtäisi mitä sillä tarkoitetaan.
Kuten tuosta ylempänä olevasta teksistäsi ilmenee sinäkin käytiy yuseita sanoja kuvaamaan (hyvä arvomaailma, joka toimii eettisesti, on reilu ja ystävällinen, hyvä kumppani, luotettava ) mutta kun ei niitä erikseen jaksa joka kerta latoa tuo kiltti & kunnollinen on oikein hyvä termi,, jos laittaisi pelkkä kiltti te palstanaiset toistuvasti kyselisitte että eikö kunnoton renttukin voi ola kiltti? tms. ja vastaavasti jos kirjoittaisi kunnollinen sen oikeastaan pitäisi riittää mutta myös aiheuttaisi kysymystulvan. Te naiset olette vähän lapsia näissä(kin) asioissa, takerrutte pilkkuihin ja näpertelette tuollaisia kysymyksiä vaikk hyvin kyllä ymmärrätte mitä tarkoitetaan, te ette vaan halua ymmärtää ja siksi teette kiusaa typerähköillä kysymyksillä jotta saisitte keskustelun siirtymään iotse asiasta muualle.Suosikkisi Naisasialooseri onkin oikein kiltin ja kunnollisen perikuva...
Olet säkin vähän lapsi jos kiroilu tekee jännämieheksi. En tosin tuota Leoa tunne, kuten et sinäkään tunne Mikkoa (en minäkään tosin). Tuon Leon keikalla oon ollut kerran ja sillä on ihan hyviä biisejä. - Nainen39vee
Vastakohtia?
Niin mutta mitä "kiltti" tai "kunnollinen" tarkoittaa? - nhgv
Harmaaritari kirjoitti:
Älä viitsi, et sinä noin tyhmä ole ettetkö ymmärtäisi mitä sillä tarkoitetaan.
Kuten tuosta ylempänä olevasta teksistäsi ilmenee sinäkin käytiy yuseita sanoja kuvaamaan (hyvä arvomaailma, joka toimii eettisesti, on reilu ja ystävällinen, hyvä kumppani, luotettava ) mutta kun ei niitä erikseen jaksa joka kerta latoa tuo kiltti & kunnollinen on oikein hyvä termi,, jos laittaisi pelkkä kiltti te palstanaiset toistuvasti kyselisitte että eikö kunnoton renttukin voi ola kiltti? tms. ja vastaavasti jos kirjoittaisi kunnollinen sen oikeastaan pitäisi riittää mutta myös aiheuttaisi kysymystulvan. Te naiset olette vähän lapsia näissä(kin) asioissa, takerrutte pilkkuihin ja näpertelette tuollaisia kysymyksiä vaikk hyvin kyllä ymmärrätte mitä tarkoitetaan, te ette vaan halua ymmärtää ja siksi teette kiusaa typerähköillä kysymyksillä jotta saisitte keskustelun siirtymään iotse asiasta muualle."Kiltti = kuten sanoit hyväkäytöksinen, pahan ja ilkeän vastakohta"
Tuo adjektiivi ei sitten sovi sinuun ollenkaan. Harvinaisen ilkeää ja pahansuopaa on sinun kirjoittelusi tällä palstalla. Ei siis millään kriteereillä hyväkäytöksistä, eikä pahan ja ilkeän vastakohtaa.
- 12345678900987654321
Leo on kyllä hämmentävän samannäköinen Mikon kanssa....
- LostInTime-
Katsoin itse samaa.
Parilla eksällä oli sama juttu, heti minun jälkeen kopio minusta ulkoisesti. Jättivät vielä minut. En tajua miksi piti sitten heti samanlainen uusi hankkia :D
- Nainen39vee
Tuota noin... tarkoittaako täällä palstakielellä siis "jännämies" vain tyyppiä, joka uskaltaa tehdä jotain niinkin hurjaa kuin kiroilla? No onpa "jännää"...
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Jännämies se on. On se hakannut naisia mutta koska on komea niin naiset antaa anteeksi.
- nainenjätti
Sehän tuli just jätettyä. Etkö ymmärtänyt.
Lähes kaikki miehet hakkaa naisia. Ei löydy valinnanvaraa. - lihavihatipunen
nainenjätti kirjoitti:
Sehän tuli just jätettyä. Etkö ymmärtänyt.
Lähes kaikki miehet hakkaa naisia. Ei löydy valinnanvaraa.Kuka jätti kenet? Mikko jätti Maryamim,joka löysi nuoremman, Harmiksen mielestä jännän. Mikko ei varmaan koskaan kiroillutkaan...
- olinväärässä
Kuka jätti kenet? Mikko jätti Maryamim,joka löysi nuoremman, Harmiksen mielestä jännän. Mikko ei varmaan koskaan kiroillutkaan...
Niin se olikin niin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560