DarkFear, mikä on salaisuutesi?

Mira_Varissuolta

Miten sait Postin jakamaan ystäväpäiväkortin Varissuolle, vaikka osoittena oli Posterestante ja vielä ilman postimerkkiä?:)

50

1253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenpämuutenkaan

      Varmaan heijasti kaljullaan opaste valokiilan postimiehelle että se löysi oikeaan osoitteeseen.

      • Mohammed_Liljalaakso

        Läski-make itse :) Olet ilmeisesti lihavin periksen trollihahmoista?


      • kaisanoasaa

        Jyystärikarjuja riittää periksen hahmogalleriassa, johtuen tietysti periksen seksuaalisista alemmuudentunnoista.


    • Mira.jaa

      KUKA Mira? Mara

      ehdotan jakausta että keskeltä ajetaan ura otsalta takaraivoon. Ei voi sanoa onko kalju. Sivuilla tuuhea tukka.

    • lässynläs

      Lapsellista ei jumankauta enää vastaa mitään...

    • Eki-setä

      Peris teki ainakin 6 virhettä siinä ”ystäväpäiväkortissa” :))))))) mm aloituksessa mainitut postimerkin puuttuminen ja osoite. Lisäksi se on tehty kehnosti tietokoneella vaikka fina-mies sanoi askarleensa sen käsin:)) Jne. Paljon virheitä jopa periksen omalla mittapuulla.

      • crux

        peris on niin omien tarinoidensa lumoissa ettei huomaa mitään virheitä.


    • Tarkoitin vaan sitä, että laitoin sen kortin menemään Penetrators MC:n miehille heidän kerhotiloille Varissuolle, mutta en kyllä maininnut siinä mitään osoitteesta, johon sen lähetin. Kyllä se oli perille mennyt, kun Bicky ja Make molemmat sen kertoivat.

      • Uuuno

        Ilman postimerkkiä :)


      • Uuuno

        Ei ollut oikeaa suomalaista postimerkkiä. Liljalaaksolainen mielikuvituspostimerkki ei oikeassa maailmassa käy :))

        Sitä paitsi sanoit lähettäneesi kortin talleille etkä halua paljastaa osoitetta :)))

        Entä mites se oli tökerö tietokoneväännös ms-paintilla kun sanoit askarreelesi sen käsin? :))))


      • Uuuno kirjoitti:

        Ei ollut oikeaa suomalaista postimerkkiä. Liljalaaksolainen mielikuvituspostimerkki ei oikeassa maailmassa käy :))

        Sitä paitsi sanoit lähettäneesi kortin talleille etkä halua paljastaa osoitetta :)))

        Entä mites se oli tökerö tietokoneväännös ms-paintilla kun sanoit askarreelesi sen käsin? :))))

        Kyllä se olisi ihan oikea suomalainen postimerkki, eikä mikään Liljanlaaksolainen meilikuvitusmerkki.

        Niin sanoin laittaneeni kortin kerhotiloille, mutta kun en ollut varma siitä, että haluaako Penetrators MC:n miehet paljastaa heidän osoitteen olevan se Poste restante, niin en viitsinyt tästä asiasta sen kummemmin mainita.


      • periksen_virkaholhooja
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä se olisi ihan oikea suomalainen postimerkki, eikä mikään Liljanlaaksolainen meilikuvitusmerkki.

        Niin sanoin laittaneeni kortin kerhotiloille, mutta kun en ollut varma siitä, että haluaako Penetrators MC:n miehet paljastaa heidän osoitteen olevan se Poste restante, niin en viitsinyt tästä asiasta sen kummemmin mainita.

        Juu, on tosiaan :DDDDD Sitä ei ole jostain syystä Suomen postimerkkikatalogissa eikä siinä esim lue 1. luokka tai 2. luokka kuten suomalaisissa merkeissä lukee.

        Onkohan se miljoonien arvoinen harvinaisuus:))))))))))))))))))))))))))))))


      • tarraIenkkari
        periksen_virkaholhooja kirjoitti:

        Juu, on tosiaan :DDDDD Sitä ei ole jostain syystä Suomen postimerkkikatalogissa eikä siinä esim lue 1. luokka tai 2. luokka kuten suomalaisissa merkeissä lukee.

        Onkohan se miljoonien arvoinen harvinaisuus:))))))))))))))))))))))))))))))

        Loppui kommentointi kun DF puhui itsensä taas pussiin ;)


      • Kuu-Kaisa

        Dark.Retardo sopis hälle nikiksi paremmin 🤘


      • Kuu-Kaisa kirjoitti:

        Dark.Retardo sopis hälle nikiksi paremmin 🤘

        En ole ajatellut nimimerkkinäni vaihtaa, kun nykyinen on mulle parempi. Mutta voithan sä itse ottaa ton sun omaksi nimimerkiksi, kun sulle se hyvin sopisikin.


      • MikäOliTodistava

        Mutta ystäväpäiväkortti-tarinasi oli täyttä sontaa alusta loppuun.


      • MikäOliTodistava kirjoitti:

        Mutta ystäväpäiväkortti-tarinasi oli täyttä sontaa alusta loppuun.

        Väitätkö sitten Bicky Royal-miehen ja SUOMI-Maken valehtelevan?? He kun kertoivat kortin saaneensa, niin miksi he moisesta valehtelisivat?


      • Ämootee
        DarkFear kirjoitti:

        Väitätkö sitten Bicky Royal-miehen ja SUOMI-Maken valehtelevan?? He kun kertoivat kortin saaneensa, niin miksi he moisesta valehtelisivat?

        Periksen trollihahmojen sanomiset ovat nollan arvoiset.


      • Eki-setä

        Turha puskista koittaa sössöttää. Periksen trollihiipparit ovat käyneet jo kaikille aivan liian tutuiksi.


      • Mies86__

        Ystäväpäiväkorttisi oli pelkkää spammausta, ei mitään muuta. Koita keksiä jotain muuta tekemistä. Periksen mielikuvitusystävien sanomiset = periksen satuilut. Arvo pahasti pakkasella. Se juna meni jo, on aika kehittää jotain mielenkäämpää.


      • on_ne_totta
        Mies86__ kirjoitti:

        Ystäväpäiväkorttisi oli pelkkää spammausta, ei mitään muuta. Koita keksiä jotain muuta tekemistä. Periksen mielikuvitusystävien sanomiset = periksen satuilut. Arvo pahasti pakkasella. Se juna meni jo, on aika kehittää jotain mielenkäämpää.

        En mitenkään voi uskoa, että ne kaikki ovat mielikuvituksen tuotetta. Niitä hahmoja on sentään aika paljon ja kirjoittavat vielä tänne ihan itse omilla nimimerkeillään.


      • on_ne_totta kirjoitti:

        En mitenkään voi uskoa, että ne kaikki ovat mielikuvituksen tuotetta. Niitä hahmoja on sentään aika paljon ja kirjoittavat vielä tänne ihan itse omilla nimimerkeillään.

        Tätä samaa mäkin oon aina sanonut, kun ihan omilla nimimerkillä tänne kirjoittavat.


      • Mira_Varissuolta
        DarkFear kirjoitti:

        Tätä samaa mäkin oon aina sanonut, kun ihan omilla nimimerkillä tänne kirjoittavat.

        Miksi keksit jutun ystäväpäiväkortista?

        On tosi noloa kirjoittaa puskista ja kirjautuneena sitten kompata. Kirjoitustyylistä kun ei voi erehtyä.


      • Mira_Varissuolta kirjoitti:

        Miksi keksit jutun ystäväpäiväkortista?

        On tosi noloa kirjoittaa puskista ja kirjautuneena sitten kompata. Kirjoitustyylistä kun ei voi erehtyä.

        Mitä nyt meinaat jollain puskista kirjoittamisella? Mä kyllä kirjoitan aina tällä omalla nimimerkilläni kirjautuneena ja mulla ei ole tällä mitään muita nimimerkkejä.


      • DarkFear kirjoitti:

        Mitä nyt meinaat jollain puskista kirjoittamisella? Mä kyllä kirjoitan aina tällä omalla nimimerkilläni kirjautuneena ja mulla ei ole tällä mitään muita nimimerkkejä.

        Niin miksi DarkFear muka keksisi mitään juttua mistään ystävänpäiväkortista, saati että Bicky Royal mies tai SUOMI-Make viitsisivät valehdella saaneensa kyseistä korttia. Makehan laittoi jopa kuvankin siitä kunnes se poistettiin. Itse ehdin nähdä sen mutta harmi kun ei tullut tallennettua kuvaa.

        Eikä ole mullakaan muita nimimerkkejä paitsi ne vanhat Totuus -alkuiset joita en enää käytä.

        Ihan eri henkilöitä me kaikki ollaan ja kukin kirjoitamme omalla rekisteröidyllä nimimerkillä.


      • Pekka_Vennamo
        peris234 kirjoitti:

        Niin miksi DarkFear muka keksisi mitään juttua mistään ystävänpäiväkortista, saati että Bicky Royal mies tai SUOMI-Make viitsisivät valehdella saaneensa kyseistä korttia. Makehan laittoi jopa kuvankin siitä kunnes se poistettiin. Itse ehdin nähdä sen mutta harmi kun ei tullut tallennettua kuvaa.

        Eikä ole mullakaan muita nimimerkkejä paitsi ne vanhat Totuus -alkuiset joita en enää käytä.

        Ihan eri henkilöitä me kaikki ollaan ja kukin kirjoitamme omalla rekisteröidyllä nimimerkillä.

        Hyvä kysymys miksi sinä ja DF, aikuiset miehet, viitsitte keksiä noita lapsellisia juttujanne ja trollata niillä palstaa. Vain itse tiedätte syyn.

        Onhan se kortti nähtävillä mm darkfearin trollihahmot-ketjussa. Ja varmasti se on sullakin, tekijällä, koneella tallessa :) Siinä on ainakin 6 juttua, joista tietää että spammia taas koko juttu. Esimerkiksi postimerkki, jollaista Suomessa ei ole julkastu ja josta puuttuu mm merkintä 1. tai 2. luokka :)))))) Surkea tekele kaikin puolin.


      • Oletko_retard
        DarkFear kirjoitti:

        Mitä nyt meinaat jollain puskista kirjoittamisella? Mä kyllä kirjoitan aina tällä omalla nimimerkilläni kirjautuneena ja mulla ei ole tällä mitään muita nimimerkkejä.

        DarkFear, miksi keksit huuhaa jutun ystäväpäiväkortista?


      • peris234 kirjoitti:

        Niin miksi DarkFear muka keksisi mitään juttua mistään ystävänpäiväkortista, saati että Bicky Royal mies tai SUOMI-Make viitsisivät valehdella saaneensa kyseistä korttia. Makehan laittoi jopa kuvankin siitä kunnes se poistettiin. Itse ehdin nähdä sen mutta harmi kun ei tullut tallennettua kuvaa.

        Eikä ole mullakaan muita nimimerkkejä paitsi ne vanhat Totuus -alkuiset joita en enää käytä.

        Ihan eri henkilöitä me kaikki ollaan ja kukin kirjoitamme omalla rekisteröidyllä nimimerkillä.

        Joo aivan hirveän metelin nyt jotkut nostaneet jostain yhdestä vaivaisesta ystävänpäiväkortista, kun asiasta on pitänyt aloittaa oikein useita eri keskusteluja ja muutenkin jaksettu tätä asiaa vatvoa varmaan noin viikon verran. Niin ja miksi tosiaan Bicky tai SUOMI-Make viitsisivät valehdella tosta kortista.

        Ehkä jollain palstalaisilla on sitten vaan niin köyhää elämässä sosiaalisesti, kun myös työllisesti, että täytyy vaan miettiä viikkotolkulla jotain yhtä vaivaista ystävänpäiväkorttia ja sitä, että onko se saapunut perille, vaikka sen vastaanottajatkin ovat itse kertoneet sen perille tulevan.

        Tälläkin palstalla huomaa just hyvin sen, että kuinka ne kirjautuneet kirjoittajat, kuten Bicky, SUOMI-Make, Timppa yms. ovat paljon asiallisempia ja tasokkaampia kirjoittajia, kun nämä kirjautumattomat puskista huutelijat, jotka keskittyvät vaan arvostelemaan meidän hyvätasoisten kirjoitajien kirjoituksia.


      • Oletko_retard kirjoitti:

        DarkFear, miksi keksit huuhaa jutun ystäväpäiväkortista?

        Enkä mä yhtään mitään keksinyt. Kysy itse asiaa Penetrators MC:n miehiltä, niin he voivat hyvin todista sen kortin saaneensa. Vastahan tässä joku päivä sitten Bicky Royal-mies ja SUOMI-Make kertoivat sen, että kortti tuli perille.

        Että täytyykö tätäkin asiaa vatvoa tällä palstalla vielä montakin päivää tai viikkoa??


      • Hilda_Huttunen
        DarkFear kirjoitti:

        Enkä mä yhtään mitään keksinyt. Kysy itse asiaa Penetrators MC:n miehiltä, niin he voivat hyvin todista sen kortin saaneensa. Vastahan tässä joku päivä sitten Bicky Royal-mies ja SUOMI-Make kertoivat sen, että kortti tuli perille.

        Että täytyykö tätäkin asiaa vatvoa tällä palstalla vielä montakin päivää tai viikkoa??

        Ei periksen trollihahmojensa nimissä kirjoittamilla suttuviesteillä ole mitään arvoa. Sano nyt miten periksen Suomi-makena tänne postaama kortti voisi mennä minnekään kun siinä on tietokoneella kyhätty leikkipostimerkki :D


      • Psldldldm

        Entä se leikkipostimerkki ”ystäväpäiväkortissa?”


      • haloodf

        Tuleeko sitä vastausta postimerkkikysymykseen?


      • todistajia.riittää

        Myös Joulupukki, Mustanaamio ja Julle Ankanpää voivat vahvistaa kortin olevan totta.


      • todistajia.riittää kirjoitti:

        Myös Joulupukki, Mustanaamio ja Julle Ankanpää voivat vahvistaa kortin olevan totta.

        Ja mitäs he tähän oikein liittyvät?? Oon nähnyt itse Mustanaamion sarjakuvissa ja Joulupukkeja useampiakin joulun aikaan, mutta sitten olenkin nähnyt reaalielämässä Bicky jr:n ja Janican Varissuolla, Prismassa ja Turun Hansa-keskuksessa. Lisäksi Varissuolla oon nähnyt muitakin näitä Penetrators MC:n liivijengiläisiä.


      • Urban_Sohjo
        DarkFear kirjoitti:

        Ja mitäs he tähän oikein liittyvät?? Oon nähnyt itse Mustanaamion sarjakuvissa ja Joulupukkeja useampiakin joulun aikaan, mutta sitten olenkin nähnyt reaalielämässä Bicky jr:n ja Janican Varissuolla, Prismassa ja Turun Hansa-keskuksessa. Lisäksi Varissuolla oon nähnyt muitakin näitä Penetrators MC:n liivijengiläisiä.

        Mites se ystäväpäiväkortti meni perille tietokoneella kyhätyllä leikkipostimerkillä?


      • nolla.kautta.viis

        Tekaistun postimerkin lisäksi mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että postileimakin puuttuu kokonaan.


      • Läski-Make

        Entä miten on mahdollista, että ”ystäväpäiväkortti” meni perille ilman postimerkkiä?


      • kaikki.on.mahdollista
        Läski-Make kirjoitti:

        Entä miten on mahdollista, että ”ystäväpäiväkortti” meni perille ilman postimerkkiä?

        Mielikuvitushahmojen maailmassa ihmeellisetkin asiat ovat mahdollisia. Posti kulkee ilman postimerkkiä ja päälaeltaan täysin kalju mies näyttää Andrea Pirlolta.


      • Jahvetti_Parantainen

        Mitenkäs se ystäväpäiväkortti meni perille tietokoneella itse kyhätyllä leikkipostimerkillä?


      • Fina_Dealer

        Kerropa darkkis miten se ystäväpäiväkortti meni perille ilman postimerkkiä?


      • penetroiva_totuus
        Fina_Dealer kirjoitti:

        Kerropa darkkis miten se ystäväpäiväkortti meni perille ilman postimerkkiä?

        Jollain on alkanut nyt siellä tosissaan kalju höyrytä tämän postimerkkiasian takia. Eikö sitä voi vaan hyväksyä, että ne penetraattorit ovat oikeasti olemassa, siitä on sentään aika paljon todisteita. Turha takertua mihinkään pikkujuttuihin.


      • Vitunidioottiq
        penetroiva_totuus kirjoitti:

        Jollain on alkanut nyt siellä tosissaan kalju höyrytä tämän postimerkkiasian takia. Eikö sitä voi vaan hyväksyä, että ne penetraattorit ovat oikeasti olemassa, siitä on sentään aika paljon todisteita. Turha takertua mihinkään pikkujuttuihin.

        Aivan niin nahkatukka, aivan niin.


      • Eki-setä
        penetroiva_totuus kirjoitti:

        Jollain on alkanut nyt siellä tosissaan kalju höyrytä tämän postimerkkiasian takia. Eikö sitä voi vaan hyväksyä, että ne penetraattorit ovat oikeasti olemassa, siitä on sentään aika paljon todisteita. Turha takertua mihinkään pikkujuttuihin.

        Melkoisen merkittävä juttu on väittää lähtettäneensä postikortti tietokoneella tehdyllä tökeröllä leikkipostimerkillä ;) Tiedä sä se Darkkis puskissa! :D


      • että_viitsitkin

        Olet nyt sitten mennyt väärentämään tuollaisen viestin. E se mihinkään OIKEAA Bickyä, OIKEAA Timppaa ja OIKEITA Penetratorseja hävitä. Hakisit lääkäriltä jotain nappeja tuohon pakkomielteiseen trollihahmoharhakuvitelmaasi.


      • Sensori_Vilkuna
        että_viitsitkin kirjoitti:

        Olet nyt sitten mennyt väärentämään tuollaisen viestin. E se mihinkään OIKEAA Bickyä, OIKEAA Timppaa ja OIKEITA Penetratorseja hävitä. Hakisit lääkäriltä jotain nappeja tuohon pakkomielteiseen trollihahmoharhakuvitelmaasi.

        Hyvänen aika sentään DarkFear, totuuden asialla tässä ollaan. Periksen omasta viestistä copypasteerattu pätkä. Se on tuossa etusivulla niin voit itse katsoa. Otsikolla T2017: Tehdäänpä..


      • Sensori_Vilkuna
        että_viitsitkin kirjoitti:

        Olet nyt sitten mennyt väärentämään tuollaisen viestin. E se mihinkään OIKEAA Bickyä, OIKEAA Timppaa ja OIKEITA Penetratorseja hävitä. Hakisit lääkäriltä jotain nappeja tuohon pakkomielteiseen trollihahmoharhakuvitelmaasi.

        Sanoisin, että lääkitystä kaipaa ennemminkin henkilö, joka keksii tekaistuja tarinoita lähetetystä ystäväpäiväkortista tai laumasta mielikuvistusolentoja.


      • Sensori_Vilkuna kirjoitti:

        Sanoisin, että lääkitystä kaipaa ennemminkin henkilö, joka keksii tekaistuja tarinoita lähetetystä ystäväpäiväkortista tai laumasta mielikuvistusolentoja.

        Kukas täällä sellainen oikein on, joka keksii jotain tarinoita jostain mielikuvitusolennoista?

        Onneksi mä ja Peris ei ainakaan tarvita mitään ihmeen lääkityksiä.


      • Sensori_Vilkuna
        DarkFear kirjoitti:

        Kukas täällä sellainen oikein on, joka keksii jotain tarinoita jostain mielikuvitusolennoista?

        Onneksi mä ja Peris ei ainakaan tarvita mitään ihmeen lääkityksiä.

        Ainakin se, joka keksii tarinan olemattomasta ystäväpäiväkortista sekä se, joka on kehittänyt kymmenkunta satuhahmoa, jotka vuorotellen myöntää omiksi hengentuotteikseen ja vuorotellen todellisiksi ihmisiksi. Nämä kaksi nyt ainakin saattavat tarvita lääkitystä.


      • Sensori_Vilkuna kirjoitti:

        Ainakin se, joka keksii tarinan olemattomasta ystäväpäiväkortista sekä se, joka on kehittänyt kymmenkunta satuhahmoa, jotka vuorotellen myöntää omiksi hengentuotteikseen ja vuorotellen todellisiksi ihmisiksi. Nämä kaksi nyt ainakin saattavat tarvita lääkitystä.

        Eikä täällä kukaan ole keksinyt mitään tarinoita mistään olemattomasta ystävänpäiväkortista, kun mä sen lähetin ja sitten myös Bicky ja SUOMI-Make kertoivat sen perille tulleen. Ja mitä johonkin satuhahmoihin tulee, niin täällä ei ole kyllä kukaan sellaisia kehitellyt, kun kaikki tänne palstalle kirjoittelevat henkilöt ovat ihan oikeita ja todellisia henkilöitä ja mä sen ainakin tiedän, kun oo ihan itse heitä Turussa usein nähnyt ja niin on myös Peris vielä useamminkin.

        Että mitäs tässä turhaan mitään lääkityksiä hankkimaan tai edes harkitsemaan, kun elämässä menee hyvin ilman niitäkin ja kun mihinkään lääkkeisiin ei yksinkertaisesti ole tarvetta.


      • Sensori_Vilkuna
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä täällä kukaan ole keksinyt mitään tarinoita mistään olemattomasta ystävänpäiväkortista, kun mä sen lähetin ja sitten myös Bicky ja SUOMI-Make kertoivat sen perille tulleen. Ja mitä johonkin satuhahmoihin tulee, niin täällä ei ole kyllä kukaan sellaisia kehitellyt, kun kaikki tänne palstalle kirjoittelevat henkilöt ovat ihan oikeita ja todellisia henkilöitä ja mä sen ainakin tiedän, kun oo ihan itse heitä Turussa usein nähnyt ja niin on myös Peris vielä useamminkin.

        Että mitäs tässä turhaan mitään lääkityksiä hankkimaan tai edes harkitsemaan, kun elämässä menee hyvin ilman niitäkin ja kun mihinkään lääkkeisiin ei yksinkertaisesti ole tarvetta.

        Mikset sitten selitä miten se kortti meni perille tietokoneella sutatulla feikkimerkillä?


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe