Etsin Au Pair hommia kesäkuusta eteenpäin

Sartsua

Hei!
Etsin kesäkuusta alkaen au pair hommia jostain etelämmästä päin eurooppaa, mutta olen toki avoin matkaamaan myös muuallekkin päin maailmaa!
Olen siis 20 vuotias nuori naisen alku ja valmistun toukokuussa nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Tulevaisuuden suunnitelmat ovat kuitenkin hieman auki ja aina on ollut pienenä unelmana lähteä tällaista tekemään eli jos tilaisuus tällaiselle nyt aukeaisi niin kyllä lähtisin! Ammatillisten oppien lisäksi minulle on luontaista tulla lasten kanssa juttuun, omaan hyvän huumorintajun ja paljon mielikuvitusta mitä mielestäni lasten kanssa tarvitsee.
Jos yhtään mielenkiinto heräsi niin pistä vaikka sähköposti tuohon alas niin vastailen ja kerron mielelläni lisää itsestäni.

3

490

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paula45

Hej!
      Meillä olisi tarve au pairille Tukholmassa elokuun alusta! Perheessä yksi 12v poika ja 2 kissaa.

Ota yhteyttä jos yhtään kiinnostaa, me olemme iloinen ja rento perhe!

Terkuin Paula

Sähköposti; [email protected]

• Saksaan

Moikka, oletko jo loytanyt host-perheen? Meilla olisi myos paikka auki Saksassa. Olemme suomalainen perhe, jossa 7 vuotias tytto hoidettavaksi Aupairille. Mikali olet kiinnostunut, ota yhteytta, niin kerron lisaa! Terveisin Outi. [email protected]. Puh. 49 162100838

• Ellailona

Ranskalainen yksilapsinen perhe etsii aupairia Pariisin seudulla elokuun lopusta 2018 alkaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      950
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      828
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      779
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      644
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      36
      586
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      480
    Aihe