Etsin Au Pair hommia kesäkuusta eteenpäin

Sartsua

Hei!
Etsin kesäkuusta alkaen au pair hommia jostain etelämmästä päin eurooppaa, mutta olen toki avoin matkaamaan myös muuallekkin päin maailmaa!
Olen siis 20 vuotias nuori naisen alku ja valmistun toukokuussa nuoriso ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Tulevaisuuden suunnitelmat ovat kuitenkin hieman auki ja aina on ollut pienenä unelmana lähteä tällaista tekemään eli jos tilaisuus tällaiselle nyt aukeaisi niin kyllä lähtisin! Ammatillisten oppien lisäksi minulle on luontaista tulla lasten kanssa juttuun, omaan hyvän huumorintajun ja paljon mielikuvitusta mitä mielestäni lasten kanssa tarvitsee.
Jos yhtään mielenkiinto heräsi niin pistä vaikka sähköposti tuohon alas niin vastailen ja kerron mielelläni lisää itsestäni.

3

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paula45

Hej!
      Meillä olisi tarve au pairille Tukholmassa elokuun alusta! Perheessä yksi 12v poika ja 2 kissaa.

Ota yhteyttä jos yhtään kiinnostaa, me olemme iloinen ja rento perhe!

Terkuin Paula

Sähköposti; [email protected]

• Saksaan

Moikka, oletko jo loytanyt host-perheen? Meilla olisi myos paikka auki Saksassa. Olemme suomalainen perhe, jossa 7 vuotias tytto hoidettavaksi Aupairille. Mikali olet kiinnostunut, ota yhteytta, niin kerron lisaa! Terveisin Outi. [email protected]. Puh. 49 162100838

• Ellailona

Ranskalainen yksilapsinen perhe etsii aupairia Pariisin seudulla elokuun lopusta 2018 alkaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5765
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3564
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      79
      2492
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2059
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1852
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1809
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1482
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1388
    Aihe