Kävin laittamassa lottoa

Kaisanoasaa

Laitoin 6 rivii lottoa tuossa k marketissa ja sitten pelasin rulettia 2 eurolla ja voitin 130 euroa. Eilen minulla oli 20 riviä eurojackpottia enkä voittanut mitään vaikka valitsin huolella kaikki numerot. Paras tulos oli 1 1 ja 0 2 muutamassa rivissä. Kyllä lottoaminn on turhaa hommaa kun ei ikinä voita mitään.

13

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normimies35

      Pistä lottorahat huoriin niin ainakin saat rahoille vastinetta.

    • Pekkarana

      Kultaseni älä lottoa😇En pysty olemaan erossa susta ja tiedän jo että homma on molemminpuolista, joten

    • Kaisanoasaa

      Jokerissa oli kolme oikein. Lotossa kaksi ja pulusnumero oli 3 rivissä oikein.

      • Kaisanoasaa

        Plusnumero


    • Kenottaja

      Kenosta tuli neljä tonnia tammikuussa.

      • kaisanoasaa

        Ilmankos sulla onkin pää kenossa niinkuin Harri Kirvesniemellä.


    • Totuus-

      Sain kimppalotosta 1.60 euroa. Oli mulla toinenkin lappu eikä siitä tullut mitään. Kenosta sain 16 euroa ja siinä minulla oli 7 päivän päiväkeno. Pelaan enemmän kenoa ja laitan aina päivä ja iltakenoo viikoksi kerralla.

    • onnesta.syrjäytynyt

      Olen pelannut lottoa ja viking-lottoa sekä aina jotain kolmattakin peliä yhden rivin viikossa jo vuodesta 1993. Eipä ole tuuri suosinut tässäkään asiassa, satunnaisia pikkuvoittoja on tullut mutta ei koskaan mitään millä olisi merkitystä.
      Jossain vuoden 2000-tienoilla koetin useammillakin riveillä, saattoi tulla enemmän pikkuvoittoja mutta tappiolle jäin silti kuitenkin.
      Jatketaan nyt kuitenkin sillä 1-rivi / viikko lottoa, viking-lottoa ja tätänykyä Eurojackpottia viikossa, siihen se on voiton tultava jos on tullakseen. Turha pelata ainakaan useampia rivejä.

    • 42vmies-

      Kenosta saa aina jotain takas. Kerran voitin 30000 euroa.

    • Säästän.ja.Voitan

      Taidan siirtyä takaisin ns kioskipelaajaksi, koska pelipaikkapelaajat näyttävät voittavan useammin kuin nettipelaajat.
      Kohdallani tämä tarkoittaisi roimaa säästöä, koska liikun vähän ja osallistuminen siis vähenisi moninkertaisesti.
      Tukeni Veikkauksen kulttuuri, urheilu, nuoriso, vammais ym työhön ja omiin kuluihinsa pienenisi tietenkin samassa suhteessa.
      Veikkaus siis häviäisi , suhteessa vähän, mutta kuitenkin. Tämä ei yhtiön porukkaa hetkauttaisi, mutta toisi minulle etua :-) .

    • llllllllllllllllllll

      Vaikka valitsin huolella numerot..hehheh.

    • Voitin50e

      Ikinä en pelaa lottoa tai pelikoneita koska - 0 voittoa ei tuu

    • Jihuuuuuu

      Voiton Lotossa 2 euroa R-kioskilla arvotullalla rivillä, viime vuonna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe