Tuo sattui silmään:
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802252200770641_u0.shtml
Aika fiksusti kirjoitettu facepuukkiin jos pitää paikkansa.
Se laajalti ylistetty lelusalakujettajahan paljastuikin lähinnä oman etunsa ajajaksi:
https://yle.fi/uutiset/3-10071535
Aika paljon p..aa näyttää olevan noissa avustustyöntekijöissä maailmalla:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005565398.html
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005565398.html
https://mvlehti.net/2018/02/16/ykn-palveluksessa-3300-pedofiilia-kymmenia-tuhansia-raiskauksia/
Tuli vaan noista mieleen että kuinkahan paljon on myös naisten arvostamissa ns. valkoritareissa sellaisia jotka oikeasti eivät olekaan ihan sitä miltä näyttää? Veikkaan että aika paljon.
Nuo mainiot hyväntekijät
22
272
Vastaukset 22
- Gnuk
Sitä samaa olen minäkin tänään hymistellyt. Se maailmankaikkeus ja ihmisten typeryys... :)
Joo ja kun se näyttää olevan ihan jatkuva ilmiö, vaikka virheistä oppimisesta paljon puhutaan harvoin siitä kyllä mitään näyttöjä saadaan. Toisinaan ehkä huijarit ja pölvästitkin vaihtuu mutta ihmisten lapsenomainen usko mihin tahansa hyvään sopivasti tarjoiltuna näyttää olevan kuolematon samoin kuin toisinpäin taas että asiat voisi mennä perseelleenkin näyttää olevan mahdotonta uskoa ennen kuin ne sitten menee.
- Gnuk
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ja kun se näyttää olevan ihan jatkuva ilmiö, vaikka virheistä oppimisesta paljon puhutaan harvoin siitä kyllä mitään näyttöjä saadaan. Toisinaan ehkä huijarit ja pölvästitkin vaihtuu mutta ihmisten lapsenomainen usko mihin tahansa hyvään sopivasti tarjoiltuna näyttää olevan kuolematon samoin kuin toisinpäin taas että asiat voisi mennä perseelleenkin näyttää olevan mahdotonta uskoa ennen kuin ne sitten menee.
Lueskelin vähän kommentteja uutisen alla. Mahtaa puolustajia vituttaa kun taas kerran menivät lankaan, eikä jouluveli ollutkaan ihan sitä mitä he luulivat... :D
Itse henkilökohtaisestin en usko sen kaltaiseen ihmisten hyvyyteen. Mun sieraimissa alkaa haista heti kun sellaiseen jossain törmää. Ne oikeat hyväntekijät eivät yleensä pidä teoistaan ääntä. Tekevät vaan ja ovat hiljaa. Ja jatkavat elämäänsä... Gnuk kirjoitti:
Lueskelin vähän kommentteja uutisen alla. Mahtaa puolustajia vituttaa kun taas kerran menivät lankaan, eikä jouluveli ollutkaan ihan sitä mitä he luulivat... :D
Itse henkilökohtaisestin en usko sen kaltaiseen ihmisten hyvyyteen. Mun sieraimissa alkaa haista heti kun sellaiseen jossain törmää. Ne oikeat hyväntekijät eivät yleensä pidä teoistaan ääntä. Tekevät vaan ja ovat hiljaa. Ja jatkavat elämäänsä...Jep, virkistävä olisi joku itselleen rahaa keräävä paskiainen joka myöntäisi tekevänsä hommaa vain itse hyötyäkseen, rehellisyydestä palkkioksi voisi muutaman euron semmoiselle lahjoittaakin.
Samanlainen usko mullakin, ne pyyteettömät ihmiset, onhan niitäkin varmaan, hoitaa hommansa hiljaisuudessa ja sitten taas ne jotka korostaa hyvÿyttään aina jossain vaiheessa paljastuu oman edun tavoittelijoiksi, ihan kavereissakin tätä havainnut. Aika hauskaakin kun tuttavapiirissä joku "hyväksi" itseään julistava saattaa sinua tai jotain toista tuttua pitää itsekkäänä kun ette esim lahjoita jonnekin mutta sen omat kuviot lähemmin tarkasteluna tähtää pelkästään sen oman voiton tavoitteluun. Sitten kun asiasta huomauttaa suututaan :D- Gnuk
Harmaaritari kirjoitti:
Jep, virkistävä olisi joku itselleen rahaa keräävä paskiainen joka myöntäisi tekevänsä hommaa vain itse hyötyäkseen, rehellisyydestä palkkioksi voisi muutaman euron semmoiselle lahjoittaakin.
Samanlainen usko mullakin, ne pyyteettömät ihmiset, onhan niitäkin varmaan, hoitaa hommansa hiljaisuudessa ja sitten taas ne jotka korostaa hyvÿyttään aina jossain vaiheessa paljastuu oman edun tavoittelijoiksi, ihan kavereissakin tätä havainnut. Aika hauskaakin kun tuttavapiirissä joku "hyväksi" itseään julistava saattaa sinua tai jotain toista tuttua pitää itsekkäänä kun ette esim lahjoita jonnekin mutta sen omat kuviot lähemmin tarkasteluna tähtää pelkästään sen oman voiton tavoitteluun. Sitten kun asiasta huomauttaa suututaan :DMinusta asia on hyvin selvä. Siinä vaiheessa kun raha ja sen keräys tulee kuvioihin, alkaa olla kyse kusetuksesta. Itse neuvoisin kaikkia suhtautumaan sellaiseen vähintäänkin varauksella...
Gnuk kirjoitti:
Minusta asia on hyvin selvä. Siinä vaiheessa kun raha ja sen keräys tulee kuvioihin, alkaa olla kyse kusetuksesta. Itse neuvoisin kaikkia suhtautumaan sellaiseen vähintäänkin varauksella...
selkeästi noin ja sitten kun vielä muistaa sen että ilmaisia lounaita ei ole pärjää kyllä aika mukavasti minkä tahansa "tilaisuuden" kanssa. Tuon muuten kanssa äsken lukaisin:
http://www.iltalehti.fi/pyeongchangin-olympialaiset-2018/201802252200770695_pz.shtml
"Ilta-Sanomien toimittaja tiedusteli suomalaistähdeltä, kävikö tällä mielessä huutaa itävaltalaiskilpasiskolleen."
"-Toisaalta, mutta hän oli yksi pahimmista vastustajista, toki ei ehkä kirissä paras, mutta pelasin varman päälle, Pärmäkoski kommentoi.
Mihin katosi rehti kilvoittelu ja toisten auttaminen? luulisi että ne vielä jossain olympia.aatejulistuksessa mainitaan.
- lihavihatipunen
Yleensä jos joku vaikuttaa liian hyvältä, se myös on sitä. Sen olen tällä viikolla oppinut ihan omallakin työpaikalla. Tosin mun mielestä ko. hemmo oli hieman epäilyttävä. En ole koskaan pitänyt liian lipevistä miehistä.
Toisaalta, miehet haluavat lopulta kuitenkin samaa asiaa joten ihan sama mitä keinoja käyttää lopputulokseen pääsemiseen."Toisaalta, miehet haluavat lopulta kuitenkin samaa asiaa joten ihan sama mitä keinoja käyttää lopputulokseen pääsemiseen."
Eli siis sun mielestä naisen treffeeille houkutellut mies joka tarjottuaan ravintolaillallisen ja käyttäydyttyään miellyttävästi viimein pääsee panemaan on samalla tasolla jokun puskista syöskyvän äkkirrakastelijan kanssa? Just joo, naiset ja niiden raiskausfantasiat.- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
"Toisaalta, miehet haluavat lopulta kuitenkin samaa asiaa joten ihan sama mitä keinoja käyttää lopputulokseen pääsemiseen."
Eli siis sun mielestä naisen treffeeille houkutellut mies joka tarjottuaan ravintolaillallisen ja käyttäydyttyään miellyttävästi viimein pääsee panemaan on samalla tasolla jokun puskista syöskyvän äkkirrakastelijan kanssa? Just joo, naiset ja niiden raiskausfantasiat.Niin selvennettäköön, että miehet siis haluavat joko rahaa tai pillua tai molempia.
En nyt todellakaan mitään raiskauksia tarkoittanut vaan kun itse mainitsit "valkoritarit", jotka mielestäni osaavat toimia naisten kanssa ns. samalla aaltopituudella vs. lutkittelijat tai naisten elävältältä keittämisestä haaveilevat (eli mielestäsi "kiltti ja kunnollinen") "Toisaalta, miehet haluavat lopulta kuitenkin samaa asiaa joten ihan sama mitä keinoja käyttää lopputulokseen pääsemiseen."
Olen jossakin ketjussa sivunnut tuota asiaa, ja saanut hirveät naisvihat päälleni.
Vaikka asia on juuri noin, sitä ei saisi sanoa ääneen, ainakaan jos on mies."Toisaalta, NarsuMarsu Yksilöt haluavat lopulta kuitenkin samaa asiaa joten ihan sama mitä keinoja käyttää lopputulokseen pääsemiseen."
.. Näin Tää(kin) on.. Mut joo..Onhan niitä Toudella Paljon molemmissa SukuPuolissa.. ;P
- Hyvätyyppion
Hesari nyt halusi lynkata tuon miehen koska ei ole työntämässä kaikkia rahojaan maahanmuuttajille. Hän kun haluaa avustaa suomalaisia vähävaraisia, ja sekö vituttaa suvakkimedian toimittajia.
Tästähän siinä on ihan puhtaasti kysymys.- Gnuk
Eikös se ollut Hesari kun paljasti sen lelumiehenkin touhut?
Mutjoo... Vituttaahan se kun on uskonut johonkin ja tullut kusetetuksi. Eihän kukaan halua myöntää olleensa hyväuskoinen ja hyödyllinen idiootti... :D - Hyvätyyppion
Gnuk kirjoitti:
Eikös se ollut Hesari kun paljasti sen lelumiehenkin touhut?
Mutjoo... Vituttaahan se kun on uskonut johonkin ja tullut kusetetuksi. Eihän kukaan halua myöntää olleensa hyväuskoinen ja hyödyllinen idiootti... :DOn se siitä huolimatta tehnyt enemmän hyvää kuin pahaa. Tuollainen julkinen lynkkaaminen on helppoa kun aletaan kaivelemaan jotakin sota-aikaisia fb päivityksiä.
Mokasi toki kun päästi viestit julkisuuteen, mutta eiköhän sitä kaikilla ole niitä luurankoja kaapissa. - Gnuk
Hyvätyyppion kirjoitti:
On se siitä huolimatta tehnyt enemmän hyvää kuin pahaa. Tuollainen julkinen lynkkaaminen on helppoa kun aletaan kaivelemaan jotakin sota-aikaisia fb päivityksiä.
Mokasi toki kun päästi viestit julkisuuteen, mutta eiköhän sitä kaikilla ole niitä luurankoja kaapissa.Noh, siinä samalla teki itsellekin sitä taloudellista hyvää. Jäädään odottelee mitä kaikkea vielä paljastuu...
Ja taas tää... Häpeä on siinä että jäi kiinni, eikä siinä että kirjoitti ja ajatteli niin. Ja vielä keräs hynääkin hyväuskoisilta ja hyödyllisiltä idiooteilta... .. Mitä Sä oikein Sönkötät?.. NarsuMarsuhan tuo(kin) Jantteri on.. ;P
Ja Sönkötyksistäsi päätellen olet itse SamanMoinen.. ;D
- Totuus-
Tyhmät lahjoittaa rahaa ja ne rahat menee jonnekkin muualle mihin tarkoitettu. Täysin jännämies tuo pukki, varmaan sillä ulkomaisia tilejä jonne rahaa mennyt säästöön.
- myösmiehet
Kuinkahan paljon miesten arvostamissa ns. valkoritareissa on sellaisia jotka eivät oikeasti ole sellaisia miltä näyttää.
Samalla tavalla nimittäin miehetkin arvostaa hyväntekijöitä. Ei se ole yksin naisten arvostusta. Huorittelikin vielä:
https://www.hs.fi/talous/art-2000005583284.html?ref=rss
Kamalaa. Tuosta päätellen ihan mahdollista että valkoritaritkin tuollaista kieltä käyttää salaav :(- Kaisanoasaa
Huorittelija jännämies saa pillua.
- huorittelijat
No ei ainakaan palstan miehet ole puutteessa.
Kaikki parasta olis, kun voisi lahjoitukset lahjoittaa face to face sille kelle lahjoittaakin. Onhan näitä kaikkia keräyksiä, merkkivaatteista lähtien millä keräilijä tekee itelleen tiliä.
Toistaiseksi onneksi kidittomat eläimet on saaneet makuualusensa, eikä ne ole kai menneet hoitajille peitoiksi. 😝
Vaikka eipä mua haittaa, jos joku mulle tarpeeton palvelee jotakin toista sen jälkeen kun sen eteenpäin luovutan. Rahaa kyl en helpolla heittele keräyksiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112731
- 54614
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?66587Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73532Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41505Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26503- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40428Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20381