Mistakohan voisi vuokrata motskarin pattayalla ja mitakohan sa maksaa.Olisin tiedosta kiitollinen kun oon tallainen vahan avuton perakamarin poika vaan
motskaria pattayalla
35
492
Vastaukset
- Aviomiess
Ihan vain sen takia lataan tähän omani, ennenkuin Dille lerpattaa jossain vaiheessa väittäen minun laatineen tämän aloituksen.
Tervepäiset humannee, että yksi henkilö on seonnut täysin, johon lienen syyllinen.- aivomies_seikkailee
Aivomies on alkanut pölliä santunkin nimimerkin ja sitten saapuu pelastamaan santtua jotta saisi santusta kaverin omille älyttömille yksinpuheluille. Ei taida santtu olla tarpeeksi tyhmä lähteäkseen mukaan aivomiehen aivottomuuksiin.
- Aviomiess
aivomies_seikkailee kirjoitti:
Aivomies on alkanut pölliä santunkin nimimerkin ja sitten saapuu pelastamaan santtua jotta saisi santusta kaverin omille älyttömille yksinpuheluille. Ei taida santtu olla tarpeeksi tyhmä lähteäkseen mukaan aivomiehen aivottomuuksiin.
No siinä tapauksessahan tähän aloitukseen ei tule sitten enempää oksentaa.
Älä lähde sinäkään enempää tähän aivottomuuteen ellei sinulla nyt sattuisi olemaan ajatuselimet, jotka ole laittanut vedonlyönnin pottiin. - 6655443377
Aviomiess kirjoitti:
No siinä tapauksessahan tähän aloitukseen ei tule sitten enempää oksentaa.
Älä lähde sinäkään enempää tähän aivottomuuteen ellei sinulla nyt sattuisi olemaan ajatuselimet, jotka ole laittanut vedonlyönnin pottiin.Häpeä lerppa, omia oksennuksiasi väität toisten tekeleiksi.
Lerpalta voi odottaa mitä vain...
Todella mukava nimimerkin "varastus" taas kerran, mutta huomaathan ettei se toimi, kun minulla on nykyään tuo rekisteröity nimimerkki...
Mutta vai nyt on kyse Pattayan "motskari vuokrauksesta".
No, Pattaya on yksi niitä kohteita mistä minun ei tarvitse kysellä tuon MP-vuokrauksen osalta, kun nykyään on "vakivuokraamo" (tuossa rantakadun ja 13/4 kulmassa), josta otan pyörän jos isompaa menopeliä Pattayalla haluan itselleni ajoon. Löytyy hyvin minun mieleistä kalustoa suhteellisen hyvällä hinta/laatu suhteella ja jos juuri sillä hetkellä ei heiltä löydy minulle sopivaa ajokalustoa, niin esitteistä katsotaan sopiva malli ja sellainen tuodaan näytille sellaisen 15min. sisällä. Kertaakaan eivät ole millään tavalla yrittäneet huijata ja hinta on aina ollut erittäin kilpailukykyinen, todennäköisesti siksi koska minut on esitellyt tuohon vuokraamoon aivan heidän lähellään toimiva paikallinen yrittäjä, johon taasen osa-omistamallani yrityksellä on useita vuosia kestänyt liikesuhde ja jolle olemme isohko asiakas.
Jos taasen ajopeliksi otan "tavallisen" perus skootterin (Vaikkapa Honda PCX150 yms.), niin silloin vuokraamoksi kelpaa mikä tahansa sen kertaisen hotellin lähellä oleva vuokrauspiste, niitä kun Pattayalla riittää.- Aviomiess
Autsista Santtu minkä heitit.
Osaomistamasi yritys, joka on isohko asiakas ja jonka toimiala on heittää niskaperse Pattayan rakkaiden kaltaisia tatamiin kun alkavat kertomaan muille asiakkaille huoneenlämmöstä.
Taidat saada lisää nimimerkkipalautetta. - Lerppaonalatilerppa
Aviomiess kirjoitti:
Autsista Santtu minkä heitit.
Osaomistamasi yritys, joka on isohko asiakas ja jonka toimiala on heittää niskaperse Pattayan rakkaiden kaltaisia tatamiin kun alkavat kertomaan muille asiakkaille huoneenlämmöstä.
Taidat saada lisää nimimerkkipalautetta.Lerpalla aina lerpan puheet.
Voiko tyhmempää loiseläjää ollakaan?
Vastaus:
Ei! - Aviomiess
Lerppaonalatilerppa kirjoitti:
Lerpalla aina lerpan puheet.
Voiko tyhmempää loiseläjää ollakaan?
Vastaus:
Ei!Niin viisasta ja fiksua taas MikkiDille2010.
En lainkaan ihmettele miksi sinulla ei ole vakituista elämänkumppania vaan joudut tuon tarpeesi tyydyttämään hetkellisesti vuokraamaan itsellesi kumppanin.
Eihän tuollaisen ihmisen kanssa kukaan täyspäinen ilman vuokratuottoja viettäisi muuten aikaansa hetkeäkään.
Uskoisin että ex-vaimosi ( monikko ) pistivät sinut ulkoruokintaan sinun käyttäytyen kirjoituksesi tavoin joka ikisessä pienessäkin "perheneuvottelussa". - Voihanwiddu
Aviomiess kirjoitti:
Niin viisasta ja fiksua taas MikkiDille2010.
En lainkaan ihmettele miksi sinulla ei ole vakituista elämänkumppania vaan joudut tuon tarpeesi tyydyttämään hetkellisesti vuokraamaan itsellesi kumppanin.
Eihän tuollaisen ihmisen kanssa kukaan täyspäinen ilman vuokratuottoja viettäisi muuten aikaansa hetkeäkään.
Uskoisin että ex-vaimosi ( monikko ) pistivät sinut ulkoruokintaan sinun käyttäytyen kirjoituksesi tavoin joka ikisessä pienessäkin "perheneuvottelussa".Kenellehän vitulle sä luulet juttelevasi? Onko maailmassasi enää ketään muuta kuin dillemaija numpa ja sinä?
- pattayabeachillaolen
kavin katsastamassa tuon santun niin kehuman paikan beach road 13/4 ja nauru meinasi paasta.kalusto aika kulunutta muutama isompi pyora oli vaan niissakin kahvat roikkui alakulosesti alaspain...lisaksi paikalla oli taas vuokraajan ja yhden ruskin kesken kova kina falangin aiheuttamasta naarmusta...niin monta kertaa todistanut samaa...ja tana aamuna kun kavelin ohi niin kaksi amerikkalaista olivat taas joutuneet samanlaisen huijausyrityksen kohteeksi...taisi olla jopa sama pyorakin...kannattaa kiertaa tuo vuokraamo kaukaa...antaa santun mielikuvituksissaan vuokrailla mita lystaa...
- 35NumBall
Hienoa että kävit mutta jos se on sen intialaisen ruokapaikan vieressä se on yksi suurempia vuokraamoja koko pattayalla, sillä on uudehko kalusto... ainakin sata pyörää... kun olin siellä viime viikolla ihan vahingossa olin ottanut siitä alueesta valokuvan, olen joskus vuosia sitten vuokrannut siitä jonkun pelin... et siis ole käynyt... jauhat resu vaan tapasi mukaan paskaa... kuten aina.
- 35NumBall
Ja muuten jos en väärin muista sillä on vielä sen talon toisessa päässä varasto jossa on lisää vuokrattavaa... olet sinä nimesi ansainnut reppana-
pattayabeachillaolen kirjoitti:
kavin katsastamassa tuon santun niin kehuman paikan beach road 13/4 ja nauru meinasi paasta.kalusto aika kulunutta muutama isompi pyora oli vaan niissakin kahvat roikkui alakulosesti alaspain...lisaksi paikalla oli taas vuokraajan ja yhden ruskin kesken kova kina falangin aiheuttamasta naarmusta...niin monta kertaa todistanut samaa...ja tana aamuna kun kavelin ohi niin kaksi amerikkalaista olivat taas joutuneet samanlaisen huijausyrityksen kohteeksi...taisi olla jopa sama pyorakin...kannattaa kiertaa tuo vuokraamo kaukaa...antaa santun mielikuvituksissaan vuokrailla mita lystaa...
Sitä en osaa sanoa katsoitko nyt sitten juuri sen toimijan pyöriä mistä minä olen edelliset kerrat ajopelini Pattayalla ottanut (siinä rantakadun ja 13/4:n kulmalla kun muistikuvieni mukaan taitaa olla ainakin kaksi taikka kolme eri vuokraajaa). Mutta tuo keneltä itse otan ajopelini, niin heillä on esillä yleensä joku 40-50ajokkia, 125-150cc perus-skoottereita niistä on ollut puolet ja isompia/erikoisempia ajopelijä sitten toinen puolisko. Heillä tosiaan näytillä olevien lisäksi (käsittääkseni käytettävissä olevan tilan takia) osa ajopeleistä jossain lähellä olevassa varastossa, näyttävät kansiosta kuvia ja jos joku/jotkut kiinnostavat, niin tuodaan näytille pienen ajan sisällä.
Malleja mitä olen heillä "livenä" isommista ajopeläistä nähnyt on ainakin Honda Forza, Yamaha T-Max, Yamaha R6/R1, Honda CBR xxxRR, Kawasakin eri Z-sarjan malleja, Hondan CB(R)-sarjaa eri malleja, nuo tuosta nyt ainakin mitä muistan ja jäänyt mieleen ja joita kohtaan olen jonkinlaista mielenkiintoa osoittanut (luettelossa oli vielä varmasti monia malleja joista ei mitään muistikuvaa).
Itselläni ainakin kaikkien vuokraamieni pyörien kunto on ollut ihan asiallinen, ei tietenkään täysin uudenveroinen, mutta isompaa vikaa ei yhdessäkään minulla ole ollut. ja heidän kanssaan olen aina päässyt mielestäni hinnallisesti hyvään vuokradiiliin.
Mutta Pattayalta ei vuokrapaikat kesken lopu, jos yhdestä paikasta ei mieluista ajokkia löydy, niin sitten seuraavasta etsimään, valinnanvaraa löytyy.Sen verran voisi tähän "motskaria Pattayalla" ketjuun palata (enkä aloittaa uutta), että onko kenelläkään tietoa, onko millään vuokraamolla vielä "listoillaan" uutta (taisi viimevuonna alkaa tuonti vaikkapa Thaimaaseen) Hondan X-ADV mallia?
Kysessä pyörä mitä on tullut ihmeteltyä/ihailtua nyt kaksilla MP messuilla ja haluaisin sellaisen ajoon muutamaksi päiväksi ensi Toukokuun Pattayan visiitillä.
Pattayalla kyllä vuokraamoja riittää, mutta löytyykö kyseistä mallia keneltäkään on sitten toinen asia, eikä jaksaisi koko päivää käydä kiertämässä jokaista vuokraamoa (ainakaan netissä olevissa listoissa, en yhdelläkään kyseistä mallia huomannut olevan).
Pyörän jälleenmyyntihinta Thaimaassa on alkaen 415 000THB (varusteista riippuen), ja kun kysessä on hyvinkin tuore malli, niin varmaankaan kovin monesta paikasta sitä ei vielä löydy, mutta jos joku tietäisi paikan missä voisi olla saatavilla, niin olisin kiitollinen... (tietysti käyn ensin katsastamassa tuon aikaisemmin mainitsemani vuokraamon, mistä olen viime kerrat ajopelit vuokrannut, mutta löytyykö heiltä mallia, on sitten ihan toinen asia.)- eitaidaolla
santtu_1975X kirjoitti:
Sen verran voisi tähän "motskaria Pattayalla" ketjuun palata (enkä aloittaa uutta), että onko kenelläkään tietoa, onko millään vuokraamolla vielä "listoillaan" uutta (taisi viimevuonna alkaa tuonti vaikkapa Thaimaaseen) Hondan X-ADV mallia?
Kysessä pyörä mitä on tullut ihmeteltyä/ihailtua nyt kaksilla MP messuilla ja haluaisin sellaisen ajoon muutamaksi päiväksi ensi Toukokuun Pattayan visiitillä.
Pattayalla kyllä vuokraamoja riittää, mutta löytyykö kyseistä mallia keneltäkään on sitten toinen asia, eikä jaksaisi koko päivää käydä kiertämässä jokaista vuokraamoa (ainakaan netissä olevissa listoissa, en yhdelläkään kyseistä mallia huomannut olevan).
Pyörän jälleenmyyntihinta Thaimaassa on alkaen 415 000THB (varusteista riippuen), ja kun kysessä on hyvinkin tuore malli, niin varmaankaan kovin monesta paikasta sitä ei vielä löydy, mutta jos joku tietäisi paikan missä voisi olla saatavilla, niin olisin kiitollinen... (tietysti käyn ensin katsastamassa tuon aikaisemmin mainitsemani vuokraamon, mistä olen viime kerrat ajopelit vuokrannut, mutta löytyykö heiltä mallia, on sitten ihan toinen asia.)Kustannus ja vakuutussyistä ihan uusia isoja harvemmin Pattayan vuokraamoissa on. Ei ole yhtään osunut vielä silmään. Aika futuristinen malli, voi olla vähän suppeammat markkinat vuokrarintamalla koska se näyttää liikaa skootterilta mutta maksaa saman mitä sportin näköiset ja customit. Keskimäärin Pattayan isot pyörät on 2013-2015 mallia tällä hetkellä. Uuden Busan näin tuossa kylläkin. Hondan myymälässä takuulla on esillä myös X-ADV, mutta pelkään pahoin että vuokralla niitä ei nähdä muutamaan vuoteen.
- 35Numball
Olen itse mieltynyt Honda wave 125i, vaimolla on pcx 150 mutta en tykkää ajaa sillä, minulle outo ajoasento, mutta vaimo tykkää... En aja pyörällä pitkiä matkoja, mulla on autoja pari kpl, navara ja camry
Tuo Honda Wave taitaa olla paikallisten keskuudessa varmastikkin se suosituin kaksipyöräinen menopeli. Itse olen kerran sellaisen vuokrannut ja en tykäänyt.
Noista "pikkuskoottereista" otan itse yleensä tuon Honda PCX:n (ja juurikin tuolla 150cc koneella, koska se "ylimääräinen 25cc ja 2hv. antaa juuri tarvittavan "lisäpotkun" ajamiseen verrattuna tuohon pienempään 125cc. versioon ), kun se on hieman suurempi ja tukevampi kuin aivan pienimmät perusajopelit (vaikkapa Honda Click yms).
Myös tuo uusi Yamahan Nmax155 pitää joskus mielenkiinnosta ottaa ajoon, sehän on asemoitu juuri suoraan tuon huippusuositun PCX:n kilpailijaksi.- 35Numball
Joo maku asia, mulle nämä vehkeet on vain tapa siirtyä paikasta toiseen, tuossa wavessa on suurempi rengaskoko kun pcxssa ja tuo wave on ekapyörä täällä, kyselin mopokuskeilta, mikä kannattaa ostaa kaikki sanovat että wave, erittäin halpa korjata... Mulla on kolmas meneillään siinäkin alkaa olla jo 20.000 täynnä... Jos vaihdat alle 30.000 ajetun uuteen saat sen n. 10.000b... välillä, öljyt 120b...
- 35Numball
Jos ajaisin sillä pitkiä matkoja olisi forza paikallaan...
- 35Numball
Ainiin muuten jossain matkavakuutuksissa saattaapi olla ehto ettei korvaa yli 125 ajettua onnettomuutta... Tarkastas omasi...
35Numball kirjoitti:
Jos ajaisin sillä pitkiä matkoja olisi forza paikallaan...
Tuo 300cc Honda Forza taitaa olla se yleisin iso skootteri Thaimaassa ja monilla alueilla myös ainoa iso skoottteri mitä löytyy myös (edes osasta vuokraamoista) vuokralle.
Itselläni ollut Forza vuokrakäytössä kolme taikka neljä kertaa. Ihan toista maata pidemmillä siirtymillä, taikka vaikkapa kaksi päällä ajettaessa vuoristoisilla osuuksilla, kuin nämä pienemmät ajokit. Mutta jotenkin on vain todella "tylsä" ja kankea peli ajaa, kun vertaa vaikkapa Yamahan T-Max:iin (Tosin tuo iso Japanissa valmistettu T-Max maksaakin uutena noin 2,5kertaisesti sen mitä Thaimaassa valmistettu Forza).
Mutta joo, tuo Forza on kyllä hyvä valinta Thaimaan ajoneuvoksi, jos ei pelkässä keskusta-ruuhkassa liikkumiseen skootteria tarvitse, vaan välillä tulee pidempiäkin siirtymiä.- 35NumBall
Thaimaan veropolitiikka suojaa omaa tuotantoa sen takia kaikki lava-autot on kohtuu halpoja, sekä mallit mitä tehdään täällä, tuollainen 4 ovinen navara maksaa miljoonan, camry pari miljoonaa... ulkoa tuodut 2,5x verolla noin suunnilleen... kaunista minusta....
pcx ja forza on loppujen lopuksi aika vähän liikenteessä, noita pikku skoottereita pirusti, miljoonia - mopo-on-mopo
Wave on suosituin thaikkujen keskuudessa siksi koska se on halvin ja siinä on käynnistyspoljin, jos akku pettää tai ei ole. Siihen saa helpoiten varaosat joka kylältä. Mihinkään paremmuuteen sen suosio ei perustu vaan käytännöllisyyteen. Kamala ajettava.
- ViisasKommentti
mopo-on-mopo kirjoitti:
Wave on suosituin thaikkujen keskuudessa siksi koska se on halvin ja siinä on käynnistyspoljin, jos akku pettää tai ei ole. Siihen saa helpoiten varaosat joka kylältä. Mihinkään paremmuuteen sen suosio ei perustu vaan käytännöllisyyteen. Kamala ajettava.
No eikös se käytännöllisyys ole jonkun asteista paremmuutta?
- resu-on-resu
mopo-on-mopo kirjoitti:
resu resu taas yrität päteä, siinä ei ole starttimoottoria lainkaan, ainostaan poljinkäynnnistys... ja puoliautomaatti, miten voit arvostella jos et edes tuota tiedä, vai kamala ajettava resuperse... olet sinä ihan oikea resuperse...
sen suosio perustuu 45.000b hintaan, erittäin halpaan korjattavuuteen, pieneen bensan kulutukseen...
Enkä ole edes aivan varma onko se edes suosituin, varmasti se on mopotaxeille, mutta peruskäyttäjille... tuskin, kun samalla hinnalla saat täysautomaatin ja sähköstartin... ja vielä osamaksulla viiden vuoden maksuajalla... tonnin kuukaudessa... - 35NumBall
Sorry näyttää niitä olevan nykyään sähkökäynnisteinen, ei ole tullut kyllä vastaan...
- iteootresu
35NumBall kirjoitti:
Sorry näyttää niitä olevan nykyään sähkökäynnisteinen, ei ole tullut kyllä vastaan...
Oli jo vuonna 2002.
https://www.thaivisa.com/forum/topic/787033-honda-wave-125-electric-start/
Resu. - Voivoilerppaa
35NumBall kirjoitti:
Lerppa on Suomessa ja siksi ei tiedä todellisuutta Thaimaan moottoripyöristä, kunha höpöttää vanhoja tietoja.
- 35NumBall
Voivoilerppaa kirjoitti:
Lerppa on Suomessa ja siksi ei tiedä todellisuutta Thaimaan moottoripyöristä, kunha höpöttää vanhoja tietoja.
Lyödäänkö resuperse vetoa....
- 35lerpanveto
35NumBall kirjoitti:
Lyödäänkö resuperse vetoa....
Varattoman yhteiskunnan elätin kanssa ei kukaan alennu lyömään vetoa.
- 35NumBall
35lerpanveto kirjoitti:
Hyvä kun kerroit resu, tilanteestasi joskin mitä vittua varattomuutesi minulle kuuluu sekopää... Laitahan taas pari värssyä tulemaan, resuperse.
- Aviomiess
35lerpanveto kirjoitti:
Jarin marinoidut ? Oma pää ? 10.000 egee.
No onhan tämä meidän Jari Lahdesta alentunut alas, kun äitinsä ja peräpukamiensa kautta täten on vetonsa esittänyt.......tosin ennen pulkkamäen puskiin luimimista Dillen kanssa nyt RAKENNUSAPUMIEHEN hörhöillessä täällä saman asian tiimoilta salaisen suomalaisen suomiravintolanpitäjän kanssa.
Voi voi persaukisten vedonlyöntejä, kun ei ALENNU.
- BalliNumbajaAviomiess
Niin tämäkin päivä on sujunut tuplalerpan nimissä, vuoroin puheenvuoron saanut ja aloituksia tehtaillut Ballinumba, jolla ei nimestään huolimatta ole Balleja, joilla jotain tekisi, vuoroin PerseiCM jonka vaimo paljastuikin yllätys, yllätys vieraisiin meneväksi neitsythammaslääkäriksi, joka orpolapsia kouluttaa katutytöiksi.
Heillä sitä sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!
Voiko kauniimmin sanoin enää päivää jatkaa?
"Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittävät uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!
Uskokoon ken haluaa...
Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, apunaan Chiang Main baariapulainen, katutyttöorpolapsineen, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...
Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun ja Chiang Main baariapulainen, sekä baariapulainen katutyttöineen, jotka on kouluttanut vieraisiin menevä hammaslääkärineitsyt,Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin. - pattiksenkunkku
toi santtu numban kanssa on sellaisia motoristeja etta niille riittaa ihan honda monkey...silla ne keulii thaimaassa...aika reppanoita...
- qytrew1
2500thb/kk, skootteri pattayalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15020749Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462912Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912431Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292391Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152303- 1001577
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821542Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2401313Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221287- 541276