Apua, miten tehdä aloite?

Avutonexä

Olen keski-ikäinen ja täysin osaamaton kiinnostukseni osoittamisessa. Olen kiinnostunut miehestä, joka esiintyy ammatikseen ja hämmennyin täysin, kun hän jäi katsomaan minua esityksen jälkeen. Koskaan aiemmin ei tälläistä iole tapahtunut ja jos se oikeasti tapahtui (vai katsoiko edessäni ollutta?) niin mitä nyt tulisi tehdä? Haluaisin kovasti tavata hänet, mutta miten tulisi lähestyä? Hän esiintyy joukossa, joten en tiedä edes nimeään. Ja olen ihan kuin pikkutyttönä, odotan JS toivon seuraavaa kertaa, jolloin voisin nähdä hänet....! Onko muita reilusti keski-ikäisiä tälläisen ongelman ja osaamattomuuden kanssa eläviä?

6

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TsemppiäSinulle

      No, jos pääset miehen lähelle, niin sano vaikka moi, hei ja katso samalla miestä silmiin ja hymyile.
      Olen mies ja ainakin minussa herättää suuria tunteita, jos tervehtii, katsoo silmiini ja hymyilee.
      Jos mies tervehtii, niin aloita juttelemaan hänen kanssaan, vaikka se jännittää, mutta miestäkin luultavasti jännittää ensimmäiset keskustelut naisen kanssa, ainakin minua jännittää.
      Voit ihan hyvin kysyä miehen nimeä, niin luulenpa, että mies kyllä nimensä sinulle kertoo.
      Voithan kysyä suoraan mieheltä, että milloin hän seuraavan kerran esiintyy.
      Seuraavalla kerralla voit sitten tavata miehen uudelleen ja ehdottaa vaikka, että haluaisit jutella miehen kanssa vaikka tuosta esityksestä, jossa mies esiintyy, vaikka jossain kahvilassa.

      Siitä pääsee alkuun ja sitten voit jutella muistakin asioista ja kertoa, että olet hänestä kiinnostunut.
      Ei siinä mitään menetä, jos lähestyy ihmistä, johon on ihastunut.
      Paljon enemmän menettää, jos jättää lähestymättä, koska se vasta kaduttaa, jos jättää lähestymättä silloin kun oli tilaisuus, eikä enää sen jälkeen koskaan näekään ihastustaan.

      Tiedätkö onko mies vapaa vai varattu?
      Jos hän on varattu, niin sitten melkein kannattaa unohtaa hänet, vaikka se ei ole kovin helppoa, jos on ihastunut ihmiseen.

    • Avutonexä

      En tiedä sitäkään, sormusta ei ole, mutta eipä olle juuri muillakaan joitten kanssa esiintyy, joten ehkä on heillä tapana olla ilman. Ei tästä mitään taida tulla , paitsi että olen ihastunut pikkutyttömäisesti niin taidan olla muutenkin ihan epäkypsä , tunnen itseni niin alemmaksi kaikkiin ikäisiini verrattuna, olen ulkoisestikin vähemmän aikuisen näköinen vaikka työskentelen ihan ylemmässä erityisasiantuntijatehtävässä! Kaukorakkaudeksi jäänee enkä takuulla varattua yrittäisi, kun en usko muutenkaan pärjääväni näissä asioissa. Hohhoijaa, ei ole helppoa olla ihminen! Suurkiitos asiallisesta. vastauksestasi nm. TsemppiäSinulle, jo nimimerkilläsi annat minulle kuitenkin toivoa ja luen luultavasti vastaustasi yhä uudellleen uudelleen yrittäessäni kasvaa ihmisen mittoihin!

      • TsemppiäSinulle

        Älä vielä luovuta, voihan hän olla vapaa, joten jatka vaan hänen esityksissä käyntiä ja yritä päästä hänen luokseen, jolloin voit tervehtiä häntä.
        Tervehtimisen jälkeen voit jutella hänen kanssaan, vaikkapa siitä esityksestä, mistä on helpompi aloittaa.
        Tiedän kokemuksesta, että ihastuksen lähestyminen ei ole niin helppoa, mutta jos vaan pääsee alkuun, niin seuraavalla kerralla on helpompaa.
        Minäkin ihastuin naiseen, joka on töissä kaupan kassalla. Alussa vaan tervehdin häntä usein, kunnes viimein rohkenin hänelle jotain puhua, mutta jännitti ihan törkeästi.
        Ajattelin, että miten hän minuun suhtaudun, jos alan hänelle juttelemaan ja ihan positiivisesti hän suhtautui ja joka kerta on juteltu, mutta harmittaa, kun niin vähän aikaa on mahdollisuus jutella, kun taakse tulee jonoon asiakkaita.
        Muutaman kerran on ollut hiljaisempaa ja silloin on voinut jutella vähän pidempään.
        Välillä kuin aistisin ihastuksen katseesta, että pyydä minut vaikka kahville/haluaisin jutella kanssasi enemmän, jossain rauhallisessa paikassa.
        Ajattelin, että pyytäisi häntä kahville tai vastaavaa, niin olisi parempi mahdollisuus jutella ihan rauhassa jossain kahvilassa.

        Mielestäni sinä voit ihan hyvin ehdottaa tälle miehelle kahvikutsua. Minä ainakin miehenä olisin otettu, jos nainen pyytäisi kahville, kun yleensähän nainen odottaa sen miehen tekevän.
        Suostuisin ehdottoman mielelläni naisen esittämään kutsuun.
        Toivottavasti tämä mies olisi vapaa ja olisi sinusta kiinnostunut.


      • TsemppiäSinulle

        Aavisti, että näin tässä lopulta sitten käy, kun en ole komea, niin eihän sitä naiselle kelpaa.
        Ei halunut lähteä ihastukseni kahville, kun kysyin, että ei ole hän minusta kiinnostunut.
        Voi, voi, ei pitäisi liikaa luulla, että jollekin kelpaa, mutta eihän ruma mies naista saa.


    • Avutonexä

      Kuule TsemppiäSinulle! Nyt tahdon minä tsempata sinua (ja jatkanoman ihastukseni ikävä kyllä niin harvoin olevissa konserteissa käymistä): Ei ole ulkonäöstä kiinni! Ollessani nuori ja tulessa k opiskelemaan, huomiota kiinnitti yksi erityisen ruma (typerä minä!) tyyppi. Tutustuin häneen, ja oli koko satapäisen lauman ihanin nuori mies, joka alkoikin näyttää ihanalta ja jota muistelen kaihollla vieläkin! Vaikkei kassaneiti kahville lähtenytkään, on varmaan lopunelämäänsä otettu, kun kysyit! Onnea ja kaikkea Hyvää tulevaisuuteesi!

    • TsemppiäSinulle

      Kiitos, en tiedä sitten jatkosta, ehkä ehdotin tapaamista liian aikaisin, ehkä hän yllättyi liikaa.
      Toivon, ettei hän kuitenkaan säikähtänyt. Ehkä pidän vähän taukoa ja harvennan hänen tapaamistaan, mutta en ehkä lopeta, ettei hänelle tule paha mieli, jos häntä alkaisin välttelemään, eikä minua enää näkisi, kun on minut tottunut näkemään. Hän on kuitenkin aina jutellut kanssani, eikä sanonut, ettei halua jutella tai nähdä minua.
      Kyllä varmaan moni nainen saa kahvikutsuja vuoden mittaan miehiltä.
      No aika näyttää miten käy tai käykö mitenkään...

      Tsemppiä sinulle, toivottavasti pääset tapaamaan ihastustasi vielä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe