OneWayMission pelottaa

OneWayMission

helluntalaisia. Mauno Mattila on murentanut helluntalaisten uskon ja pelko OneWayMissionin saapumisesta Seinäjoelle on helluntalaisten puheenaihe.

67

9487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Twoway

      höpö höpö..Taidat olla paholaisen vallassa..

    • Kristittynä

      Mauno Mattila ei ole murentanut todellista uskoa. Usko, jonka Jumala on lahjoittanut uskoville, myös helluntalaisille Seinäjoella, kestää.
      Jumala pitää omistaan huolta.

      Ei tarvitse pelätä. Ei Jumala ole antanut pelkuruutta. Jumala antaa rakkauden Häntä ja lähimmäisiä kohtaan. Hän antaa voiman, rakkaudensa raittiuden hengen.

      Todellinen kristitty rakastaa Jumalaa yli kaiken ja myös lähimmäistään kuin itseään.

      Seinäjoellakin kuten muualla Suomessa riittää ihmisiä, joita Jumala haluaa pelastaa.
      Perheet ovat erilaisia. Seurakunnat ovat erilaisia. Tärkeää tämän ymmärtäminen ja keskinäinen kunnioitus.

      • weli_x

        Asiaa.


      • weeli2

        Et sitte mennykkään uusimahan sitä resptiä pitääskö mennä


      • RahaRahaRaha

      • RahaRahaRaha kirjoitti:

        Timo Närhi murensi Seinäjoella uskon maalaisjärkeen. Tässä maistiaista pohojalaasesta uskon opista
        https://youtu.be/3OYrgSomm68

        Ei siinä turhia kursailtu, "anna rahasi niin pelastut". Tätä se enimmäkseen taitaa olla, amerikkalaista perua.


      • uskon.asiaan
        RahaRahaRaha kirjoitti:

        Timo Närhi murensi Seinäjoella uskon maalaisjärkeen. Tässä maistiaista pohojalaasesta uskon opista
        https://youtu.be/3OYrgSomm68

        Kyllä minä ainakin uskoin, oli niin Kataisen näköinen mies kampaustaan myöten ja puhuikin ihan samalla tavalla.


    • Athananius

      Eikö ihmisillä ole muuta hupia kuin piehtaroida tuollaisen taikauskon parissa.

    • OneWayMission

      Helluntalainen NewAge linnake kukistuu. Joukkopako alkaa.

    • Missaleaboense

      Ihminen, ajattele ja ota asioista selvää, ole kriittinen. Älä höyrähdä kaiken maailman sananselittäjien vietäväksi.

    • OneWayMission

      Auli Mattilalla YOUTUUBESSA materiaalia.

      • Kuuntelenpuheita

        Seinäjoen helluntaiseurakunnasta youtubella monta hyvää kokousta.


    • Kuuntelenpuheita

      Miksi väität tuollaista.?
      Mieluiten käyn helluntalaisten tilaisuuksissa.

      Kuuntelen erityisesti Seinäjoen helluntaiseurakunnan youtube-tilaisuuksia.

    • marjapoimija

      helluntalaiset ja lestadiolaiset on suomen suurimpia talousrikollisia ja siinä sivussa viä sukurutsareita...koko joukko tyyni

      • EsafrL

        Kiitos tiedosta. En ole vielä sitä tiennytkään, että olen sukurutsari ja talousrikollinen ja vielä suuri sellainen.. Syntinen kyllä olen, mutta armahdettu ja Verellä pesty. Entä sinä? Voitko omat syntisi tunnustaa?


      • täytyy-tunnustaa
        EsafrL kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. En ole vielä sitä tiennytkään, että olen sukurutsari ja talousrikollinen ja vielä suuri sellainen.. Syntinen kyllä olen, mutta armahdettu ja Verellä pesty. Entä sinä? Voitko omat syntisi tunnustaa?

        Suihkussa kävin ja vaan vedellä ja saippuala pesin, muuta tukkaan laitoin shampoota.

        Kikkuliin käytin kyllä hajusaippuaa, vaimo tykkää.


      • Anonyymi

        Tämä kommentti täyttää kunnianloukkausrikoksen tunnusmerkistön


    • uusihoumi

      Onko mauno onewayn tuleva pääsaatraappi seinäjoella?

    • Hyvin Ymmärrän jos on Uuskarismattisen hengen vallan alla että tunnet sen hengen pelkoa että One Way tulee sinne !!

    • Different.homes

      Karismaattisena kristittynä, helluntailaisena sanon, että tervetuloa One Way.
      Hyvä, että Jumalanvaltakunta leviää. Tarvitaan erilaisia seurakuntia.
      Seurakunta on hengellinen koti. Sama Jeesus, sama Pyhä Henki, erilaisia ilmaisuja.

      • Hellhomoudenhenki

        Toinen jeesus, toinen henki, helluntaikirkon uusapostolinen eksytys


    • Apinasta-alkanut

      Huuhaainnaset..

    • huhhaa

      Ootteko kuullu että Lapualla tulee viemäri raamattuun

    • TerveluloaVaan

      Siunaa Jumala OWM!

    • ddfssff

      miksi? onhan siellä Aki Miettinen. pelkäätkö häntäkin vai?

      • Petkis

        Venäjän trolli


      • susilampaanvaattehessa

        Naapurin katiskan tyhjennystä


      • HyvinTehtySuonto

        Aki Miettinen on yhteistuumin heitetty kerettiläisenä ulos One Waystä - ja erittäin hyvä niin ja onhan sieltä heitetty moni muukin väärähenkinen ukkeli yli laidan.


      • OneWayTV
        HyvinTehtySuonto kirjoitti:

        Aki Miettinen on yhteistuumin heitetty kerettiläisenä ulos One Waystä - ja erittäin hyvä niin ja onhan sieltä heitetty moni muukin väärähenkinen ukkeli yli laidan.

        Höpötät. Onko linkkiä?


      • TämäTotta
        OneWayTV kirjoitti:

        Höpötät. Onko linkkiä?

        No tule itse katsomaan Hesan One Wayhin - ei siellä enää lakihenkinen militaristi hillu.
        Tai katso One Way Missionin viikko-ohjelmia, eipä näy Miettisen nimeä enää lainkaan siellä puhujavieraiden saatika seurakuntalaistenkaan joukossa.


      • HedelmistäTuntee
        TämäTotta kirjoitti:

        No tule itse katsomaan Hesan One Wayhin - ei siellä enää lakihenkinen militaristi hillu.
        Tai katso One Way Missionin viikko-ohjelmia, eipä näy Miettisen nimeä enää lainkaan siellä puhujavieraiden saatika seurakuntalaistenkaan joukossa.

        Missä Oneway, siellä riitoja.


    • OdottavanPitkäAika

      Tänään Rovaniemi. OWM. KiitosRakasJumala!

      • varoitettuon

        Sutta pakoon ja karhun syliin. Lopputulos on lampaalle sama.


      • HerrammeTulee
        varoitettuon kirjoitti:

        Sutta pakoon ja karhun syliin. Lopputulos on lampaalle sama.

        Äläpä hupsi, One Way on ihan ainoita Jumalan Pyhän Hengen täyttämiä seurakuntia tänä päivänä.

        Nyt on herätys viimeinkin alkanut Suomessa One Wayn kautta, kun Suonto kumppaneineen istuttaa näitä seurakuntia joka puolelle Suomea ja ulkomaita myöten.

        Ei voi muuta kun kiittää Herraa tästä ihanasta työstä, jossa harhaopit suistetaan ulos seurakunnista ja harhautetut sisaret ja veljet tuodaan takaisin niihin oikeisiin Jeesuksen ja Jumalan Pyhän Hengen täyttäviin OW:n seurakuntiin.

        Tämä on minusta riemastuttava merkki Jeesuksen Kristuksen pikaisesta morsianseurakuntansa tempaamisesta pilviin ja tuuliin ja hääjuhliin!!!

        Maranatha!!!


    • KellotSoivat

      Auli Mattila julkaissut Ari Palmrothin profeetaallisen tuomioprofetian Seinäjoen helluntaikirkolle

    • kovatonpanokset

      Helluntaikirkko on kuin kiljuva jalopeura Mattilan kimpussa. Saas nähä kuinka Mattila kestää.

      • Kiljutjoit

        Eiköhän se ole toisin päin. Helluntaikirkko ei Mattiloiden puheista piittaa.


    • Ulukomoanpelle

      Ulukomaankielinen nimi One Way Mission kyllä vierastuttaa.

      • YksiTie

        One wayssä on paljon ulkomaalaisia, koska se on sekä lähetysjärjestö että seurakunta , siksi englanninkielinen nimi.

        Sitäpaitsi suurin osa ihmisistä puhuu kyllä nykyään hyvin tai ainakin auttavasti englantia seurakunnissa, joten kyllä tuo nimi on ihan hyvä ja kuvaa hyvin tätä seurakuntaa.

        One Way = Yksi Tie. Ajatuksena tuon nimen takana on se, että vain yksi Tie vie taivaaseen ja se on Jeesuksen Kristuksen kautta, Hän on se Tie.


    • ihmejakumma_eikö

      Näitä kaikenkarvaisia uusia helluntaihaaroja syntyy kuin sieniä sateella. Mistä johtuu? Tuskin Jumalan tarkoitus.

    • Lestosauvat

      On way lestojen firma.eiköhän sipilä ja kepulit pelasta ja aloitetaan uusi rahojen kuppaus

      • ValhettaTaas

        No ei ole One Waylla todellakaan mitään tekemistä lestadiolaisten kanssa - tuohan on ihan panettelua!

        One Way Mission on tunnetusti protestanttisen eli klassisen kristinuskon tunnustava lähetysjärjestö ja seurakunta.


    • Saariheikkipieni

      Elämän tarkoitus on päästä perille....mutta pääsevätkö kavaltajat....

    • yksilaumasta

      Ai että owm pelottaa..
      Viimeiset viisi sunnuntaita siellä käyneenä ei voi kuin todeta, että hyvältä näyttää kuulostaa ja tuntuu.
      Perus ylistyslauluja, eli ei saman jankkaamista, joihin myös kaikki pääsevät mukaan. Suurin osa suomeksi.
      Tervettä opetusta, tasoa ruisleipä ;)
      EI kolehtipuheita/ruinaamisia/anomisia/syyttelyjä.

      Kaikenlaista porukkaa ja pinnalla pidetään selkeästi jo nimestäkin ilmenevää missiota jonka Herra meille jätti.

      Olin toistakymmentä vuotta suomen suurimmassa helluntaiseurakunnassa, josta jouduin raskainsydämin lähtemään, koska srk:aa johdettiin pikkuhiljaa (ja kiihtyvällä vauhdilla) suuntaan, joka mielestäni aivan väärä.
      Lyhyesti sanottuna "ole parempi oma itsesi" suuntaiseen ihmiskeskeiseen hapatukseen, jossa Jeesus/risti jäi enenemässä määrin ylistelyn, fiilistelyn ja kevyiden "saarnasarjojen" vastaavien paljon nokkelaa leikinlaskua ja huulenheitoa sisältävien puheiden alle.

    • siiis

      Siis ? Mikä pelottaa ???

      • mustamaalausvastauksena

        Helluntaikirkkoa pelottaa, kun okkultistiset noituudet on paljastettu tavalliselle rahoittajalle.


    • TervetuloaVaan

      Mikä teitä pelottaa? Totuusko? Raittiusko? Puhtausko? Häh?

    • Mauno Mattilan puheita olen paljon katsonut ja kuunnellut. Ei niihin ole mitään vastaan sanomista.

    • dfgtrethjy

      helluntailaiset on täyttä paskaa aasta ööhön. kelmi valehtelijoita ja vääristelijöitä kaiken lisäksi omahyväsiä tuomitsijoita

    • Rauhan tervehdys.

      Allekirjoittaneeseen viitattiin aloituksessa ja haluan korjata, ettei minulla ole Seinäjoen One Way Mission perustettavan srkn kanssa mitään tekemistä, vaikkakin tutustun siihen epäilemättä ja sellaiselle on varmasti paikkansa.

      On tärkeä nähdä, että One Way ei pelasta, vaan Jeesus Kristus, vaikka siellä on hyviä opetuksiakin. Sillä olen huomannut sellaista ilmiöitä uskovaisten keskuudessa, että odotetaan jonkun ihmisen rakentaman tuovan autuuden, ihan kuin väellä ja voimalla saataisiin jotain suurta aikaan.

      "Me olimme raskaina, vääntelehdimme, mutta oli niinkuin olisimme synnyttäneet tuulta: emme saaneet aikaan pelastusta maalle, maanpiirin asukkaat eivät ilmoille päässeet." - Jesaja 26:18

      Iso huoli on se, että Seinäjoella luikertelee helluntaikirkollisia menestysteologeja tai vapaakirkollisia torontolaisia palvelemaan One Wayhin, kuin pukkeja kaalimaalle vartijoiksi. Porissa kai lipsahti ilmestysmajan ylistäjiä One Waylle. Tarkkana tulisi olla, että ketä otetaan palvelemaan. Samalla lahkoutumista ja kultin rakentumista pitää varoa toisena ääripäänä, jossa kaikki rakentuu yhden hyvän opettajan näylle.

      Siispä, jalat maassa ja katse taivaallisissa.

      Siunauksin ja terveisin, MM.

      • NäinAsiaon

        Nyt on taas jo kerran ulos heitetty sotaherra pyrkimässä jälleen One way Missioniin levittämään vihan ilmapiiriä ja harhaoppeja - 29.7. näkyy olevan tuloilmoitus.


      • matkijamattila
        NäinAsiaon kirjoitti:

        Nyt on taas jo kerran ulos heitetty sotaherra pyrkimässä jälleen One way Missioniin levittämään vihan ilmapiiriä ja harhaoppeja - 29.7. näkyy olevan tuloilmoitus.

        Mauno lainailee toisia, ei Mauno ymmärrä miksi, miten tai mihin.


      • Huonostipäätelty

        Ei tuo ollut Maunon tekstiä, vaan minun. Ei Mauno taida edes tuntea ko.tyyppiä, mutta minä tunnen.


      • Dgjioooo

        Ei ole Maunon tekstiä, vaan minun.


      • minenmene

        Mauno näkyi One Wayn tilaisuudessa. Minen kyllä nyt sinne mene. Tartuu vielä tuo Maunon pahuus.


    • Huonostipäätelty

      Ei tuo ollut Maunon tekstiä, vaan minun. Ei varmaan edes tunne ko. tyyppiä, mutta minä tunnen.

    • byggakyrka
    • Kipuilu

      One way.ta minäkin pelkään, ihan kunnolla. Oon käynyt siellä. En oikein pitänyt siitä.

      • oletkohellari

        Pelkäätkö että Mauno tulee ja nappaa?


    • Hiihdellä

      Halleluuja

    • Hoitosuhde

      Nyt kaikki papit ja poppamiehet vastaan ay-liikkeen punaista pirua.

    • Jebukkaliini

      Ei pelota ei, oltiin juuri viikonloppuna Seinäjoella One Way Missionin tapahtumassa ja annan hyvän todistuksen omalta osaltani. Helluntaipiireissä kasvanut ja siellä uskoon tullut. Ei sais liikaa laittaa painoarvoa seurakunnan kokouspaikkoihin, että tuo eksyttää ja tuo ei. Jumalan lapset on kuitenkin yksi lauma vaikka meillä monta kokouspaikkaa onkin jossa saamme yhteen tulla. Meillä on sama Raamattu, sama Jeesus, ja sama Pyhä Henki jos olemme uudestisyntyneet ja tähän liittoon sisälle armosta tulleet.

      Ei ole eri Raamattuja, eri Jeesusta tai eri Pyhää Henkeä. Tai on sitäkin, mutta se ei kuulu Herran suoriin teihin. Siunausta kaikille teille! Ja seurakunnille ja kokouspaikoille jne. Herra on hyvä!

      • TYHJÄtynnyriKOLISEE

        Tyypillinen helluntailainen paatoksellinen tunteisiin perustuva kommentti. Totuuden kanssa kommentillasi ei ole mitään tekemistä, vaikka sielusi helkkyi ja pakahtui omasta tunnekokemuksestasi.


    • Hellkirkonapajat

      Uuskarismaattiset myyrät hyökkäävät nyt OneWayMissionin kimppuun. Helluntaikirkko ei katsonut hyvällä OneWayn laajentumista samoille raha-apajille.

    • Tähk

      Mikä on onewaymission?? Neva höödi?

    • Anonyymi

      Mauno Mattila ei pärjää tosiasioista keskustelussa. Hän puhuu omaa jarkoniaan jankuttaen. Hän sitten pannaa ja estää keskustelua viimeisenä keinonaan. Hän pyörittää omaa yhden miehen lahkoaan. Hänen pitäisi mennä oikeisiin töihin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe