Onko normaalia?

Ma1sa_

Avomies pakottaa minut viemään koiran flunssassa iltapissille pakkaseen??
Hän myös haluaa tulla itse mukaan . jos kerran tulee mukaan niin eikö voi yksin viedä koiraa etten sairastu lisää?

15

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

Tietenkään et sairastu lisää! Pukeudu tarpeeksi lämpimästi ja laita nenän ja siin eteen kaulaliina ettet hengitä suoraan pakkasilmaa .
      Tekee flunssalle hyvää päästä raittiiseen ilmaan. Ja lakkaa säälimästä itseäsi.

Tietenkin jos sinulla on kuumetta, terve järki kertoo että pysytää sisällæ, mieluiten sängyssä nukkuen.

• koiranomistajamyös

Riippuu siitä käyttääkö mies väkivaltaa pakottaessaan sinut pissattamaan koiraa vai sanoiko vain, että tule mukaan ulos saamaan vähän raitista ilmaa.
      Samaten siitä, että pakottiko mies kävelemään monta kilsaa vai käyvittekö pihalla 10 metrin päässä ja tulitte pois.
      Aika myöhäänhän te koiranne pissatatte, jos vasta puolilta öin. Meillä koira käy iltatarpeillaan ennen klo 21.00 ja nukkuu tyytyväisenä aamu 7:aan.

• Millä tavalla pakottaa?

Jos sinut väkivalloin pakottaa, niin hakeudu turvakotiin. Muuten en tiedä miten miehesi voi sinut pakottaa.

Tässä on niin mota seikkaa, jotka on vain yhden henkilön näkökulmasta, että vaikeaa tuomita miestäsi.

Iltapissa ei varmaan tarkoita puolen tunnin reipasta kävelyä. Sellaisen pienen koirankusetuksen tekee vaikka pienessä kuumeessa. Se ei sairastuta sinua lisää.
      ¨
      Onko koira sinun kinumisesi tulosta ja miestä keljuttaa se.

• Ma1sa_

Hän pakotti niin että tuli kauheeta huutoa enkä voinut olla viemättä koiraa ulos. Miten sitten pakottikin niin eikö ole päivänselvää että kipeenä on parempi olla lämmössä. Olo kauhea ja oli pakkanen ja kylmä. Minulla tosi paha flunssa. Koira on miehen oma. Kun hän on ollut sairaana olen aina vienyt koiraa ulos mukisematta mitään..

• jkgty

Asiat taitaa hiertää syvemmältä. Jos koira on otettu, pitää se myös hoitaa.

• Ma1sa_

Mun flunssa on jatkunut ja mies ei kunnioita sitä että olen pyytänyt pitämään ikkunat ja välioven kiinni koska ulkona on pakkasta, olen sairaana ja on kylmä! Hän suuttuu kun sanon siitä eikä välitä että haluan parantua. En voi ymmärtää tätä!!!

• tarkastaja88

Nyt on oleellista tarkastaa, ovatko väliovet Kilsgaard merkkiset?

• pliiiiiis

Onko kirjoituksesi ala-arvoinen provo joita kehittelet kun et viitsi tehdä töitä tai henkisesti kehitää itseäsi oppimalla uusia kieliä, taidetta, ammattilaji...? Flunssaisenö voi tehdä paljonkin!

Vai miksi muuten VALITSET seuralaiseksesi ihmisen joka ei pidä sinusta ja josta ja jonka koirasta sinä et pidä? "En voi ymmärtää tätä!!! " - et yksinkertaisesti VOI olla noin tyhmä!

Pliiis! nyt älä sano että kyl mää tykkään se koirasta ja miehestäki sillo ku se on hyvällä tuulella ja on niitki hetkii joskus, jnejnejnejnejne

Vain pliiiiiis! VALITSE kumppanisi korkeammalta tasolta! Vai; onko taas vakka kantensa VALINNUT?

• normaalisti

Minusta on täysin epänormaalia, että Sinä olet vapaaehtoisesti alisteisessa suhteessa!

• älyhoi

Miks hankitte koiran, pitäähän se kusettaa kun hankkinut on.

• upfiu

Ei todellakaan ole. Ihan sairasta.

• JopasOntuo

Ihan karmea suhde, ja ei ole kysyjälläkään kaikki legot laatikossa kun pitää miettiä onko tuo normaalia.

• tohtorisykerö69

On se normaalia. Ei sun auta muuta kuin totella ja pitää mölyt mahassas. Niin se parisuhde toimii!

• Huonoprovoooo

Kummalla se flunssa on ,koiralla vai sinulla ?
      Taitaa olla trolli koko juttu.

• dingdongdingalingdong

Hauskaa lukea näitä, kun vastaajat ovat päätelleet parin rivin perusteella sitä sun tätä. Eikä kukaan vastaajista oikein vaikuta miltään Sherlockilta.

Ap, hankala arvata miehen motiiveja ja mitä tapahtui, kysele suoraan siltä miksi ja kerro samalla miksi sinusta ei tuntunut hyvältä. Sillä lailla ne parisuhdeasiat hoidetaan, suoraan ja rehellisesti, eikä palstoilla arvailemalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      276
      6091
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3118
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2322
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      72
      1788
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      145
      1558
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1503
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1334
    Aihe