Avomies pakottaa minut viemään koiran flunssassa iltapissille pakkaseen??
Hän myös haluaa tulla itse mukaan . jos kerran tulee mukaan niin eikö voi yksin viedä koiraa etten sairastu lisää?
Onko normaalia?
15
375
Vastaukset
- Oppeliini1
Tietenkään et sairastu lisää! Pukeudu tarpeeksi lämpimästi ja laita nenän ja siin eteen kaulaliina ettet hengitä suoraan pakkasilmaa .
Tekee flunssalle hyvää päästä raittiiseen ilmaan. Ja lakkaa säälimästä itseäsi.
Tietenkin jos sinulla on kuumetta, terve järki kertoo että pysytää sisällæ, mieluiten sängyssä nukkuen. - koiranomistajamyös
Riippuu siitä käyttääkö mies väkivaltaa pakottaessaan sinut pissattamaan koiraa vai sanoiko vain, että tule mukaan ulos saamaan vähän raitista ilmaa.
Samaten siitä, että pakottiko mies kävelemään monta kilsaa vai käyvittekö pihalla 10 metrin päässä ja tulitte pois.
Aika myöhäänhän te koiranne pissatatte, jos vasta puolilta öin. Meillä koira käy iltatarpeillaan ennen klo 21.00 ja nukkuu tyytyväisenä aamu 7:aan. Millä tavalla pakottaa?
Jos sinut väkivalloin pakottaa, niin hakeudu turvakotiin. Muuten en tiedä miten miehesi voi sinut pakottaa.
Tässä on niin mota seikkaa, jotka on vain yhden henkilön näkökulmasta, että vaikeaa tuomita miestäsi.
Iltapissa ei varmaan tarkoita puolen tunnin reipasta kävelyä. Sellaisen pienen koirankusetuksen tekee vaikka pienessä kuumeessa. Se ei sairastuta sinua lisää.
¨
Onko koira sinun kinumisesi tulosta ja miestä keljuttaa se.- Ma1sa_
Hän pakotti niin että tuli kauheeta huutoa enkä voinut olla viemättä koiraa ulos. Miten sitten pakottikin niin eikö ole päivänselvää että kipeenä on parempi olla lämmössä. Olo kauhea ja oli pakkanen ja kylmä. Minulla tosi paha flunssa. Koira on miehen oma. Kun hän on ollut sairaana olen aina vienyt koiraa ulos mukisematta mitään..
- jkgty
Asiat taitaa hiertää syvemmältä. Jos koira on otettu, pitää se myös hoitaa.
- Ma1sa_
Mun flunssa on jatkunut ja mies ei kunnioita sitä että olen pyytänyt pitämään ikkunat ja välioven kiinni koska ulkona on pakkasta, olen sairaana ja on kylmä! Hän suuttuu kun sanon siitä eikä välitä että haluan parantua. En voi ymmärtää tätä!!!
- tarkastaja88
Nyt on oleellista tarkastaa, ovatko väliovet Kilsgaard merkkiset?
- pliiiiiis
Onko kirjoituksesi ala-arvoinen provo joita kehittelet kun et viitsi tehdä töitä tai henkisesti kehitää itseäsi oppimalla uusia kieliä, taidetta, ammattilaji...? Flunssaisenö voi tehdä paljonkin!
Vai miksi muuten VALITSET seuralaiseksesi ihmisen joka ei pidä sinusta ja josta ja jonka koirasta sinä et pidä? "En voi ymmärtää tätä!!! " - et yksinkertaisesti VOI olla noin tyhmä!
Pliiis! nyt älä sano että kyl mää tykkään se koirasta ja miehestäki sillo ku se on hyvällä tuulella ja on niitki hetkii joskus, jnejnejnejnejne
Vain pliiiiiis! VALITSE kumppanisi korkeammalta tasolta! Vai; onko taas vakka kantensa VALINNUT? - normaalisti
Minusta on täysin epänormaalia, että Sinä olet vapaaehtoisesti alisteisessa suhteessa!
- älyhoi
Miks hankitte koiran, pitäähän se kusettaa kun hankkinut on.
- upfiu
Ei todellakaan ole. Ihan sairasta.
- JopasOntuo
Ihan karmea suhde, ja ei ole kysyjälläkään kaikki legot laatikossa kun pitää miettiä onko tuo normaalia.
- tohtorisykerö69
On se normaalia. Ei sun auta muuta kuin totella ja pitää mölyt mahassas. Niin se parisuhde toimii!
- Huonoprovoooo
Kummalla se flunssa on ,koiralla vai sinulla ?
Taitaa olla trolli koko juttu. - dingdongdingalingdong
Hauskaa lukea näitä, kun vastaajat ovat päätelleet parin rivin perusteella sitä sun tätä. Eikä kukaan vastaajista oikein vaikuta miltään Sherlockilta.
Ap, hankala arvata miehen motiiveja ja mitä tapahtui, kysele suoraan siltä miksi ja kerro samalla miksi sinusta ei tuntunut hyvältä. Sillä lailla ne parisuhdeasiat hoidetaan, suoraan ja rehellisesti, eikä palstoilla arvailemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2766091Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643118- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232322- 721788
- 1451558
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911503Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334