Moi! Onkohan täälä muita pitkiä naisia? Itse olen mies 33v Pk-seudulta jolla pituutta yli 190 cm. Olisi kiva tutustua pitkiin naisiin. Olen mukava,rehellinen, luotettava, ja avoin.
Pistäkäähän kaikki pitkät naiset viestiä :D.
[email protected]
Pitkiä naisia?
8
194
Vastaukset
- PalstaTrolli
Lähinnä pitkään naisena esiintyneitä.
Ei täällä kannata naisia kuulutella.
Tämä on vain tällainen paskanjauhantapalsta.
Kukaan ei ole täällä missään seranhakumielessä kirjoittelemassa.- Jäbäjäbäduu
Rekisteröity nikki joka piilottaa oman kommentointihistoriansa on täällä vain jauhamassa paskaa.
Voi miettiä kuka vedättää ketäkin. Jäbäjäbäduu kirjoitti:
Rekisteröity nikki joka piilottaa oman kommentointihistoriansa on täällä vain jauhamassa paskaa.
Voi miettiä kuka vedättää ketäkin.Miksi kenenkään uteliaan pitäisi päästä syynäämään jonkun kommenttihistoriaa?
- dldldldld
Onko muita pitkiä naisia? Olet siis nainen itsekin?
- otalyhyt
Olen 147 senttiä ja haluan pitkän miehen, kun olen itse niin lyhyt. Yltääpähän sitten ainakin kaupassa ylähyllylle.
Palstan naiset eivät ole kovin pitkiä mutta sitäkin leveämpiä.
- Lemmenkäinen
Pää oli pankolla perse oli penkillä pitkällä piialla Anianpellon markkinoilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538