Moi! Onkohan täälä muita pitkiä naisia? Itse olen mies 33v Pk-seudulta jolla pituutta yli 190 cm. Olisi kiva tutustua pitkiin naisiin. Olen mukava,rehellinen, luotettava, ja avoin.
Pistäkäähän kaikki pitkät naiset viestiä :D.
[email protected]
Pitkiä naisia?
8
177
Vastaukset
- PalstaTrolli
Lähinnä pitkään naisena esiintyneitä.
Ei täällä kannata naisia kuulutella.
Tämä on vain tällainen paskanjauhantapalsta.
Kukaan ei ole täällä missään seranhakumielessä kirjoittelemassa.- Jäbäjäbäduu
Rekisteröity nikki joka piilottaa oman kommentointihistoriansa on täällä vain jauhamassa paskaa.
Voi miettiä kuka vedättää ketäkin. Jäbäjäbäduu kirjoitti:
Rekisteröity nikki joka piilottaa oman kommentointihistoriansa on täällä vain jauhamassa paskaa.
Voi miettiä kuka vedättää ketäkin.Miksi kenenkään uteliaan pitäisi päästä syynäämään jonkun kommenttihistoriaa?
- dldldldld
Onko muita pitkiä naisia? Olet siis nainen itsekin?
- otalyhyt
Olen 147 senttiä ja haluan pitkän miehen, kun olen itse niin lyhyt. Yltääpähän sitten ainakin kaupassa ylähyllylle.
Palstan naiset eivät ole kovin pitkiä mutta sitäkin leveämpiä.
- Lemmenkäinen
Pää oli pankolla perse oli penkillä pitkällä piialla Anianpellon markkinoilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911