Hei rakkaat Chiang Main ystävät.
Aivan ensimmäiseksi täältä Thaimaan ruokakulttuurin Mekasta, joka on myös kulinaristin Thaimaan aivan ehdoton ykköshelmi, kiitän tämän matkailupalstan mahdollistamaa tutustumista niin laajaan suomalaisten joukkoon, jotka ovat kiinnostuneet tästä Thaimaan toiseksi suurimman kaupungin niin monipuolisesta ja terveestä aktiviteettitarjonnasta.
Olen niin kiitollinen ja elämäni on rikastunut ja saanut sisältöä kovasti kun olen saanut matkailupalstan kautta mainitsemiani matkailun ammattilaisia ystävikseni, joista näin lonkalta heittäen tahdon mainita muutamia.
Minun erittäin rakas ystäväni jonka condossakin sain ennen tänne tuloani yöpyä Pattayalla ja jopa ajaa hänen puolitonnisella mobedilla, on Thaimaantuntija jo vuodesta 2010 lukien.
Hän on jo suunnannut, hauskasti kun sanon keskisormensa tänne todelliseen Thaimaahan häämatkallaan aikoinaan asettaen sormeensa aidon keltaisen sormuksen silloisen tulevan ex-vaimonsa kanssa.
Koska hän on myös eurooppatason ex-nekkari, niin hän oli täällä myös 3 kuukauden leirillä aikoinaan hankkien runsaasti ystäviä, jopa yhden Suomalaisen pizzaravintoloitsijan.
Tämä bestikseni myös käy määrävälein täällä ollen jokin aika sitten myös tekemässä matkablogia ja erinäisiä matkailuaiheisia kartoituksia.
Että tämä kaikkia kiinnostava matkakertomukseni ei muodostuisi runsaslukuisten kavereitteni luetteloksi, laitan vain näin suppeasti hieman.
Yksi on ollut täällä jo vuoden kaverin synttäreillä, toinen on tehnyt laajan kartoituksen moottoripyörän omistajista ja heidän harrastuksistaan jopa laillisuustarkkailuun asti, kolmas tietää kaiken ravintoloista, neljäs on perehtynyt hammaslääkäripraktiikkaan ja yliopistoihin, viides tietää kaiken kaikista Suomalaisista täällä ja voi niin monta ystävää minulla on jotka on perehtynyt tähän kaupunkiin kaikkinensa.
No miksi minä olen täällä?
Tottakai olen täällä nauttimassa lomastani, eihän kukaan vastein tahtoansa matkustaisi kohteeseen, josta ei pidä.
Tulevia runsaslukuisia ystäviäni tahdon opastaa hyvään lomaan täällä, koska Pattayalle alituinen matkailu on virittänyt kiinnostuksen vastapainona oikeaa Thaimaata kokemaan, mutta luonnollisesti Pattayalla opittu rantakadun ja walkkarin kävely eestaas täytyy osta hyödyntää myös täällä.
Hotelli on hyvä valita sijainnin mukaan kuten minäkin tein ja tuohon tottakai vaikutti mäkkärin sijainti.
Mäkkäri on ehdoton maamerkki matkustit minne tahansa, mutta varsinkin täällä Chiang Maissa.
Mäkkäri sijaitsee yöbassen ytimessä, josta on helppo dallata.
Basselta löytyy suuri valikoima feikkizippoja, rantarolexeja, sekä tottakai t-paitoja niin lukuisa määrä.
Parhaat bisset saa kun dallaa Mäkkäriltä puoli korttelia ja sujahtaa sisäpihalle, sillä irkkubub.
Vastaavasti kun Mäkkäriltä kääntyykin t-risteyksestä itään, löytää niin Pattayltakin kotoisaksi muodostuneen tyttöläkeskittymän.
Minä olen matkallani täällä eräänlaisena vedonlyönnin välimiehenä tarkoituksenani ottaa paljon matkamuistovalokuvia ja sitten tulevassa matkablogissani ottaa kantaa ystävieni tavoin kertoen kuinka monen anonyymin ystäväni kanssa olen keskustellut kartoituksessani, että täällä on vain yksi Suomalainen ja hänellä on pizzaravintola jossa ei tarjoilla Mojitoja.
Toistaiseksi minulla on pienoinen ongelma, tai oikeastaan kaksi.
Ihmettelen miksi minun on vaikea löytää täältä hyvää Thaikkuravintolaa vaikka olen hyvien Thaikkuravintoloiden mekassa.
Toisena tuli mieleen että meillä kaikilla Pattayan rakkailla, jotka olemme nyt myös ryhtyneet Chiang Main rakkaiksi, on yksi erityisen rakas, jolla poliisipäällikköystävä ja minä olen antanut tiedoksi hotellini, joten aika näyttänee koska tämä erityisen rakas lataa nimeni tälle palstalle.
Suosittelen sydämellisesti kaikille tätä Thaimaan toiseksi suurimman kaupungin antia, myös motoristeille, joilla mahdollisuus vuokrata sellainen pyörä joka tarjoaa tytsyn peppusen alle postimerkkiä isomman istuimen.
Kulinaristin Mekka.
97
1351
Vastaukset
- Persläpilerpanaamu
Persläpilerpan aamun laaja tyhmyytensä osoitus, kirjallisessa muodossa...
- TavallinenRaksaDuunari
Anteeksi että unohdin Sinut aloitukseni kaverilistalta.
Tottakai Sinä olet yksi lähinnä sydäntäni oleva erityisrakas.
Anteeksi rakas Lerpattaja, tottakai Sinä kuulut rakkaisiin ystäviini.
Olihan tuo nyt todellakin tyhmyyden osoitus kun en huomioinut Sinua. - Anonyymi
TavallinenRaksaDuunari kirjoitti:
Anteeksi että unohdin Sinut aloitukseni kaverilistalta.
Tottakai Sinä olet yksi lähinnä sydäntäni oleva erityisrakas.
Anteeksi rakas Lerpattaja, tottakai Sinä kuulut rakkaisiin ystäviini.
Olihan tuo nyt todellakin tyhmyyden osoitus kun en huomioinut Sinua.Resuperse!
- chiangmaissaolen
kavin katsastamassa tuon rakennusapumiehen niin kehuman makkarin ja nauru meinasi paasta.
pari nenäkarvafallee valokuvaili kuitteja ja hampparit ihan kakkosluokkaa joista alakuloisesti alaspain roikku salaattia.
lisaksi paikalla oli taas puhelinta raplaava myyja ja yhden ruskin kesken kova kina falangin aiheuttamasta cociksen kaatamasisesta poydalle...
niin monta kertaa todistanut samaa...ja tana aamuna kun kavelin ohi niin kaksi amerikkalaista olivat taas joutuneet samanlaisen huijausyrityksen kohteeksi...taisi olla jopa sama hampurilainenkin...kannattaa kiertaa tuo makkari kaukaa...antaa rakennusapumiehen mielikuvituksissaan matkustella mita lystaa... - adressiatuleen
Paa aviosonni ossa, niin paan sulle risteilylahjakortin joka on pitkään voimassa. Meet sitte ku pääset lusimasta Sukevalta.
- Ei_Huva
"mahdollisuus vuokrata sellainen pyörä joka tarjoaa tytsyn peppusen alle postimerkkiä isomman istuimen"
Sika-Amalia haaveilee mahtuvansa motskarin takaistuimelle? Siihen tarvitaankin sitten jo Iskun kahden hengen nahkasohva mopon perään. Tulee hankaluuksia liikenteessä.- satanolla
Tosin runkkareillahan ei ole tytsyä, mutta hyvä aloittaa nuorena niin voittaa mennen tullen kierroksella pullistelijat......siis jos uskaltautuvat pulkkamäen puskistaan radalle.
https://youtu.be/6_JqdKJA0Vw - 35NumBall
Tällä resulla taitaa olla pyörä korvattu invataxilla... kun noin joka asiassa näkee Amalian... siis todellinen resuperse ja kaikkien mielenkuntoutujien äiti , ei isoäiti...
- 42x
satanolla kirjoitti:
Tosin runkkareillahan ei ole tytsyä, mutta hyvä aloittaa nuorena niin voittaa mennen tullen kierroksella pullistelijat......siis jos uskaltautuvat pulkkamäen puskistaan radalle.
https://youtu.be/6_JqdKJA0VwPäiväretki suoritettu. Ei oo näkynyt konserninjohtajaa. Suomiravintoloitsijakaan ei koskaan ollut kuullutkaan moisesta.
Silmälasit lensi satasen vauhdissa kaulalta ni pitää käydä bongaa uudet. Reipasta päivää erittäin salaiselle Chiang Main johtavalle rahoittajalle. Ai niin ei täällä oo kuulema moottorirataakaan muuta kuin mikroautoille.
””Meidän MC” :)) - Aviomiess
42x kirjoitti:
Päiväretki suoritettu. Ei oo näkynyt konserninjohtajaa. Suomiravintoloitsijakaan ei koskaan ollut kuullutkaan moisesta.
Silmälasit lensi satasen vauhdissa kaulalta ni pitää käydä bongaa uudet. Reipasta päivää erittäin salaiselle Chiang Main johtavalle rahoittajalle. Ai niin ei täällä oo kuulema moottorirataakaan muuta kuin mikroautoille.
””Meidän MC” :))Moikka rakennusapumies.
Jos toimit vedonlyöjien asiamiehenä, koitappa pysyä asiamiesroolissasi ja lataa palstalle miten aiot hoitaa tehtäväsi alusta loppuun ilman noita anonyymiruikutuksiasi.
Olen tavattavissa nopeallakin aikataululla kun potti määritelty ja vaikka ystäväsi, siis salaisen ystäväsi salaisessa suomiravintolassa.
MC:n rr-rata muuten on laajennettu yhdistäen mikroautorata ja viereinen käytöstä poistettu maantie, sekä asfaltoitu hieman lisää.
Muista ottaa kuva mäkkärin kuitista ja älä eksy mennessäsi tyttölän puolelle, se on idän sijasta lännessä. - 42x
Aviomiess kirjoitti:
Moikka rakennusapumies.
Jos toimit vedonlyöjien asiamiehenä, koitappa pysyä asiamiesroolissasi ja lataa palstalle miten aiot hoitaa tehtäväsi alusta loppuun ilman noita anonyymiruikutuksiasi.
Olen tavattavissa nopeallakin aikataululla kun potti määritelty ja vaikka ystäväsi, siis salaisen ystäväsi salaisessa suomiravintolassa.
MC:n rr-rata muuten on laajennettu yhdistäen mikroautorata ja viereinen käytöstä poistettu maantie, sekä asfaltoitu hieman lisää.
Muista ottaa kuva mäkkärin kuitista ja älä eksy mennessäsi tyttölän puolelle, se on idän sijasta lännessä.Ei ole. Sellaista MC rataa ei ole Chiang Maissa. Jos olisi niin nämä prätkäihmiset tietäisivät sen täällä takuuvarmasti. Ovat olleet täällä melkoisen pitkään.
https://aijaa.com/31cTSE
Joten voit lopettaa nuo satusi nyt tähän paikkaan. Olen hotellilla vielä pari tuntia. Saa tulla kylään. Ai niin meitä erottaa vaivaiset 9000km... Harmi. Terkkuja hoitajille. Mukavaa päivänjatkoa sinne vankilaan tai mikä laitos se nyt onkaan. - höpönhöpsölerppa
Aviomiess kirjoitti:
Moikka rakennusapumies.
Muista ottaa kuva mäkkärin kuitista ja älä eksy mennessäsi tyttölän puolelle, se on idän sijasta lännessä.Lerpalle kun heittää avainsanan, niin jo alkaa tapahtumaan. Joku kertoo että chiangmaissa on vain mikroautorata niin jo on lerppa siihen tehnyt jatketta ja asfaltointia.
Jos lerppa tietäisi jotakin moottoripyöräilystä muuta kuin vastaohjausgooglaukset, niin lerppa tietäisi ettei mikroautoradoilla edes saa ajaa mopoa isommilla kaksipyöräisillä. Se on erittäin vaarallista koska rengasvalliin törmääminen tapahtuu hyvin helposti kapealla ja ahtaalla mikroradalla hiljaisessakin vauhdissa. Radan malli on ihan eri juttu superpyörille ja mikroautoille. Tämäkin lerpan satu meni taas aivan pieleen. - Aviomiess
42x kirjoitti:
Ei ole. Sellaista MC rataa ei ole Chiang Maissa. Jos olisi niin nämä prätkäihmiset tietäisivät sen täällä takuuvarmasti. Ovat olleet täällä melkoisen pitkään.
https://aijaa.com/31cTSE
Joten voit lopettaa nuo satusi nyt tähän paikkaan. Olen hotellilla vielä pari tuntia. Saa tulla kylään. Ai niin meitä erottaa vaivaiset 9000km... Harmi. Terkkuja hoitajille. Mukavaa päivänjatkoa sinne vankilaan tai mikä laitos se nyt onkaan.Hei taas apumies, ymmärrän selkeästi että olet oman itsesi asiamies vaihtaen nimimerkkiäsi sitä mukaan mitä päädyt oksentamaan ja sitten höpöhöpöperskärpäsenä lisää.
MC:n rata on MC:n rata, ei yleinen rata.
Kyllä oikeat ihmiset meidän toimintamme tuntee, eikä sitä tosiseikkaa muuta tuo valokuvasi, tosin kyllä minä tuosta pajasta tunnen henkilöitä ja jopa yksi on MC:n jäsen.
Kun pidät kerran satuna ja sitä jauhat, niin järjestä hintatieto marinoimattomille, marinoiduille, kaalille ja se kymppi.
Niitä vastaan saat nähdä alkuperäiset ja saat jopa haltuusi kopsut kolmesta passista ja osoiterekisteröintini.
Olet kuitenkin kiinnostuneempi Harrikasta, Inkkarista, MC:stä ja ravintoloista.
Ne "salaiset" olen luvannut tuplapottia vastaan, mutta en tiedä vielä edes pottia.
Potin tuplaamisvedon, eli mahdollisuuden Dillen saada tuplana kaikki takaisin tai hävitä sen, olen ehdottanut kisalla poikaani vastaan, mutta Dille on kiireisempi pulkkamäessä.
Tosin PeräpukamaJarihan saapuu tänne Thaimaahan piakkoin, joten täytynee katsoa onko hänkin sanojensa mittainen mies Dillen tavoin, eli mobilisoi tuollaisen kusipäisen rakennusapumiehen balaamaan tuubaa.
Siis olet todella hyvä esimerkki persaukisten puskarunkkarivedonlyöjien toiminnasta.
Ps. Perskärpäselle tiedoksi, että ei ole kyse superpyörien radasta, vaan opetusradasta ihan tavallisille mopoille ja moottoripyörille, mutta poikani harjoittelee tuolla radalla sen radan sallimissa rajoissa ja pääsuora mahdollistaa kovemmat vauhdit kuin mihin sinä pystyt, joten jatka sinä elämääsi lerpattaen, sen sinä hallitset parhaiten. - 2010vuodesta
Aviomiess kirjoitti:
Hei taas apumies, ymmärrän selkeästi että olet oman itsesi asiamies vaihtaen nimimerkkiäsi sitä mukaan mitä päädyt oksentamaan ja sitten höpöhöpöperskärpäsenä lisää.
Kyllä oikeat ihmiset meidän toimintamme tuntee, eikä sitä tosiseikkaa muuta tuo valokuvasi, tosin kyllä minä tuosta pajasta tunnen henkilöitä ja jopa yksi on MC:n jäsen.
Kun pidät kerran satuna ja sitä jauhat, niin järjestä hintatieto marinoimattomille, marinoiduille, kaalille ja se kymppi.
Niitä vastaan saat nähdä alkuperäiset ja saat jopa haltuusi kopsut kolmesta passista ja osoiterekisteröintini.
Ne "salaiset" olen luvannut tuplapottia vastaan, mutta en tiedä vielä edes pottia.
Potin tuplaamisvedon, eli mahdollisuuden Dillen saada tuplana kaikki takaisin tai hävitä sen, olen ehdottanut kisalla poikaani vastaan, mutta Dille on kiireisempi pulkkamäessä.
Tosin PeräpukamaJarihan saapuu tänne Thaimaahan piakkoin, joten täytynee katsoa onko hänkin sanojensa mittainen mies Dillen tavoin, eli mobilisoi tuollaisen kusipäisen rakennusapumiehen balaamaan tuubaa.
Siis olet todella hyvä esimerkki persaukisten puskarunkkarivedonlyöjien toiminnasta.
Ps. Perskärpäselle tiedoksi, että ei ole kyse superpyörien radasta, vaan opetusradasta ihan tavallisille mopoille ja moottoripyörille, mutta poikani harjoittelee tuolla radalla sen radan sallimissa rajoissa ja pääsuora mahdollistaa kovemmat vauhdit kuin mihin sinä pystyt, joten jatka sinä elämääsi lerpattaen, sen sinä hallitset parhaiten.Mihis ne katosi ne 160km / h tapahtuvat keilojen kiertelemiset jotka on sijoitettu 20 metrin välein? Mitään rataa ei ole, mitään "Meidän MC:tä" ei ole eikä mitään muutakaan mainitsemiasi asioita. Mitään vetoakaan ei ole, koska kukaan ei jaksa enää kuunnella ehtojasi ja sairaita pallipuheitasi.
Mitään "pääsuoraa" ei ole. Luuletko sä tossu että nuo Tonyn ja Popin kaverit ei siitä tietäisi? - Aviomiess
Sen verran vielä, että sä oot paskanjauhannan mestari.
Nyt ei ole vetoa kirjoitat ja pari päivää sitten olit sanojesi mittainen mies, jopa varakas sellainen ja tolla sun rakennusduunarilla oli sun kympin shekki mukana.
OLET KOULUESIMERKKI PERSAUKISEN VEDONLYÖNTITAKSTIIKASTA. - Aviomiess
Aviomiess kirjoitti:
Sen verran vielä, että sä oot paskanjauhannan mestari.
Nyt ei ole vetoa kirjoitat ja pari päivää sitten olit sanojesi mittainen mies, jopa varakas sellainen ja tolla sun rakennusduunarilla oli sun kympin shekki mukana.
OLET KOULUESIMERKKI PERSAUKISEN VEDONLYÖNTITAKSTIIKASTA.Otetaanpa kaunosanaisemmin moden takia.
Vedon ja ehdot on Jari laatinut.
Minäkin pidän erittäin sairaana sinun ja Jarin pallipuheita, siksi olen niihin, siis sanoihin tarttunut.
Keilojen välit on muuttuvaisia ja vauhti kuskin taitojen mukainen.
Koska kaikilla teillä pattayan rakkailla perskärpäsineen ja tuhansine nimimerkkeineen on juhlat Pattiksella? Täytyykö vuokrata osanottajien takia jokin messuhalli? - Anonyymi
Aviomiess kirjoitti:
Hei taas apumies, ymmärrän selkeästi että olet oman itsesi asiamies vaihtaen nimimerkkiäsi sitä mukaan mitä päädyt oksentamaan ja sitten höpöhöpöperskärpäsenä lisää.
Ps. Perskärpäselle tiedoksi, että ei ole kyse superpyörien radasta, vaan opetusradasta ihan tavallisille mopoille ja moottoripyörille, mutta poikani harjoittelee tuolla radalla sen radan sallimissa rajoissa ja pääsuora mahdollistaa kovemmat vauhdit kuin mihin sinä pystyt, joten jatka sinä elämääsi lerpattaen, sen sinä hallitset parhaiten.Kuinka ihminen voi olla noin tyhmä.?
- Persläpilerpanaamu
Kulinaarinen riemuvoitto on saa syödä hullun miekkamiehen rottaburgeribaarissa sancho panchon tekemiä rottburgereita rotanhännällä koristeltuina.
- Ahkeratyrittäjät
Aviomiess itse on pyytämässä rottia, 35NumBall on ihmeekseen saanut rotannäköisen Aiviomiessen taitavaksi rotanpyytäjäksi, epäilevät tämän johtuvan vajakin naarasrotan hajusta, johon 35NumBall ihastui ensitapaamisessa.
Nyt näillä urheilla rotanpyytäjillä on rottabugerpaikat Hua Hinin lisäksi Pattayalla, jossa kauppa ei käy lainkaan ja konkurssiuhka on herrojen edessä, mutta yrittävä Chiang Maissa aloittaa hammaslääkärivaimon(joka ei ole huora, vaan rehellinen ladyboy ja mustasukkainen NumBallille) takaamalla lainalla, jota pankki ei ole hyväksynyt, aloittaa uuden bisneksen rottaburgereiden myynnillä. - Aviomiess
Ahkeratyrittäjät kirjoitti:
Aviomiess itse on pyytämässä rottia, 35NumBall on ihmeekseen saanut rotannäköisen Aiviomiessen taitavaksi rotanpyytäjäksi, epäilevät tämän johtuvan vajakin naarasrotan hajusta, johon 35NumBall ihastui ensitapaamisessa.
Nyt näillä urheilla rotanpyytäjillä on rottabugerpaikat Hua Hinin lisäksi Pattayalla, jossa kauppa ei käy lainkaan ja konkurssiuhka on herrojen edessä, mutta yrittävä Chiang Maissa aloittaa hammaslääkärivaimon(joka ei ole huora, vaan rehellinen ladyboy ja mustasukkainen NumBallille) takaamalla lainalla, jota pankki ei ole hyväksynyt, aloittaa uuden bisneksen rottaburgereiden myynnillä.Kuules poju 2010 annas kun setä kertoo.
Tollasia golfia pelaavia rr-ajaja ex-nyrkkeilijä miljonääri liikemies tarkennusalan apumiehiä on pyöriny mun jaloissa siellä suomessa mun työuran aikana ihan riittävästi, että elämänkokemukseeni perustuen tiedän sun olevan täysnolla ja tollaset nollat on jo aikoja sitten vaihdettu virolaisiin.
Sä oot rakentanu itselles tuhannen nimimerkin ja sadan ihmiskohtalon internetryhmän josta arvot aina kulloisenkin käyttöön perustuen sun paniikin tilaan.
Annan neuvon, ajattele ensin, kirjoita sitten, niin pääset seuraavalle tasolle nauttimaan elämäsi tarkoituksesta.
Myös älä lyö persaukisena vetoja, että sinun ei tarvitse alkaa syyttään vastapuoltasi sairaista maininnoista, kun itse olet kirjoittanut sairaana syöväsi omia elimiäsi. - Aviomiess
Juuri noin sinä 2010 toimit kun paniikkia pukkaa, olen jo oppinut tuntemaan sinut.
Annoin ohjeen ajattele ensin ja kirjoita sitten, ei mennyt jakeluun.
Onnistuin hermostuttamaan sinut ja sen johdosta yllä oleva kirjoituksesi osoittaa sinun olevan juuri nuo 1000 lerpattajanimimerkkiä.
Kysymys johon voisit vastata, onko mode pannu bannaan Smurffisi ?
Sinulla on varsin outo käsitys mitä "miestä" tarkoittaa, joten tervetuloa pesismailasi kanssa.
Ai jaha jassoo, että olet vain vedonlyöjien edustaja, varsin ovat huonon asiamiesvalinnan tehneet. - 42x
Aviomiess kirjoitti:
Juuri noin sinä 2010 toimit kun paniikkia pukkaa, olen jo oppinut tuntemaan sinut.
Onnistuin hermostuttamaan sinut ja sen johdosta yllä oleva kirjoituksesi osoittaa sinun olevan juuri nuo 1000 lerpattajanimimerkkiä.
Sinulla on varsin outo käsitys mitä "miestä" tarkoittaa, joten tervetuloa pesismailasi kanssa.
Ai jaha jassoo, että olet vain vedonlyöjien edustaja, varsin ovat huonon asiamiesvalinnan tehneet.Testasin miehisyyttäsi, mutta näköjään ei ole mitään testattavaa. Jos minä olisin asemassasi oleva hurjaluontoinen MC sensei, niin tulisin hotellilleni ja pieksisin minut.
Mutta neiti Hemmola Suomesta jatkaa luimuiluaan, piileskelyään ja ympäripyöreitä juttuja Suomesta käsin, kuten arvasinkin ja kaikki muutkin. Get a life bb. - 35NumBall
Aviomiess kirjoitti:
Ai jaha jassoo, että olet vain vedonlyöjien edustaja, varsin ovat huonon asiamiesvalinnan tehneet.Ihan sama tuli mieleen, smurffihan tämä sekopää on...
- Suomessatuohulluon
Vuoronperään lerpat kommentoivat, todellisuudessa on vain yksi lerppa, joka yhdistyy kahdesta jälleen kun nukkumaanmenoaika koittaa, niin pikku hetken saamme olla palstahirviöiltä rauhassa, kunnes NumBall kolmen jälkeen herättäää ahkerimmat lukijat ensimmäisillä vieteillään. Laiskempi minänsä Aviomiess nousee huomattavasti myöhempään, mutta on aktiivisempi, vihdoin ylös aamupalalle herättyään.
Näin se on tänäänkin sujunut palstahirviöiden päivä. - Aviomiess
42x kirjoitti:
Testasin miehisyyttäsi, mutta näköjään ei ole mitään testattavaa. Jos minä olisin asemassasi oleva hurjaluontoinen MC sensei, niin tulisin hotellilleni ja pieksisin minut.
Mutta neiti Hemmola Suomesta jatkaa luimuiluaan, piileskelyään ja ympäripyöreitä juttuja Suomesta käsin, kuten arvasinkin ja kaikki muutkin. Get a life bb.Ei ole ensimmäinen uhkaus sinulta, joka et tiedä mitään itsepuolustuslajien tärkeimmästä, eli oman mielen hallinnasta, koska haaveilet vain olevasi nyrkkiesi kanssa miesten mies, joka toimii ainoastaan junttilan nakkijonossa ja onhan sinulla jo 2 pahoinpitelytuomiotakin.
Aivanko oikeasti luulet testisi provosoivan väkivaltaiseksi alan taitajan tollasta tolloa kohtaan?
Sinulle olisi nyt viimein simppeliä päästä tarkoitukseesi ja jopa vaimoni nimen ja kotiosoiteemme selvittämiseksi, mutta se on sinulle mahdottomuus koska et ole sanojesi mittainen mies, vaan esität vain sellaista.
Kotiosoitteen selvittämisen jälkeen voisit tulla mieliteoillesi altaallemme ja grillin kupeeseen.
Aijaten Dillen ja tytsyn lentoliput ennen joulua Thaimaa - Suomi ja ennen uuttavuotta Suomi - Thaimaa.
Lupaan sen jälkeen aijata Harrikkani kuvan jossa selkeästi näkyy rekisterinumero.
No aijaanko ? Jos en aijaa, niin silloinhan olet oikeassa väitteittesi kanssa.
Ps. Mitä taas tulee ton peppusen välihuutoihin, niin täytyy sanoa että on teillä itsellänne varsin outo jengi.
Ai niin, terveisiä salaiselle kaverillesi salaiseen pizzeriaan ja pohdin miksi ihmeessä olet matkustanut tänne missä on vaikea löytää hyvää Thaikkuravintolaa sinun kyvyilläsikin? - 42x
Aviomiess kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen uhkaus sinulta, joka et tiedä mitään itsepuolustuslajien tärkeimmästä, eli oman mielen hallinnasta, koska haaveilet vain olevasi nyrkkiesi kanssa miesten mies, joka toimii ainoastaan junttilan nakkijonossa ja onhan sinulla jo 2 pahoinpitelytuomiotakin.
Aivanko oikeasti luulet testisi provosoivan väkivaltaiseksi alan taitajan tollasta tolloa kohtaan?
Sinulle olisi nyt viimein simppeliä päästä tarkoitukseesi ja jopa vaimoni nimen ja kotiosoiteemme selvittämiseksi, mutta se on sinulle mahdottomuus koska et ole sanojesi mittainen mies, vaan esität vain sellaista.
Kotiosoitteen selvittämisen jälkeen voisit tulla mieliteoillesi altaallemme ja grillin kupeeseen.
Aijaten Dillen ja tytsyn lentoliput ennen joulua Thaimaa - Suomi ja ennen uuttavuotta Suomi - Thaimaa.
Lupaan sen jälkeen aijata Harrikkani kuvan jossa selkeästi näkyy rekisterinumero.
No aijaanko ? Jos en aijaa, niin silloinhan olet oikeassa väitteittesi kanssa.
Ps. Mitä taas tulee ton peppusen välihuutoihin, niin täytyy sanoa että on teillä itsellänne varsin outo jengi.
Ai niin, terveisiä salaiselle kaverillesi salaiseen pizzeriaan ja pohdin miksi ihmeessä olet matkustanut tänne missä on vaikea löytää hyvää Thaikkuravintolaa sinun kyvyilläsikin?Voi lessukan tossukan ressukka, oi alan taitaja, kun nyt on kyse vain siitä, että sinä olet Suomessa asuva nainen, joka on vakavasti mielisairas ja esiintyy kokopäivätoimisesti S24 Pattaya palstalla jostakin kumman syystä miehisenä menestyjämiehenä Chiang Maista, jolla on täysin päättömän lapselliset vajakin jutut, etkä malta millään luopua tuosta naurettavasta pellehahmostasi. Hävettää puolestasi.
Tältä päivältä täältä tähän. Viskyvesi hieman piristi, joten lähden hieman tarkastelemaan sittenkin tätä sinun "kotikyläsi" baaritarjontaa ja tyttösiä. Möimöi sensuelli sensei. - Aviomiess
42x kirjoitti:
Voi lessukan tossukan ressukka, oi alan taitaja, kun nyt on kyse vain siitä, että sinä olet Suomessa asuva nainen, joka on vakavasti mielisairas ja esiintyy kokopäivätoimisesti S24 Pattaya palstalla jostakin kumman syystä miehisenä menestyjämiehenä Chiang Maista, jolla on täysin päättömän lapselliset vajakin jutut, etkä malta millään luopua tuosta naurettavasta pellehahmostasi. Hävettää puolestasi.
Tältä päivältä täältä tähän. Viskyvesi hieman piristi, joten lähden hieman tarkastelemaan sittenkin tätä sinun "kotikyläsi" baaritarjontaa ja tyttösiä. Möimöi sensuelli sensei.Sinun asiasi mikä koet olevan aiheesi.
Pistä aijaten niin voit tavata minut jo huomenna täällä Chiang Maissa jolloin voit lopettaa itse nuo tuubas jotka nyt kyllä enemmän osoitta sinun olevan se miksi muita nimität.
Keltakypäräinen rakennuslan apumies, joita kansankielellä appareiksi kutsutaan, on tänään erikoistunut Chiang Main matkailuun ja eritoten asukkaiden perustietoihin.
Pohdin onko ammatinvalinta ollut oikea, kun noin äärimmäisen korkeatasoinen tietämys kaikesta on täysin jäänyt hyödyttämättä elämässä pankkitilillekin päätyen vuosikymmenien aikana maximissaan 5 numeroinen luku.
Luulisi tuollaisella kaikesta kaikki tietämyksellä ja kun myös on huippuosaaja kaikessa mistä nyt keskustelua viriää, että olisi elämässään saavuttanut jotain muutakin kuin henkilökohtaisen kottikärryn ja lapion työvälineikseen.
Niinpä tosiaan eihän sburgu lomallaan voi olla ilman baaritarjontaa, eikä Pattayan rakas ilman tyttösiä, joten mene nyt muista kertoa huomenna kaikki negatiiviset kokemuksesi. - TiedänTänJutunJuonen
42x kirjoitti:
Voi lessukan tossukan ressukka, oi alan taitaja, kun nyt on kyse vain siitä, että sinä olet Suomessa asuva nainen, joka on vakavasti mielisairas ja esiintyy kokopäivätoimisesti S24 Pattaya palstalla jostakin kumman syystä miehisenä menestyjämiehenä Chiang Maista, jolla on täysin päättömän lapselliset vajakin jutut, etkä malta millään luopua tuosta naurettavasta pellehahmostasi. Hävettää puolestasi.
Tältä päivältä täältä tähän. Viskyvesi hieman piristi, joten lähden hieman tarkastelemaan sittenkin tätä sinun "kotikyläsi" baaritarjontaa ja tyttösiä. Möimöi sensuelli sensei.Ei ole 42x eikä kukaan muukaan Pattayan ryhmästä Chiang Maissa.
Ei tule tällä kertaa edes mäkkärin kuittia päiväyksellä ja moottoripyörävuokraamon kuva oli vanha. - Aviomiess
Täytynee sanoa että arvaukseksi menee mikäli vastaisin, mutta näyttänee olevan yhden fallen lisäksi meidän paikallisten suosima, joten lienet löytänyt hyvän Thaikkuravintolan.
Mikäli tykkäät järjestää kuva-arvoituksia, niin laita jotain sellaista kuvaa, missä selkeästi näkyy jotain tunnistettavaa mikä tulisi muunkin kun itse valokuvaajan tunnistaa.
Onko mahdottomuus aijata Dillen joulumatkailuliput sensuroituna, niin saisit elämääsi minun osaltani mielenrauhan ja voisit lomillasi jättää minun ajattelemisen.
Kyllä minäkin kuviini saan kellonajat ja päiväyksen, sekä jopa aiheen vaikka tehtailtua vuosikymmenen taakse.
Osaan myös rustata vaikka vuosi sitten pihallani ottamani harrikkakuvan vuoristomaisemaan. - Lerpanluikertelut
Aviomiess kirjoitti:
Täytynee sanoa että arvaukseksi menee mikäli vastaisin, mutta näyttänee olevan yhden fallen lisäksi meidän paikallisten suosima, joten lienet löytänyt hyvän Thaikkuravintolan.
Mikäli tykkäät järjestää kuva-arvoituksia, niin laita jotain sellaista kuvaa, missä selkeästi näkyy jotain tunnistettavaa mikä tulisi muunkin kun itse valokuvaajan tunnistaa.
Onko mahdottomuus aijata Dillen joulumatkailuliput sensuroituna, niin saisit elämääsi minun osaltani mielenrauhan ja voisit lomillasi jättää minun ajattelemisen.
Kyllä minäkin kuviini saan kellonajat ja päiväyksen, sekä jopa aiheen vaikka tehtailtua vuosikymmenen taakse.
Osaan myös rustata vaikka vuosi sitten pihallani ottamani harrikkakuvan vuoristomaisemaan.Ei Suomessa asuva lerppa, joka ei koskaan Chiang Maissa ole käynyt, voi tietää oikeaa vastausta 42x:n kysymykseen.
Luikertelee kuin lapamato vatsassaan, kysymyksestä eroon, lerpan tapaan.
- Aviomiess
Onhan tää varsin hauskaa puuhaa seurata Pattayaan rakastuneen internethullun sekoilua joka on rakennusalan apumies rakentaen itselleen lukuisia henkilökuvia pelkillä nimimerkkivaihdoksilla reppanan kuitenkaan ymmärtämättä vaihtamaan käytösmalliaan ja kirjoitustyyliään.
En minä väitä että ei voisi matkustella tänne Thaimaahan mutta pukkaa niin hauskoja pussiin puhumisia että tipahtelen määrävälein erittäin kalliin veneeni kannelta sikaarini kastuen Phuketin niin puhtaaseen aallokkoon.
40x on varsin nopeaan vaihtunut 42x:si, mutta näinhän apumiehet toki matkustelee ainakin palstalla ja mikä erikoista, jopa niin inhottavaan paikkaan kuin kotikylääni salaisen ystävänsä luokse ja jopa salaiseen suomiravintolaan nauttimaan sen antimista.
Aijaaminen on tärkeä työkalu tälle apumies-miljonääri-liikemiehelle, mutta mutta.
Poju on kerran elämässään vuokrannu yhden vihreen ottaen siitä valokuvia ja jopa repustaan, sitten määrävälein aijaa siitä kuvan tai videon väittäen sitä tuoreeksi, mutta piti huolen että rekisterinumeroa ei näkynyt kun fotosoppas sen parkkiin Chiang Main vuoristomaisemaan.
Poju kertoi nääs taas vakiintuneensa tytsyn kanssa kolme kuukautta yhdessä ollen mutta nyt on ollu yhdessä kaks vuotta ja sama reppukin tytsyllä.
Erittäin tärkeää on että Dillellä on condo Pattayalla mutta aijailee hotellikuvia aiheuttaen ainakin mulle kysymyksen, miksi pullistelukuvat condosta puuttuu.
Persaukisena esittää vedonlyönnin esiintyen sanojensa takana seisovana miehenä, sitten luikkii karkuun, seliseli ja peppukärpsenä jatkaa täysin sairaita välihuutojaan täsmälleen kuten ennen vedonlyöntiään.
Esittää runsaslukuisia syytöksiä ja kysymyksiä koskaan itse vastaamatta selkosanoin mihinkään.
No tapa se on tuokin apumiehen nostattaa keinotekoisesti itsetuntoaan rakentaen itselleen haaveinternethenkilöprofiilin joka on joka katsoo oikeudekseen mm. laatia potilaskertomuksia sen sellaista bablagagaa tuubaa anonyyminä anonyymeistä.
Näillä sanoin nauti toki matkailusta täällä Chiang Maissa tavalla, joka matkailun tarkoitus on tervepäisille ja muista väistellä mobedillas kiinalaisia kadulla.- Aviomiess
Jep tarkistinkin koska junttilassa babla alkaa.
Näin Pattayan jengin viisain ja fiksuin perskärpäsenä taas näemmä aloitti päivänsä syyttäen valheista ja niin selkeästi tapansa mukaan perusteli näkemyksensä, minkä kokee valheeksi.
Vaimo toki piti mainita totuttuun tapaan, mutta sehän on jo tavaksi muodostunut internethullulle. - Terveystärkein
Aviomiess kirjoitti:
Näin Pattayan jengin viisain ja fiksuin perskärpäsenä taas näemmä aloitti päivänsä syyttäen valheista ja niin selkeästi tapansa mukaan perusteli näkemyksensä, minkä kokee valheeksi.
Vaimo toki piti mainita totuttuun tapaan, mutta sehän on jo tavaksi muodostunut internethullulle.Rauhoitu Tero, lihavana ihmisenä voi sydäri iskeä helposti sinuun, etenkin miettiessäsi, mitä seuraavaksi keksit kuvitelmaseikkailuistasi.
- Ohhhoh
Aviomiess kirjoitti:
Vaimo toki piti mainita totuttuun tapaan, mutta sehän on jo tavaksi muodostunut internethullulle.Totaalinen nettiaddikti syyttää muita ”internethulluiksi” jatkuvan päivystyksensä ohessa ja leikkii kotisherlockia heikolla menestyksellä.
Sitten kun sulla ei ole muuta tekemistä eikä keskustelukaveria niin alat keksimään vallan mahdottomia juttuja ja etsit maijaa vanhoista kirjoituksista kaikilta mahdollisilta palstoilta, kopioit ne tänne ja esittelet hymiöitä ja teorioita. Herää kysymys että missä välissä sä edes syöt, puhumattakaan muusta elämästä? - TodellaTörkeääToimintaa
On joo törkeää, TODELLA TÖRKEÄÄ.
En minäkään voisi olla niin typerä.
Ajatelkaa Pattayan jengi, tälle meidän palstalle noin todella törkeää, kun tänne saa laittaa vain itse ottamia kuvia mieluiten teraseilta tai omista sormista.
Vielä kerran, TODELLA TÖRKEÄÄ.
Täytyisihän tulloiseen jo modenkin puuttua. - Näinsevainon
TodellaTörkeääToimintaa kirjoitti:
On joo törkeää, TODELLA TÖRKEÄÄ.
En minäkään voisi olla niin typerä.
Ajatelkaa Pattayan jengi, tälle meidän palstalle noin todella törkeää, kun tänne saa laittaa vain itse ottamia kuvia mieluiten teraseilta tai omista sormista.
Vielä kerran, TODELLA TÖRKEÄÄ.
Täytyisihän tulloiseen jo modenkin puuttua.Persläpilerpalla juttua riittää, liikaakin, huomioiden olemattoman älykkyytensä.
Koitetaan kahden Chiang main reissun "kokemuksella", kaksi tunnistin.
Kuva 3, Tytöt Jätskillä = Tha Phea Gaten:n edusta (paras vihje/tunnistus tuo taustalla näkyvä vanha muuri).
Kuvat 23 ja 24 = Wat Phrathat Doi Suthep temppeli. Kahdesti kyseisellä "terassilla" käynyt, komeat näkymät kaupungin yli.- Aviomiess
santtu_1975X kirjoitti:
Koitetaan kahden Chiang main reissun "kokemuksella", kaksi tunnistin.
Kuva 3, Tytöt Jätskillä = Tha Phea Gaten:n edusta (paras vihje/tunnistus tuo taustalla näkyvä vanha muuri).
Kuvat 23 ja 24 = Wat Phrathat Doi Suthep temppeli. Kahdesti kyseisellä "terassilla" käynyt, komeat näkymät kaupungin yli.Oikein Santtu ja myös fillarikuva Gatelta.
Älä vastaa temppelistä koska jatkokysymykseni Pattayan jengille:
Koska jokainen varmasti on huomioinut portaiden erikoisrakenteet noustessaan temppelille, kerroppa kokemuksesi tuosta.
Myös temppelin osalta, mitä mahtaa olla seinustalla vasemmalla, joka ei ole kuvissa, muistatko Santtu, voin vastata kun olet pohtinut.
Perskärpänen voi jatkaa Numbana koska siitä nauttii. - 2010vuodesta
Aviomiess kirjoitti:
Oikein Santtu ja myös fillarikuva Gatelta.
Älä vastaa temppelistä koska jatkokysymykseni Pattayan jengille:
Koska jokainen varmasti on huomioinut portaiden erikoisrakenteet noustessaan temppelille, kerroppa kokemuksesi tuosta.
Myös temppelin osalta, mitä mahtaa olla seinustalla vasemmalla, joka ei ole kuvissa, muistatko Santtu, voin vastata kun olet pohtinut.
Perskärpänen voi jatkaa Numbana koska siitä nauttii.Vähän haisee tuo yhteistyösi Santun kanssa. Luulisi että Santtu tunnistaisi trollin, mutta ei näköjään tunnista.
Lesbojen blogi onkin sopivaa luettavaa lerpalle vankilan naistenosastolle. Olikohan niillä hapsuhousut ja 250 kuutioinen honda rebelli alla kun ajoivat kanavanrantaa pitkin ympäri bongatessaan paikat jotka kaikki kerran käyneet ovat bonganneet. Ihan asiallinen blogi, ei siinä mitään, vaikkei tänne kuulukaan.
Kuva-arvoituksiasi helpottaa myös se, että vastaukset näkyy blogin tekstissä melkein kaikki.
Minäpä esitän vastakysymyksen. Mikä noista kuvista näkyy McDonaldsin ikkunasta suoraan vastapäätä? Etäisyys noin 50 metriä. - Aviomiess
2010vuodesta kirjoitti:
Vähän haisee tuo yhteistyösi Santun kanssa. Luulisi että Santtu tunnistaisi trollin, mutta ei näköjään tunnista.
Lesbojen blogi onkin sopivaa luettavaa lerpalle vankilan naistenosastolle. Olikohan niillä hapsuhousut ja 250 kuutioinen honda rebelli alla kun ajoivat kanavanrantaa pitkin ympäri bongatessaan paikat jotka kaikki kerran käyneet ovat bonganneet. Ihan asiallinen blogi, ei siinä mitään, vaikkei tänne kuulukaan.
Kuva-arvoituksiasi helpottaa myös se, että vastaukset näkyy blogin tekstissä melkein kaikki.
Minäpä esitän vastakysymyksen. Mikä noista kuvista näkyy McDonaldsin ikkunasta suoraan vastapäätä? Etäisyys noin 50 metriä.En katsonut kuvia mutta yöbassen katuhan monissa kuvissa on.
Mäkkärissä en muuten ole koskaan ollut enkä mee.
Tuossa runsaat kuutisentuhatta kuvaa kiinnostuneille ennen perinteistä googlausta.
https://www.tripadvisor.fi/Attraction_Review-g8286767-d456320-Reviews-Wat_Phra_That_Doi_Suthep-Doi_Suthep.html
Näin se juttu muuttuu, sinä apupoika aloitit kuva-arvoituksesi ja mulle sun seksuaalisuutes on yhdentekevää, oli mikä oli niin tyydytät sitä varsin sairaalla tavalla. - Aviomiess
Aviomiess kirjoitti:
En katsonut kuvia mutta yöbassen katuhan monissa kuvissa on.
Mäkkärissä en muuten ole koskaan ollut enkä mee.
Tuossa runsaat kuutisentuhatta kuvaa kiinnostuneille ennen perinteistä googlausta.
https://www.tripadvisor.fi/Attraction_Review-g8286767-d456320-Reviews-Wat_Phra_That_Doi_Suthep-Doi_Suthep.html
Näin se juttu muuttuu, sinä apupoika aloitit kuva-arvoituksesi ja mulle sun seksuaalisuutes on yhdentekevää, oli mikä oli niin tyydytät sitä varsin sairaalla tavalla.Katsoin kuitenkin, eihän tuossa jutussa bassekuvia ollutkaan.
Rehellinen vastaukseni en tiedä mikä on 50 metrin päässä blogin kuvista. - Aviomiess
2010vuodesta kirjoitti:
Vähän haisee tuo yhteistyösi Santun kanssa. Luulisi että Santtu tunnistaisi trollin, mutta ei näköjään tunnista.
Minäpä esitän vastakysymyksen. Mikä noista kuvista näkyy McDonaldsin ikkunasta suoraan vastapäätä? Etäisyys noin 50 metriä.Mukavasti rauhoittui tänään 42 ladaten vain yhden 20kymppinä......trolli......yhteistyötä Santun kanssa.......huhheijaa yhteistyöperskärpänen.
Muuten siihen seikkaan että en ole edes koskaan käynyt täällä kotikylässäni, niin ei muuten löydy googlaamalla seuraavaa.
Kun tuosta Gaten portista astuu, niin vasemmalta löytyy ex-boxarille tatami, jonka parkkikäytävää mopoilijat käyttää sunnuntaimarkkinoiden aikaan.
Meidän pelit ei sinne mahdu.
Vasemmalla myös seiska.
Suoraan jos dallaa, niin vasemmalla puolen saa tatskan, lääkkeitä ja ruokaa, myös Dillen rakastamaa pizzaa.
Oikealla puolen usein aamupäivällä vakipaikassani hörpin smuutin kadun suuntaisen baaritiskin kupeessa, jossa saan tuparauttaa sikaarin.
Sen jälkeen pieni "terassiaukio" ravintolalle, jonka perällä toinen tatskapaja ja siitä vielä 10 metriä niin pääsee pissalle.
On se niin kummaa tää juttu eix vaan pojut.
Voisin heittää mitä tahansa mutta antaapa olla tässä kohtaa näin, että Dillellä on puuhaa.
Ps.
Temppelille menee hissi joka kulkee raiteiden päällä vaikka tosin pääsee sinne rappujakin pitkin jonka käsikaide / muuri on lohikäärmeen selkää.
Temppelin terassilta kun dallaa hisseille päin niin ensin pienet portaat ja sitten seinustalla runsaasti erikokoisia kelloja, joita vaimoni ja poikani oman uskontonsa puitteissa dingdong. - Aviomiess
2010vuodesta kirjoitti:
Minäpä esitän vastakysymyksen. Mikä noista kuvista näkyy McDonaldsin ikkunasta suoraan vastapäätä? Etäisyys noin 50 metriä.Täytyy olla varsin aivoton tyyppi tää meidän rakas Dille2010.
Poju lataa mielipiteitään trollista internethörhönä tuhansin nimimerkein koskaan puuttumatta idiostismiin mitä itse ja joku peppukärpänen harrastaa.
Hyvä muistaa toki että Dille on apumies-miljonääri-liikemies-urheilija-kaikesta kaikki tietävä kohtauksia saanut.
Mutta asiaan.
Kun kävin aamupäiväsmuutillani, niin tuli mieleen että yllättävän hyvin toimii kaks tuuletinlaatikkoa, joihin lataavat alalaatikkoon ämpärillisen jääpaloja.
Kans jota Dille vaikka omaakin suuren googlaustaidon, niin ei sitä kautta taitaisi saada tietoa että puheena olevalla kadulla on parillisina ja parittomina päivinä pysäköinti sallittu eri puolilla katua.
Suosittelen vesimelooni smuutia livematkailijoille ja virtuaalimatkailijoille kuten Dillelle ostaan Gigantista tehosekoittimen golfkenkien hinnalla.
- Aviomiessenoksennukset
Aviomiess sairastunut kirjoitusripuliin...
Neljä kirjoitusta peräkkäin oksentanut, aivan yksikseen, toivottavasti ei pahoita jo muutoinkin järkkynyttä mieltään, keskeytettyäni hänen yksinäisen oksennusketjunsa.- Aviomiess
Jep.
No eipä noita sunkaan oksennuksia muuksi voi tulkita kuin yksinkirjoitteluiksi ja täysi arvoitus ainakin minulle kenelle kirrjoittelet.
Minä kirjoitan Dillelle ja pyynnöstäsi hieman jatkan.
Dille lähes joka kirjoituksessaan määrittelee vastapuolensa.... jopa matkablogien kirjoittajien seksuaalisuuden, no ymmärrettävää toki jos päässä ei muu pyöri.
Dille on PERSAUKINEN vedonlyöjä väitteellän trolli ja sitten luikkii karkuun kun on niin SANOJENSA TAKANA OLEVA VARAKAS LIIKEMIES ja sitten puskista jatkaa trollisyytöksiään.
Dille on siis kouluesimerkki persaukisen vedonlyöntitaktiikasta, ensin lyö vetoa ja sitten seliseli toisella nimimerkillään 42 yrittää pesäpallomailaselittelyillä saada vedonlyönnin tuloksen ilmaiseksi.
Lupaan.......oksennusketju jatkuu tasan tarkkaan niin kauan kuin sinä ja Dille mielisairaalatasoisianne jauhatte. - Aviomiessenoksennukset
Aviomiess kirjoitti:
Jep.
No eipä noita sunkaan oksennuksia muuksi voi tulkita kuin yksinkirjoitteluiksi ja täysi arvoitus ainakin minulle kenelle kirrjoittelet.
Minä kirjoitan Dillelle ja pyynnöstäsi hieman jatkan.
Dille lähes joka kirjoituksessaan määrittelee vastapuolensa.... jopa matkablogien kirjoittajien seksuaalisuuden, no ymmärrettävää toki jos päässä ei muu pyöri.
Dille on PERSAUKINEN vedonlyöjä väitteellän trolli ja sitten luikkii karkuun kun on niin SANOJENSA TAKANA OLEVA VARAKAS LIIKEMIES ja sitten puskista jatkaa trollisyytöksiään.
Dille on siis kouluesimerkki persaukisen vedonlyöntitaktiikasta, ensin lyö vetoa ja sitten seliseli toisella nimimerkillään 42 yrittää pesäpallomailaselittelyillä saada vedonlyönnin tuloksen ilmaiseksi.
Lupaan.......oksennusketju jatkuu tasan tarkkaan niin kauan kuin sinä ja Dille mielisairaalatasoisianne jauhatte.Olipa todella viisaan ja järkevän ihmisen kirjoitusta, psykiatrit olisivat innoissaan, mikäli avautuisit heille samasta vedonlyönnistä oksentamiasi kymmeniä ja taas kymmeniä viestejä...
- Aviomiess
Aviomiessenoksennukset kirjoitti:
Olipa todella viisaan ja järkevän ihmisen kirjoitusta, psykiatrit olisivat innoissaan, mikäli avautuisit heille samasta vedonlyönnistä oksentamiasi kymmeniä ja taas kymmeniä viestejä...
Kiitos.
Jari ja Dille voivat viedä psykiatrilleen ajatuselimensä kysyen miten ne voisi syödä marinoimattomina ja marinoituina, ehkä päälääkäri voisi samalla hinnoitella ne ja tarkistaa Dillen paniikkihäiriön tason.
Hyvä idea. - 2010vuodesta
Aviomiess kirjoitti:
Kiitos.
Jari ja Dille voivat viedä psykiatrilleen ajatuselimensä kysyen miten ne voisi syödä marinoimattomina ja marinoituina, ehkä päälääkäri voisi samalla hinnoitella ne ja tarkistaa Dillen paniikkihäiriön tason.
Hyvä idea.Lerppa kiihtyy kun ei ole riitakaveria ja ei meinaa saada ketään hermostumaan, joten lerppa joutuu vähän kiihdyttämään tahtia ja ärsyttämään jengiä yhdistelemällä asioita tuttuun lerppastailiin.
Kuka ravintoloiden parissa Thaimaassa työskentelevä pitkään asunut salainen konserninjohtaja kirjoittaa smoothien muotoon "smuutie"? -Vain Lerppa. Suomesta.
Puhuit ihan täyttä paskaa koko ketjussa ja olet käyttänyt Googlen Street Viewiä tässäkin höpinässäsi: "Kun tuosta Gaten portista astuu vasemmalta löytyy ex-boxarille tatami, jonka parkkikäytävää mopoilijat käyttää sunnuntaimarkkinoiden aikaan. Meidän pelit ei sinne mahdu. Vasemmalla myös seiska"
Tatami on japanilainen matto. "Tatamin parkkikäytävä"...? Voi helvata näitä juttujasi.. ja sikarit ne vaan röyhyää mutta pienintäkään merkkiä olemassaolostasi ei vieläkään ole.
Minäkin tiedän vastauksen 42x esittämään kysymykseen. Se on se jätskikuvan maisema, joka näkyy mäkkärin ikkunasta. Monet kahvit ja Sunday jädet mansikkahillolla on siinä ikkunan ääressä nautittu.
Sinä et ole koskaan käynyt Chiang Maissa, enkä jaksa enää lueskella näitä lapsoksiasi, joten toivotan omalta osaltani sinulle parempia lääkkeitä ja ulkoilua. - pääset.matkalle
Huvikseni vielä varmistin asian Street Viewistä. Googleauton kuvanoton aikaan ei vielä ronsupatsaita ollut, mutta paikka on sama, jota myös basaarina joskus käytetään esim Loi Krathongin aikaan, jolloin viimeksi olinkin siellä.
Tästä sijainnista pääset matkustelemaan Chiang Maihin, "aviomies":
https://www.google.fi/maps/@18.7875342,98.9937503,3a,75y,273.19h,90.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-JCc-HIvUdrbJfi8cExNjg!2e0!7i13312!8i6656 - Aviomiess
2010vuodesta kirjoitti:
Lerppa kiihtyy kun ei ole riitakaveria ja ei meinaa saada ketään hermostumaan, joten lerppa joutuu vähän kiihdyttämään tahtia ja ärsyttämään jengiä yhdistelemällä asioita tuttuun lerppastailiin.
Kuka ravintoloiden parissa Thaimaassa työskentelevä pitkään asunut salainen konserninjohtaja kirjoittaa smoothien muotoon "smuutie"? -Vain Lerppa. Suomesta.
Puhuit ihan täyttä paskaa koko ketjussa ja olet käyttänyt Googlen Street Viewiä tässäkin höpinässäsi: "Kun tuosta Gaten portista astuu vasemmalta löytyy ex-boxarille tatami, jonka parkkikäytävää mopoilijat käyttää sunnuntaimarkkinoiden aikaan. Meidän pelit ei sinne mahdu. Vasemmalla myös seiska"
Tatami on japanilainen matto. "Tatamin parkkikäytävä"...? Voi helvata näitä juttujasi.. ja sikarit ne vaan röyhyää mutta pienintäkään merkkiä olemassaolostasi ei vieläkään ole.
Minäkin tiedän vastauksen 42x esittämään kysymykseen. Se on se jätskikuvan maisema, joka näkyy mäkkärin ikkunasta. Monet kahvit ja Sunday jädet mansikkahillolla on siinä ikkunan ääressä nautittu.
Sinä et ole koskaan käynyt Chiang Maissa, enkä jaksa enää lueskella näitä lapsoksiasi, joten toivotan omalta osaltani sinulle parempia lääkkeitä ja ulkoilua.Jassoo että Dille päätyi ihan nyt tuolla nimimerkillään.
Hyvinpä tunnuin ärsyttävän, kun päädyit kirjoittamaan.
Ai että nyt kielioppia pukkaa, mulle smuuti on smuuti ja nokkapyörä nokkapyörä, sulle arvonlisävero on myyntivoiton vero joten jep ja juu.
Sattuupa olemaan Thai-box areena pitkän käytävän päässä ja käytävää käytetään mopojen vinoparkkina.
No miksi vitussa luet ja vastaat, lopeta.
Voit myös lopettaa muun paskas niin saadaan tästä matkailupalsta.
Pohdippa mistä Steer jutusta selviää parkkikäytäntö smuutibaarin kadulla ? - Aviomiess
pääset.matkalle kirjoitti:
Huvikseni vielä varmistin asian Street Viewistä. Googleauton kuvanoton aikaan ei vielä ronsupatsaita ollut, mutta paikka on sama, jota myös basaarina joskus käytetään esim Loi Krathongin aikaan, jolloin viimeksi olinkin siellä.
Tästä sijainnista pääset matkustelemaan Chiang Maihin, "aviomies":
https://www.google.fi/maps/@18.7875342,98.9937503,3a,75y,273.19h,90.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-JCc-HIvUdrbJfi8cExNjg!2e0!7i13312!8i6656Tarkistappa Dille vielä kun "kaveris" 42x on täällä ja mikäli on poistunut, niin onhan sulla täällä suomalainen ravintolayrittäjä joka voi hieman auttaa sua.
Googlet kun ei kerro, että.......
Smuutipaikassa wifi jonka tunnusluku kuitissa.
Smuutipaikan ulkopöydissä tupakointikielto mutta tiskillä saa tuprauttaa.
Smuutipaikan ulkotiloissa on kaksi tuuletinta jääsäiliöllä.
Thai-Box käytävää käytetään maksullisena parkkipaikkana.
Muuten olet oikeassa mäkkärisi näkymästä Gatelle, en tosin ajatellut tuota mäkkäriä lainkaan, vaan bassella olevaa.
Tosin sinun olisi hyvä ymmärtää, että kaikki ihmiset ei ole mäkkärin asiakkaita.
Muuten kun sun mäkkäriltä lähtee joen suuntaan niin kadun toisella puolen on baari ennen Lanna hotellia ja tuossa baarissa jonka omistaa sen yläkerrassa asuva nainen, on mukavaa musiikkia joka ilta, tosin heidän ohjelmansa on ollut sama vuosikausia ja sama joka ilta.
Tuleeko Dille sinulta tai huvikseen asioita selvittelevältä seuraavaksi väite että lesboäitini, homoisäni, tai transukaverini on kerran käynyt täällä Chiang Maissa ja heiltä olen tietoni saanut?
Persaukisten vedonlyöntitaktiikka on hauska. - Aviomiess
2010vuodesta kirjoitti:
Lerppa kiihtyy kun ei ole riitakaveria ja ei meinaa saada ketään hermostumaan, joten lerppa joutuu vähän kiihdyttämään tahtia ja ärsyttämään jengiä yhdistelemällä asioita tuttuun lerppastailiin.
Sinä et ole koskaan käynyt Chiang Maissa, enkä jaksa enää lueskella näitä lapsoksiasi, joten toivotan omalta osaltani sinulle parempia lääkkeitä ja ulkoilua."Minäkin tiedän vastauksen 42x esittämään kysymykseen".
"Minäpä esitän vastakysymyksen. Mikä noista kuvista näkyy McDonaldsin ikkunasta suoraan vastapäätä? Etäisyys noin 50 metriä".
NOIN MENEE DILLELLÄ SEKAISIN OMAT NIMIMERKKINSÄ............
HÄN TIETÄÄ VASTAUKSEN 42X:N ESITTÄMÄÄN KYSYMYKSEEN.........VAIKKA ITSE ESITTI KYSYMYKSEN.......AIVOTON.
Olen opastanut, ajattele ensin, kirjoita sitten, niin ei tule niin paljon pussiin puhumisia. - VahinkojaSattuu
Aviomiess kirjoitti:
"Minäkin tiedän vastauksen 42x esittämään kysymykseen".
"Minäpä esitän vastakysymyksen. Mikä noista kuvista näkyy McDonaldsin ikkunasta suoraan vastapäätä? Etäisyys noin 50 metriä".
NOIN MENEE DILLELLÄ SEKAISIN OMAT NIMIMERKKINSÄ............
HÄN TIETÄÄ VASTAUKSEN 42X:N ESITTÄMÄÄN KYSYMYKSEEN.........VAIKKA ITSE ESITTI KYSYMYKSEN.......AIVOTON.
Olen opastanut, ajattele ensin, kirjoita sitten, niin ei tule niin paljon pussiin puhumisia.Niinpäniin.
- 2010vuodesta
Jaa Huutolerppa... Miksi tietäisin Chiang Main kaikki vessat? No en tiedä. Sen tiedän että Chiang Main suurimman thaiboxing- areenan vieressä on ainakin kaksi leidaribaaria ja show jokaisen matsin jälkeen. Heittelet hatusta juttuja joita en nyt pysty tarkistamaan.
Kiusasin hieman sinua tuolla uskonnollisella päivällä, koska arvasin että et tiedä mistä päivästä todellisuudessa on kyse ja niinpä et tiennytkään, koska sinulla ei ole mitään tekemistä Thaimaan eikä buddhalaisuuden kanssa.
Kyseessä ei ole Labor day tänään vaan Makha Bucha Day, jossa kyse on gregoriaanisen kalenterin kolmannesta kuun kierrosta, jolloin Buddhan katsotaan jakavan oppejaan.
Leppoisaa mielikuvitusvapaapäivää lerpalle! 21.03. on seuraava makkapukka. - Lerpanvalheet
Persläpilerppa hermostuu pahasti, kun hänen kirjalliset oksennuksensa todetaan valeiksi!
Heti alkaa isohuuto koksennuksissaan... - Aviomiess
Lerpanvalheet kirjoitti:
Persläpilerppa hermostuu pahasti, kun hänen kirjalliset oksennuksensa todetaan valeiksi!
Heti alkaa isohuuto koksennuksissaan...Koksennusta myös Sinulle Dille ja onhan tuo jo selväksi käynyt satoja kertoja, että kun evääsi apupoika loppuu, niin siirryt perskärpäseksi.
- Mäkimiess
Mikäs vika leidaribaareissa on? Viinaa ja showta. Parempi kuin pelkkä viina.
- 6655443377
Aviomiess kirjoitti:
Koksennusta myös Sinulle Dille ja onhan tuo jo selväksi käynyt satoja kertoja, että kun evääsi apupoika loppuu, niin siirryt perskärpäseksi.
Sitä saat, mitä tilaat...
- 35NumBall
2010vuodesta kirjoitti:
Jaa Huutolerppa... Miksi tietäisin Chiang Main kaikki vessat? No en tiedä. Sen tiedän että Chiang Main suurimman thaiboxing- areenan vieressä on ainakin kaksi leidaribaaria ja show jokaisen matsin jälkeen. Heittelet hatusta juttuja joita en nyt pysty tarkistamaan.
Kiusasin hieman sinua tuolla uskonnollisella päivällä, koska arvasin että et tiedä mistä päivästä todellisuudessa on kyse ja niinpä et tiennytkään, koska sinulla ei ole mitään tekemistä Thaimaan eikä buddhalaisuuden kanssa.
Kyseessä ei ole Labor day tänään vaan Makha Bucha Day, jossa kyse on gregoriaanisen kalenterin kolmannesta kuun kierrosta, jolloin Buddhan katsotaan jakavan oppejaan.
Leppoisaa mielikuvitusvapaapäivää lerpalle! 21.03. on seuraava makkapukka.Resuperse en tiedä onko pohjoisen mies pohjoisessa vai " pohjoisessa", enkä tiedä että oletko sinä reppana rottakaupungissa, mutta todennäköisesti, kirjoituksistasi päätellen sovit hyvin ns. joukkoon, joka on kaukana varakkaista viriileistä jopa alfauroksista, paremman kuvan antaa kyllä kun menet käymään vaikka blackhorsessa tai Smilersissä, tuossa yhdeksän aikaan illalla...
Kummassakin kävijä kunta on miten sanoisi, hieman juopon oloista, mutta tosiaan seura tekee kaltaisikseen, jos nyt yleeensä paikalla on edes ketään, kysyntään nähden pattayalla on liikaa suomibaareja, ja nyt on sesonki... luulenpa että ilen baari vetelee viimeisiä... Ilkka Kokka kääntyisi haudassaan jos tietäisi miten surkeaksi paikka on mennyt, esim. vessa käyttökelvoton, just ja just kuselle pääsee... vesi laskut eivät ole suuren suuria jos niitä ei pysty maksamaan niin ei mitään... voihan sillä olla putki poikki mutta nekin on varsin halpoja vaihtaa sinistä muovia...
En tiedä uskonnollista juhlista mitään, muutakin vaimo sanoi maanantaina että kaljanmyynti on kieletty buddha juhlan takia, olen minäkin lukenut buddhalaisuudesta mutta ei oikein ottanut ns. tuulta purjeisiin, vaikka fiksumpi se on kuin kristinusko... joskin epäsuorat vaikutukset vaikka liikenteeseen on hieman ikävähköjä, kun ajatuksena on että pääseehän aina tänne uudelleen jos huonosti käy, ja tuntuu käyvän...
Kaikki suomibaarit on paria lukuunottamatta niin huonossa kunnossa että täällä hua hinissä ei ole yhtään vastaavan tasoista, täällä on viisi "suomibaaria" joka on riittävästi tähän tuppukylään, mutta ne pärjää kohtuu hyvin... Paremmin kuin yksikään pattaylla... ja eikö siellä pitänyt olla juuri varakkaita viriilejä jopa alfa uroksia... ei ole vain vastaan tullut... ensimmäistäkään... toki teille rikkaille voi olla omat clubinsa siellä, mutta niitäkään ei ole ole vastaan tullut, vaikka olen kautta rantain kysellyt missä moiset viettävät aikaansa kukaan ei vain tiedä... mitään teistä varakkaista viriileistä jopa alfauroksista, joten alan uskomaan että nämä kuuluvat samaan sarjaan kuin joulupukki ja pääsiäispupu...
Muuten vielä lopuksi voi vakuuttaa asun hua hinissä, ja asunut vuosia... kaikkia paikkoja en varmasti tiedä kuten sinäkään et tiedä kaikkia sieltä missä kerrot asuvasi... massista sinun ei minun tapauksessa olla huolissasi, olen pärjännyt täällä jo sen verran pitkän ajan... että parjään varmasti loppu elämäni... - 35NumBall
siis kokko
- Lerppavalehtelee
35NumBall kirjoitti:
Resuperse en tiedä onko pohjoisen mies pohjoisessa vai " pohjoisessa", enkä tiedä että oletko sinä reppana rottakaupungissa, mutta todennäköisesti, kirjoituksistasi päätellen sovit hyvin ns. joukkoon, joka on kaukana varakkaista viriileistä jopa alfauroksista, paremman kuvan antaa kyllä kun menet käymään vaikka blackhorsessa tai Smilersissä, tuossa yhdeksän aikaan illalla...
Kummassakin kävijä kunta on miten sanoisi, hieman juopon oloista, mutta tosiaan seura tekee kaltaisikseen, jos nyt yleeensä paikalla on edes ketään, kysyntään nähden pattayalla on liikaa suomibaareja, ja nyt on sesonki... luulenpa että ilen baari vetelee viimeisiä... Ilkka Kokka kääntyisi haudassaan jos tietäisi miten surkeaksi paikka on mennyt, esim. vessa käyttökelvoton, just ja just kuselle pääsee... vesi laskut eivät ole suuren suuria jos niitä ei pysty maksamaan niin ei mitään... voihan sillä olla putki poikki mutta nekin on varsin halpoja vaihtaa sinistä muovia...
En tiedä uskonnollista juhlista mitään, muutakin vaimo sanoi maanantaina että kaljanmyynti on kieletty buddha juhlan takia, olen minäkin lukenut buddhalaisuudesta mutta ei oikein ottanut ns. tuulta purjeisiin, vaikka fiksumpi se on kuin kristinusko... joskin epäsuorat vaikutukset vaikka liikenteeseen on hieman ikävähköjä, kun ajatuksena on että pääseehän aina tänne uudelleen jos huonosti käy, ja tuntuu käyvän...
Kaikki suomibaarit on paria lukuunottamatta niin huonossa kunnossa että täällä hua hinissä ei ole yhtään vastaavan tasoista, täällä on viisi "suomibaaria" joka on riittävästi tähän tuppukylään, mutta ne pärjää kohtuu hyvin... Paremmin kuin yksikään pattaylla... ja eikö siellä pitänyt olla juuri varakkaita viriilejä jopa alfa uroksia... ei ole vain vastaan tullut... ensimmäistäkään... toki teille rikkaille voi olla omat clubinsa siellä, mutta niitäkään ei ole ole vastaan tullut, vaikka olen kautta rantain kysellyt missä moiset viettävät aikaansa kukaan ei vain tiedä... mitään teistä varakkaista viriileistä jopa alfauroksista, joten alan uskomaan että nämä kuuluvat samaan sarjaan kuin joulupukki ja pääsiäispupu...
Muuten vielä lopuksi voi vakuuttaa asun hua hinissä, ja asunut vuosia... kaikkia paikkoja en varmasti tiedä kuten sinäkään et tiedä kaikkia sieltä missä kerrot asuvasi... massista sinun ei minun tapauksessa olla huolissasi, olen pärjännyt täällä jo sen verran pitkän ajan... että parjään varmasti loppu elämäni...Todella hyvin pärjäävät, kun pakko lähteä Suomeen takaisin, Kelan ja Sossun huomaan, näihän siellä on käynyt usealle yrittäjälle.
En viitsi nimiä mainita! - 35NumBall
Lerppavalehtelee kirjoitti:
Todella hyvin pärjäävät, kun pakko lähteä Suomeen takaisin, Kelan ja Sossun huomaan, näihän siellä on käynyt usealle yrittäjälle.
En viitsi nimiä mainita!resuperse pieni pattayan baarikierros paljasti kaiken, kaameuden suomikapakoiden ja kävijöiden tilasta... täällä ei ole kuin yksi suomiravintola lopettanut minun täällä ole aikana, ja sekin loppui sen takia että baarin pitäjän vaimo kuoli kellotapulin räjähdyksessä, nyt niitä on viisi joka on sopiva määrä tämän kokoiseen kaupunkiin... laita nimiä vaan tulemaan, vaikeaa kun niitä ei ole...
- RakastakaaDilleä
35NumBall kirjoitti:
resuperse pieni pattayan baarikierros paljasti kaiken, kaameuden suomikapakoiden ja kävijöiden tilasta... täällä ei ole kuin yksi suomiravintola lopettanut minun täällä ole aikana, ja sekin loppui sen takia että baarin pitäjän vaimo kuoli kellotapulin räjähdyksessä, nyt niitä on viisi joka on sopiva määrä tämän kokoiseen kaupunkiin... laita nimiä vaan tulemaan, vaikeaa kun niitä ei ole...
Poju puhuu toisten nimistä vaikka ei ole edes selkärankaa puhua toisista ihmisistä omalla nimellään.
Persaukisten toimintamalli. - gallupkysely
35NumBall kirjoitti:
Resuperse en tiedä onko pohjoisen mies pohjoisessa vai " pohjoisessa", enkä tiedä että oletko sinä reppana rottakaupungissa, mutta todennäköisesti, kirjoituksistasi päätellen sovit hyvin ns. joukkoon, joka on kaukana varakkaista viriileistä jopa alfauroksista, paremman kuvan antaa kyllä kun menet käymään vaikka blackhorsessa tai Smilersissä, tuossa yhdeksän aikaan illalla...
Muuten vielä lopuksi voi vakuuttaa asun hua hinissä, ja asunut vuosia... kaikkia paikkoja en varmasti tiedä kuten sinäkään et tiedä kaikkia sieltä missä kerrot asuvasi... massista sinun ei minun tapauksessa olla huolissasi, olen pärjännyt täällä jo sen verran pitkän ajan... että parjään varmasti loppu elämäni...Kolme suomalaista Pattayalla baaria pitävää hemmoa tekivät 10-20 miljoonan euron tilin Bitcoineilla. Moniko teki sen tempun Hua Hinissa?
- Vastakysymys
gallupkysely kirjoitti:
Kolme suomalaista Pattayalla baaria pitävää hemmoa tekivät 10-20 miljoonan euron tilin Bitcoineilla. Moniko teki sen tempun Hua Hinissa?
Moniko persaukinen Dille suomesta nostattaa omaa egoansa muiden tekemisillä ?
- 35NumBall
gallupkysely kirjoitti:
Kolme suomalaista Pattayalla baaria pitävää hemmoa tekivät 10-20 miljoonan euron tilin Bitcoineilla. Moniko teki sen tempun Hua Hinissa?
Kaskun ei wincapitalla tai onecoinilla.. on sulla poju jutut... vai oikein baari sijoittaja miljardöörejä... mitens alv... ovatko myynneet omistuksena.. minä en 8%, kyllä baarin omistajien suurin ongelma näyttää olevan että asiakkaana on vaikeampi tuhlata omaisuutensa kun baarinpitäjänä, aika se asiakaskuntakaan ihan viimeisen päälle ole.
Siis tietysti pattaylla, hina hin on paljon terveempi paikka. - eikoskaanhuaan
35NumBall kirjoitti:
Kaskun ei wincapitalla tai onecoinilla.. on sulla poju jutut... vai oikein baari sijoittaja miljardöörejä... mitens alv... ovatko myynneet omistuksena.. minä en 8%, kyllä baarin omistajien suurin ongelma näyttää olevan että asiakkaana on vaikeampi tuhlata omaisuutensa kun baarinpitäjänä, aika se asiakaskuntakaan ihan viimeisen päälle ole.
Siis tietysti pattaylla, hina hin on paljon terveempi paikka.Sinusta päätellen huahin on vakavasti sairas paikka. Eikö siellä ole muuta tekemistä kuin puhua hölmöjä netissä, vai onko kyse siitä ettei ole rahaa muuhun?
- 35NumBall
eikoskaanhuaan kirjoitti:
Sinusta päätellen huahin on vakavasti sairas paikka. Eikö siellä ole muuta tekemistä kuin puhua hölmöjä netissä, vai onko kyse siitä ettei ole rahaa muuhun?
Resuperse raha ei ole minuile mainitsemisen arvoinen asia, sinä reppana sen mainitsit en minä mene töihin...
- 35NumBall
resuperse sinäkin voit aloittaa rikastumisen minun ei enää tarvitse. eikä maksa paljon https://stacksocial.com/sales/pay-what-you-want-personal-finance-bundle
- 35NumBall
Tuosta voi hankkia itsellesi pääomaa, kunhan olet saanut ensin oman budjettisi tasapainoon reppana.... tai vain haaveilla rikastumisesta minun ei enää tarvitse kuten totesin
https://stacksocial.com/sales/the-bitcoin-cryptocurrency-master-bundle
- Aviomiess
DILLE 2010.
Ajattele ensin, kirjoita sitten, mutta älä kirjoita pussiin.
Sinä olet käynyt täällä puolentusinaa kertaa, tietäen sitä ja tätä farmeista lähtien.
Olet ollut täällä häämatkalla ja 3 kuukautta nyrkkeilyleirillä.
Tunnet runsaslukuisasti kavereitasi täältä joiden erikoisosaaminen ja tietämys on, että meillä ei ole MC:tä, ei harjoittelurataa, ei vuoristokylpylää, minua ei ole olemassa, eikä edustamiani ravintoloita.
He myös tietävät että ei ole olemassa Harrikoilla ajavaa falleperhettä.
Siis sinun ystäväsi tietävät mitä ei ole olemassa.
Nyt kun on kyse siitä mitä on olemassa, sinä et voi saiaa tarkistaa, aikamoinen tumpelo olet.
No eikös sulla ole täällä nyrkkeilykaveria tai edes siellä haavepattiksellas nyrkkeilijää, joka tuntisi edes yhden nyrkkeilijän täältä ja varmasti jokainen paikallinen nyrkkeilijä osaa lonkalta heittää puheena olevan areenan parkkipaikan ????
ONKO SIMPPELIÄ VAI MAHDOTTOMUUS SULLE KUN KERRAN TUNNET KAIKKI ?
Entä mikä on ongelma 42x:n tai suomalaisen ravintolayrittäjän, tai niin lukuisan kaveriporukkas yhden tyypin ajaa areenan ohi 50 metriä ja kääntyä vasemmalle ottaen heti tatskapajan eteen parkin ja mennä smuutille jonka sinä varakkaana voit tarjota?
Eikös elämä olekin vaikeaa kun sen oikein vaikeaksi tekee ???????????
Muuten otitko koskaan siitä vihreästä kärpäsestä vuoristoposeerauskuvaa siten että VOI TARKISTAA, että ei ole sama mopo kuin tytsys kotipihalla reppuineen ?
Eikös ole vaikeaa tämäkin.
Entä joulunajan haavelentolippus aijaus, sehän on jopa mahdottomuus kun iphonesta ei voi tulostaa.
No harmi, ethän sinä mun Harrikan kuvaa oikeesti tahdokkaan, koska se veis sulta päivittäisen provo-orkkus jota ilman et voi elää.- Pitkältäkadulta
Tällätavalla aviomies kunnioittaa vaimon pyhäpäivää. Taas koko päivän ja dillet mielessään.
- Aviomiess
Pitkältäkadulta kirjoitti:
Tällätavalla aviomies kunnioittaa vaimon pyhäpäivää. Taas koko päivän ja dillet mielessään.
Vaimo tuosta lähti Harrikallaan jossa on leveämpi takakummi kuin sun autossa, katsomaan kukkamarkettiin miten sujuu siellä.
Googlemapista voi katsoa pohjoisen suuntaan ja kun löytää Lotaksen, niin siitä hieman etelään.
Jos kurkkaa sateliitista siis tietysti Googlen, niin siitä parkkikselta voi bongata ruskean vähän vanhemman S 280 Benzin ja jääköön nyt sanomatta kenen se on, että ei aiheuta näppylöitä.
Minä tässä katson nuorison perään kun pelaavat vesipalloa 25 metriä pitkässä altaassamme.
Onko junttilassa kylmä ja pulkkamäet kunnossa ? - PBB
Aviomiess kirjoitti:
Vaimo tuosta lähti Harrikallaan jossa on leveämpi takakummi kuin sun autossa, katsomaan kukkamarkettiin miten sujuu siellä.
Googlemapista voi katsoa pohjoisen suuntaan ja kun löytää Lotaksen, niin siitä hieman etelään.
Jos kurkkaa sateliitista siis tietysti Googlen, niin siitä parkkikselta voi bongata ruskean vähän vanhemman S 280 Benzin ja jääköön nyt sanomatta kenen se on, että ei aiheuta näppylöitä.
Minä tässä katson nuorison perään kun pelaavat vesipalloa 25 metriä pitkässä altaassamme.
Onko junttilassa kylmä ja pulkkamäet kunnossa ?Hienoa että hammasklinikkanne pyörii omillaan ja keltään ei ole irronnut amalgaami. Allaskin on taas kasvanut metrin ja autotalli on pian valmis. Isäntä itse jakaa näistä infoa reaaliajassa Pattaya palstalla jostakin tuntemattomasta syystä. Aikaa tuntuu olevan todisteluun ja muina aikoina kyselee asioista joiden pitäisi olla selviä kaikille aikuisille.
- HuaHininasuja
Aviomiess kirjoitti:
Onko junttilassa kylmä ja pulkkamäet kunnossa ?Kaikkea tuo Tero keksii.
- ihmejänis
Aviomiess kirjoitti:
Onko junttilassa kylmä ja pulkkamäet kunnossa ?Siihen on jo totuttu joulusta lähtien, että joka viikko Pohjoisen Onnellisimman Pattaya-palstalaisen omaisuus karttuu lähes päivittäin ja takakumit sekä sikarit ne vaan röyhyää.
Kaikki tämä ja paljon muuta voitte lukea Suomi kaksikymmentäneljä sivustolta seuraavasti:
Valitse Keskustelu24 -> Matkailu -> Matkakohteet -> Aasia -> Thaimaa -> Pattaya
Pääsette tutustumaan Liisaan ihmemaassa seuraamalla ohjetta. - Härmänhäjyin
Olet naurettava pelle Suomessa ja sinulle nauretaan. Jotkut koettaa saada sinut heräämään unestasi, mutta se lienee turhaa. Jatkamme siis seikkailuidesi lukemista suupielet hymyssä! Mukavaa pyhäpäivän jatkoa sinne utuiseen Chiang Maihin! :)
- Aviomiess
Härmänhäjyin kirjoitti:
Olet naurettava pelle Suomessa ja sinulle nauretaan. Jotkut koettaa saada sinut heräämään unestasi, mutta se lienee turhaa. Jatkamme siis seikkailuidesi lukemista suupielet hymyssä! Mukavaa pyhäpäivän jatkoa sinne utuiseen Chiang Maihin! :)
No mutta sehän on mukava että nauretaan.
Teitähän on runsaasti nauravia varmaan jutuile KONALASTA KAJAHTAA ym. Pattayan rakkaiden oman matkailupalstan tarkoitushan on aiheuttaa mielihyvää Pattayan rakkaille.
Pohdippa suupieles hymyssä miksi Dillen lukuisa määrä ystäviä täällä tietää kaiken mitä ei ole olemassa Dillen mielen mukaisesti, mutta yksikään lukuisista Dillen box-kavereista ei tiedä box-parkkia ?????
Olisi simppeliä ottaa vain puhelinsoitto.........niin ja minne 42x katos täältä, entä suomalainen ravintoloitsija ??????
Täyttä paskaa jauhaa Dille rakennusapumies ja sitten fanittaa itseään nyt härmän häijympänä, vittu mitä maalaisia jostain Isostakyröstä. - ÄidinpikkuAviomiess
Aviomiess kirjoitti:
No mutta sehän on mukava että nauretaan.
Teitähän on runsaasti nauravia varmaan jutuile KONALASTA KAJAHTAA ym. Pattayan rakkaiden oman matkailupalstan tarkoitushan on aiheuttaa mielihyvää Pattayan rakkaille.
Pohdippa suupieles hymyssä miksi Dillen lukuisa määrä ystäviä täällä tietää kaiken mitä ei ole olemassa Dillen mielen mukaisesti, mutta yksikään lukuisista Dillen box-kavereista ei tiedä box-parkkia ?????
Olisi simppeliä ottaa vain puhelinsoitto.........niin ja minne 42x katos täältä, entä suomalainen ravintoloitsija ??????
Täyttä paskaa jauhaa Dille rakennusapumies ja sitten fanittaa itseään nyt härmän häijympänä, vittu mitä maalaisia jostain Isostakyröstä.Aviomiess on arvostettuja kaupunkilaisia, vaikka arvostus meni samantien, kun syntyi.
Sika-Amaliaakin pahempi oli äitinsä ja siitä saamme nyt kaikki kärsiä, hänen kyhäelmiään katsellessamme.
- lerpanjuttuja
Kulinaristin Mekka on Pattayalla ja tarkemmin hullun miekkamiehen rottaburgeribaari.
Varsinkin maalla pyydetään pelloilta rottaa. Rottaa syödään paljon Thaimaassa ja sitä viedään myös naapurimaihin. Hyvin kypsennettynä liha on todella turvallista syödä.
http://www.rantapallo.fi/onelifeinbangkok/files/2014/05/1620370_646077172129265_7843071923790633464_n.jpg- Lerpanbisneskuva
Lerppa laita nyt muutama kuva sieltä Hua Hinin rottabaaristasi, johon aivan itse pyydystät rotat.
Postaamasi kuva on Bangkokista ja vaimosi tytär kait päässyt Rantapallon kuvaan, kun Bangkokin sivupisteeseenne käy Hua Hiniläisiä, pyytämiäsi rottia grillaamassa.
Onneavain bisneksillesi, takuulla saat pian aikoinaan Suomeen jääneet ulosottovelat maksettua. - Suomestaeipoistunut
Lerpanbisneskuva kirjoitti:
Lerppa laita nyt muutama kuva sieltä Hua Hinin rottabaaristasi, johon aivan itse pyydystät rotat.
Postaamasi kuva on Bangkokista ja vaimosi tytär kait päässyt Rantapallon kuvaan, kun Bangkokin sivupisteeseenne käy Hua Hiniläisiä, pyytämiäsi rottia grillaamassa.
Onneavain bisneksillesi, takuulla saat pian aikoinaan Suomeen jääneet ulosottovelat maksettua.Pötypuhetta, lerppa ei ole mitään voinut koskaan jättää Suomeen, koska asuu holhokkina täällä jatkuvasti, haaveensa Hua Hinistä ja Thaimaasta ovat vähälahjaisen ihmisen tuottamia mielikuvia.
- Anonyymi
Suomestaeipoistunut kirjoitti:
Pötypuhetta, lerppa ei ole mitään voinut koskaan jättää Suomeen, koska asuu holhokkina täällä jatkuvasti, haaveensa Hua Hinistä ja Thaimaasta ovat vähälahjaisen ihmisen tuottamia mielikuvia.
tässä sitten hauskuutta sunnuntain ratoksi, "pohjoisen"mies pääosassa.
- Anonyymi
Suomestaeipoistunut kirjoitti:
Pötypuhetta, lerppa ei ole mitään voinut koskaan jättää Suomeen, koska asuu holhokkina täällä jatkuvasti, haaveensa Hua Hinistä ja Thaimaasta ovat vähälahjaisen ihmisen tuottamia mielikuvia.
Samoilla linjoilla sun kanssa, juttelet existäsi, vaikka et ole koskaan edes seukannut.
- Anonyymi
"täältä thaimaan ruokakulttuurin mekasta", pussinuudelia ja makkaraa..
- Anonyymi
Tuossa jossain ketjun osassa kun tää (Suomessa pökkimökkinsä, motskarinsa ja kaksionsa myynyt, thaimaahan muuttanut ja sieltä samanlaisen omaisuuden puheittensa mukaan hankkinut) joka ei pidä asioita edes erityisen ihmeellisinä) rakennusmestari joka miljoonansa jo aikanaan suomessa tehnyt, kertoi ilmeisesti aliurakoitsijoista? Joista puhui kun ne olis sen jaloissa roikkuneita koiria. Alkoi tuntua,että taidan tietää tän kaverin? Oli sellainen itsensä yli 40vuotiaana mestariksi lukenut täysi Töysäläinen, jos suoraan sanotaan. Sopisi hyvin tähän kaveriin, on kuulemma nykyään jo 6 vuoden vastaavanmestarin ammatista jäänyt sairaseläkkeelle menttaali puolelta. Oli jo silloin aikanaan kova häsläämään ja ajatukset korkealentoisia, muuten ihan reippaan ja urheilullisen näköinen pökäle. Liekö jossain vaiheessa joku tietotekniikka hitsannu isoo laakeria vähän kiinni? En tiedä.
Tämä nykyinen Kannu Hannu voisi olla sensei, kuvitelmissaan thaimaalaisesta hammaslääkäri vaimosta ja ihan normaalista omaisuudestaan, mutta tällä Kannu Hannulla ei ollut lapsia? No problemos sano.... Äkkiäkös sellaisen tekasee tässä vaan läppäriä naputellen, Tommonen parikymppinen on ihan hyvä, ei tarvitse kertoilla lastenhoitoasioita, lapsettoman miehen?
Mikä on mielestäni ihan kohtuullista?
Täysin ymmärrettäväähän on, kuten hän itsekkin on kertonut, että kotimaisilla naismarkkinoilla pärjäämätön, sairaseläkeläinen myy terveenä ostamansa talon ja kesämökin, muuttaa halvemman elintason maahan ostaa sieltä talon ja kesämökin.
Tässä kuitenkin on 5-6 vuoden aikana tullut esiin seikkoja, jotka paremminkin kertovat Kannu Hannun maanisvaiheen parantumisen takautumisesta?
On tullut Laajasalon merenranta taloa joka on annettu kansainvälistä kauppaa mm Dupaissa käyvälle parikymppiselle tyttärelle, passin leiman haku reissulla ostettuja jahteja ja merenrantahuviloita Espanjassa, liiketontteja Cha-Amissa, omia yksityisiä moottoriratoja ChiangMaissa joita kukaan ei tiedä olevan olemassakaan? Tosin moottoriratakin on muuttunut tässä välissä MC:n omistukseen eli Se ei kai ole enään Kannu Hannun oma RR- rata on vaihtunut radaksi jolla opetetaan mopoilijoita, ilmeisesti ajelemaan jäisillä teillä?. Enempää en jaksa nyt aueta, mutta koittakaa pärjätä ja hyvää joulua kaikillen. Vuoristokylpylöitä, joiden omistussuhteita ei voi kukaan tarkastaa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa jossain ketjun osassa kun tää (Suomessa pökkimökkinsä, motskarinsa ja kaksionsa myynyt, thaimaahan muuttanut ja sieltä samanlaisen omaisuuden puheittensa mukaan hankkinut) joka ei pidä asioita edes erityisen ihmeellisinä) rakennusmestari joka miljoonansa jo aikanaan suomessa tehnyt, kertoi ilmeisesti aliurakoitsijoista? Joista puhui kun ne olis sen jaloissa roikkuneita koiria. Alkoi tuntua,että taidan tietää tän kaverin? Oli sellainen itsensä yli 40vuotiaana mestariksi lukenut täysi Töysäläinen, jos suoraan sanotaan. Sopisi hyvin tähän kaveriin, on kuulemma nykyään jo 6 vuoden vastaavanmestarin ammatista jäänyt sairaseläkkeelle menttaali puolelta. Oli jo silloin aikanaan kova häsläämään ja ajatukset korkealentoisia, muuten ihan reippaan ja urheilullisen näköinen pökäle. Liekö jossain vaiheessa joku tietotekniikka hitsannu isoo laakeria vähän kiinni? En tiedä.
Tämä nykyinen Kannu Hannu voisi olla sensei, kuvitelmissaan thaimaalaisesta hammaslääkäri vaimosta ja ihan normaalista omaisuudestaan, mutta tällä Kannu Hannulla ei ollut lapsia? No problemos sano.... Äkkiäkös sellaisen tekasee tässä vaan läppäriä naputellen, Tommonen parikymppinen on ihan hyvä, ei tarvitse kertoilla lastenhoitoasioita, lapsettoman miehen?
Täysin ymmärrettäväähän on, kuten hän itsekkin on kertonut, että kotimaisilla naismarkkinoilla pärjäämätön, sairaseläkeläinen myy terveenä ostamansa talon ja kesämökin, muuttaa halvemman elintason maahan ostaa sieltä talon ja kesämökin.
Tässä kuitenkin on 5-6 vuoden aikana tullut esiin seikkoja, jotka paremminkin kertovat Kannu Hannun maanisvaiheen parantumisen takautumisesta?
On tullut Laajasalon merenranta taloa joka on annettu kansainvälistä kauppaa mm Dupaissa käyvälle parikymppiselle tyttärelle, passin leiman haku reissulla ostettuja jahteja ja merenrantahuviloita Espanjassa, liiketontteja Cha-Amissa, omia yksityisiä moottoriratoja ChiangMaissa joita kukaan ei tiedä olevan olemassakaan? Tosin moottoriratakin on muuttunut tässä välissä MC:n omistukseen eli Se ei kai ole enään Kannu Hannun oma RR- rata on vaihtunut radaksi jolla opetetaan mopoilijoita, ilmeisesti ajelemaan jäisillä teillä?. Enempää en jaksa nyt aueta, mutta koittakaa pärjätä ja hyvää joulua kaikillen. Vuoristokylpylöitä, joiden omistussuhteita ei voi kukaan tarkastaa,Niin, ei voi kaveria ainakaan mielikuvituksen puutteesta moittia.
Kirjoittelee vieläpä usealla nimimerkillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tullut Laajasalon merenranta taloa joka on annettu kansainvälistä kauppaa mm Dupaissa käyvälle parikymppiselle tyttärelle, passin leiman haku reissulla ostettuja jahteja ja merenrantahuviloita Espanjassa, liiketontteja Cha-Amissa, omia yksityisiä moottoriratoja ChiangMaissa joita kukaan ei tiedä olevan olemassakaan? Tosin moottoriratakin on muuttunut tässä välissä MC:n omistukseen eli Se ei kai ole enään Kannu Hannun oma RR- rata on vaihtunut radaksi jolla opetetaan mopoilijoita, ilmeisesti ajelemaan jäisillä teillä?. Enempää en jaksa nyt aueta, mutta koittakaa pärjätä ja hyvää joulua kaikillen. Vuoristokylpylöitä, joiden omistussuhteita ei voi kukaan tarkastaa,Vastaava mestari ei ole ammatti, tosin ammatiksi voisi jo kirjoittajan paneutumisen palstatarkkailuun määritellä.
https://fise.fi/patevyyspalvelu/hae-patevyytta/tyonjohtajat/vastaava-tyonjohtaja-uudisrakentaminen/
Arvelen että mikäli kirjoittaja hieman taasen invahomottelisi ym. niin kyllä senssu tämän mieliksi ja puuhaksi yhden jahdin ostaa pätkäyttää, että palstakilahtaneella ei puuha loppuisi. - Anonyymi
Mielenkiintoista paneutumista, todella kiinnostavaa, erittäin oivallista.
- Anonyymi
pussinuudelit, makkara ja Cittarin rypäleet - palstamiljönäärin herkkua ollen.
- Anonyymi
Moi moi !!
Ihmettelen vaan jos sallitaan?
Aloittaja onnellinen thain aviomies, sensei, miljonääri... tai ihan mitä vaan... missä ja milloin lieneekin.... ja jos nyt ei ihan identtinen kaksonen NumBallin, niin se tyhmempi ja tietämättömämpi kuitenkin... Amalian perheestä lienee ollen.
Chiang Maista kotikaupungistaan ei yhtäkään thaikkuravintolaa ole löytänyt. Ei näistä yhdestäkään ainakaan ole täällä mitään kertonut. Kuvasta ei tunnistanut - eikä eteerisen kauniinsakaan thainkielisillä saatesanoilla - kotikylänsä kautta Thaimaan tunnetuinta Sai Ua kioskia. Veljeksensä Hua Hinnissä lempiruokansansa intialainen massaman curry ollen. Salainen ruoka, jonka reseptiä edes Google ei tunne.
Ihmettelen vaan.- Anonyymi
Piipaaapiiipaaaapiiiipaaaaa 🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🐒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piipaaapiiipaaaapiiiipaaaaa 🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🐒
4 min.
- Anonyymi
Chiang Main Senseimme, kuin buddhalainen valaistunut munkki, luennoi täällä kamppailu-/itsepuolustuslajien syvimmästä olemuksesta. Kohta kuitenkin ihan itse tunnustaa, että budhalaisuudesta ei mitään tiedä. Tarkkaan usean danin mustanvyön omistajana kertoo kateten tyylisuunnan mestarinsa. Sitten kun hänelle kerrotaan, että kukaan mestarinsa oppilaista - häntä vastaava tai edes alempi mustanvyön sensei - ei häntä tunne, vastaa hän, että ulkomailla on dan arvonsa saavuttanut. Jää vain kysymys, että ulkomailla Chiang Maissa vai Hua Hinissä?
- Anonyymi
Sitä sun sopiikin ihmetellä..
Millä muuten ihmettelet,? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä muuten ihmettelet,?mua vie Piipaaapiiipaaaapiiiipaaaaa 🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🐒
lasista ihmettelen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä muuten ihmettelet,?Aika ja vähän muullakin erolla.
T Ihmettelen vaan
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti22532267Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293601Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2523565Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori962940Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s232747Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta372042En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk101673Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171627Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3491367Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks411257