Nainen ilman Kosmetiikkaa!

martti-marika

Olen aina tykännyt, kun naiset meikkaa. Meikkaa sitten vahvasti tai hillitysti, lienee heidän oma asiansa. Eräänä päivänä tapasin nuorekkaan naisen, hän ei ole kaunotar ja missityyppinen. Mutta hän on erittäin hyvä esimerkki Suomalaisesta naisesta, jolloin voidaa tulla toimeen ilman kosmetiikan tuotteita. Silti hän on hyvin nätti, kun vielä hymy kohoaa silmiin- on vaikea korvata kosmetiikalla.

4

1300

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EttäSemmosta

Aha

• naturalselfie

Media vaan tuputtaa kaikenlaisia kauneusihanteita, jotta saataisiin naiset näyttämään vähemmän ihmisiltä ja enemmän keinotekoisilta. Kaikista miellyttävimmän näköinen meikki naisella on luonnollisuutta korostava, lähes huomaamaton ehostus. Nykyisin vaan näkee aivan liikaa tätä tietyntyyppistä "tusinameikkiä", mitä esimerkiksi teinit suosivat. Se tekee kaikista vain saman näköisiä eikä anna luonnollisen yksilöllisyyden näkyä.

Siinä nuoren miehen mielipide.

• nainen22

Mä olen 22v nainen ja lopetin meikkaamisen lähes kokonaan 16 vuotiaana. Pidän itseäni jopa paremman näköisenä ilman meikkiä ja oloni on itsevarma. Panostan enemmän ihon hoito tuotteisiin ja luonnollisuuteen.

• maalainenko

kynsilakka??? en oikein ole varma aina, tai yleensä, joskus käytän kynsilakkaa, ja: kun katson toisilla naisilla, niin: onhan ne lakatut kynnet kauniit, vaan; jotenkin se kuitenkin vaikuttaa niin "KERTAKÄYTTÖISELTÄ",- jotenkin ?? Lakkaan itsekin joskus hyvin, vaan, en kuitenkaan ihan, ihan oikeasti ns. viihdy lakattuine kynsineni , mistä lie ?? Esim. kotitöitä tehdessä en halua/voi ruoanlaittoa, siivousta, tms. Onko lakatut kynnet sitten joku "hienosto", kenen ei tarvitse puuhailla/ tehdä käsillä mitään.... Vaan, ymmärtänyt että miehet yleensä tykkää pitkät lakatut kynnet, noh,- onhan ne kauniit (itsellänikin), jos lakkaan hyvin, vaan kun en itse oikein ??? Meikkausta käytän jonkin verran lähes päivittäin, mut kynsilakka jotenkin tökkii, se kai niin" pinnallista, vai mikä lie ??? Meikkaamisen kanssa helpompi, esim. meikin puhdistaminen luonnollisempaa , samoin myöskään meikki ei "häiritse" ruoanlaittoa, yms. kotona tehtävää työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5587
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2179
    3. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      9
      2085
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      162
      1669
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      69
      1399
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1374
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1214
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      217
      1134
    Aihe