Yksipuolinen vai molemminpuolinen halu?

antamallasaa

Mistä johtuu, että osa saa haluihinsa vastakaikua ja osa taas koskaan ei? No siitä, että haluaako vaan saada toiselta jotain, vai haluaako JAKAA jotain mitä itsellä jo on.

Kokematon mies juoksee naisen perässä "pillupillu, pillupillu, anna pilluaaaaa" ja nainen juoksee karkuun. Kokenut sanoo: "Kauniit silmät, tykkään susta" eli tarjoaa huomiota ja seksuaalista mielihyvää naisellekin.

Sama pätee kaikkeen muuhunkin.

14

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buhahaha

Miksi kuvittelet että kaikki naiset haluaisivat kuulla kenen tahansa miehen suusta "Kauniit silmät, tykkään susta" ?

• Kysyjä_

Mikset hommaa itsellesi elämää?

• ätmiyskys

Buahan elämä on trollata palstalla.

Tyypillistä ätmiajattelua, että kaikki ja kuka tahansa.

• RumaMiesToteaa

Nainen haluaa kuulla tuon " kauniit silmät, tykkään susta" vain komealta mieheltä.
        Jos ruma mies menee naiselle noin sanomaan, niin nainen järkyttyy ja haluaa kaikin keinoin päästä pois tilanteesta.
        Ruman miehen ei tule koskaan aiheuttaa naiselle tuollaista järkytyksen tilaa noin sanomalla.
        Se on sallittua vain komeille ja varakkaille miehille, joilla on mahdollisuuksia saada nainen.

• ärsyttäviä
        RumaMiesToteaa kirjoitti:

Nainen haluaa kuulla tuon " kauniit silmät, tykkään susta" vain komealta mieheltä.
        Jos ruma mies menee naiselle noin sanomaan, niin nainen järkyttyy ja haluaa kaikin keinoin päästä pois tilanteesta.
        Ruman miehen ei tule koskaan aiheuttaa naiselle tuollaista järkytyksen tilaa noin sanomalla.
        Se on sallittua vain komeille ja varakkaille miehille, joilla on mahdollisuuksia saada nainen.

Tiedän itse millaiset silmät mulla on. En tarvitse kenenkään mielistelyä. En edes komean miehen.

• Tottaosa

Siis suurin osa naisista haluaa kuulla olevansa haluttava, mutta tosiasia on myös ettei keneltä tahansa, nainen haluaisi valita keneltä ne kuulee.

• Buhahaha
        Tottaosa kirjoitti:

Siis suurin osa naisista haluaa kuulla olevansa haluttava, mutta tosiasia on myös ettei keneltä tahansa, nainen haluaisi valita keneltä ne kuulee.

Tämä minunkin pointtini oli. Joten väite siitä ettei vastakaikua koskaan saa johtuisi aina siitä ettei itse halua ikinä antaa mitään on yksinkertaisesti virheellinen.

Parempi siis varmistaa ensin että kehut ovat toivottuja ennen kun alkaa puskasta kehumaan.

• winwinelämä
        Buhahaha kirjoitti:

Tämä minunkin pointtini oli. Joten väite siitä ettei vastakaikua koskaan saa johtuisi aina siitä ettei itse halua ikinä antaa mitään on yksinkertaisesti virheellinen.

Parempi siis varmistaa ensin että kehut ovat toivottuja ennen kun alkaa puskasta kehumaan.

Ihmiset, jotka etsii seksi- ja elämänkumppania sillä mielellä, että haluavat jakaa hyvää eikä vaan saada toiselta jotain, löytää yllätys yllätys helposti vastakaikua. Sitten tarviikin vaan osata valita sellainen, jolla on vastaava lähtökohta.

• eiitsekkäitäpaskoja
        ärsyttäviä kirjoitti:

Tiedän itse millaiset silmät mulla on. En tarvitse kenenkään mielistelyä. En edes komean miehen.

Mielistely ei ole mun juttu, mutta kyllä miehen pitää osoittaa jo enenn sänkyyn menoa, että mun nautinto on sille tärkeää. Ne osoittamisen tavat voi olla moninaiset, semmoinen yleinen kuulostelu, että mikä on mulle hyvää, on tärkeää.

• kannattaa.pysyä.kaukana
        eiitsekkäitäpaskoja kirjoitti:

Mielistely ei ole mun juttu, mutta kyllä miehen pitää osoittaa jo enenn sänkyyn menoa, että mun nautinto on sille tärkeää. Ne osoittamisen tavat voi olla moninaiset, semmoinen yleinen kuulostelu, että mikä on mulle hyvää, on tärkeää.

Panosuhteilleet naiset on tautivaarallisia tapauksia.

• Tottaosa kirjoitti:

Kohteliaisuudella ja mielistelyllä on melkoinen ero. Mielistelyn nainen kokee vastenmielisenä, koska siitä paistaa läpi "pillupillupillu" ajatus. Nainen ajattelee automaattisesti miehen vonkaavan ja vastenmielisen miehen lähentymisyritys koetaan siksi vastenmielisenä. Mutta rumakin mies voi saada aikaan keskustelun naisen kanssa, jos ei sorru kliseisiin ja pikkutuhmiin heittoihin. Kun keskustelukumppaniin suhtautuu kuin vertaiseensa, pääsee huomattavasti parempiin lopputuloksiin kuin joutavilla kohteliaisuusfraaseilla ja palvomisella.

• Buhahaha kirjoitti:

Eli pitää tehdä ennakkotiedusteluja, kannattaako jatkaa keskustelua vaiko matkaansa. Tähänhän se monella tyssää, kun ei ymmärretä hienovaraisia vihjeitä vaan kuvitellaan, että nyt on saumaa saada. Eikä muuten ole pelkästään miesten moka, moni nainenkin sortuu kuvittelemaan liikoja omasta viehätysvoimastaan eikä tajua jättää rauhaan, kun pari ystävällistä sanaa on vaihdettu.

• iughjjvffhuhgvvh

Tunteitaan jakava mies on nössö joka korkeintaan kaveri zonetetaan, panomiehet eivät lässytä.

• tunteellinen.mies

Taidat puhua ihan totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      924
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe