Mistä johtuu, että osa saa haluihinsa vastakaikua ja osa taas koskaan ei? No siitä, että haluaako vaan saada toiselta jotain, vai haluaako JAKAA jotain mitä itsellä jo on.
Kokematon mies juoksee naisen perässä "pillupillu, pillupillu, anna pilluaaaaa" ja nainen juoksee karkuun. Kokenut sanoo: "Kauniit silmät, tykkään susta" eli tarjoaa huomiota ja seksuaalista mielihyvää naisellekin.
Sama pätee kaikkeen muuhunkin.
Yksipuolinen vai molemminpuolinen halu?
14
259
Vastaukset
- Buhahaha
Miksi kuvittelet että kaikki naiset haluaisivat kuulla kenen tahansa miehen suusta "Kauniit silmät, tykkään susta" ?
- Kysyjä_
Mikset hommaa itsellesi elämää?
- ätmiyskys
Buahan elämä on trollata palstalla.
Tyypillistä ätmiajattelua, että kaikki ja kuka tahansa. - RumaMiesToteaa
Nainen haluaa kuulla tuon " kauniit silmät, tykkään susta" vain komealta mieheltä.
Jos ruma mies menee naiselle noin sanomaan, niin nainen järkyttyy ja haluaa kaikin keinoin päästä pois tilanteesta.
Ruman miehen ei tule koskaan aiheuttaa naiselle tuollaista järkytyksen tilaa noin sanomalla.
Se on sallittua vain komeille ja varakkaille miehille, joilla on mahdollisuuksia saada nainen. - ärsyttäviä
RumaMiesToteaa kirjoitti:
Nainen haluaa kuulla tuon " kauniit silmät, tykkään susta" vain komealta mieheltä.
Jos ruma mies menee naiselle noin sanomaan, niin nainen järkyttyy ja haluaa kaikin keinoin päästä pois tilanteesta.
Ruman miehen ei tule koskaan aiheuttaa naiselle tuollaista järkytyksen tilaa noin sanomalla.
Se on sallittua vain komeille ja varakkaille miehille, joilla on mahdollisuuksia saada nainen.Tiedän itse millaiset silmät mulla on. En tarvitse kenenkään mielistelyä. En edes komean miehen.
- Tottaosa
Siis suurin osa naisista haluaa kuulla olevansa haluttava, mutta tosiasia on myös ettei keneltä tahansa, nainen haluaisi valita keneltä ne kuulee.
- Buhahaha
Tottaosa kirjoitti:
Siis suurin osa naisista haluaa kuulla olevansa haluttava, mutta tosiasia on myös ettei keneltä tahansa, nainen haluaisi valita keneltä ne kuulee.
Tämä minunkin pointtini oli. Joten väite siitä ettei vastakaikua koskaan saa johtuisi aina siitä ettei itse halua ikinä antaa mitään on yksinkertaisesti virheellinen.
Parempi siis varmistaa ensin että kehut ovat toivottuja ennen kun alkaa puskasta kehumaan. - winwinelämä
Buhahaha kirjoitti:
Tämä minunkin pointtini oli. Joten väite siitä ettei vastakaikua koskaan saa johtuisi aina siitä ettei itse halua ikinä antaa mitään on yksinkertaisesti virheellinen.
Parempi siis varmistaa ensin että kehut ovat toivottuja ennen kun alkaa puskasta kehumaan.Ihmiset, jotka etsii seksi- ja elämänkumppania sillä mielellä, että haluavat jakaa hyvää eikä vaan saada toiselta jotain, löytää yllätys yllätys helposti vastakaikua. Sitten tarviikin vaan osata valita sellainen, jolla on vastaava lähtökohta.
- eiitsekkäitäpaskoja
ärsyttäviä kirjoitti:
Tiedän itse millaiset silmät mulla on. En tarvitse kenenkään mielistelyä. En edes komean miehen.
Mielistely ei ole mun juttu, mutta kyllä miehen pitää osoittaa jo enenn sänkyyn menoa, että mun nautinto on sille tärkeää. Ne osoittamisen tavat voi olla moninaiset, semmoinen yleinen kuulostelu, että mikä on mulle hyvää, on tärkeää.
- kannattaa.pysyä.kaukana
eiitsekkäitäpaskoja kirjoitti:
Mielistely ei ole mun juttu, mutta kyllä miehen pitää osoittaa jo enenn sänkyyn menoa, että mun nautinto on sille tärkeää. Ne osoittamisen tavat voi olla moninaiset, semmoinen yleinen kuulostelu, että mikä on mulle hyvää, on tärkeää.
Panosuhteilleet naiset on tautivaarallisia tapauksia.
Tottaosa kirjoitti:
Kohteliaisuudella ja mielistelyllä on melkoinen ero. Mielistelyn nainen kokee vastenmielisenä, koska siitä paistaa läpi "pillupillupillu" ajatus. Nainen ajattelee automaattisesti miehen vonkaavan ja vastenmielisen miehen lähentymisyritys koetaan siksi vastenmielisenä. Mutta rumakin mies voi saada aikaan keskustelun naisen kanssa, jos ei sorru kliseisiin ja pikkutuhmiin heittoihin. Kun keskustelukumppaniin suhtautuu kuin vertaiseensa, pääsee huomattavasti parempiin lopputuloksiin kuin joutavilla kohteliaisuusfraaseilla ja palvomisella.
Buhahaha kirjoitti:
Parempi siis varmistaa ensin että kehut ovat toivottuja ennen kun alkaa puskasta kehumaan.Eli pitää tehdä ennakkotiedusteluja, kannattaako jatkaa keskustelua vaiko matkaansa. Tähänhän se monella tyssää, kun ei ymmärretä hienovaraisia vihjeitä vaan kuvitellaan, että nyt on saumaa saada. Eikä muuten ole pelkästään miesten moka, moni nainenkin sortuu kuvittelemaan liikoja omasta viehätysvoimastaan eikä tajua jättää rauhaan, kun pari ystävällistä sanaa on vaihdettu.
- iughjjvffhuhgvvh
Tunteitaan jakava mies on nössö joka korkeintaan kaveri zonetetaan, panomiehet eivät lässytä.
- tunteellinen.mies
Taidat puhua ihan totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984