Olen ollut käytännöllisesti katsoen koko aikuisikäni naimisissa aina 21 ikävuodesta eteenpäin. Nyt on toinen vaimo menossa. Toinen vaimoni on missikisojen finalisti (ei päässyt kolmen parhaan joukkoon eikä edes lehdistön suosikkitytöksi, mutta finalistiksi pääsi kuitenkin. Vuosilukua en nyt tietenkään kerro tässä kohtaa). Ja toki seksi on miellyttävää kauniin naisen kanssa ja kaunista naista on kiva näyttää kavereillekin ja on mukava liikkua edustustilaisuuksissa. Ei tarvitse ainakaan puolison ulkonäköä yhtään hävetä.Eikä tässä mitään, mutta totuus on kyllä valitettavasti sellainen, että monta kertaa paljon parempaa seksiä olen saanut kodin ulkopuolella kuin kotona. Ja näillä salaisilla seikkailuillani vastapuoli on ollut ehkä hieman pyöreähkö (niin kuin suomalaiset naiset yleensä on) ja ehkä ei aivan missikisa-ainesta, mutta he ovat sinut oman kroppansa kanssa. Monet ovat olleet helvetin hyviä seksissä. Missään nimessä ei voi väittää että kaikki naiset olisi lihavia ja rumia, jos ei ole "ihan missiainesta". Ja kun seksi on pirun hyvää, silloin sitä haluaa molemmat myös uudestaan ja uudestaan. Pisin salasuhde itselläni on kestänyt liki 5 vuotta, ja molemmat olimme ja olemme yhä onnellisesti naimisissa kumpikin omilla tahoillamme. Tämä pitkäksi venähtänyt salasuhde varmaan jatkuisi yhä edelleenkin, ellei toinen osapuoli olisi muuttanut työnsä perässä toiselle puolelle Suomea.
Vaimoni on hyvin kaunis - petän häntä silti
16
1789
Vastaukset
- Kyselijä-77
Luulitko sitten oikeasti joskus että naisen hyvä ulkonäkö tarkoittaisi hyvää seksiä?
"Olemme onnellisesti naimisissa tahollamme" Sori mutta tuskinpa vaan ja ketä yrität vakuutella? Jos seksiä haetaan muualta niin suhteessa ei mene hyvin! Seksi on parisuhteen liima.
- åpoiklöä
Entäs kun se liima kuivuu eikä enää toimi, mulle kävi niin. Nainen on samoin pillu, sitä ei vaan saa.
- tilldeathdouspart
Olen hyvännäköisen naisen kanssa naimisissa. Seksiä ei ole mutta silti en petä.
- vaimitenon
Olin vähän "rumemman" naisen kanssa pitkään ja hitto seksi oli hyvää, nainen teki lähes mitä vaan petissä, peppuakin oli tarjolla kunnes hän löysi itseäänkin rumemman miehen. Nyt olen aika hyvännäköisen naisen kanssa avoliitossa mutta seksi puutuu täysin. Yhteenveto, mielummin ruma nainen hyvällä seksillä kuin nätti/kaunis nainen ilman seksiä.
- dfghjk
Naisen seksihalut kasvavat jos mies on hyvännäköinen ja pitää huolta vartalostaan. Seksi on jo lähtökohtaisesti huonoa, jos nainen ei pysty syttymään miehestä.
Kemiat ratkaisee, se kannattaisi oppia jo nuorena. Ja miehen kannattaisi tajuta, että parisuhde ei kanna pitkälle, jos vain omat halut huomioidaan. Nainen ei ole koriste miehelle, vaan miehen pitää saada nainen syttymään. Kaunis nainen voi ottaa ruman miehen, mutta aika paljon miehen pitää panostaa sängyssä, että pystyy paikkaamaan ulkonäköeron naisen kanssa. - kuten_aina
dfghjk kirjoitti:
Naisen seksihalut kasvavat jos mies on hyvännäköinen ja pitää huolta vartalostaan. Seksi on jo lähtökohtaisesti huonoa, jos nainen ei pysty syttymään miehestä.
Kemiat ratkaisee, se kannattaisi oppia jo nuorena. Ja miehen kannattaisi tajuta, että parisuhde ei kanna pitkälle, jos vain omat halut huomioidaan. Nainen ei ole koriste miehelle, vaan miehen pitää saada nainen syttymään. Kaunis nainen voi ottaa ruman miehen, mutta aika paljon miehen pitää panostaa sängyssä, että pystyy paikkaamaan ulkonäköeron naisen kanssa.Taas sysätään kaikki miehen harteille, pitää olla hyvännäköinen, pitää huolta kropasta ja saada nainen kiihottumaan ja haluamaan, mikäs naisen rooli, maata kuin lahna selällään vai.
- rrrrw
Se riippuu mitä naisesta hakee, mikä sinut saa vauhtiin. Joku toinen mies voi laueta jo nähdessään vaimosi. Sinä itse voit olla sen verran paatunut, että pitää olla puristusote pikkuveikasta ja syväkurkkua että saat sen tuntumaan. Ei se kenessäkään vika silloin ole, vaan siinä mitä itse pitää kiihottavana. Ehkä siinä kohtaa kuitenkin kannattaa miettiä, josko vapauttaisit vaimosikin sopivampiin käsiin.
Tiedän monta miestä, jolle kaunis nainen on itsessään riittävä kiihoke. Joko oma, tai sitten ennen makuuhuonesessiota katseltu pieni videonauha. Muu on vain kosketusta ja läheisyyttä rakkaan kanssa ja sen nautinnon jakamista.
Onneksi en ole niin paatunut, että vaatisin jonkinlaisen käynnistysstimulaation painelemalla ja puristelemalla, että se olisi tuon toisen toiminnasta kiinni miten minä lämpenen. Lämpeneminen tapahtuu ihan muulla tavoin kuin oikeita nappuloita vääntämällä. Mutta meitä on moneen lähtöön.- tervealäpää
Jos mies laukeaa kun näkee jonkun kauniin vaimon niin herkillä sitten on ja pillun saanti ollut kortilla. Kyllä minäkin voin saada jonkin asteisen erktion nähdessäni kauniin seksikkään naisen mutta että laukeaisin siihen on täysi mahdottomuus, kyllä siihen tarvitaan muhinointia.
- Ihanvaankysyn
Kirjoitit alkuperäinen, että seksi on paljon parempaa muiden kanssa. Miksi? Tekeekö naisesi jotain väärin vai mistä kiikastaa?
- miesv82
Jos syöt joka päivä makaronilaatikkoa pitkän ajan, se alkaa väkisinkin maistua puulta. Ei siinä sen kummempaa syytä ole.
- sellastaelämäon
Ihan samasta johtuu se, ettei vaimoa enää seksi kiinnosta. Kun päivästä toiseen katselee ja yrittää fiksuja keskustella murahtelijan kanssa, niin floppaahan ne halut seksikkäimmältäkin naiselta, edes tarvitse syödä sitä makaronilaatikkoa oikeastaan, riittää siis kuin katselee.
- miesv82
Niitä fiksuja keskusteluja vaimon kanssa en oo käynyt, mutta saamattomuutta ja asioiden hoitamatta jättämistä olen katsellut pitkän aikaa häneltä. Itse kun niitä arjen asioita hoitaa niin asiat rullaa. Täytyy myöntää että se kyllä vie seksihalut.
- valitustäälläeiauta
Olet katsellut, mutta et pysty ottamaan asiaa puheeksi kuin tällä palstalla?
- miesv82
Olen kyllä ottanut asian puheeksi monet kerrat, mutta kestävää muutosta ei vielä ole tapahtunut.
Ja tässä ei ollut pointtina valittaminen vaan oikaisu kun naiset valittavat aina miesten tekemättömyydestä, vaikka itse ovat samanlaisia... ainakin osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238509Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066722Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 883753
- 1703097
- 503029
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432999Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412959Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222536Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094