työpaikoilla on ihan liikaa niitä tyyppejä, jotka ovat vain "hyviä jätkiä" ja jonkun kavereita, mutta täysin kykenämättömiä hoitamaan edes omaa työtänsä.
>Eihän se osaa edes tehdä mitään?
<Joo, mutta se on hyvä jätkä!
Suomalainen työpaikka = höntsäjoukkue
9
671
Vastaukset
- oksettavaa-
"hyvä jätkä" on jonkun pomon tuttava tai sukulainen tai sitten pahimpia perseennuolijoita, niin nähtyä tuokin touhu.
- Iivanajulmetuinen
Tosi on puhut asiaa
- PieniPiruVasempaan
Olen jostain lukeut, että narsisti ei arvosta muita kuin itseään.
Kertokaa hiukan millä peruisteella muut ovat teitä huonompia, vaikka pärjäävät paljon paremmin. Yleensä pärjäämistä pidetään hyvyyden mittarina, mutta teillä tuntuu olevan niin, että se on vain huonouden mittari :D- 142424242111
Ehkä narsisti onkin semmoinen joka ei arvosta kuin itseään, mutta mietipä tavallista yksin asuvaa nuorta miestä. On ihan oikein ja 100% luonnonmukaista, että hänelle tärkeintä on hän itse, koska hän asuu itsensä kanssa ja hänen on pidettävä huolta itsestään. Lisäksi jos haluaa tyttöystävän, sitä yrittää kehittää hyviä puoliaan ja tuoda myös niitä esille. Silloin laittaa ihan normaalistikin asioita paremmuusjärjestykseen. Itsetunto mahdollisesti kärsii jos ei puolisoa löydykään, joten hän joutuu tarkoituksella repimään jostain lisää arvostusta itselleen. Yksin asuva voi myös olla vähän liiankin itsekeskeinen ja itsetietoinen, mutta se ei tee vielä hänestä narsistia, vaan normaalin elämänhaluisen nuoren miehen.
Myöskään Facebookin paljo käyttäminen tai kokonaan käyttämättä jättäminen ei pysty kertomaan itsessään mitään narsismista. - Siun
Sanaa narsisti käytetään monta kertaa lyömäaseina. Ilman et ihminen on narsisti.
Toivottavasti löydät hyvän ja rakastavan puolison elämääsi,
Ja kaikkea hyvää sinun elämääsi
Kaikille Viisautta ja rohkeutta kehittyä työkuvassa ja taidoissa
Näyttämään arvostelijoille - Siun
142424242111 kirjoitti:
Ehkä narsisti onkin semmoinen joka ei arvosta kuin itseään, mutta mietipä tavallista yksin asuvaa nuorta miestä. On ihan oikein ja 100% luonnonmukaista, että hänelle tärkeintä on hän itse, koska hän asuu itsensä kanssa ja hänen on pidettävä huolta itsestään. Lisäksi jos haluaa tyttöystävän, sitä yrittää kehittää hyviä puoliaan ja tuoda myös niitä esille. Silloin laittaa ihan normaalistikin asioita paremmuusjärjestykseen. Itsetunto mahdollisesti kärsii jos ei puolisoa löydykään, joten hän joutuu tarkoituksella repimään jostain lisää arvostusta itselleen. Yksin asuva voi myös olla vähän liiankin itsekeskeinen ja itsetietoinen, mutta se ei tee vielä hänestä narsistia, vaan normaalin elämänhaluisen nuoren miehen.
Myöskään Facebookin paljo käyttäminen tai kokonaan käyttämättä jättäminen ei pysty kertomaan itsessään mitään narsismista.Narsisti sanaa käytetään
Älä montakertaa lyömäaseina, ilman et toinen on narsisti
Toivottavasti löydät hyvän ja rakastavan puolison itsellesi
Ja viisautta ja rohkeutta kaikille oman työkuvassa ja taitojen kehittämiseen
Näyttämään arvostelijoille - 7532533764
142424242111 kirjoitti:
Myöskään Facebookin paljo käyttäminen tai kokonaan käyttämättä jättäminen ei pysty kertomaan itsessään mitään narsismista.Narsismi on muotisana, jota käyttävät yleensä ihmiset, jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään. Varsinkin nuo syrjäkylien huonosti koulutetut, vähäisen itsetunnon ja älyn omaavat täti-ihmiset, joilla ei ole muuta tekemistä kuin keksiä kateellisuudessaan paskaa muista. Facebook on ikäihmisten paikka, jotka juuri ja juuri osaa käyttää nettiä . Juorupalsta.
- Siun
Sanaa narsisti käytetään monia kertoja lyömäaseina,
Toivottavasti nuorimies löydät elämänkumppanin, jonka kans voit elää ja olla
Hyvää elämää, sinulle
Rohkeutta ja viisautta jokaiselle kehittää omaa työkuvassa ja työtöntä
Näyttämään arvostelijoille - Vesimies84
Ei kaikissa työpaikoissa edes johtajuus
toimi, kokemusta on, esim. kaikkia ei ole
siunattu ryhmäjohtajan taidoilla. Hyvä ryhmäjohtaja saa ryhmäänsä luotua hyvää henkeä ja innostusta. Olenko tällaisessa paikassa tällä hetkellä, ikävä kyllä olen.
Niin absurdi tilanne mulla, että hyvä jos
edes pääsen tästä tilanteesta etenemään
eteenpäin elämässäni. Pahasti pelkään etten pysty, työvuosia mulla vielä seuraavat
25 vuotta.
Parempi tehdä niin ettei pistetä minkään varaan mun kohdalla, koska voi käydä niin että suunnitelmat raukeaa ja menee myttyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934