Jos oot alalla niin kerro mikä keittiö ois hyvä ?Kaikki käy kunhan perusasiat on kunnossa.
Mihin ravintolaan menisit töihin?
töihin
4
258
Vastaukset
Onko ravintola-alalla tosiaan niin hyvä tilanne että voi valita mihin menee töihin?
- töihin
no luetko lehtiä?kyllä siellä on vähissä työntekijät
- Omin.silmin
Ja palkka sekä työajat mitä sattuu. Miksi edes mietit, että jos olisit ravintola-alalla?
- 65rt7
Mene Hulibumpaan se on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572956
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131007- 89998
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95739
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86625- 48585