Vuosien ajan olen käyttänyt naisten korkeakorkoisia nilkkureita ja saappaita. Kenkien korot on 11-14cm korkuiset ja kapeat, alle 10mm. Puolen tusinaa eri-ikäistä naista on ottanut kantaa korkojeni käyttöön. Vain yksi tuomitsi, sanoen: eihän tuo voi olla mahdollista. 13.5cm korkonilkkurein terävin kärjin 30mm platform, kopisin liikkeeseen, niin nuorekas nainen sanoi: ai kun ihanat piikkikorkkarit sinulla. Toki tuollainen maininta mieltä lämmitti kummasti. 12cm piikkinilkkurein kerran liikkeellä, n.40 v. nainen sanoi: harvempi hemmo noin hyvin kävelee korkeilla koroilla.
Kokemuksia korkeista koroista!
6
948
Vastaukset
- Sam189
17vuotiaasta käyttänyt korkoja arjessa kuin ihan perhe juhlissa. Aluksi tuli paljon huutoa ja vähän kehuja nykyään maailma muuttunut niin paljon että eniten tulee kehuja. 8-15 cm korot jalassa mennään riippuu toki mihin päin on matkalla :) saappaat ja avokkaat on mun juttu :)
- Irma-einari
Minäkin olen hakenut korkeakorkoisia kenkiä vaan en ole löytänyt kokoa 44...
- korkkarikalle
Kyllä niitä löytyy..mullakin yhdet 44 - 45 kokoset..itelle isot :(
- MARTTI-MARI
Tällä viikolla nuorempi nainen tuntui pitävän Zalando korkonilkkureistani. Ensin oletin, että hän vitsailee, mutta taisi sittenkin olla tosissaan. Mainitsi, että hyvin kävelin niinkin korkeilla koroilla. Sitten rouva henkilö kiitteli asukokonaisuuttani, joka sopi hyvin piikkinilkkureihin.
- Mies52
Käytän myös korkokenkiä, nilkkureita usein, n 10-14 cm koroilla, on fetissi joo, mut who cares, tosi on, että naiset yleensä arvotaa ja tykkää, miehet, nuoret typerykset ennen muita, koittaa jotakin katsella pitkään ym. Miehille myös korot jos vian huvittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703