Mistä löytys rolex

Rolexranteeseen

Oyster perpetual 34 miesten rannekello? Oon etsiny netistä eri kultasepänliikkeistä mutta ei missään edes mainita rolexia? Eikö todellakaan missään ole kivijalkamyymälässä syoraan rolexia vai hommaavatko niitä vaan tilaamalla jos joku kysyy?

20

804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rrrrrolex

Suomessa on vain muutama Rolexia myyvä liike, äkkiäkös nuo soittelet läpi. Joitakin malleja löytyy vitriinistä, useimmiten joutuu tilaamaan.

Google haku "rolex oyster perpetual 34" antaa läjäpäin osumia, oletko jo plarannut ne läpi? Saattaa löytyä käytettynä Suomestakin.

• rolexit_myynnissä

Minulkkii olisa pari. En muista ostinko ne rohdokselta vai playa de inglesissä rannalla kiertelevältä kauppiaalta?

Oikein mukava kauppias olikin. Afrikasta.

• minä-minä-minä-minä

mulla olis limääräinen rolex Oyster perpetual 34 muuttolaatikossa kuleksimassa.

Saaat halavalla.

300 000€

Että

Miltäs tällänen ...

• KylläSeSiitäEhkä

34 on tyttöjen koko. ATK on vaikea laite?

• Atkerkki
    • Hyväostostaas

Jos himoitsee Rolexia niin käytettynä ehkä ylihintaa IS mutta kuitenkin saatavilla, SepänViisari Kelloneuvos ym. Koska heti kun uuden olet ranteeseen laittanut tai liikkeestä himaan roudannut se on heti jo vanha niinkuin auto kaupoillakin käy.

• Atkerkki

No shit sanoi sherlock. Mistä näitä oikein sikiää.

• HunttalanMattii

Aivan ...?!!

• Helppohomma
        Atkerkki kirjoitti:

No shit sanoi sherlock. Mistä näitä oikein sikiää.

Matuista niinkuin sinäkin..

• Rolexranteeseen

Olen valmis maksamaan kellosta 7ke.

Ehkä en ole tehnyt kotiläksyjä viimesenpäälle kun amatöörimäisyyttäni en ole ottanut huomioon jos 34 tarkoittaa millimäärää kellotaulun koossa. Mutta siis tarkoitus olisi hankkia tuollainen tai tuon tyylinen rolex miesten rannekello metallirannekkeella ja uusi ehdottomasti! Epäolennaiset viestit voi laittaa lähettämättä mutta jos joku oikeasti tietää jotain niin laittaa suoraa linkkiä mihin voisin soittaa ja tiedustella.

• RolexRulex

1) mene Rolexin sivuille
        2) katso suomalaiset jälleenmyyjät
        3) soita heille ja kysy

jos on niin tumpelo että ei moiseen kykene, niin on parasta olla ilman.

• Hyväontaas

Oskari Lindroos aleksanterinkatu 46 Helsinki

• VaasanHovisepätMyy

Tuo mitta tarkoittaa aina kellon kuoren halkaisijaa ja se mitataan yleensä klo 4-10 kohdasta. Taulun halkaisijaa ei yleensä ilmoiteta.

• Hyväostostaas
        Hyväontaas kirjoitti:

Oskari Lindroos aleksanterinkatu 46 Helsinki

Lindroos puh.09 624 188 auki ma 10.00-sinne vaan rollekaupoille

• Minäminäminäminä
        Hyväostostaas kirjoitti:

Lindroos puh.09 624 188 auki ma 10.00-sinne vaan rollekaupoille

Joko kävit ostamassa kellon, laitoin osoitteen ja puhelinnumeron ruohon että osaat mennä niinkuin neuvoa kyselit

• atkerkki

Muhahahahahshshshshshsssss. Rolle käteen ja menox. Muhahahahahahshshshshshshssssss.

• Voihankoukkunokka

Mikä on???

• VerkkokauppaOnNykyaikaa

Nopeimmin saat Rolexin kun tilaat netistä esim. Laatukellot.fi

• jalaba

No jaa, itse menin kellokauppaan ja sieltä tullessani kädessäni oli Rolex. Tosin tästä on aikaa vajaa vuosi.

• nettisukupolvenTyhmyys

Vai nopeasti Laatukelloista joka hankkii kellonsa jostain jälleenmyyjältä josta halvimmalla saa. Sitten kun he saavat kellon, niin lähettävät eteenpäin jihuu sehän on nopeampaa kuin käydä kaupasta ostamassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5821
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4322
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3209
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      49
      2412
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      33
      2287
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1114
    Aihe