Mistä löytys rolex

Rolexranteeseen

Oyster perpetual 34 miesten rannekello? Oon etsiny netistä eri kultasepänliikkeistä mutta ei missään edes mainita rolexia? Eikö todellakaan missään ole kivijalkamyymälässä syoraan rolexia vai hommaavatko niitä vaan tilaamalla jos joku kysyy?

20

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rrrrrolex

Suomessa on vain muutama Rolexia myyvä liike, äkkiäkös nuo soittelet läpi. Joitakin malleja löytyy vitriinistä, useimmiten joutuu tilaamaan.

Google haku "rolex oyster perpetual 34" antaa läjäpäin osumia, oletko jo plarannut ne läpi? Saattaa löytyä käytettynä Suomestakin.

• rolexit_myynnissä

Minulkkii olisa pari. En muista ostinko ne rohdokselta vai playa de inglesissä rannalla kiertelevältä kauppiaalta?

Oikein mukava kauppias olikin. Afrikasta.

• minä-minä-minä-minä

mulla olis limääräinen rolex Oyster perpetual 34 muuttolaatikossa kuleksimassa.

Saaat halavalla.

300 000€

Että

Miltäs tällänen ...

• KylläSeSiitäEhkä

34 on tyttöjen koko. ATK on vaikea laite?

• Atkerkki
    • Hyväostostaas

Jos himoitsee Rolexia niin käytettynä ehkä ylihintaa IS mutta kuitenkin saatavilla, SepänViisari Kelloneuvos ym. Koska heti kun uuden olet ranteeseen laittanut tai liikkeestä himaan roudannut se on heti jo vanha niinkuin auto kaupoillakin käy.

• Atkerkki

No shit sanoi sherlock. Mistä näitä oikein sikiää.

• HunttalanMattii

Aivan ...?!!

• Helppohomma
        Atkerkki kirjoitti:

No shit sanoi sherlock. Mistä näitä oikein sikiää.

Matuista niinkuin sinäkin..

• Rolexranteeseen

Olen valmis maksamaan kellosta 7ke.

Ehkä en ole tehnyt kotiläksyjä viimesenpäälle kun amatöörimäisyyttäni en ole ottanut huomioon jos 34 tarkoittaa millimäärää kellotaulun koossa. Mutta siis tarkoitus olisi hankkia tuollainen tai tuon tyylinen rolex miesten rannekello metallirannekkeella ja uusi ehdottomasti! Epäolennaiset viestit voi laittaa lähettämättä mutta jos joku oikeasti tietää jotain niin laittaa suoraa linkkiä mihin voisin soittaa ja tiedustella.

• RolexRulex

1) mene Rolexin sivuille
        2) katso suomalaiset jälleenmyyjät
        3) soita heille ja kysy

jos on niin tumpelo että ei moiseen kykene, niin on parasta olla ilman.

• Hyväontaas

Oskari Lindroos aleksanterinkatu 46 Helsinki

• VaasanHovisepätMyy

Tuo mitta tarkoittaa aina kellon kuoren halkaisijaa ja se mitataan yleensä klo 4-10 kohdasta. Taulun halkaisijaa ei yleensä ilmoiteta.

• Hyväostostaas
        Hyväontaas kirjoitti:

Oskari Lindroos aleksanterinkatu 46 Helsinki

Lindroos puh.09 624 188 auki ma 10.00-sinne vaan rollekaupoille

• Minäminäminäminä
        Hyväostostaas kirjoitti:

Lindroos puh.09 624 188 auki ma 10.00-sinne vaan rollekaupoille

Joko kävit ostamassa kellon, laitoin osoitteen ja puhelinnumeron ruohon että osaat mennä niinkuin neuvoa kyselit

• atkerkki

Muhahahahahshshshshshsssss. Rolle käteen ja menox. Muhahahahahahshshshshshshssssss.

• Voihankoukkunokka

Mikä on???

• VerkkokauppaOnNykyaikaa

Nopeimmin saat Rolexin kun tilaat netistä esim. Laatukellot.fi

• jalaba

No jaa, itse menin kellokauppaan ja sieltä tullessani kädessäni oli Rolex. Tosin tästä on aikaa vajaa vuosi.

• nettisukupolvenTyhmyys

Vai nopeasti Laatukelloista joka hankkii kellonsa jostain jälleenmyyjältä josta halvimmalla saa. Sitten kun he saavat kellon, niin lähettävät eteenpäin jihuu sehän on nopeampaa kuin käydä kaupasta ostamassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2636
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      193
      2172
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      1996
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      124
      1839
    5. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      165
      1796
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1685
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      72
      1307
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1295
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      172
      1250
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1191
    Aihe