Normaali annostukseni on siis 1x150mg kapseli 4 kertaa päivässä ahdistuneisuushäiriön hoitoon. Yleensä otan lääkkeen aamulla herätessäni eli noin klo 6-8, aamupäivällä noin klo 11, iltapäivällä noin klo 14-15 ja illalla noin klo 19.
Tänään otin iltaseiskalta tupla-annoksen ja hetki sitten avasin yhen kapselin, tein pöydälle viivat vuoden 2013 AKK:n lisenssikortilla ja vedin sisällöt nokkaan.
Niin ja olen juonut 8 olutta. Olo on kuin kävelisi wellllovan ja keiiiinuvan laivan kannella :))))))))
Ja hei jos olisin elänyt 1950-luvulla, olisin todennäköisesti nukkumassa vaimoni vieressä ja vaimoni ei olisi jakanut itseään paskoille miehille ennen avioliittoa.
Nykypäivän naiset = kelvottomia su*akkih**ria. Ja pihtarihuoria!!!!!! 😡😡😡
P234: Olen Lyrica-känneissä :))))
58
1214
Vastaukset
Tähän sopis ralliksi, aatsipoppaa pojat keitti soppaa...
- PalstaTrolli
Huorrrran määritelmä: Nainen ei anna sinulle.
Viimeksi olen suudellut naista kesällä 2012 jolloin ajelin Skoda Felicialla, ja viimeksi halannut kamutyttöä alkuvuodesta 2016.
Vuonna 2012 asetin tavoitteeksi että mulla olisi kyseisen vuoden loppuun mennessä rahaa yli 3000e ja onnistuin siinä tavoitteessa. Nyt mulla on ns. omaa rahaa (elikkä poislukien ennakkoperinnöt) niin noin 21 tonnia. Ja olen tässä välissä omistanut kolme Mersua ja hetken aikaa yhen Jaguaarin.
On tämä maailma sairas paikka saatana- PalstaTrolli
No sinulla tuota säpinää riittää minuun verrattuna.
Olisinkohan suudellut vuonna 2005 viimeksi? - lihavihatipunen
Ajokortti sulta ainakin pitäisi ottaa pois päihderiippuvuuden takia.
lihavihatipunen kirjoitti:
Ajokortti sulta ainakin pitäisi ottaa pois päihderiippuvuuden takia.
En mä ole mikään rattijuoppo.
Mut jos joku testi näyttää pregabaliiinin kohdalla positiivista niin mullapa on näyttää siihen resepti. Kuten Rivoihin, Temestaan, Ataraxiin, Ketipinoriin jne jne.
Huh kuulostaapa ihan kuin olisin hullu, kun on noin paljon lääkkeitä. Onneksi ne kukin auttavat tarkoitukseensa ja mä olen menevä dynaaminen parikymppinen sinkkumies :))))))))))))))))))- kampalaL
peris234 kirjoitti:
Mut jos joku testi näyttää pregabaliiinin kohdalla positiivista niin mullapa on näyttää siihen resepti. Kuten Rivoihin, Temestaan, Ataraxiin, Ketipinoriin jne jne.
Huh kuulostaapa ihan kuin olisin hullu, kun on noin paljon lääkkeitä. Onneksi ne kukin auttavat tarkoitukseensa ja mä olen menevä dynaaminen parikymppinen sinkkumies :))))))))))))))))))Eihän lääkkeiden käyttö hulluksi tee, muutamat mömmöt ja viinaa naamaan, hyvä fiilis.
Paska elämä unohtuu hetkeksi. - hahahahhaaa
peris234 kirjoitti:
Huh kuulostaapa ihan kuin olisin hullu, kun on noin paljon lääkkeitä. Onneksi ne kukin auttavat tarkoitukseensa ja mä olen menevä dynaaminen parikymppinen sinkkumies :))))))))))))))))))Lääkkeet tuhoaa naamasi. Olet pian niin pöhöttynyt että voit lakata edes ajattemasta naisia. Haiset tosin ätminkäiselle jo nyt kilometrin päähän.
- Totuus-
peris234 kirjoitti:
Huh kuulostaapa ihan kuin olisin hullu, kun on noin paljon lääkkeitä. Onneksi ne kukin auttavat tarkoitukseensa ja mä olen menevä dynaaminen parikymppinen sinkkumies :))))))))))))))))))Päätellen liljalaaksolaisilla trollaamisen määrästä ei sulla ihan kaikki kotona ole :) Viime kesänä taisit olla paremmassa kunnossa kun kirjoittelit T2017 nikillä ihan asiallisesti ja kerroit myös olevasi tuo liljalaakson Hemingway.
- Buhahaha
PalstaTrolli kirjoitti:
No sinulla tuota säpinää riittää minuun verrattuna.
Olisinkohan suudellut vuonna 2005 viimeksi?Saamarin gigolot, ootte sentään päässy edes joskus suutelemaan.
- PalstaTrolli
Ei tässä mitään HC-ätmejä ollakaan.
Että tiedä sä se. Ai kuin niin sairas on maailma. Mitä hittoa tuo autoluettelo tuossa oli, niidenkö perusteella olisi jotain parempaakin pitänyt tapahtua.
Kyllä se kuski siellä autossa on se jota ihminen katsoo. Vaikka ajaisit rättiksellä ja jos jäät ihmisen mieleen muustakin kuin autoistasi niin ihan kiva.- Buhahaha
PalstaTrolli kirjoitti:
Ei tässä mitään HC-ätmejä ollakaan.
Että tiedä sä se.Mä aina unohdan että kaikki ätmit eivät ole totaalisaamattomia.
peris234 kirjoitti:
Huh kuulostaapa ihan kuin olisin hullu, kun on noin paljon lääkkeitä. Onneksi ne kukin auttavat tarkoitukseensa ja mä olen menevä dynaaminen parikymppinen sinkkumies :))))))))))))))))))No ei kannata turhaan masentua ja vaipua epätoivoon, sillä sullahan on kuitenkin asiat ihan hyvin.
Sulla on sentään paljon rahaa ja varallisuutta, niin siinä mielessä sulta ei oikein puutut elämästä juuri mitään. Siihen vielä päälle omakotitalo, oma firma ja autoja ym. varallisuutta, niin onhan siinä monia syitä olla onnellinen elämäänsä.
Ei kannata tosiaan leikkiä noiden lääkkeiden kanssa, sillä niistä ei koskaan mitään hyvää seuraa. Ehdit kyllä varmasti joskus jonkun naisenkin löytämään, sillä oot vielä nuori mies ja sulla on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.- Finamiesten_tukiyhdistys
DarkFear kirjoitti:
No ei kannata turhaan masentua ja vaipua epätoivoon, sillä sullahan on kuitenkin asiat ihan hyvin.
Sulla on sentään paljon rahaa ja varallisuutta, niin siinä mielessä sulta ei oikein puutut elämästä juuri mitään. Siihen vielä päälle omakotitalo, oma firma ja autoja ym. varallisuutta, niin onhan siinä monia syitä olla onnellinen elämäänsä.
Ei kannata tosiaan leikkiä noiden lääkkeiden kanssa, sillä niistä ei koskaan mitään hyvää seuraa. Ehdit kyllä varmasti joskus jonkun naisenkin löytämään, sillä oot vielä nuori mies ja sulla on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.Ota sinäkin jotain lääkettä, jotta pystyt selittämään miten postikortti menee perille tietokoneella itse tuherretulla postimerkillä :-)
- Minttu-Petteri
Finamiesten_tukiyhdistys kirjoitti:
Ota sinäkin jotain lääkettä, jotta pystyt selittämään miten postikortti menee perille tietokoneella itse tuherretulla postimerkillä :-)
Ja huom DarkFear! Jotain muuta lääkettä tällä kertaa kuin Finaa. Tiedä sä se!
- Hyvin.meni
DarkFear kirjoitti:
No ei kannata turhaan masentua ja vaipua epätoivoon, sillä sullahan on kuitenkin asiat ihan hyvin.
Ei kannata tosiaan leikkiä noiden lääkkeiden kanssa, sillä niistä ei koskaan mitään hyvää seuraa. Ehdit kyllä varmasti joskus jonkun naisenkin löytämään, sillä oot vielä nuori mies ja sulla on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.Olit muuten televisiossa yhtenä päivänä. Esiinnyit oikein eduksesi, ehdin napata muistoksi kuvankaappauksen:
https://aijaa.com/txHhQW Hyvin.meni kirjoitti:
Olit muuten televisiossa yhtenä päivänä. Esiinnyit oikein eduksesi, ehdin napata muistoksi kuvankaappauksen:
https://aijaa.com/txHhQWEipä ole yhtään mun näköinen, kun mulla itselläni onkin hyvälaatuinen tukka päässäni. Tossa enempi mun näköiseni mies ja itse voisinkin olla vaikka YTM-valiokunnan puheenjohtaja, kun naisiakin on mulla ollut paljon.
https://www.google.fi/search?q=andrea pirlo&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4_v3uh8vZAhWB_SwKHQzZB44Q_AUICigB&biw=1102&bih=564#imgrc=mmkCV8_eIZV3dM:
Jos olisin syntynyt 100 vuotta aiemmin, tai edes 50 vuotta aiemmin niin naiset olisivat suorastaan kilpailleet minusta
Toisaalta olisit voinut syntyä juuri sisällissodan jalkoihin 1918, taikka syntyä hulluna vuonna 1968.
Nicitönnä kirjoitti:
Toisaalta olisit voinut syntyä juuri sisällissodan jalkoihin 1918, taikka syntyä hulluna vuonna 1968.
Lainaus Kolbelta hulluna vuonna.
"Uusiksi menivät tapakulttuuri, seksuaalikäyttäytyminen, moraalikäsitykset sekä suhtautuminen kirkkoon, isänmaahan ja yhteiskuntaan. Vanhat käsitykset pyyhkäistiin kerta heitolla pois kaapin päältä."- PalstaTrolli
Nicitönnä kirjoitti:
Lainaus Kolbelta hulluna vuonna.
"Uusiksi menivät tapakulttuuri, seksuaalikäyttäytyminen, moraalikäsitykset sekä suhtautuminen kirkkoon, isänmaahan ja yhteiskuntaan. Vanhat käsitykset pyyhkäistiin kerta heitolla pois kaapin päältä."Hänen puheensa on roskaa.
Suomi muuttui oikeasti vasta 90-luvulla, vaikka monet 60-lukulaiset muuta kuvittelivat. PalstaTrolli kirjoitti:
Hänen puheensa on roskaa.
Suomi muuttui oikeasti vasta 90-luvulla, vaikka monet 60-lukulaiset muuta kuvittelivat.Ruotsalaisen sarjakuvataiteilijan Joakim Pirisen eräässä sarjakuvassa oli risupartahippi, joka kuvan taka-alalla ihmettelee: ”68, mitä tapahtui?”
Niinpä. Mitä tapahtui, todella. Ruotsalaisprofessori Kjell Östberg julkaisi vuonna 2013 kirjan 1968 – när allting var i rörelse. Kaikki oli sinä vuonna liikkeessä ja myllerryksessä. Liberaalia vaihetta seurasi punainen vaihe, josta sitten siirryttiin kyyniseen ja hedonistiseen vaiheeseen 70-luvulla.
Konservatiivien mielestä vuonna 1968 kaikki alkoi mennä pieleen. Loputon nousukausi ei ollutkaan loputon, ja radikaalit hyppivät pöydille. Vasemmistolaisessa kirjanpidossa silloin syntyi moderni aika, radikalismin ja edistyksen kausi, joka vapautti ihmiset taantumuksen, harmauden ja uurastuksen ajasta.
Tosin yhtä monet edistykselliset ovat katsoneet, että juuri vuonna 1968 toivo ja vapaus menetettiin, paratiisin mahdollisuus kadotettiin. Sotilaallis-teollinen kompleksi jyräsi, ja liberaalitalouden ja oikeistopolitiikan allianssi alkoivat alustaa tätä meidän aikaamme.
http://www.ts.fi/kulttuuri/kirjat/3834534/Vuosi 1968 muutti kulttuuria
Näitä roskan puhujia maassamme siis riittää. Olihan tuo 1968 jotenkin omituinen vuosi, ihan laajemminkin Euroopassa...- PalstaTrolli
Vuoden -68 sukupolvi saavutti riittävän vallan vasta 80-luvun puolella oikeasti vaikuttaakseen mihinkään Suomessa.
Se, että meteli ja mekkala oli hillitön, ei tarkoita vielä oikeaa muutosta. PalstaTrolli kirjoitti:
Vuoden -68 sukupolvi saavutti riittävän vallan vasta 80-luvun puolella oikeasti vaikuttaakseen mihinkään Suomessa.
Se, että meteli ja mekkala oli hillitön, ei tarkoita vielä oikeaa muutosta.Ja tähän on tultu. :)
- PalstaTrolli
Sekä hyvässä että pahassa.
Mutta muutos on taas tulossa, ajan merkit ovat selvät. PalstaTrolli kirjoitti:
Sekä hyvässä että pahassa.
Mutta muutos on taas tulossa, ajan merkit ovat selvät.Syklit, syklit trolliseni...maailman meno kulkee sykleinä.
Nicitönnä kirjoitti:
Tarkoitin että 100 vuotta ennen syntymääni, eli 1800-luvun lopulla tai 1940-luvun alussa.
peris234 kirjoitti:
Tarkoitin että 100 vuotta ennen syntymääni, eli 1800-luvun lopulla tai 1940-luvun alussa.
Aaa, okei. :)
Ymmärsin väärin.
Onneks mulla on sentään hyvälaatuinen ja tuuhea tukka 😊😊😊 Se antaa edes hieman toivoa
Mies86 voi vain haaveilla siitä kun mä kampaan tummanruskeaa tuuheaa tukkaani ja kiinnitän sen hiuslakalla takaviistoon 😂😂- Kiltti-ja-Kunnollinen
Pistähän vähän bicky-trollia liikenteeseen niin rentoudut.
Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:
Pistähän vähän bicky-trollia liikenteeseen niin rentoudut.
Ei Bicky Royal mies liity muhun mitenkään, sillä mehän kirjoitetaan kumpikin ihan eri profiililla ja hänestähän on jopa video Youtubessa joka todistaa sen että Bicky Royal mies on ihan oikea henkilö :)))))))))))))))))))))))
Mä muuten olen ollut hänen keulivan Silveradon kyydissä matkustajan paikalla, oli kyllä siisti kokemus :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- mies_86__
JA MITÄ SÄKIN VITTU KAIKISTA ALI-IHMISISTÄ ALIN ALAT TÄÄLLÄ MUN SASIKALJUA ARVOSTELEMAAN!!!!!!!!
Tiedoksi vain suomikaksneloselle että aion jatkossakin räyhätä autistisesti capslock pohjassa vastauksena tällaisiin epäasiallisuuksiin.
- äläaja
Lääkkeen yleisimmät haittavaikutukset ovat huimaus, uneliaisuus ja päänsärky. Joskus voi esiintyä myös nenänielutulehdusta, lisääntynyttä ruokahalua, painonnousua, mielialan muutoksia, sekavuutta, sukupuolivietin heikkenemistä, unettomuutta, muistihäiriöitä, tarkkaavaisuushäiriöitä, väsymystä, tasapainohäiriöitä, tuntohäiriöitä, puhehäiriöitä, vapinaa, näköhäiriöitä, mahavaivoja, lihas- ja niveloireita, suun kuivumista, erektiohäiriöitä, turvotusta, kaatumisia, epänormaalia kävelyä, epätavallista tai humaltunutta oloa. Lääkityksen lopetukseen voi liittyä vieroitusoireita. Mahdolliset uneliaisuus ja huimaus voivat heikentää ajokykyä, joten autolla ajoa on vältettävä, kunnes tiedetään lääkevalmisteen vaikutus ajokykyyn.
- Eiongelmaa
Entäs ne lääkkeen huonot puolet?
Eiongelmaa kirjoitti:
Entäs ne lääkkeen huonot puolet?
Lienee ne sivulliset, jotka saa maistiaisia noista oireista...
- Viinamies----
Juo viinaa niin pääset pussailemaan naisia. Tarjoot naiselle myös viinaa.
- Suosittelen.sullekin
Kyllä lääketokkurassa on mukavampi olla. Ei tule niin totaalinen blackout kuin viinan kanssa. Ainakaan just Lyricoilla.
Lisäksi aamulla ei ole pahoja oloja vaan pää on herätessä ihan selvä. Suosittelen.sullekin kirjoitti:
Kyllä lääketokkurassa on mukavampi olla. Ei tule niin totaalinen blackout kuin viinan kanssa. Ainakaan just Lyricoilla.
Lisäksi aamulla ei ole pahoja oloja vaan pää on herätessä ihan selvä.Niinpä, mullakin soi kello vähän ennen kasia ja tässä sitä ollaan valmiina uuteen päivään. Eikä ole krapulaa :)
Tohtori Armo Hormia oli muuten hieno mies.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000850916.html
https://yle.fi/uutiset/3-9012263
Isoäitini oli joskus 60-luvulla juurikin tohtori Hormian potilaana ja sai sähköshokkihoitoa mielenterveysongelmiinsa.
Hieno mies... pätevä työssään ja kotona piti huolen siitä että ämmä on nyrkin ja hellan välissä jossa naisen paikka onkin. Siksi hääpukukin on valkoinen, sillä yleensä muutkin kodinkoneet ovat valkoisia :)))- peris.fear
Tuommoisen neitsytpojun ei kannata isotella ja yrittää määräillä naisen paikkaa :)
- Näin.on
Kumma mies tämä peris. Jutut on kännissä aineissa kirjoitettuna huomattavasti selväjärkisempiä kuin selvinpäin kirjoitetut liljalaakson horinat.
Onhan toi ihan kiva combo jos haluaa vähän nollata päätä, mut älä ota tavaksi :)
Teillä on talossa tosi hienot vanhat 6-ruutuiset ikkunat joten koita olla kaatuilematta päin ikkunoita :))))- DarkFinaFear
Peris, kirjoittaisit nyt edes yhteen ketjuun pelkästään omalla nikilläsi.
DarkFinaFear kirjoitti:
Peris, kirjoittaisit nyt edes yhteen ketjuun pelkästään omalla nikilläsi.
Ei Paksuniska-Make liity muhun mitenkään, vaan me ollaan kaksi ihan eri henkilöä :)))))))
Makella on ilmeisesti omakohtaista kokemusta Lyricasta ja hän näköjään vähän piruili mulle siitä, kun ensikertalaisena kaaduin päin ikkunaa ja sain selkääni pienen haavan. Näiden kanssa leikkiessä tasapaino voi vähän heittää.- Mohammed_Liljalaakso
peris234 kirjoitti:
Ei Paksuniska-Make liity muhun mitenkään, vaan me ollaan kaksi ihan eri henkilöä :)))))))
Makella on ilmeisesti omakohtaista kokemusta Lyricasta ja hän näköjään vähän piruili mulle siitä, kun ensikertalaisena kaaduin päin ikkunaa ja sain selkääni pienen haavan. Näiden kanssa leikkiessä tasapaino voi vähän heittää.Oi voi sentään.. et parane koskaan ellet lopeta noiden keinotodellisuushahmojen juttujen kirjoittamista.
- Kaisanoasaa
Kyllä joku kaunis lääkäri nainen sinut hoitaa kuntoon.
- Näädän_Janssu_off
Et saa naista koska olet trollaava ätmi ja vielä rapajuoppo mielenterveyspotilas.
- mies_86__
Kiinnostaisi itsekin joskus kokeilla noita. Vaikka tuskinpa mulle niitä kukaan suostuu määräämään. Masentunut tai ahdistunut suomenruotsalainen, viikon vitsi. Nytkin istun sängyllä ja tuijotan hilpeästi aikaa eteenpäin. Eikä mikään tunnu juurikaan miltään. Ehkä röökin voisin vetäistä ennen nukkumaanmenoa.
- kaisanoasaa
Kokeile yliannostusta Fina-tabletteja. Niitä on saatavissa DarkFearilta.
- mies_86__
Kiitos vinkistä, tuntuu jo paremmalta.
- Ajat_on_huonot
Meidän aikamme vitsaus on avohoito ja eutanasian kieltäminen.
Sivistysvaltiossa mitään Peris-ongelmaa ei olisikaan. - Pastor_Maldonado
Eiköhän periksen ongelmien keskeinen syy ole se, että hän käyttää liian paljon aikaa ison satuhahmoköörinsä pyörittämiseen tällä palstalla. Ei se mene jälkiä jättämättä, jos vaan koko ajan rakentaa kummallista keinotodellisuutta ja elää siinä.
- Ajat_on_huonot
Eiköhän tuo ole oire sairaudesta, ei kukaan täysijärkinen tuollaista tee.
- Pastor_Maldonado
Ei näköjään ole mennyt jälkiä jättämättä.
- darkkiksen_finadealer
Autisti-ätmi DarkFearin seura ei ole perikselle hyväksi. DarkFear kun sekoilee mm ystäväpäiväkorttien kanssa. Väittää lähettäneensä periksen itsensä kyhäämän tekeleen jonnekin:))))))))))
- Vaimeeköhenki
Käykö lyrica imovane ja temesta yhteen?
Tuskin noista sellaisenaan henki lähtee, mut varsinkin toi Temesta on tosi hämärä lääke. Toisinaan erittäin tehokas täsmäisku itkukohtaukseen, sosiaaliseen jännitykseen yms. mutta joskus varsinainen rähinäbentso, totuusseerumi ja muistinviejä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406