Epäolennaiset: omistaja haki korvauksia

vivaldioixi

kun hänen koira liukastui kadulla. Koirien varhaiskasvatus, vähintä mitä yhteiskunta voi tehdä on perustaa kunnalinen päivähoito koirille ja kissoille että ei tarvitse yksin olla kotona.

Koirien kodinhoitotuki kun aina ei omistajat raaski olla kissoistaan ja koiristaan erossa.
Koirien ruokakassi kotiovelle toimitettuna luomumaksalaatikkoa kerran ainakin viikossa.
Koirien eläke-edut : taxisetellit, eläinlääkäripalvelut puoleen hintaan sekä ihana eläkeläiskoirayhteisö fuengirolassa ( :) )

Kaikenlaista sitä saa tietää kun naistenlehtiä lukee mm. että taidekolllektiivinen nimeltään helsingin feministinen salaseura. Ei se mikään salaseura voi olla kun julkisesti naistenlehdessä ovat ilmoittaneet.

En ole pyrkimässä salaseuraan, sisäpiireihinkään totean vain kuinka hauskoja juttuja sitä voi lukea mistä ei ole tiennyt mitään vaikka en minä tuolla tiedolla mitään tekisikään. Lukukokemukseeni ei kuulu seitsämänpäiväälehti nykyisin olen kyllä lukenut joskus enkä kyllä tiedä miksi minun pitäisi tietää kaikki mitä siellä tekevät ja kirjoittavat. Minä kuitenkin mielummin kartutan tietoisuuttani Lumesta ja Pyrystä mielestäni ovat todellisia julkkiksia suomessa hauskalla toiminnallaan. Todeta täytyy erään mm. kolumnistin joka myös profesorikin on, kirjoitti julkisuudessa työtään tekevistä ohjeistuksensa hyvin
Maineella, rahalla, tai julkisuudella ei ole mitään käyttöä hetkessä kun astuvat yleisön eten. Niillä ei voi lunastaa mitään. Ne ainoastaan lisäävät taakkaa käyvät ajanmittaan painaviksi ja vaativat haluten lisää samankaltaista seuraa.

En olisi vielä osannut noin hyvin kirjoittaa kokonaisuutta joka sisältää paljon ajateltavaa heille jotka julkisuudessa työtään tekevät ketä mitäkin ja millä alalla. On ilo omistaa suomen suurin naisten kuukausilehti. Tyylillä ja tunteella. ( :) )

1

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åqwfunxiu

      Professorin virkaa hoitanut näyttelijä Hannu Pekka Björkman jatkaa kolumnissaan vielä kirjoittamalla mm. Myöskään yleisöltä ei voi vaatia mitään, lukuunottamatta hienoista kunniotusta esiintymistilanteita kohtaan. Jokainen yleisön jäsen on oman todellisuutensa luoja ja valtias. Oman elämänsä kärsimystensä ja ilojensa asukas. Tuohon salaperäiseen hämäryyteen voi kurkottaa, haparoida kädellä, pyyhkiä valolla tuntemattomia huoneita. Vaatimatta vastausta.

      Konaisuudessaan mielyttävällä tavalla kirjoitettu kokonaisuus joka sisältää pelkkää asiaa niille jotka vielä haluavat tai viitsivät sekä jaksavat ajatella. Asiasta toiseen koirille ja kissoille varhaiskasvatusta yms, epäolenaista sivulla oli olennaista kaikille jotka vaativat itselleen mahdottomia tosin luin iltasanomista että jos oikein luin ilmaisia ämpäreitä on jaossa sekä jakajille heidän haluaamaansa lisää palkkaa ja muuta maallista mammonaa. Minun " ilmaisen " ämpärin saa joku kuten kaikkea muutakin joita jakavat " ilmaiseksi"

      En laita palautetta minnekkään kuuntelija / katsojille kysymys, en häiritse enkä muutenkaan tunne tarvetta sivistää heitä jotka eivät ole kiinostuneitakaan koska ylitsepursuavat mölyämisohjelmat on heidän viihdettään ei minun. Työväki hierarkkian alimmalta johtoportaaseen varmasti minun laillani on joutunut jatkuvaan puheensorinaan, kovaäänisten käyttätymiseen niin julkisissa tiloissa liikekeskuksissa, busseissa, junissa, tietotulvaa ääneekkäästi tulvii siinämäärin että kotonaan ei enää halua nähdä ja kuunella ylitsepursuvaa, huutamista . kiljumista, möykkäämistä ja taputtamaan käskettyjen kiljuntaa televisiostani, radiosta enkä muistakaan naamakirjoista jne.

      Voin sen kirjoittaa että hyvin loukkaavaa sananhelinää en kuuntele ja huomatkaa tässä on kaksi eriasiaa kuten esimerkiksi: loukkavaa. loukkaantunut. ( saa taputtaa )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe