Tässä on aika pitkän aikaa ollut kausittain pikkuriikkisiä vaaleita palloja kielen pinnalla jotka, (esim: hampaalla kokeilemalla sattuu aika paljon ja tuntuu ikävältä syödä mausteisia ruokia).
Netistä olen lukenut paljon mutta ei ikinä löydy apuja tai sitten on pahentanut tilannetta.
Ei ole aftoja.
Ikäänkuin yksi makunystyrä kielen kärjessä olisi muuttunut valkoiseksi ja hieman turvonnut tai sitten ei.
Yleensä mulla on näitä kielen kärjessä ja sivuilla mutta tällä hetkellä niitä on 8 ja ovat tosi kipeitä.
Onko jollain ollut ja miten saa pois, happoa testasin jo mutta kieli muuttu siitä kohtaa valkoiseksi ja ei lähtenyt pois : En ole varma tuliko jopa yksi pallo lisää??
Help!
Kipeät pienet valkoiset pallot kielessä
sattuuuu
1
410
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jep se sattuu aika paljon. Minä kyllä ihmettelen että mitä ne on koska, se on outoa kun niitä vaan ilmestyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840