Olenko ylipainoinen 12 Vuotias koska painan 59 kg- 60 kg
Olenko ylipainoinen 12 vuotias
6
493
Vastaukset
- Niiskuneitinenn
Miten pitkä olet? Jos olet esim. 150cm niin olet lievästi ylipainoinen mutta tuon ikäisen nuoren ei tarvitse ajatella noita kiloja niin tarkkaan. Jos saat pidettyä sen alle 60kg niin on hyvä. Hieman vähennät karkkien, sipsien ja limsan määrää jos syöt ja juot sellaisia.
Yritä syödä lautasmallin mukaan: puolet kasviksia ja vihanneksia siis ja toinen puoli jaettuna perunalle/riisille/makaronille ja lihalle/kanalle/kalalle.
Muista liikkua myös: nyt näin talvelna voit luistella ja hiihtää, harrastaa sisäliikuntaa.. Lämpimällä säällä vaikka käydä pyöräilemässä, kävelemässä, pelata jalkapalloa, tennistä/sulkapalloa... Eiköhän näillä vinkeillä pärjää. - Eräslihava12vuotias
Riippuu pituudestasi. Itse olen tänä vuonna 13 vuotta täyttävä tyttö ja painan melkein 40 kiloa ja olen 150cm pitkä. Aloittelen laihdutuskuuria :)
- Mömmö12
Jos olet 150cm pitkä ja painat melkein 40kg, sinulla ei ole syytä laihduttaa. Painoindeksilaskurin mukaan sinulla on merkittävä alipaino.
- vinkkiviisari
riippuu sun pituudesta ja siitä että omistatko minkä verran lihaksia. lihakset painaa enemmän kuin läski.
Mömmö12 kirjoitti:
Jos olet 150cm pitkä ja painat melkein 40kg, sinulla ei ole syytä laihduttaa. Painoindeksilaskurin mukaan sinulla on merkittävä alipaino.
Oon 12 vuotta ja oon 154 cm pitkä ja painan 58 kg
- Lolllll
Mä oon kohta 13v oon n. 160cm pitkä ja painan n. 52kg:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838