Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olenko ylipainoinen 12 vuotias

Liianläski

Olenko ylipainoinen 12 Vuotias koska painan 59 kg- 60 kg

6

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiskuneitinenn

      Miten pitkä olet? Jos olet esim. 150cm niin olet lievästi ylipainoinen mutta tuon ikäisen nuoren ei tarvitse ajatella noita kiloja niin tarkkaan. Jos saat pidettyä sen alle 60kg niin on hyvä. Hieman vähennät karkkien, sipsien ja limsan määrää jos syöt ja juot sellaisia.

      Yritä syödä lautasmallin mukaan: puolet kasviksia ja vihanneksia siis ja toinen puoli jaettuna perunalle/riisille/makaronille ja lihalle/kanalle/kalalle.

      Muista liikkua myös: nyt näin talvelna voit luistella ja hiihtää, harrastaa sisäliikuntaa.. Lämpimällä säällä vaikka käydä pyöräilemässä, kävelemässä, pelata jalkapalloa, tennistä/sulkapalloa... Eiköhän näillä vinkeillä pärjää.

    • Eräslihava12vuotias

      Riippuu pituudestasi. Itse olen tänä vuonna 13 vuotta täyttävä tyttö ja painan melkein 40 kiloa ja olen 150cm pitkä. Aloittelen laihdutuskuuria :)

      • Mömmö12

        Jos olet 150cm pitkä ja painat melkein 40kg, sinulla ei ole syytä laihduttaa. Painoindeksilaskurin mukaan sinulla on merkittävä alipaino.


      • vinkkiviisari

        riippuu sun pituudesta ja siitä että omistatko minkä verran lihaksia. lihakset painaa enemmän kuin läski.


      • Mömmö12 kirjoitti:

        Jos olet 150cm pitkä ja painat melkein 40kg, sinulla ei ole syytä laihduttaa. Painoindeksilaskurin mukaan sinulla on merkittävä alipaino.

        Oon 12 vuotta ja oon 154 cm pitkä ja painan 58 kg


    • Lolllll

      Mä oon kohta 13v oon n. 160cm pitkä ja painan n. 52kg:))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe