Olenko ylipainoinen 12 vuotias

Liianläski

Olenko ylipainoinen 12 Vuotias koska painan 59 kg- 60 kg

6

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiskuneitinenn

Miten pitkä olet? Jos olet esim. 150cm niin olet lievästi ylipainoinen mutta tuon ikäisen nuoren ei tarvitse ajatella noita kiloja niin tarkkaan. Jos saat pidettyä sen alle 60kg niin on hyvä. Hieman vähennät karkkien, sipsien ja limsan määrää jos syöt ja juot sellaisia.

Yritä syödä lautasmallin mukaan: puolet kasviksia ja vihanneksia siis ja toinen puoli jaettuna perunalle/riisille/makaronille ja lihalle/kanalle/kalalle.

Muista liikkua myös: nyt näin talvelna voit luistella ja hiihtää, harrastaa sisäliikuntaa.. Lämpimällä säällä vaikka käydä pyöräilemässä, kävelemässä, pelata jalkapalloa, tennistä/sulkapalloa... Eiköhän näillä vinkeillä pärjää.

• Eräslihava12vuotias

Riippuu pituudestasi. Itse olen tänä vuonna 13 vuotta täyttävä tyttö ja painan melkein 40 kiloa ja olen 150cm pitkä. Aloittelen laihdutuskuuria :)

• Mömmö12

Jos olet 150cm pitkä ja painat melkein 40kg, sinulla ei ole syytä laihduttaa. Painoindeksilaskurin mukaan sinulla on merkittävä alipaino.

• vinkkiviisari

riippuu sun pituudesta ja siitä että omistatko minkä verran lihaksia. lihakset painaa enemmän kuin läski.

• Mömmö12 kirjoitti:

Jos olet 150cm pitkä ja painat melkein 40kg, sinulla ei ole syytä laihduttaa. Painoindeksilaskurin mukaan sinulla on merkittävä alipaino.

Oon 12 vuotta ja oon 154 cm pitkä ja painan 58 kg

• Lolllll

Mä oon kohta 13v oon n. 160cm pitkä ja painan n. 52kg:))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2447
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1333
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      828
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe