Petin kaverin vaimon kanssa...

Raffu

Se meni näin:
Menin ravintolaan, jossa näin kaverini vaimon olevan tyttöporukalla juhlimassa. Baaritiskille istuttuani sain hänestä melko pian seuraa. Kävin yhden kerran tanssimassa hänen kanssaan. Ilta jatkui ja kun viinaa oli tarpeeksi juotu aloitti kaverin vaimo kertomaan murheitaan. Mies oli pikkujouluissa työporukan kanssa laivalla ja kuulemma näitä miehen omia juhlia ja illanviettoja oli aika usein. Tiesin asian olevan näin, olihan kyseessä oma tuttuni.

Kuuntelin tietysti baaritiskillä istuen vuodatusta, kunnes jossain vaiheessa istuimme kahdestaan hieman sivummalla olevassa pöydässä. Naisen humalatila oli aika korkea. Välillä itkua väätäen hän kertoi miten häntä kohdeltiin ja kuinka välinpitämätön hänen miehensä oli. Sain vastata monta kertaa samaan kysymykseen oliko miehellä minun tietääkseni toinen nainen. Sen tiesin, ettei näin ollut. Toisaalta tiesin kyllä parista seikkailusta joissa toisessa olin itse ollut mukana. En kertonut niitä vaan sanoin, että hän on varmasti uskollinen mies ja uskon, että kaikki kääntyy parhain päin.

Viina teki itsellenikin sen minkä niin kovin usein. Estottomuus ja järki katoaa asteittain ja huomasin nauttivani naiselta saamiini kiitoksiin hyvästä kuuntelutaidosta ja vaikka mistä. Pienellä paikkakunnalla kun asun, emme suinpäin törmänneet samaan taksiin, vaan sovimme, että menisimme kahdella eri taksilla samaan osoitteeseen. Hän meni edeltä ja seurasin pienen ajan päästä perässä.

Tiesimme molemmat miehen olevan pois, joten menimme heidän luokseen. Samaa juttua jatkui hetken aikaa, juotiin kaljat ja viinit. Ja kun ilmoitin, että minun olisi aika lähteä hän ilmoitti haluavansa minun jäävän. Suutelimme ensin eteisessä ja pikkuhiljaa homma eteni siihen, mihin ei missään nimessä olisi pitänyt. Kaikki tuntui hienolta siihen asti, kunnes olin saanut painolastini purettua kaverin vaimon riemurasiaan. Pikainen peseytyminen ja vaatteet päälle. Sitten kotiin. Nyt kaikesta on kulunut n.4 kuukautta. Kaverin vaimo on soitellut muutaman kerran. HIENOA!

15

6602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aake

Upee juttu...jatka samaan malliin!

• Pyöveli

Tämäntakia suomessa tapetaan ihmisiä paljon enemmän, kuin esim. liikenteesä kuolee...

• Anonyymi
        Pyöveli kirjoitti:

Tämäntakia suomessa tapetaan ihmisiä paljon enemmän, kuin esim. liikenteesä kuolee...

Hyvä ja asiallinen huomio.

• N24

Oon ollu samanlaisessa kuviossa, ja on surullista huomata että parit eivät voi keskenään purkaa tuntojaan vaan ne pitää tilittää jollekin ulkopuoliselle, yleensä puolitutulle. Ja tämä ihana kuuntelija alkaa tietenkin tuntua ymmärtäväiseltä luotettavalta pelastajalta vaikka tosiasiassa onkin luuseri joka käyttää toista armotta hyväksi heikolla hetkellä... Ei se varmaan ainakaan auta ongelmissa piehtaroinutta! No onhan se viina jonkunlainen selitys monille yllättäville tapahtumille...kai.

• HänMies

Seksiin kun tarvitaan aina kaksi, ei toista voi yksin syyttää. Siihen kumminkin vaaditaan molempien suostumus... Eli älä syytä luuseriksi ihmistä joka ei yksin ole syyllinen, eiköhän vikaa ole molemmissa yhtäpaljon!!

• Raffu
        HänMies kirjoitti:

Seksiin kun tarvitaan aina kaksi, ei toista voi yksin syyttää. Siihen kumminkin vaaditaan molempien suostumus... Eli älä syytä luuseriksi ihmistä joka ei yksin ole syyllinen, eiköhän vikaa ole molemmissa yhtäpaljon!!

...että olisin ollut mikään sankari tekoa tehdessäni. Jos olisin vaivautunut ajattelemaan, en olisi mitään tehnytkään. Enkä myöskään väitä, että viina olisi selitys mihinkään. Humalatila vain hieman madalsi kynnystä. Emme ole jälkeenpäin tavanneet vaikka puhelimessa olemmekin puhuneet. Olen kuullut, että heidän seksielämänsä on lähes kuollutta. Ainoa pelkoni kaikesta huolimatta on se, että asia tulee riidan yhteydessä päivänvaloon.

• Anonyymi

Alkoholi vapauttaa estot ja jos vaikka kaverin vaimo osoittaa kiinnostusta niin mies on täysin johdateltavissa.
      Olen itse pannut vaimoni siskoa kun hän oli meillä lapsenvahtina vaimoni ollessa viikon koulutuksessa työn puolesta.
      Lapsemme oli 2 ja 4 vuotiaat ja menivät klo:19.00 nukkumaan ja me alettiin panemaan.
      Ollaan pantu joitakin kertoja jälkeenpäin jos on tullut tilaisuus vaikka hänkin on nykyään aviossa.

• Anonyymi

Noissa jutuissa vaan tuppaa käymään huonosti jossain kohtaa, toivottavasti näitä juttuja ei tule montaa koska se salailu kuorma on jossain kohtaa liian iso, toivottavasti tuo ei toistu " salaa tehty " joku tietää kumminkin jotain suoraan tai epäsuorasti.

• Anonyymi

Työkaverit oli nuoria poikia noin 22v. Pidettiin porukalla saunailta. Pääsin Juhan vaimon Piian kyydissä ravintolaan joossa oli varattu pieni saunatila. Aika pian siirryttiin ravintolan puolelle, ilta jakui kosteissa merkeissä puolenyön aikoihin Piia tuli hakemaan, Juha tanssitti aika liki erästä naista juuri kun Piia tuli sisään.
      Hain Piiaa tanssimaan katseli koko ajan Juhan suuntaan kysyi onko tuota pelia ollut koko ajan, kuiskasin en sekaannu tähän.
      Mentii pöytään Juha huomasi meidät ja tuli istumaan Piia kysyi joko lähdetään pyysit tähän aikaan tulemaan Juha sanoi olen vielä kavereiden kanssa tule myöhemmin.
      Noustiin Piia sanoi tule kun tulet, pyysin vielä baarin puolelle join viskin, baarista näki salin puolelle, Juha tanssitti naista ja näytti olevan hauskaa Piia sanoi antaapa olla. Lähdettiin minun luo ajeleen, Piia sanoi vaan saanko tulla sisälle, sisällä kaadoin lasiin viinaa Piia sanoi mulle kans ja joi melkein kerralla ja toisen aika äkkiä laitettiin sämpylää ja kaakaota.
      Piia avautu Juha tekee mitä tahtoo ja minun pitäs olla joku seinäkoriste naurahti en tänä iltana ja joi lisää. Laitoin musiikkia kuulumaan hiljasella Piia kuunteli ja lisäsi volumeja ja veti lattialle Piia tanssi lähellä jonkin aikaa ja kysyi olenko seinäkoriste? katsoin ruskeisiin silmiin ja kuiskasin et ole olet tosi seksikäs nainen Piia halasi sinä ainakin osaat olla. Piia tanssi lähellä kuiskas ethän pelkää naurahdin taidan pelätä Piia rutisti ja kuiskas älä pelkää ja katsoi ylös ja suuteli pitkään huokasi tanssitaan lisää. Pikku hiljaa hyväilin vartaloa ylhäältä alas tunsin kuinka lantio painui kunnolla Piia kuiskas et sinä pelkää ja hieroi lantiolla avasi hameensa se putosi lattialle sievästi avasi housuni ja ne putosi alas.
      Piia piti käsiään kalulallani ja keinui lantiolla minuun tönsin kädet paidan sisään ja avasin liivit paita ja livit lensi pois kosketin tiukkoja rintoja Piia kuiskas haluan antaa haluan kyrpää ja laski housuni ja omat nyt oltiin ihokosketuksessa työnsin Piian sohvalle Piia levitti jalkojaan laskeuduin ja nuolin Piia kiljaisi ensi kertaa pyytämättä ja nautti painoi päätä tiukasti pilluun antoi nuolla halukkaana Piia yritti vetää ylös jatkoin vain nuolettamista ja sormilla hyväilyä Piia huokaili saat annan vatsa alkoi vavahdella yritti vielä vetää nuolin kunnolla Piia kiljui ja vapisi pitkään, Vedin lattialle maton päälle Piia kääriyty minuun ja kuiskas ihanaa jalka oli Piian jalkojen välissä tunsi miten vielä vapisi.
      Piia katsoi silmiin ja hymyili kädet kosketti kalua hellästi nauroi ei liikaa ja kääntyi levitin jalat jaloilla ja työnnyin sisään kuiskas samalla olet ensimmäinen vieras ihana vieras sanoin olet tiukka kuin teini Piia halasi olenko teini ihanaa kun sanoit noin imi ja puri korvasta huokasi pane pikku teiniä kun työnsin kunnolla kiljaisi voi luoja kun tuntuu tunnetko pillu ramppaa taas pillu kiristi kunnolla pidin pohjassa Piia huusi ja vapisi kuiskas tulee kohta pissa haluttaa niin panin kunnolla ja kohta pissaa tuli ja Piia huusi kun laskin sisään. maattiin vähän aikaa Piia nauroi ja suuteli sanoi ei ennen näin en päästä sanoin kohta pakko tai minullakin tulee, noustiin pesulle otin ison pyyhkeen ja pyyhin lattiaa Piia yritti pyyhkiä sanoin et sinä ja pyyhin pyllyn ja pillun.
      Istuttiin alasti Piia kysyi oliko kivaa suukotin tosi kivaa. Piia soitti Juhalle Juha selitti että on Pekan luona Piia nauroi minulle ja sanoi Juhalle ole vaan mutta tulet huommenna pusi pusi.
      Piia nauroi meni halpaan luulee että saa panna sitä naista minun tietämättä ja otti pitkät ryypyt nnosi minuun ja hyväili kalua silmät kirkastu kun se alkoi nousemaan katsoi ja sievästi kosketteli antoi olkapaahpn suukon sanoi ihanasti kasvaa ja nousee, olen kuin se Juhan huora ja alkoi imeä katseli välillä kalua ja imi, kuiskas ihanaa kun saa vapaasti sinä et leventele nousi syliin kuiskas tä olen haaveillut ja istui kalun sisäänsä pystyt rinnat oli imettävänä Piia kuiskas en kadu enkä syytä Juhoa kun haluan itsekkin ja kuiskas kun tulee halu saanko tulla naimaan ja nauroi olenko nyt hutsu otin lantiosta kiinni ja painoin sanoin olet Piia nai kunnolla kuiskas tuleekohan vielä laskeuduttiin hitaasti lattialle piia oli kunnolla päällä nautin kun pomppu pylly nai halusta imin nännejä ja aloin suukotta alempaa ja vedin pyllyä kalusta pois Piia hädissään mitä mitä suukottelin jo vatsaa ja vedin itseäni vasten kun kosketin huulilla pillua vapisi ja värisi huusi eiiii ja laukesi maistoin kosteutta ja nuolin.
      Käänsin Piian viereen menin taakse ja laskeuduin alas kalu kosketteli pakaroita ja valui vakoa pitkin pilluun Piia notkisti selkää kuiskas nut olen huora panin tosi märkää pillua Piia hakkasi käsillä lattiaa ja kiljui tule tule kun laukesin jalat leveni ja kiljui syvään syvään. Piian oli peseuduttävä ja lähtiessä kuiskas minä muistan.
      Tapasin usein molempia meni pari kuukautta Piia soitti kun tuli posket punoitti valmiiksi katsoin asua kesäinen mekko kysyin onko muuta kuin kengät ja mekko punoitti ja kuiskas enää mekko.

• Anonyymi

Jumala antaa teille anteeksi vaikka onkin satuolento.

• Anonyymi

Jumala näkee kaiken

• Anonyymi

Jumala jonka kanssa itse käyn juttusilla on näissä asioissa paljon jyrkempi? Via dolorosaa, kärsimysten tie täytyy kulkea, pitkä tie kuljettavaksi, jos on ollut syntinen?

• Anonyymi

Sitten heräsit ja päästit kissan ulos...

• Anonyymi

Onko kaveri soitellut?

• Anonyymi

Mistä johtuu, että kaverin tai tutun muijaa on ihanaa panna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe