Eli olen ollut about puolivuotta ihastunut erääseen henkilöön, asuu n. 100km päässä ja ollaan tavattu 2 kertaa eri kaupungeissa muiden asioiden ohella. Jutellaan netissä melkein päivittäin. Olen kysynyt häntä kerran viime tapaamisen jälkeen ulos, hän sanoi ettei jaksa. Kannattaako kysellä enään ja miten hänelle voisi vihjailla, sillä en ole kuin 50% että hän on kiinnostunut minusta. Jelppiä kiitos :)
Miten vihjailla ihastukselle
3
517
Vastaukset
Sano hänelle suoraan, että olet ihastunut. Jos vastaus on kielteinen. Lopeta yhteydenpito. Ei ihmisellä ole aikaa turhaan yrittämiseen. Katsahda toisaalle.
- AAAPPEEE
Ropleemana on se, että haluaisin pitää hänet myös kaverina jos hänestä ei ole pidemmälle.
AAAPPEEE kirjoitti:
Ropleemana on se, että haluaisin pitää hänet myös kaverina jos hänestä ei ole pidemmälle.
Jos näin haluat, kerro ensin kakistelematta ihastuksesi. Jos saat pakit, ole erittäin kohtelias ja jatka sillä linjalla, mutta älä kysy uudelleen. Katsele toisaalle paria etsiäksesi, mutta hoida samalla ystävyyttäsi pakit antaneen kanssa.
Tosin tässä on eräs mahdollinen hankaluus. Toinen saattaa luulla, että piirität häntä edelleen, mutta käytökselläsi osoita, ettet piiritä. Minulle sattui näin muutaman kerran tyttäystävää etsiessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741504Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131191- 511091
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931064- 61972
- 51742
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252727Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel30698- 37692